Hail, ******! Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are currently aware of this issue and are doing everything we can to get it resolved in a timely manner. Unfortunately, sometimes these things take some time to correct, so please bear with us through these changes. Any updates regarding the resolution of this issue will be posted on the official Knight Online Website at:www.knightonlineworld.com. I apologize in advance for any inconvenience that this may cause and thank you for your patience. Thank you for choosing Knight Online.
Regards,
Knight Online Customer Support
Düzeltilmesi için biraz zaman gerekiyormuş, sabredin falan filan bişeyler sıkmış eleman Düzeltildiğinde siteye ilgili açıklama konulacakmış. Mecburen sabredip düzelmesini bekleyecez..
Kırk Yılın Başı Topluca Bir Servere Geçicez Char Açamıyoruz Sınav Stresi Bitti Rahat Rahat Oynarız Derken Şunların Yaptığına Bak Yaw
ŞEREFLİ K2Kİ
bu dünyada herşey ters
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme