Şimdi Ara

Yahoo e-posta sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • önceLikLe seLamLar.
    KnightOnLine üyeLiğimi yahoo ya bağLı e-posta adresi üzerine aLmıştım. bu üyeLiğe üyeLik aktivasyonu sorunsuzca geLmişti ancak daha sonraki şifre değişikLiği vb. postaLar geLmemeye başLadı. ne yaptıysam düzeLmedi. yahoo üyeLiğime 2. bir e-posta adresi ekLedim(hotmaiL, yahoo, mynet) ancak düzeLmedi. yakLaşık 2 ay önce şifremi değiştirdim ve şifreyi kaydetmediğim için unuttum. sağoLsun arkadaşLar ticket kaLıpLarı vermiş ancak hiçbir işe yaramadı. yahoo ve gamersfirst ten geLen cevapLarı da buraya yazayım beLki biraz daha açıkLayıcı oLabiLirim.

    YAHOO dan geLen hata mesajı
    This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed.
    xxx@yahoo.com.tr


    GamersFirst ten geLen müşteri destek biLeti cevabı
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

    Please provide us with a new password that you would like to use for account "xxx". Your password can only be one word (no more than 10 characters in length and should consists of alpha numerical characters) and it may not have any spaces or non-English characters (ex: ö, ý, ü, t, d, ç). Once we have this information we will be able to make the changes you requested. I apologize for any inconvenience this may cause.

    Should you require any further assistance then please feel free to submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in Knight Online!


    GamersFirst in bu cevabı üzerine 10 haneLi Türkçe karakter içermeyen aLfanumerik bir şifre beLirttim ve geLen cevap
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

    At this time, your ticket has been forwarded to the appropriate department for further investigation and troubleshooting.

    Please keep in mind that, due to the nature and complexity of these types of tickets, it may take some time for the other department to contact you. Rest assured that your issue will be addressed and a response given at the earliest.

    We appreciate your patience and understanding during this time. We apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for choosing to play at GamersFirst!


    Bütün çabaLarıma rağmen sorunumu çözemedim. Eğer biLgisi veya deneyimi oLan arkadaşLar varsa yardımLarınızı bekLiyorum.
    Şimdiden teşekkürLer.
    İyi forumLar.







  • Ben yeni id alamıyorum knightın sitesi acılmıyor ya
  • önceLikLe seLamLar.
    KnightOnLine üyeLiğimi yahoo ya bağLı e-posta adresi üzerine aLmıştım. bu üyeLiğe üyeLik aktivasyonu sorunsuzca geLmişti ancak daha sonraki şifre değişikLiği vb. postaLar geLmemeye başLadı. ne yaptıysam düzeLmedi. yahoo üyeLiğime 2. bir e-posta adresi ekLedim(hotmaiL, yahoo, mynet) ancak düzeLmedi. yakLaşık 2 ay önce şifremi değiştirdim ve şifreyi kaydetmediğim için unuttum. sağoLsun arkadaşLar ticket kaLıpLarı vermiş ancak hiçbir işe yaramadı. yahoo ve gamersfirst ten geLen cevapLarı da buraya yazayım beLki biraz daha açıkLayıcı oLabiLirim.

    YAHOO dan geLen hata mesajı
    This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed.
    xxx@yahoo.com.tr


    GamersFirst ten geLen müşteri destek biLeti cevabı
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

    Please provide us with a new password that you would like to use for account "xxx". Your password can only be one word (no more than 10 characters in length and should consists of alpha numerical characters) and it may not have any spaces or non-English characters (ex: ö, ý, ü, t, d, ç). Once we have this information we will be able to make the changes you requested. I apologize for any inconvenience this may cause.

    Should you require any further assistance then please feel free to submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in Knight Online!


    GamersFirst in bu cevabı üzerine 10 haneLi Türkçe karakter içermeyen aLfanumerik bir şifre beLirttim ve geLen cevap
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

    At this time, your ticket has been forwarded to the appropriate department for further investigation and troubleshooting.

    Please keep in mind that, due to the nature and complexity of these types of tickets, it may take some time for the other department to contact you. Rest assured that your issue will be addressed and a response given at the earliest.

    We appreciate your patience and understanding during this time. We apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for choosing to play at GamersFirst!


    Bütün çabaLarıma rağmen sorunumu çözemedim. Eğer biLgisi veya deneyimi oLan arkadaşLar varsa yardımLarınızı bekLiyorum.
    Şimdiden teşekkürLer.
    İyi forumLar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.