Şimdi Ara

yeni astra 1.3 cdti (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
39.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşım fiyat sölemek gerekirse söliyim kasım 2004te yeni astrayı o anki piyasa satış fiyatı 35milyar iken biz 27.5milyara almıştık.nasıl oluyo dersen o an 2.5milyar hurda indirimi vardı vede bize 5milyar kadar şirket indirimi yapıldı.yani bugün fordda yada koç kurumlarından birinde çalışan kişilere ford araçlara nasıl indirim yapılıyosa GM'e bağlı kurumlarda çalışan kişilerede opel saablara indirim uygulanıyo.bizde o şekilde aldık.

    quote:

    Orjinalden alıntı: HeaDMasH


    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.yada elegance modelini alıp xenon paket ekletmeniz vede bej deri yaptırmanız.araçta siyah yada mavi olursa içide tamamen bej çok iyi oluyo.birde bi not aktarmak istiyorum. 1.3dizel 1.6ya göre daha pahalıdır.ancak şöyle bişeyde var bu aracın arka tekerlerdede disk fren var.1.6 esp olmayan modellerde
    arkalar kampana.vede bnzinli motorlarda kaput altında keçe denilen malzeme yok.dizellerde var.1.6larda 5vites 1.3lerde 6vites.sadece bu farklar bile fiyatını çok rahat çıkartıyo motoru işin içine katmadan.vede bişey daha belirtmeliyim dizellerde frenler arkalarında disk olmasından dolayı türkiyede satılan esp olmayan astralara göre daha iyi.bizzat bu farkı yaşıyorum 2 aracımda.
    astra dizel iyi tercih



    1,6 benzinli olanı kaç liraya aldın arkadasım yani alış ve ödeme şartlarını acıklarsan sevinirim




  • bakıyorumda opel olunca herkes olumlu bu motor için..şaşırdım fiat topiclerinde artık eleştriler motora kadar uzanmıştı :) bnce son yıllarda üretilen en ii dizel motor grandepuntoda da aynı motor kullanılıo ve başarılı sportif bi performansı var ağırlık açısından çokta fazla olduunu sanmıorum astranın(puntoya göre) o yüzden yeterli olucaktr.6 ileri şanzıman yakıt tüketiminde de etken ayrıca 1.3 olması vergilerde de artı bir durum.
  • Küçük hacimli dizel motordan yüksek güç üretmenin yolu yüksek turbo basıncından geçer.

    Turba da o basınca 1800-2000 devirde ulaştığından alt devriler hantal olur.

    Turbo dizel arabayı doğru düzgün kaldırmak istiyorsanız devirli kalkacaksınız. Orta vadede bu nedenden baskı-balata değiştirmek zorunda kalacağınızı aklınızda tutarak tabi :)

    şeihr trafiği dur-kalkında, özellikle İstanbul'da yaşıyorsanız ve işiniz gereği yoğun trafikte iseniz dizel şart.

    KM/Tüketim hesaplarının İstanbul trafiğinde hiçbir anlamı yok, çünkü o dur-kalk tüm hesapları bozuyor.

    Öte yandan şehirler arası yolculukta arabayı 2000-4000 devir arası tutacaksınız. Sollamaya çıkarken örneğin 70-80 km. hızda 3 yerine 4. vitesle sollamaya çıkacaksınız, torktan yararlanıp hızlanacaksınız. Benzinli araba gibi devir çevirmez dizeller, devir artar ama araba gitmez. 2000-4000 devir bandında akıcı sürüş sağlarsınız.

    Astra 1.3 CDTI'da 6 ileri şanzıman niye var sizce? Oranlarına baktınız mı? 6. vitesi birçok arabanın 5. vites oranına yakındır. Sebep? 2000-4000 arası kısa güç bandını etkin kullanabilmek için.

