Şimdi Ara

yamaha ybr 125 almayı düşünüyorum yardımcı olcak varsaa sevinirim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • daha ilk motorum olacağı için iyi bir şey almak istedim bu yüzden sizlere yani forum donanım haber sakinlerine danışmak istedim bu makine hakkındaki görüş önerilerinizi söylermisiniz? ben ikinci el alacağım 2004 veya 2005 bunlar japon malıymış diğer yılların motorları çin malıymış doğruysa.bana hangi makinaları önerirsiniz ben şunları beğendim sizlerin düşünceleri nelerdir bana yardımcı olursanız sevinirim simdiden teşekkür ederim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-ybr-52611964/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-49898706/detay/







  • allah rızası için bir yardım yok mu ?
  • Dostum çin malı muhabbeti sadece şehir efsanesi. Teknoloji aynı teknoloji, malzeme aynı malzeme sadece fabrika Çin'de. Orada üretiliyor. Hatta Yamaha'nın testi var. Çin'de üretilmiş 3 motorla 3 sürücü himalaya dağlarına gidip geldiler test ettiler. O kadar yoldan o kadar zor şartlardan sonra sadece yağı ve filtresi değişti. Kısacası Çin malı muhabbeti palavra. Ve düşük model satan kullanıcıların kullandıkları bir laf. Eğer sırf bu yüzden 2004-2005 düşünüyorsan boşuna düşük model almana gerek yok. Daha yüksek modellerine yönelebilirsin. 2008 ve 2011 kasa bence en güzel kasalarıdır YBRnin. Eğer bütçe yeterli gelirse bunlara bakmanı tavsiye ederim.

    YBRye gelince ben de inşallah bir aksilik olmazsa birkaç aya almayı planlıyorum. İnternette araştırmadığım kaynak, forum kalmadı ve ybr125te karar kıldım.
    Araştırıp ölçüp tarttıktan sonra sınıfında alınabilecek en iyi motosiklet.
    Genellikle CBF 150 ile karşılaştırılır. Ama şahsi düşüncemi söylemem gerekirse kesinlikle YBR en iyi seçim olacaktır.

    Genel olarak artıları;
    -Benzini koklar, en son ne zaman benzinciye gittiğini unutursun
    -Sağlamdır, yarı yolda bırakmaz. (YBR125 ile dünya turu yapanlar varwww.re-moto.com )
    -Parçası ucuzdur. Yan sanayisi de boldur. Ve her tür parçası kolay bulunur.
    -Görüntü olarak şıktır.
    -Konforludur.
    -Piyasası çok değişmez. Satacaksan eğer değer kaybetmez. ybr125 altın bileziktir. (Bu lafı bana Konyadan bir motosiklet mağazası Konyada Yamaha bayii bulunmadığı için 2008 model ybryi 3500e kakalamaya çalışırken sarfetmiştir.

    Kısacası doğru bir karar vermişsin, şimdiden hayırlı olsun.




  • çok sağol allah razı olsun kardeşim ama eski modellerin gücü 12 beygirmiş 2006 dan sonrası 10 beygirmiş buna ne diyorsun ?
  • Evet beygir gücünde fark var. Ama yol üzerindeyken bu farkı çok ileri motosiklet kullanıcısı değilsen görmen çok zor o kadar fark atıyorum "2010lar 105 basıyorsa 2006lar 110 basıyor" veya "eskiler yenileri tokatlıyor" gibi bir durum söz konusu olamaz. Yeni modellerde ayrıca karburatör teknolojisi de gelişti. Eskilere nazaran daha az yaktığı söyleniyor ama tabi bu da öyle dağlar kadar farklı olmaz. Her ne olursa olsun eski-yeni biraz bütçenle ve içine sinmesiyle ve tercihlerinle alakalı.

