Hayırlı olsun ycg61 aracın resimlerini koyarsan sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: ycg61
Arkadaşlar merhaba. ben yaklaşık 1 aydır, 120 bg 1.8 A4 sahibiyim. Aldığım dönemde kampanyadan ve euro daki düşüşten yararlanarak 38000 euro ya aldım arabamı. Yaklaşık 4000 km yol yaptım. zevkle yaptım bu km.leri. xenon farlı, 1.4 TSI , manuel bir kaç ek donanımlı passat siparişimi iptal edip bu arabayı aldım. beyaz, manuel, basic ve advanced paketli, 3 kollu direksiyona sahip arabam. Önce uzun yolda kullandım.Ankara - Adana arasında. Dikkatli kullanımda(120-130 u pek geçmeden) bir depo benzinle yaklaşık 850 km yol yapabileceğimi saptadım. Pozantı sonrasında otobanda aracın çok yüksek süratlerde bile oldukça stabil ve sessiz olduğunu gördüm.( passatla yaptığım test sürüşlerinde aracın 130-140 tan sonra, 1.4 motor nedeniyle oldukça gürültülü olduğunu farketmiştim.) Şehir içinde kullanırken önümdeki araçlardan yansıyan arabamın görüntüsü, parlayan gündüz farları, mest etti beni. Arabamı park ettiğimde , alışılmadık ve her köşesi mükemmel şekilde tasarlanmış tasarımını bir süre izlemek , çok keyifliydi. mesela mercedes yeni C serisinin arka tasarımını hiç beğenmiyorum ama audinin gerek A3 gereksede A4 ünün her yeri hoşuma gidiyor. yine turbo motoru sayesinde düşük devirlerde bile elde edilebilen 230 torku sayesinde sollamalarda ve yokuşlarda çok rahat ettim. Avrupada 120 bg in pek tercih edileceğini sanmam çünkü 160 bg ile arada 1-2 bin eura fark var. Bende orda olsam onu alırdım ama TÜRKİYEDE FARK 13000 YTL den fazla. az para değil bu. audide her donanım ın maliyeti TÜRKİYE koşulları nedeniyle oldukça fazla oluyor.1000 EURO metalik renk farkı+ KDV: 1800 EURO x 1.78=... falan filan.
Fransa dizel motorun en fazla tercih edildiği avrupa ülkesi (%65-70 oranında) o yüzde fransız internet sitelerinde de tercih böyle olacak tabi. ben çok km yapmadığımdan tercihim benzinli araç oldu.
yeni C5 İ kullandım. passatı yakalaya bilmesi için (kalite konfor vb. anlamda) daha çok yol alması lazım bence.
Arkadaşım araban hayırlı olsun,kazasız belasız kullan inşallah. Daha önce ne kullanıyordun bir kıyas yapabilirmisin.Bmw 316 falan sürdün mü??120 hp bizi çok düşündürmüştü.Bu aracı daha önce test şansın olmuşmuydu?Yoksa sadece fiyatına göremi karar verdin??
Teşekkür ederim arkadaşlar.BMW 316 alacaklarin mutlaka A4 göz önünde tutmaları gerektiğini düşünüyorum. Performans olarak karşılaştırmaya gerek yok. 230 torku sayesinde A4 çok daha üstün. BMW nin 1,6 motorunun performans olarak kompakt segmenteki diğer araçlardan( focus, golf gibi.) pek farkı yok. Eğer 1.4 passatı test ettiyseniz turbosuz 1.6 lara performans üstünlüğünü hissetmişsinizdir. Audi performans olarak biraz daha üstün bu motordan . Ve yüksek hızlarda araba biraz daha rahat. hernekadar 120 bg de olsa 3.16 BMW nin asla başaramayacağı, koltuğunuza yapıştırma hadisesini bu araba çok güzel başarıyor. uzun yolda sollamalarda önünüzdeki aracı yokuş yukarı bile giderken hızla geride bırakabiliyorsunuz güvenli bir şekilde. Beni A4 e çeken hayranı olduğum dizaynı idi. Bu motorun daha düşük fiyatıda arabayı almamı sağladı. Yani 1.6 BMW alırken yada vectra, passat vb. alırken şu soru işareti kafamızda kalır. Bu arabayı bu motor çeker mi? Rahatlıkla çekiyor, en dik yokuşlarda sollama yaparken bile. Ben arabayı Mersin mut karaman konya güzergahında ve konya akşehir dinar arasındaki dağlık yollarda da kullandım. Gayet memnunum.
