Şimdi Ara

yalıtım, yol tutuş ve otomatik vites (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu arada ben C4 diyorum. Yalıtım biraz daha ön planda olsa olur yol tutuşa göre derseniz.

    Görkem'e sormak istiyorum hazır otomatik vites konusu varken, lancer 1.8 nasıldır? değerleri hızlanma ve azami hız'da hiç fark yok gibi yani bu şanzuman o kadar çok mu gücünü törpülemekte aracın? Kullanıcı yorumlarını araçları test ettiğiniz bölümde yazdıktan sonra lancer çok daha fazla dikkatimi çekmeye başladı da


    1.8 Lancer CVT maalesef biraz törpüluyor aracın performansını. Yani şöyle söyleyeyim 1.6 117 hp test ettiyseniz hemen hemen aynı hissiyatı ve performansı veriyor bu açıdan bakarsanız gayet makul hem de Rocford Fosgate 650W 9 hoparlörlü müzik sistemi, CC vs.vs. donanımıyla çok hoş duruyor ancak 1.8 lt 140 hp nin performansı daha iyi olmalıydı diyebilirsiniz.
    CVT şanzıman malum; konfor şanzımanı o yüzden 1.6 117 hp ile aradaki farkı kapatıyor.

    Videolara göre siz karar verin. Ben test ettim. Gaza bastığınızda son hıza kadar kesintisiz güç...Bana göre 1.8 lere vergi gelmeden önce düşünülebilirdi ancak şimdi fiyatı pek makul değil. 2.elde çok çok iyi f/p aracı ama.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 5 Kasım 2011; 20:41:24 >




  • lancer gerçekten güzel bir araç, hele ki evolar ve evo tarzına çevrildiğinde zaten oldukça spor olan aracı çoook çook daha spor hale getirmek mümkün oluyor (bu biraz subaruların 1.5lerini wrx'lere çevirmeye benziyor benim gözümde) hele ki senin o tüketim ortalamalarını da gördükten sonra ve uzun süreli kullanımına rağmen azalmayan aracını beğenişin de buna biraz katkısı oldu, ankarada olduğum bi ara nerdeyse uygun olduğun zaman görüşelim dicem
  • 1.8 Lancer'lar Japonya'dan ön spoiler ve yan marşpiyeli ekli olarak geliyor. 18" jantlar ve bir bagaj spoiler ile ahanda böyle bir şeye dönüşüyor.

     yalıtım, yol tutuş ve otomatik vites


    Görüşelim, sınavlarımın yarattığı karmaşa geçsin de




  • Golf DSG,
    Focus Powershift..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Golf DSG,
    Focus Powershift..


    golf dsg pahalı,focus yalıtımı kötü+pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    1.8 Lancer'lar Japonya'dan ön spoiler ve yan marşpiyeli ekli olarak geliyor. 18" jantlar ve bir bagaj spoiler ile ahanda böyle bir şeye dönüşüyor.

     yalıtım, yol tutuş ve otomatik vites


    Görüşelim, sınavlarımın yarattığı karmaşa geçsin de

    Bana bile aldırcan şu aleti yakında




  • Görkem acaip ya temsa ile bi bağı var gibi geliyor bana tüm forum lancer alıcak bu gidişle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Golf DSG,
    Focus Powershift..


    golf dsg pahalı,focus yalıtımı kötü+pahalı

    Yalıtım , yol tutuş ve otomatik istenmiş. Golf pahalı ama üst düzey malzeme ve işçiliğe ,dsg gibi olağanüstü bir şanzımana, tsi gibi kategorisinde dünyanın en iyi motoruna sahip. Elbetteki ki rakiplerinde olmayan iki unsur için farkını isteyecek. Focus'a gelince Focus II'nin yalıtımı eleştirilebilir ancak yeni focus için kötü denemez.
  • hocam abartıyorsun golf ile focus ya da yeni c4 arasında bahsettiğin kadar fark yok
  • golf..
  • Civic hem yalıtım hem yol tutuş hemde otomatik vites olarak rakipsizdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bana bile aldırcan şu aleti yakında

    Yazdırayım hemen, yurtdışından gelmeden 1 hafta önce telefon et, body-kitli boya korumalı park sensörlü ve sunroof lu kapının önüne koyalım
  • Focus olabilir aslında fakat söylendiği gibi yenilerde yalıtım pek iyi değil. Fakat 1-2 bişeyler vererek hallolabilir diye düşünüyorum bende. Yol tutuşu gerçekten iyi.
  • Forumdaşların tüm değerli katkılarına çok teşekkür ediyorum. Gerek burada ki önerileriniz gerekse forumda ki benzer konuları çok ayrıntılı incelemeye çalıştığımda, benim için en önemli noktanın -otomatik vites- konusunda ki seçimimin önemli olduğuna karar verdim. Öncelikle aşağıda belirttiğim otomatik vites seçeneklerine sahip bir araç seçeceğim.

    bu noktada sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vitesler mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) ? adı altında bir tartışmanın yararlı olacağını düşünüyorum. bu iki motor seçeneğine sahip araçları incelemeye başladım. bu konuda fikir sahibi arkadaşların görüşlerini bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilt

    Forumdaşların tüm değerli katkılarına çok teşekkür ediyorum. Gerek burada ki önerileriniz gerekse forumda ki benzer konuları çok ayrıntılı incelemeye çalıştığımda, benim için en önemli noktanın -otomatik vites- konusunda ki seçimimin önemli olduğuna karar verdim. Öncelikle aşağıda belirttiğim otomatik vites seçeneklerine sahip bir araç seçeceğim.

    bu noktada sürekli değişken otomatik vites (CVT) mi yoksa çift kavramalı otomatik vitesler mi (DSG,POWERSHİFT,EDC) ? adı altında bir tartışmanın yararlı olacağını düşünüyorum. bu iki motor seçeneğine sahip araçları incelemeye başladım. bu konuda fikir sahibi arkadaşların görüşlerini bekliyorum.



    bu konu hakkında aşağıda ki adreste açtığım konu başlığında yardımlarınızı bekliyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_54410391/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.