    Kendimden örnek vereyim ilk önce temiz bir 2008 almayı düşünüyordum ama sonra bütçemde biraz daha oynama yapabilme imkanım olunca sıfır almaya karar verdim. Çünkü kısa sürede satmayı düşünmüyorum. Öyle ki kaldırıp atana kadar kullanırım herhalde.
    Gerek şehir içi gerek şehir dışı, yoğun olarak gezi ayrıca ulaşım amaçlı kullanmayı düşündüğüm için sıfıra yatırım yapmayı tercih ettim. Sonuçta rodajını kendin yapacaksın, motoru tanıyor olacaksın. Senden habersiz bir vida bile açılmamış bir motora bineceksin. Bu benim ihtiyaçlarıma göre tercihimdi.
    Tabi dediğim gibi bu bütçe, tercih ve ihtiyacınla alakalı. Sen dersen ki ben 1 sene bineyim sonra bana yetmez değiştiririm o zaman sıfır veya yüksek model alman mantıksız olur.

    Sonuç olarak eskilerle ve yeniler arasında çok bariz fark arama. Ha yeniler enjeksiyonlu olsaydı mesela tamam kesinlikye yeni al derdim. Ama dediğim gibi çok küçük farklardır bunlar. YBR zaten oturmuş ve kendini ispatlamış bir model olduğundan üzerinde çığır açan değişiklikler yok. Ama tekrar söyleyeyim, ilk değerlendireceğin şey bütçen ve kullanım amacın. Ona göre kararını verirsin zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powermove -- 28 Haziran 2011; 0:03:31 >




  • bütçem sıfıra yeter allahın izniyle ama işte çevremdekiler hep eski modele yöneltiyolar yok bayırı daha güzel çıkar yok daha hızlı gider yok enjeksiyonludur ama ben sıfır alıp arkama bakmak istemiyorum nede olsa kimsenin eli değmemiş olacak kapakları bile açılmamış olacak heralde yokuşlarda bu beygir gücü çok farketmez zannedersem ha bu arada yeni modeller daha seri falan mı birazda ondan bahsetssen sana zahmet veriyorum ama kusura bakmazsın beni çok aydınlatıyorsun
  • Estağfrullah dostum, km temizini bulsan bile sıfırın avantajı motorun genç olmasıdır. 2-3 yaşında motor var ve daha yeni çalışacak motor var. Bir de senden önce kimin nasıl kullandığını bilemezsin. Belki adam stunt yaptı sürekli ya da redlineda gezdi. Bu yönden sıfır daha avantajlıdır. İkinci elin avantajıysa daha uygun olması, plaka, pul, vergi uğraşmazsın. Devrini alır motora atlayıp gidersin masrafı daha az olur. Eğer uzun süre kullanırım, satmam dersen kesinlikle sıfırı öneririm.

    Hangisi daha seridir tam birşey söylersem bilmeden yorum yapmış olurum. Çünkü motorları test etmedim, ama sıfırında elbette yukarıda yazdığım gibi çığır açacak olmasada yeni teknolojilerin kullanıldığı aşikar. Ama s
    onuçta bunlar 125lik motor çekişleri, hızları bir yere kadar. Kanımca iki motora da binip sürsen bile hangisinin daha iyi çektiğini anlaman çok çok zor.

    Bu arada motorun performansına etki eden bir faktörde rodaj zamanının nasıl geçtiği. Kısmi de olsa motorun sağlığı rodajını nasıl geçirdiğine yani ilk 1000kmsine bakar. Eğer alınıp 5-6000 devirden aşağı kullanılmadıysa mağazadan çıkar çıkmaz 100kmye dayandıysa o motorla, fabrika değerlerine uyularak rodajı yapılan, kademeli olarak devir arttırılan, zamanında bakımı yaptırılan ve kademeli olarak hız yaptırılan motorun performansı bir olmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powermove -- 28 Haziran 2011; 0:19:19 >




  • senden allah razı olsun kardeşim sıfır alıyorum yarın gene görüşürüz şu rodaji anlıtıverirsin hayarı akşamlar
  • Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Alınca tavsiye ederim, motor koruma ve kafa grenajı koruma demirleri taktır. Çok şık duruyor. Sıfırların motor koruma demirleri de eski modelden daha şık ve spor.
    Rodajın motoru aldığında bayi tarafından sana verilecek kılavuzda detaylı olarak açıklası mevcut zaten. Direk oradaki tariflere uyarsın. Bazı arkadaşların başına geliyor, olurda şuan elimizde kılavuz yok derlerse mutlaka iste onlar gönderemiyorsa yamaha türkiye ile irtibata geçersen evine postalarlar.

    Şimdiden hayırlı olsun tekrar. Darısı benim başıma.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.