Şimdi Ara

Yardım! Asus N53, donma, garip ses ve asıl önemlisi wifi'dan kopma sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba, 2.5 yıllık asus n53sn laptopum var. laptopta donanımsal bir sorun var lakin ne olduğunu çözemiyorum.

    fan çok fazla ve hızlı çalışıyor. bellek hataları alıyorum. laptop kesik kesik donuyor ve bu sırada kulaklık taktığımda drrrrrt gibi sesler geliyor. ve en önemlisi bu donmalar olurken wifi'dan kopuyor ve restart atmadan düzelmiyor. çok sık olmaya başladı 30dk internete bağlı kullanamıyorum laptopu yardım edin ne yapabilirim.

    sorun donanımsal çünkü win 8 de de aynı şeyi yapıyor win 7 de de. kaç kez format attım düzelmedi. güç kablosunun bağlantısı ara ara kopuyor, kablo kırığı olabilir mi? sanırım laptopa girdiği yerde bir sorun var çünkü wifi bölümü de tam o bölgede ve düşürdüğüm için o bölgede çatlak var. wifi tuşu kopmuş vaziyette sağdaki. yardım edin kendim ne yapabilirim? ya da hangi servise götürmeliyim? burada bir yere götürdüm ufak bir işlem yaptılar 50 lira aldı 2-3 ay sonra sorun tekrar etti. fan durmadı ama hiç yazdan beri.







  • hiç cevap gelmemiş ne güzel :)
  • Aslında cevap belli direk servise gönderin en kaliteli çözümü onlar sunacaktır bizim burdan yardım etme şansımız çok az.Şimdiden geçmiş olsun.
  • YasiRUykuN Y kullanıcısına yanıt
    Gözden kaçabilir bakanlarda anlamıyor olabilir.Düşürdüğünüzü söylediniz sizden hdd testi yapmanızı isterim,hd tüne programını kurup error scan bölümünden bedsector testi yaparmısınız bu seçeneği elemek isterim.Kablosuz bağlandı sorunu ağ kartı kablolarında temassızlık olabilir ağ kartı vidalıdır çıkmaz ama üzerindeki soketler takmalıdır veya kablosuz ağın anteni ekrandadır onda da sorun oluşmuş olabilir,bellek hatası ramlere baktınız mı yerinden çıkmış yada temassılık yapabilirler ayrıca bu bellek hataları yazılımsal da olabilir işletim sistemi hatası olabiliyor ,sistemdeki bu hatalar fanı çalıştırmaya yeter.Birçok ihtimal geliyor aklıma önce bunları bir eleyin derim açtınız mı makineyi?
  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    henüz makineyi açmadım. bu yüzden soketlere ya da rame bakmadım. açıp bir bakacağım ramlerde oynama var mı vs diye. bellek hatalarını win 8 deyken alıyordum geri windows 7ye döndüm orjinal şu an hata almıyorum. ama dediğim gibi kesik kesik donuyor anlık olarak ve o sıralarda kulaklıktan drrt gibi ses geliyor. tam o sırada kablosuz bağlantımı kesiyor cihaz. internet kablosu taktığımda herhangi bir sorunum olmadı. kopma olmadı yani. bir kere götürdüm tamirciye wifi sorunu düzelmişti ama yeniden başladı. hdd testini uyguluyorum hemen. fiziksel olarak bir bakıp hdd testinden sonra tekrar yazacağım. burada bir de tamirci buldum yarın belki oraya götürürüm. ama önce bir kendim baksam iyi olacak. teşekkürler.

    bu arada şarj kablomun giriş kısmında da bir sorun var elektrik almıyor bazen. birazcık çevirmem gerekiyor. bir de bataryasız kullanımda fanın daha az çalıştığını farkettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasiRUykuN -- 17 Aralık 2013; 1:29:52 >
  • T.GhostNetwork kullanıcısına yanıt
    servise göndereceğim ama kocaeli'deyim ve servise nereye nasıl gönderirim hiç bilmiyorum. maddi olarak çok fazla bir fiyat çıkarsa yaptırmama durumum var. nereye göndermeliyim sizce, bir bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasiRUykuN

    servise göndereceğim ama kocaeli'deyim ve servise nereye nasıl gönderirim hiç bilmiyorum. maddi olarak çok fazla bir fiyat çıkarsa yaptırmama durumum var. nereye göndermeliyim sizce, bir bilginiz var mı?

    İstanbul servisine gönderebilirsiniz Asus'u arayın ücretsiz kargo kodunuzu alın ve kargo ile yollayın zaten onarım sırasında ücret için sizi arayacaklardır mutlaka.

    quote:

    Merhaba;

    Kişisel bilgilerinizin yedeğini aldıktan sonra bilgisayarınızı adaptör ve bataryası ile birlikte servisimize göndermenizi rica ediyoruz. Arıza notu ve okunaklı fatura kopyasını klavye üzerine yerleştiriniz. Gerekli kontrollerin ardından bilgi paylaşabiliriz.

    ASUS ÜRÜNÜNÜZÜN ONARIMI HAKKINDA

    Yetkili Teknik Servislerimiz hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Garantili ürünlerinizi servislerimize elden getirebilir veya ücretsiz kargo hizmetimizi kullanarak İstanbul Yetkili Servisimize ulaştırabilirsiniz.