    SONUÇ: 1.3 CDTI 90 hp Astra için küçük bir motordur, yaktı ekonomisi hedefli bir araçtır. Yılın 11 ayı İstanbul trafiğinde araba kullanıp sadece bir ay tatile giderken uzun yol yapıyorsanız, bu kadar çok radarın olduğu memlekette bu araç size yeter. Ama klima açıkken kat otoparkının rampasında bile zorlanıyorum bu de beni gıcık ediyor, ben arabam ok gibi fırlasın isterim diyorsanız uzak durun Astra'dan.

    Aynı fiyata, alt devirlerde bu kadar belirgin hantallığı olmayan ve son derece sessiz Toyota Corolla HB D-4 D tavsiye ederim size. Malzeme kalitesi Opel'i aratmaz, üretim kalitesi ise çok daha üstündür bence. Dezavantajı, tipi Astra kadar güzel değil, ayrıca bagajı küçük.

    Bir diğer öneri, Ford Focus 1.6 TDCİ, bu aracın içi, özellikle kapı panelleri Opel'e kıyasla son derece kötü malzemeden imal edilmiş ancak performans beklentinizi karşılıyor.

    1.3 dizel 90 hp motor Grande Punto ile biraz daha uyumlu kanaatimce. İstanbul'da olsam dizel, herhangi bir başka şehirde olsam 1.6 benzinli araç alırdım.




  • mümkünse bursadada dizel olsun trafik saolsunlar berbat.okadar çok kazılcak yer varmışki hatta kazdıkları sonradan düzelttikleri yerleri tekrardan kazmak süper bi fikir.bu metroyu bitirselerde az biraz kurtulsak şu dertten
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Küçük hacimli dizel motordan yüksek güç üretmenin yolu yüksek turbo basıncından geçer.

    Turba da o basınca 1800-2000 devirde ulaştığından alt devriler hantal olur.

    Turbo dizel arabayı doğru düzgün kaldırmak istiyorsanız devirli kalkacaksınız. Orta vadede bu nedenden baskı-balata değiştirmek zorunda kalacağınızı aklınızda tutarak tabi :)

    şeihr trafiği dur-kalkında, özellikle İstanbul'da yaşıyorsanız ve işiniz gereği yoğun trafikte iseniz dizel şart.

    KM/Tüketim hesaplarının İstanbul trafiğinde hiçbir anlamı yok, çünkü o dur-kalk tüm hesapları bozuyor.

    Öte yandan şehirler arası yolculukta arabayı 2000-4000 devir arası tutacaksınız. Sollamaya çıkarken örneğin 70-80 km. hızda 3 yerine 4. vitesle sollamaya çıkacaksınız, torktan yararlanıp hızlanacaksınız. Benzinli araba gibi devir çevirmez dizeller, devir artar ama araba gitmez. 2000-4000 devir bandında akıcı sürüş sağlarsınız.

    Astra 1.3 CDTI'da 6 ileri şanzıman niye var sizce? Oranlarına baktınız mı? 6. vitesi birçok arabanın 5. vites oranına yakındır. Sebep? 2000-4000 arası kısa güç bandını etkin kullanabilmek için.

    SONUÇ: 1.3 CDTI 90 hp Astra için küçük bir motordur, yaktı ekonomisi hedefli bir araçtır. Yılın 11 ayı İstanbul trafiğinde araba kullanıp sadece bir ay tatile giderken uzun yol yapıyorsanız, bu kadar çok radarın olduğu memlekette bu araç size yeter. Ama klima açıkken kat otoparkının rampasında bile zorlanıyorum bu de beni gıcık ediyor, ben arabam ok gibi fırlasın isterim diyorsanız uzak durun Astra'dan.

    Aynı fiyata, alt devirlerde bu kadar belirgin hantallığı olmayan ve son derece sessiz Toyota Corolla HB D-4 D tavsiye ederim size. Malzeme kalitesi Opel'i aratmaz, üretim kalitesi ise çok daha üstündür bence. Dezavantajı, tipi Astra kadar güzel değil, ayrıca bagajı küçük.