quote:
Orjinalden alıntı: ycg61
Teşekkür ederim arkadaşlar.BMW 316 alacaklarin mutlaka A4 göz önünde tutmaları gerektiğini düşünüyorum. Performans olarak karşılaştırmaya gerek yok. 230 torku sayesinde A4 çok daha üstün. BMW nin 1,6 motorunun performans olarak kompakt segmenteki diğer araçlardan( focus, golf gibi.) pek farkı yok. Eğer 1.4 passatı test ettiyseniz turbosuz 1.6 lara performans üstünlüğünü hissetmişsinizdir. Audi performans olarak biraz daha üstün bu motordan . Ve yüksek hızlarda araba biraz daha rahat. hernekadar 120 bg de olsa 3.16 BMW nin asla başaramayacağı, koltuğunuza yapıştırma hadisesini bu araba çok güzel başarıyor. uzun yolda sollamalarda önünüzdeki aracı yokuş yukarı bile giderken hızla geride bırakabiliyorsunuz güvenli bir şekilde. Beni A4 e çeken hayranı olduğum dizaynı idi. Bu motorun daha düşük fiyatıda arabayı almamı sağladı. Yani 1.6 BMW alırken yada vectra, passat vb. alırken şu soru işareti kafamızda kalır. Bu arabayı bu motor çeker mi? Rahatlıkla çekiyor, en dik yokuşlarda sollama yaparken bile. Ben arabayı Mersin mut karaman konya güzergahında ve konya akşehir dinar arasındaki dağlık yollarda da kullandım. Gayet memnunum.
Bende teşekkür ederim.Gerçek kullanıcıların yorumlarını okumak çok güzel ve faydalı
HAYIRLI OLSUN, kazasız belasız günler diliyorum. Elbette otomobil üreticileri bir önceki motor gammında veya dizaynında değişikliklr yapacaktır ve seleflerinde daha üstün daha doanımlı daha modern ürünler tasarlayacaktır. Audi premium sınıfında yer aldığıdan baz motorunu 1,8 litrelik hacimde kullanması bana göre doğru ve yerinde bir karar. Premium sınıfnda yer almayan passat ve superb'in 1,4 motorla kalması normladir zira rakipleri c5, laguna, mondeo gibi modeller 1,6 litrelik hacimli motorlar sunmaktadır, yani rekabet gereği.... Yukarıdaki tartışmalarda a4'ün "B7 ve B6'larda tüketicinin 1,6 motorlarda yaşadıkları hüsranlar gündeme gelebilir mi tartışıyoruz. Bana göre ben şunu ifade ettim : insanımız duygusaldır yaklaşımları aracın konfor dizayn ve yeni olmasına dikkat ederler hakikaden yeni a4 ilk baktığımızda hemen bir yıldırım aşkına tutuluyoruz; bu durum bana 2001 yılında b6'nın gıcır gıcır görüntüleri konfor donanım ve dizaynı üstüğünlü ve çoğu insanda yine o dönem yıldırım aşklarına tutulup bu aracı aldılar. 2001-2002 yıllarında tüketiciyorumları gayet netti, süper bir araba yokuşu çıkması, hızı, kıvraklığını mükkemel olarak yorumluyorlardı... zaman geçtikçe motordan aldıkları düşük performansa karşı yorumlar başladılar ve nihayeten a4'e en çok el değiştiren model durumuna gelmişti. Soru şu bunu yeni a4 yani b8'de yaşabilirmiyiz, bu bir dejavu olabir mi? Ben bununolacağını düşünüyorum zira insaları rahatsız edecek olan şudur: ben oncapara saydım (ÖTV'si yüksek birülkede yaşıyoruz) aldığım performans bu ve markanın saygınlığı yitirmesine neden oluyor... 2001 a4 1,6 yorumları: otomobil dergilerin yorumu: mükemel bir araba motoru ve torku yerinde alınır. Çok iyi hatırlıyorum o dönem tüm bankacılar, şirketlerin satış kadrosunda çalışanlar koşa koşa gidip bu arabaya aldılar. kimisi memnun kimisi hala memnun, çoğundan fazlası 1-2 yılında aracı elden çıkamış. 2008 a4 1,8 120bg yorumları : yine aynı dergiler gazeteler: mükemmel bir araba ve torku yerinde alınır...