    ASUS İstanbul Yetkili Servisi Adresi
    Alemdağ Caddesi. Masaldan İş Merkezi. No: 60, C Blok, D1 Kısıklı Çamlıca Üsküdar, İSTANBUL

    Ücretsiz kargo gönderimi için Yurtiçi Kargo 144547972 No.’lu Anlaşma Kodunu kullanabilirsiniz.
    Cihazınızın adresinizden teslim alınması için Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni arayınız.
    Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi numarası 444 99 99’dur.

    Kargo ile yapılan gönderimlerde ürünler orijinal kolisi ya da aynı ebatlarda destekli (sünger/köpük vb) bir koli ile tarafımıza ulaştırılmalıdır.
    Birden çok ürün gönderimlerinde her bir ürün için ayrı kutulama yapılmalıdır.
    Çanta, poşet vb ile yapılan gönderiler, aynı koli içerisinde birden fazla ürün gönderimleri vb uygun olmayan paketlemeler işlem görmeyerek iade edilecektir.


    CİHAZ İLE BİRLİKTE GÖNDERİLECEK BELGELER
    · Detaylı Arıza Notu ve irtibat bilgileri: Kargo ile gönderimlerde kontrol edilmesi istenen arızalar detaylı şekilde belirtilmelidir. İrtibat bilgilerinizin de yer aldığı detaylı arıza notunu bilgisayarın klavyesi üzerine görünür şekilde yerleştiriniz.
    · Fatura ve garanti belgesi fotokopisi: Cihaz garantisinin kontrolü için fatura fotokopisi ve garanti belgesi fotokopisini tarafımıza ulaştırmalısınız. Lütfen orijinal belgelerinizi güvenli bir şekilde kendinizde saklayınız ve tarafımıza orijinal belge yollamayınız. Yetkili Teknik Servisimiz, orijinal belgelerinizin kaybolması, bulunması veya saklanması konusunda sorumlu tutulamaz.
    CİHAZINIZDAKİ ÖNEMLİ BİLGİLER HAKKINDA
    Onarım öncesinde, lütfen bilgisayarınızda bulunan tüm kişisel bilgileri yedekleyiniz ve tüm gizli müseccel ve kişisel bilgilerinizi cihazınızdan siliniz. ASUS, bilgisayarınızın içerisinde kayıtlı olan herhangi bir bilgi, veri ya da yazılımın kaybından, iyileştirilmesinden ve/veya yenisi ile değiştirilmesinden sorumlu tutulamaz.

    ÜRÜN SERİ NUMARASINI KAYDEDİNİZ, KARGO FİŞİNİZİ SAKLAYINIZ
    Ürün akıbeti hakkında bilgi alabilmek için ürününüzün alt kısmında yer alan Seri Numarasını (PDA ürünlerde bataryanın alt kısmındadır) not ediniz ve takip için kargo belgenizi saklayınız.

    ONARIM DURUMUNU SORGULAMAK İÇİN:
    http://support.asus.com/repair/repairstatus.aspx?SLanguage=en adresinden tamir durumu sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz.

    Durum sorgusu için ilgili ekrana aşağıdakilerden herhangi iki kriter aynı anda girilmelidir.
    · Ürün seri numarası,
    · Telefon numarası (Kargo veya servise elden teslimlerde mutlaka belirtilmelidir),
    · Tamir referans numarası
    ÜCRETLİ TAMİR İŞLEMLERİ HAKKINDA:
    Arıza tespiti için Yetkili Servisimiz tarafından ücret alınmamaktadır.

    2 yıllık garanti süresini sonlandırmış ürünler ve kullanıcı kaynaklı arızalar (sıvı teması,kırık vb hasarlar) için tarafınıza tamir ücreti bildirilecektir.

    Ödemeyi kabulünüz halinde; yaptığınız ödemeye ilişkin dekontunuz ile birlikte ürün seri no., telefon ile irtibat bilgileriniz ve tamir referans no.’yu 0216 481 83 80 numaralı faxa bildiriniz.

    3 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen cihazlar iade edilecektir.

    ASUS Banka Hesap Bilgileri
    Alacaklı Hesap: ASUS Bilgisayar Sistemleri Tic. Ltd. Şti.
    TEB (Türkiye Ekonomi Bankası), Koşuyolu Şubesi, Hesap No: 563 – 42884670
    IBAN: TR 9800 0320 0000 0000 4288 4670




  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    Dediklerinizi yapmaya çalıştım ama tornavidam olmadığı için açamadım kasayı. Birkaç video izledim alet edevat olsa hallederdim açıp toplamayı. Badsector testi yaptım herhangi bir hata çıkmadı. Wifi sorunu donma olduğunda ortaya çıkıyor. Yoksa gidiyor bayağı kopmadan. Açıp bir film izlediğimde ya da oyun oynadığımda kesik kesik donmalar oluyor ve o sırada kablosuz ağı kesiyor. Video ya da oyun sırasında (oyun dediğim fm 14) olduğu için bana ramle alakalıymış gibi geliyor sorun. Sizce nasıl bir mantık yürütmeliyim?

    Bu arada sınavlarım var servise gönderemiyorum. Açıkçası çıkaracağı fiyattan da çekiniyorum. Bu halde satmaya kalksam kaça satarım acaba.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.