    Bir diğer öneri, Ford Focus 1.6 TDCİ, bu aracın içi, özellikle kapı panelleri Opel'e kıyasla son derece kötü malzemeden imal edilmiş ancak performans beklentinizi karşılıyor.

    1.3 dizel 90 hp motor Grande Punto ile biraz daha uyumlu kanaatimce. İstanbul'da olsam dizel, herhangi bir başka şehirde olsam 1.6 benzinli araç alırdım.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw arkadaşlar 1.3 motordon 90 bg elde etmek teknoloji harikası değildir merak etmeyin bi süre sonrada 110 bg diye satarlar ama siz hiç düşünüyomusunuz böyle oldukça yani adamlar bg i ni arttırdıkça motordan yiyolar diye havadanmı geliyo bu bg ler.
    eğer öyle olsaydı f1 de kullanılan araçlarda 3 litre ama 900 bg gücünde .dikkat edin 2 yarışta motorlar bitiyor.eskiden 2.7 litre dizelin verdiği gücü şimdi 1.3 motorlar veriyor.ama o araçlar 1-21.5 milyon km yapıyor bunlar 250 binde biter .çünkü araçlo gücü üretmek için yıpranıyor.diğerleri güle oynaya sana 70 bg i veriyor.o yüzden 1.3 diye fındık motorlu bi arabaya binilmez bence.uzun yolda hiçbişeye benzemez o araç.

    kullandnmı kardeşim ona göre konuş.

    keesinlikle kullanmmadan anlayamzsın böyle yazılar okudkca aklıma sırf bazı seylerin reklamı olsun diye laf edenler geliyor ama sen onlardan değilsin galiba kullanmmadan anlayamazsın kendim de opele biniyorum ama benimki 1.6 enjoy sp 1.3ünüde test ettim gayet iyi...




  • arkadaşlar benim araba 2100 km de şu an ve gün geçtikçe performansı iyileşiyor daha önce yaptığım olumsuz eleştriler hala geçerli fakat hem araba km yaptıkça açılıyor hemde ben alıştım kullanmaya fakat hala kalkışlardaki performansını beğenmiyorum devirli kullanmak gerek ve o zaman pekte tasarruflu olmuyor bence

    1. viteste zaten hızlanma diye birşey yok 2. vites turbo ile kendini gösteriyor
    memnun olmamamın en önemli nedeni dar alanda kullanmam yani okula gidip gelirken kullanıyorum ve kampüs içinde zaten hızlanamıyorum buda yakıt değerlerini yükseltiyor


    devir saatine bakarak kullandığımda 5.0 - 5.3
    bakmadan keyfime göre kullandığımda 7.5 - 7.8 100km/l ortalama yakıt değerleri alıyorum

    geçenlerde arkadaşımın 2006 VW polosunu inceledim ve astranın iç dizaynı ve konfor açısından daha üstün ( izafidir ) olduğunu düşünüyorum gerçi astra daha büyük bir araba

    bir arkadaş klimadan bahsetmiş benimde ilk denediğim donanımlardan biriydi motoru güçsüz bulunca kliması hiç çalışmaz dedim içimden ama gayet iyi soğutma sağlıyor ve kesinlikle dur kalklarda kendini hissettiriyor

    araba ile ilgili merak ettiğiniz tecrübeler varsa severek cevaplarım

    özetle gün geçtikçe arabaya ısınmaya ve kullanımından zevk almaya başladım

    belki bir iki ay sonra yorumlarım olumlu olur

    bu arada benim arabadan performans bekleyen biri olduğumu ve bu olumsuz yorumların asıl nedeninin yanlış araba seçiminden kaynaklandığını unutmayın. neden bile bile astra aldın diye sormayın bu uzun hikaye

    fakat performansını yorumlarken kullandığım opel combo ve citroen berlingo ile karşılaştırdığımıda bilin
    bu arabalarda düşük devir problemi yaşamıyorum




