< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi (2. sayfa)
-
-
Ya arkadaş her marka birbiriyle kanka olmuş gibi hep aynı berbat tasarımlı araçlar. Yeminle 10 sene eskiye gitsek, 50 sene ileri gitmiş oluruz. Nerde o eski tasarımlı harikulade araçlar..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Direksiyon simidinin üstü kadranı kapatıyor 2008deki gibi.
Bunu hala aklım almıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Astra h kasa net rezil astra kasalarından biridir. K kasa Astra ile rezillikte yarışır.
G kasa Astra başarılı ve kendi cizgilerinde bir modeldi. H kasada bu çizgiler bırakılarak golf 4 çizgilerine geçildi. Sırf bu bile bir basarisizliktir.
Tasarımın göreceli olduğu gerçeğini geçersek, motor, şanzıman, yalıtım, konfor, genişlik gibi bir çok disiplinde h kasa Astra golfun gerisinde bir modeldi.
Hele bardakligin dahi olmaması gibi ergonomik kusurlar komedi resmen. Ve bu araca golfu ezdi geçti denmesi.
90 lardaki burun buruna rekabeti saymazsak j kasa dışında golfe rakip olabilen astra yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Üstüne fransız üniforması giysede alman yine almandır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Değerli dostum kaç yaşındasın bilemiyorum ancak şunu bilmeni isterim ki bu şirketler rönesans sanatçısı değil.
Dolayısıyla net bir veri vardır ortada; satış başarısı. O kasaya ait sürdürülebilir, karlı ve yüksek adette satış.
Golf üretilmeye başladığından beri her yıl Avrupa'nın en çok satan arabasıydı ve Astra H kasa gelip Golf'ü hem Avrupa toplamında hem de Almanya'da tarumar etti.
Adamlar şoka girdi, baktılar makyajla falan olacak gibi değil, tuttular arabanın makyaj zamanında alt tarafa zerre dokunmadan kupayı ve içini komple değiştirip Golf 6 dediler.
O güne kadar hiç böyle bir şey yapılmadığı için otomotiv dünyası bile şaşkındı. Golf 5,5 mu bu lafları epey dolandı ortada.
Yani sen motor şanzıman yalıtım konfor genişlik diye saymışsın ya... boşa konuşmuşsun.
Adamlar Golf yerine Astra tercih etmiş, kullanıcının tercihi önemlidir ve zaten bu dediklerinin hepsinde geride olsaydı Astra, Avrupa tüketicisi gidip Astra seçmezdi.
Bardaklık yok evet ama demek ki o kadar sorun olmamış satın alanlar için.
J kasaya gelince... Bu araba yumurta tipiyle bana göre tipsiz, yine de göreceli tabi bu.
Fakat bundan önemlisi General Motors burada büyük bir hata yaptı; H kasadaki delta şasiyi geliştirmek veya Astra için yeni bir şase üretmek yerine tuttu maliyetten kaçmak için Chevrolet'nin elinde bulunan Cruze şasesini Astra'ya çaktı.
Çok yakan az kaçan kazık gibi şaseli süslü bir Chevrolettir Astra J, aslında daha doğrusu bir Daewoo.
Velhasıl konuya dönersek Astra'nın direksiyonu dışında her şeyini beğendim.
Sade ve düz tasarıma dönülmüş.
308 ise karmakarışık, gelmeden eskidi.
-
Yalnız GM gurubunun neredeyse tüm altyapısı Opel tarafından geliştirilirdi
Bahsettiğiniz Delta 2 platformu da yine Opel tarafından Rüsselsheim da üretildi
Hatta Opel in uzun yıllar zarar etmesinin nedenidir bu platform işi ( GM gibi guruba çalıştı neticede )
Pejo severler anlamaz bunu anlayamaz
J kasa nın platformu konusuna getirdiğiniz eleştiriye şu noktada katılmıyorum
O da neticede Opel platformudur , cruze veya Chevrolet dersek hata olur
H kasadan kötüydü iyiydi diyecek kadar bilgim yok
H kullanmadım , kullansamda yargıya varacak kadar bilgim olmayabilir çok fark olacağını sanmıyorum ( mesela passat insignia konusunda ben bile yargıya varabilirim )
Opc bir Astra J demeyeceğim , standart Astra J de kötü yol tutan sürüş karakteri sıkıntılı bir model değildi
Tek eleştiri noktası ağırlığı , doğrudur
Kullandığım insignia grand sport ile geçtiğimiz yıllarda kullandığımı sedan Astra J aynı ağırlıkta neredeyse
( J döneminde üretilen ınsignia A da yine ağırdı 1.7 ton gibi )
En ağır eleştiri bu konuda olabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
astraya elektirikli amblemi yapıştır hiç sırıtmaz boydan boya ekran güzel duruyor ama ekranda siyah boşluk çok biraz daha kullanılabilirmiş.
