Şimdi Ara

YANAR DÖNER N11

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Canlı Destek
    • Canlı Destek09:48:24
    • n11 Destek Robotu
    Sizi canlı desteğe yönlendiriyorum..09:48:24
    • Sena
    n11.com Canlı Destek Hizmetine hoşgeldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?09:48:30
    • Merhaba09:48:32
    • Son alışverişimde09:48:38
    • Kupın yüklenmedi09:48:40
    • Sena
    Merhaba Burak Bey, hemen kontrol ediyorum.09:49:02
    • Teşekkür ederim09:49:06
    • Sena
    "Rampage RM-K58 XIBERIA PLUS 7.1 Gaming Mikrofonlu Oyuncu Kulaklık" ürününüz bu mudur?09:49:13
    • Evet09:49:16
    • Sena
    Alışverişinizi oluşturduğunuzda size kupon kazandığınızı belirten mail geldi mi?09:49:54
    • Hayır09:50:04
    • Sena
    Burak Bey belirtmeliyim ki her alışveriş sonucu kupon tanımlanmamakta. Siparişinizi oluşturduğunuzda bu şekilde bilgi geldiğinde alışverişinizi tamamladığınızda kupon tanımlanmakta.09:51:28
    • Tamam da ana sayfada kampanyanız yazıyor09:52:00
    • Şu miktyarda alışverişe şu miktarda kupon kazanırsınız diye09:52:10
    • Sayılan kategoriler arasında elektronik de var09:52:18
    • Kura mı çekiyor sistem, buna versem mi kupon, hımm versem mi, yok yok buna vermeyeyim diye?09:52:41
    • Sena
    Alışveriş yaparak kupon kazanma şansı yakalıyorsunuz fakat belirttiğim gibi maalesef her alışveriş sonucu kupon tanımlanmayabiliyor.09:53:21
    • Alışveriş aralığına göre kazanılacak kupon adedi ve tutarları aşağıdaki gibidir: 11 TL - 99 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL değerinde 1 kupon, 100 TL - 249 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL ve 25 TL değerinde 2 kupon,09:53:25
    • Tanımlanamayabiliyora kim karar veriyor?09:53:42
    • Kupon kazanma şartlarını yerine getirmiş miyim? Evet, o zaman mantık nedir kupon yüklenmemesinde. Bazen tanımlanamıyabilyor nasıl bir açıklama09:54:21
    • Maaşınız yatmamış mesela bu ay. Ya işte bazen maaş yatmayabiliyor.09:54:37
    • Böyle bir açıklama mantıklı geliyor mu size09:54:50
    • Ben bu yazışmalarımızı kopyaladım09:55:04
    • İzninizle sosyal medyada paylaşacağım09:55:12
    • Sena
    Elbette, çok haklısınız fakat kampanya bu şekilde olduğu için maalesef bir işlem yapamamaktayım üzgünüm.09:56:01
    • Tamam, ben dediğim gibi sosyal medya olsun donanım haber olsun, paylşacağım bu yazışmamızı. Şansına bazen yüklüyor n11, bazen yüklemiyormuş diye. Teşekkürler yardımcı olamadığınız için09:56:49

    SonlandırGönder


    Yukarıdaki yazışmalar yaptığım alışveriş sonucunda kupon yüklenmemesi sonucu n11 canlı destek ile aramda geçen yazışmalardır.

    Halen yürürlükte olan N11'in kampanyasında şu şekilde bilgi veriliyor:

    lışveriş aralığına göre kazanılacak kupon adedi ve tutarları aşağıdaki gibidir:

    11 TL - 99 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL değerinde 1 kupon,
    100 TL - 249 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL ve 25 TL değerinde 2 kupon,
    250 TL - 499 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL, 25 TL ve 45 TL değerinde 3 kupon,
    500 TL - 999 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL, 25 TL, 45 TL ve 65 TL değerinde 4 kupon,
    1.000 TL – 1.999 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL, 25 TL, 45 TL, 65 TL ve 100 TL değerinde 5 kupon,
    2.000 TL – 2.999 TL arası alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL, 25 TL, 45 TL, 65 TL, 100 TL ve 120 TL değerinde 6 kupon,
    3.000 ve üzeri alışveriş yapan üyelerin hesabına 10 TL, 25 TL, 45 TL, 66 TL, 100 TL, 120 TL ve 200 TL değerinde 7 kupon yüklenecek.

    109TL'lik alışverişi yapıp, tamamlamama rağmen yüklenmesi gereken 10 TL ve 25 TL'lik kupon yüklenmedi.

    Neymiş, kampanya böyleymiş, bazen yüklüyormuş, bazen yüklemiyormuş. Haklıymışım ama kampanyada böyleymiş.

    Bilginiz olsun arkadaşlar, alışveriş yaptığınızda, sipariş verdiğinizde, aynı anda kupon kazandınız diye mail gelmiyorsa, o alışverişten kupon kazanmayacaksınız anlamı çıkıyor. Böyle durumda alışverişi iptal edip, tekrar sipariş vermeniz gerekiyor anlaşılan.

    Forum kullanıcılarını bilgilendirmek istedim. İyi günler.







  • YANAR DÖNER N11
  • N11 müşteri hizmetleri yetersiz. Doğru düzgün açıklama yapamıyorlar. Mümkün olduğunca n11 sitesinden alışveriş yapmayacağım.
  • DeLiPeDeR kullanıcısına yanıt
    Merhaba DeLiPeDeR,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Merhaba BFK,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.