  • daha önce astra ile el freni çekmeyi deneyen oldu mu diye sormuştum

    ben geçenlerde yağmurlu bir havada denedim gayeti iyi çalışıyor ( kesnlikle trafiğe kapalı alanda denedim bir pazar yerinde)

    hatta beklenmedik bir şekilde bir miktar drift bile yaptım
    ah birde hızlansa daha iyi olurdu

    son bir bilgi babamın kullandığı vectra (2005) 1.9 cdti şehir içi 150 ykrş yakıyor e benim arabada ortalama 135 - 140 ykrş

    bende diyorum ki ciddi bir tasarruf söz konusu değil üstelik vectra otm. vites

    bugüne kadar elde ettiğim en iyi değer 5.5lt/100km oda anlık yakıt göstergesini kollayarak oldu
  • sende dizelmi var yoksa benzinlimi.yok benzinliyse tamama ama dizelse biraz yüksek verilre değilmi.turbo dediğine göre dizel olması gerkli ama sorayım dedim yine.biz ist-kapıkuleye kadar astrayla 4.9la falan gitmiştik.5.vites vede80-90 arası bir hızdı yol bilgisayarı verileri. (1.6)
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    daha önce astra ile el freni çekmeyi deneyen oldu mu diye sormuştum

    ben geçenlerde yağmurlu bir havada denedim gayeti iyi çalışıyor ( kesnlikle trafiğe kapalı alanda denedim bir pazar yerinde)

    hatta beklenmedik bir şekilde bir miktar drift bile yaptım
    ah birde hızlansa daha iyi olurdu

    son bir bilgi babamın kullandığı vectra (2005) 1.9 cdti şehir içi 150 ykrş yakıyor e benim arabada ortalama 135 - 140 ykrş

    bende diyorum ki ciddi bir tasarruf söz konusu değil üstelik vectra otm. vites

    bugüne kadar elde ettiğim en iyi değer 5.5lt/100km oda anlık yakıt göstergesini kollayarak oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desiya -- 11 Mayıs 2006; 1:59:48 >




  • Sanırım genç bir arkadaşsın. Gerçekten senin için uygun olmayabiliri . Bende de aynı raba var. Forumda

    zaten herkes bilir. Şimdi eğer istanbul şehiri içi 135 bin lira yakıyorsan değerlerin çok iyi. Sen zaten

    gençliğinin verdiği ivmeyle sanırım ayağını pek gazdan çekmiyorsun. 135 ytl çok iyi bir değer. Forumda

    bu değerden daha az yakanı zor bulursun. Gelelim diğer konulara... Şimdi gerçekten zamanla motoru

    kendisi çok iyi açılıyor. Benim araba şu an için 4.5 ay oldu. Toplam 8 bin km yapmışım. Ortalama bugüne kadar %90 nı istanbul

    şehir içi olmak üzere 6.1 L/100 km yakmış. İstanbul şehir içinden bahsediyorum . E5 ağırlrıklı şehir içi. Hergün merter

    yokuşunu geçer ve çapa trafiğine girerim. Unutma ne ankara trafiği ne de başka bir ilin trafiği istanbulun

    yanında şehir içi sayılmaz. Bu 8 bin km nin 1000 km si istanbul- ankara otobanında yapıldı. 1000 km yi bir

    depo (bir depo 42-43 L alır ışık yandıktan sonra) ile gittim . Ortalama 130-140 km/h ile. Yani 100 bin lira yakmışım

    kmde. 90 ile gidersen 85 liraya kadar iniyor. Senindeğerlerin çok mantıksız geldi bana nedense. babamın

    arabası demişşin , vectra 1.9 dizel. bİzde bu arabayı deneme fırsatı bulduk hemde şehir DIŞINDA.