-
Uzun yola giderken kahve yada soğuk icki içmenin rahatlığını bilecek yastayım.
Elindeki su şişesini aracın kapi gözlerine rahat koymanın rahatlığını bilecek yastayım.
Yokuş çıkarken turbo motorların avantajını bilecek yastayım.
Tam otomatik yada çift kavrama şanzımanlarin tek kavrama otomatiklerden iyi olduğunu bilecek yastayım.
1.3 yada bilmem kaç dizelin 1.9 TDI ile kiyaslanamayacagini bilecek yastayım.
Yol tutsun diye sonuna kadar sertleştirilmiş torsiyonun, golf 5 in bağımsız süspansiyonu ile baş edemeyecegini bilecek yastayım.
Herşeyi geçtim golf 5 in 6 yıl üretim bandında kaldığının, bu süreninde kasa değişimi için anormal bir süre olmadiginin farkında olacak yastayım.
Sen kaç yaşındasın?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 milyon TL Astra. Karar sizin. 208 308 zaten gerçekten ben hiç begenmiyorum tasarımları bunlar geçiş dönemi arabası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Astra H yorumlarına katılıyorum, J cosmo hb sahibi oldum ama o kasa yaramaz, o ağırlığa rağmen içi B sınıfı gibi dar. H kasanın hala bir cazibesi var, biradere bi tane 1.3 essentia konfor paketli aldık inanın J cosmodan daha çok sevdim. K ile test harici işimiz olmadı ama L'deki H esintileri güzel bence de.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 17 Eylül 2022; 13:5:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaş var ama söyleneni anlayacak kapasite yok o zaman. Adam diyor ki astra h tuttu, sevildi. Bu kadar. Gerçekten de çok tutuldu. Avrupa'da golfü bile geçecek kadar tutuldu. Astra h sedanı olmadığı halde tr nin en çok satan modellerinden biriydi. Sen hâlâ bardaklık de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel tespit etmişsiniz hocam, bir önceki kasa 308'de de koltuklar yüzünden uzun yollar eziyete dönüşüyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Conamcigim biz hangi aracın tuttugunu tartışmiyoruz.
Biz o dönemin astrasi, golften daha iyi olduğu için mi çok tuttu yoksa başka sebepleri mi vardı bunu tartışıyoruz.
Biliyorum tanimadigin insanlara klavyenin arkasından küfretmek hoşuna gidiyor. Hayat eglencen. Kendini buluyorsun da herseye salça olma.
Bak bütün forumu sen ve senin gibiler bosalti zaten. Otur biraz sakin sakin. Alisalim suya. Sonra başlarsın hareketlerine.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arka on numara da önde farlar biraz daha geniş ya da değişik formda olaymış iyiymiş. Şöyle 1-2 sene geçsin ben astrada güzel fiyatlar bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önü biraz challenger/charger a benzetmeye calismislar sanki.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında anafikir güzel de detaylarda Russelheim'in suyuna mı gitmişlerse ne, mükemmeli makyajda bulacak gibi bu kasa.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
köpek balığı antenin tam karşısında arka stop lambası var şaşırdım doğrusu dikey bir şekilde. Arka tarafında detay çok var. Kamera görüntüsü çok net 4 taraftan HD kalıtesınde görünüm. Koltuklarını beğenmedim . Çok geliştirmişler aracı ayrıntı çok var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belki de.
Yalniz fiyatlar cok sacma. 308 in de astra nin da en fulleri 900 bin dolaylarinda. Bugunki kurlarla bu paralari etmez bu arabalar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X