    MİNYON KM OPEL TESTİ SAYESİNDE. fakat şehirler arası yolda senin belirttiğin şehir içi rakamları ancak

    yakalAyabildik. Ben son hız 185 km /h yaptım. Belki giderdi daha .Bilmiyorum. Devir o hızda 3400

    civarıydı. Arabamı çok seviyorum. 1. vitesden hızlıca 2. vitese geçerseniz başka hiçbir problemde

    yaşamassınız. Hiçbir sorun çıkarmadı bu güne kadar. Ara hızlanmaları çok çok iyi. Yokuşlarda 1.6

    benzinlilerin eline her türlü verir. Çünkü arabanın yokuş çıkışı inanılmaz. düz yoldan daha iyi hızlanıyor.

    EN ÖNEMLİSİ KALİTELİ. aRABADA DAHA BİR TIKIRTI SESİ DUYMADIM. KALİTESİNİ NASIL ANLARIM DERSENİZ. DENEYİN. rAKİPLERİNİ VE ASTRAYI.

    SADECE KAPILARINI AÇIN VE TEKRAR KAPATIN. kALİTEYİ YAKALAYIN.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    daha önce astra ile el freni çekmeyi deneyen oldu mu diye sormuştum

    ben geçenlerde yağmurlu bir havada denedim gayeti iyi çalışıyor ( kesnlikle trafiğe kapalı alanda denedim bir pazar yerinde)

    hatta beklenmedik bir şekilde bir miktar drift bile yaptım
    ah birde hızlansa daha iyi olurdu

    son bir bilgi babamın kullandığı vectra (2005) 1.9 cdti şehir içi 150 ykrş yakıyor e benim arabada ortalama 135 - 140 ykrş

    bende diyorum ki ciddi bir tasarruf söz konusu değil üstelik vectra otm. vites

    bugüne kadar elde ettiğim en iyi değer 5.5lt/100km oda anlık yakıt göstergesini kollayarak oldu




  • arkadaşım bizim bi araba corsa 1.3 cdti . motor gerçekten çok iyi. fiatın multijetinden kesinlikle iyi. ama astra kasasında yanı ekonomi ve istenildiğinde ataklığını sergilermi zannetmiyorum. kasayı taşıyabilir ama ataklığı bence kalmaz
  • dizel üniteler 2firmadada aynı.yani motorlarda en ufak bir fark yok ancak opelin değerleri aynı motorlu fiat ve alfalara göre daha başarılıdır.hem hızlanmaları daha iyidir hemde tüketimleri daha düşütür düşük sürtünme hassasiyetinden dolayı.corsa puntondan paliodan daha akıcı sürüş sağlar vectra alfa 159dan astra 1.9dizelde alfa 147 1.9dizelden.hatta gecen sene autoshowun bi sayısında astra 1.9cdti(150ps),alfaromeo 147 1.9jtd(150ps),bmw 1serisi 2.0d(163ps) vede bu serisin galibi opel astra sonucu ise alfa idi bu sadece motor anlamında değil kalite sürüş özellikleri açısındanda yani kısaca tam vede gerçek bir karşılaştırma.burda bana şimdi insanlar 1serisini övecekler yok astra ile nasıl karşılaştıtırsın bmw yi dicekler ama baya baya karşılaştırırsın aynı sınıf arabaları vede bmw 1serisinin iç mekan kalitesi astradan üst düzeyde vede daha geniş değil binin kullanın kendiniz kıyaslayın.neyse konumuz bu değil ama bu motor bu araca ilk hızlanmadaki o biraz ağırlığı haricinde gayette yetecek şekilde performans sunuyo.eğer devirli kalkarsanız bu sorunda pek kalmıyo ancak bunların çok fazla önemi yok bu araç ekonomi vede rahatlık için alınan bir araç vede almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye edilir.motor düşük hacimli diye incelemeyin aracı bu sınıftaki herşeyin motor olmadığını arabaların genel kalitelerini karşılaştırdıktan sonra anlıyacaksınız kokpit kapılar koltuklar ön arka tasarımı yol tutuşu fren mesafesi sorunsuzluk vs vs neyse ben opel fanatikLiği falan yaptım diye düşünmesin arkadaşlar diğer araçlarıda detaylı şekilde inceleyip kullandığım için konusuyorum.ters sözüm olduysa kusura bakmayın

    quote:

    Orjinalden alıntı: barishello

    arkadaşım bizim bi araba corsa 1.3 cdti . motor gerçekten çok iyi. fiatın multijetinden kesinlikle iyi. ama astra kasasında yanı ekonomi ve istenildiğinde ataklığını sergilermi zannetmiyorum. kasayı taşıyabilir ama ataklığı bence kalmaz





  • quote:

    Orjinalden alıntı: barishello

    arkadaşım bizim bi araba corsa 1.3 cdti . motor gerçekten çok iyi. fiatın multijetinden kesinlikle iyi. ama astra kasasında yanı ekonomi ve istenildiğinde ataklığını sergilermi zannetmiyorum. kasayı taşıyabilir ama ataklığı bence kalmaz

    ya zaten ataklık arıosan astra alcaksın 1.9cdti alıcaksın görürsün ozman ataklığıı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: mab2003

    dediğiniz kadar hantal olması çok garip.

    acaba 6 ileri şanzumana alışamama durumundan kaynaklanıyor olabilirmi.


    Yok abicim bir kere dizel aracın rölanti deviri yüksek olur, sen 1 e taktın mı gaz vermesen kendi kendine hareket eder araç, dizel araba 2 de de kalkar, ne 1 de istop etmesi yok öyle bir şey, dizel araç bu



    ya fanatikligin de bu kdrı .. adam araba altımda bence hantal diyor siz kalkmıs yok oyle bsy dıyorsunuz..

    sanki kötü bir durumu örtbas etmek isteyen çekmeyin çekmeyin diyen yöneticiler gibi

    1.3 cdti alt devirlerde aşırı yıgılma yapar, hantaldır, arkadasın dedıgı gibi stop bile edebılır neden bunu tartısıyonus bugune kdr yapılan butun testlerinde aynı sonuc cıktı..

    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/opel_astra_13_cdti/opel_astra13_1.asp

    al oku .. yetmedi .. git test et .. ama yeterki şu önyargıdan kurtulun insan yapıyo bunları bmw ler mercedeslerde sorunlar yasanırken opeldemi yasanmayacak?




  • İyi gunler arkadaslar.bu arabadan yakın bi abim almış bi kaç gun beraber takıldık çok fazla performans beklemezseniz kalkışıda iyi devir aldıktan sonra 3-5 kişi yokuş hiç bişi farketmiyor.bu aracı gorene kadar megane hastasıydım ama bu yeni astraların yol tutuşu megane dan dahi kat kat iiki bu tutuşu c4 un vermesi kesinlikle imkansız.yakıta gelince 100 ytl lik yakıt ile şehir içi 825 km yol yaptı araba henuz 4000km de zamanla daha da azalacagını düşünüyorum.konfor olarakta gayet iyi.ilk başta 1,3 motor 1250 kg nasıl taşır diordum ama herifleri tebrik etmek lazım kalkış hariç 1.6 benzinliden farkı yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SchwarzMoto

    İyi gunler arkadaslar.bu arabadan yakın bi abim almış bi kaç gun beraber takıldık çok fazla performans beklemezseniz kalkışıda iyi devir aldıktan sonra 3-5 kişi yokuş hiç bişi farketmiyor.bu aracı gorene kadar megane hastasıydım ama bu yeni astraların yol tutuşu megane dan dahi kat kat iiki bu tutuşu c4 un vermesi kesinlikle imkansız.yakıta gelince 100 ytl lik yakıt ile şehir içi 825 km yol yaptı araba henuz 4000km de zamanla daha da azalacagını düşünüyorum.konfor olarakta gayet iyi.ilk başta 1,3 motor 1250 kg nasıl taşır diordum ama herifleri tebrik etmek lazım kalkış hariç 1.6 benzinliden farkı yok.

    opel yapıyor daha ne olsun benimde astra 1.6 enjoy sp arabam performansından gayet memnunum devirli kalkınca müthiş hızlanıyorsun tabi + sport moduacık olunca baya farkıda oluyor




  • ARTIK ARABAMI SEVİYORUM :)

    Arkadaşlar hafta sonu kıbrısa gitmek için Konya - Karaman - Mut - Silifke - Taşucu rotasında 300 km yol yaptım bu benim arabamı gerçek anlamda ilk uzun yolda deneyişimdi. daha önce Konya - Karaman arası gidip geldim birkaç kez ama yol çok düz ve düşük yakıt tüketimi yakalamak kolaydı.

    bu yolculuktaki tecrübelerimi aktarıyorum tüm değerler bilgi ekranından alınmıştır

    gidişte ortalama 110 Km/h hızla 5.0 lt/100km yakıtla 300 km yol yaptım yaklaşık 3 saat

    yaklaşık olarak 10krş/km

    arabanın yol tutuşu gerçekten çok iyi Mut- Silifke arası çok sert olmamakla birlikte sürekli virajlar var gidenler bilir ben bu yolda ilk kez gitmeme rağmen birçok virajı hiç zorlanmadan 80 - 90 km/h hızla döndüm

    160 ile karşımdan gelen kamyonların yanından geçerken araba bırakın yalpa yapmayı çizgisinden mm bile oynamadı

    giderken daha çok iniş olduğundan belki yarım saat boyunca gaza basmadığım oldu ki biliyorsunuz bu yakıt tüketmedim demek

    dönüşte rampa tırmanacağım için değerler çok artar hatta 2 katına çıkar diye düşündüm ama aynı yolu 6lt/100km veriyle döndüm 3.5 saatte

    dönüşte ortalama hızım 100km/h

    yokuşta uygun vitesle ( 2. 3. vites) araç sollamak gerçekten çok kolay ve zevkli fakat ben bir kez vites düşürmeme rağmen araç 1800 devirde kaldı ve zor kurtardım beklemediğim bir devir kaybıydı buna dikkat etmek gerek


    ayrıca daha önceleri şikayet ettiğim ses ve zıplamalar sona erdi çünki yolda lastik havalarını kontrol ettiğimde 35 olduğunu gördüm ( fabrika çıkışı öyleymiş 2 aydır bu şekilde biniyormuşum sözde servis kontrol edip öyle teslim ediyor arkadaşım corsa aldı benden 2 ay sonra onun lastiklerde 36 hava varmış ondan şüphelendim ve yuh dedim ) bende şimdi araba gerçekten sessiz ve artık ceylan gibi sekmiyor 32 ye düşürdüm

    Klima pekte verimli değilmiş ben şehir içinde kullanırken iyi gibi geliyordu fakat uzun yolda güneşte karşıdan vurunca pek fayda etmiyor tabiki havayı direk üzerime yönlendirmedim ve kabin yeterince soğumadı antalyada yazın daha çok hissettirecektir kendini

    6 vites olayındada şunu söylemek istiyorum dişli oranlarına bakmadım ama kullanım tecrübelerime göre ekstra olan dişli 6. değil 1. dişli.

    Arabayı yerinden kımıldatmak için daha küçük bir dişli kullanmışlar diye düşünüyorum

    araç 1. viteste neredeyse hiç hızlanmıyor hızlanma 2. viteste 2000 devirden sonra başlıyor

    daha önceki yazılarımda yüksek yakıt tüketiminden bahsetmiştim ve bu değerlerin kısa mesafede ( kampüs içinde ve şehir içinde) olduğunu tekrar belirtmeliyim


    araç her km'de kendini aşıyor

    ve bu benim hoşuma gidiyor

    :)




  • yalnız bir şey var ki hiç beğenmiyorum araç gün içinde ilk kez çalışırken çok kötü vuruntu yapıyor berbat bir ses geliyor ve servisler bunu bu araba böyle çalışır diye geçiştiriyor ben bukadar kötü ve geç çalışan diesel araç görmedim bedford hariç tabi

    astra kullanan arkadaşlara bir sorum olacak benim araç enjoy + spor paket fakat arabada far yıkama var mı yok mu bilmiyorum servisi arayıp sormadım

    tamponda yıkama kapakları mevcut ama çalışmıyor mu içi mi boş. kullanım klavuzunda da birşey yok

    bilgisi olan arkadaşlarda bilgi rica ediyorum

    özetle arabam farlarını kendisi yıkayabilir mi yıkayamaz mı




  • Far yıkama xenon farlı astralarda var sadece.

    Özetle yıkayamaz

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    yalnız bir şey var ki hiç beğenmiyorum araç gün içinde ilk kez çalışırken çok kötü vuruntu yapıyor berbat bir ses geliyor ve servisler bunu bu araba böyle çalışır diye geçiştiriyor ben bukadar kötü ve geç çalışan diesel araç görmedim bedford hariç tabi

    astra kullanan arkadaşlara bir sorum olacak benim araç enjoy + spor paket fakat arabada far yıkama var mı yok mu bilmiyorum servisi arayıp sormadım

    tamponda yıkama kapakları mevcut ama çalışmıyor mu içi mi boş. kullanım klavuzunda da birşey yok

    bilgisi olan arkadaşlarda bilgi rica ediyorum

    özetle arabam farlarını kendisi yıkayabilir mi yıkayamaz mı




  • abi yapma be 1.6 njoyda sport modu falan yok


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkness_rocker


    quote:

    Orjinalden alıntı: SchwarzMoto

    İyi gunler arkadaslar.bu arabadan yakın bi abim almış bi kaç gun beraber takıldık çok fazla performans beklemezseniz kalkışıda iyi devir aldıktan sonra 3-5 kişi yokuş hiç bişi farketmiyor.bu aracı gorene kadar megane hastasıydım ama bu yeni astraların yol tutuşu megane dan dahi kat kat iiki bu tutuşu c4 un vermesi kesinlikle imkansız.yakıta gelince 100 ytl lik yakıt ile şehir içi 825 km yol yaptı araba henuz 4000km de zamanla daha da azalacagını düşünüyorum.konfor olarakta gayet iyi.ilk başta 1,3 motor 1250 kg nasıl taşır diordum ama herifleri tebrik etmek lazım kalkış hariç 1.6 benzinliden farkı yok.

    opel yapıyor daha ne olsun benimde astra 1.6 enjoy sp arabam performansından gayet memnunum devirli kalkınca müthiş hızlanıyorsun tabi + sport moduacık olunca baya farkıda oluyor




  • eyvallah kardeş teşekkür ederim

    ne yapalım manuel yıkamaya devam edicez


    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Far yıkama xenon farlı astralarda var sadece.

    Özetle yıkayamaz

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    yalnız bir şey var ki hiç beğenmiyorum araç gün içinde ilk kez çalışırken çok kötü vuruntu yapıyor berbat bir ses geliyor ve servisler bunu bu araba böyle çalışır diye geçiştiriyor ben bukadar kötü ve geç çalışan diesel araç görmedim bedford hariç tabi

    astra kullanan arkadaşlara bir sorum olacak benim araç enjoy + spor paket fakat arabada far yıkama var mı yok mu bilmiyorum servisi arayıp sormadım

    tamponda yıkama kapakları mevcut ama çalışmıyor mu içi mi boş. kullanım klavuzunda da birşey yok

    bilgisi olan arkadaşlarda bilgi rica ediyorum

    özetle arabam farlarını kendisi yıkayabilir mi yıkayamaz mı






  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.