Not: bmw 2. perdede çıkacak olan 1,6'sını elbette toparlayacak veya bir üst alternatifini tüketicisne sunacaktır. Şimdiden konuşmak erken olur. Ama şu andaki fırsatlar göre 3'ü 1,6'ını kenara bırakıp elbette a4'ün 1,8 yönelmek gerekir. makjalı 3 serinine şimdien dikkat etmek gerekiyor okuduğum yorumlara göre teknik anlamda bir çok yenilik var.
38000 euroya A4 gibi bir otomobile sahip olmayı istiyorsan 120 bg i kabul etmen gerekir. bu paraya bu kadar. Arabaya ayırdığım bütce daha fazla olsaydı büyük ihtimal tercihim 160 bg A4 olurdu. Tercihler var ve bunların kabul edilmesi gereken sonuçları var. Bir de 230 tork var.. :) bi de ABT diye bir firma var
bence audi nin 1.6 ları performans olarak çok zayıf.
yeni nesil 1.4 dizeller bile bu araçları her yol şartında geçiyor.
1.6 motorların kaldırılması iyi olmuş.
1,6 Henüz kaldırılmadı, A3'lerde 2009 sonunda kaldırılacak.
Şu ortak fikri çıkarabilirmiyiz: - Audi'ye binmek isitiyorum, markanın vermiş olduğu güven, kalite, güvenlik hissinin yanısıra dizaynın yaratmış olduğu flaş etki, minimum demeyelim ama optimumu sunan 1,8 tfsi 120bg tercih edilmsi gereken arabalardan birisidir. Kalite/Fiyat edenksine göre "oldukça iyi bir seçimdir ". - Diğer segment rakipleri arasında 1,4 ve 1,6 gibi hacimli motorları A4'ün cüssesine ve klasına yakışmayacağından Audi'nin almış olduğu bu karara şapka çıkarmak ve tebrik etmek gerekir. Markanın ve gamının hakını vererek bir kez daha "Premium" sınıfta yer aldığını kanılamıştır.
Yeni Audi A4'leriniz güle güle kullanın, artık resimleri bekliyoruz...
Saygılar
quote:
Orjinalden alıntı: lsblack
1,6 Henüz kaldırılmadı, A3'lerde 2009 sonunda kaldırılacak.
Şu ortak fikri çıkarabilirmiyiz: - Audi'ye binmek isitiyorum, markanın vermiş olduğu güven, kalite, güvenlik hissinin yanısıra dizaynın yaratmış olduğu flaş etki, minimum demeyelim ama optimumu sunan 1,8 tfsi 120bg tercih edilmsi gereken arabalardan birisidir. Kalite/Fiyat edenksine göre "oldukça iyi bir seçimdir ". - Diğer segment rakipleri arasında 1,4 ve 1,6 gibi hacimli motorları A4'ün cüssesine ve klasına yakışmayacağından Audi'nin almış olduğu bu karara şapka çıkarmak ve tebrik etmek gerekir. Markanın ve gamının hakını vererek bir kez daha "Premium" sınıfta yer aldığını kanılamıştır.
Yeni Audi A4'leriniz güle güle kullanın, artık resimleri bekliyoruz...
Saygılar
hadi sende tutturmuşsun bir audi premium sınıfta diye. bmw nin 3 serisinde 1.6 lt motor war. bmw premium sınıfta değilmidir. bir motor seçeneğine bakarak premiummu değilmi karar werilmez.
1.8 120 bg motor, performans olarak 1.4 TSI a yakın. 230 tork nedeniyle biraz daha üstün olduğuda söylenebilir. Eğer 1.4 120 bg araçları test ettiyseniz oldukça tatminkar performansları olduğunu farkedersiniz. Audinin burda avantajı 1.8 hacim nedeniyle özellikle yüksek hızlarda daha sessiz olması. Bu da bence audinin çizgisiyle uyumlu.
Audi 1,8 tsfı 120 şehir içinde ve dışında ne kadar yakıt tüketiyor ?
sırf audiye binecegim diye benzini tasla içen ( 10-11-12 lt ) araca tomarla para sayılmaz ! ( kanaatimce )
mertturan273 BMW'nin premium sınıfında yer almadığını söylemedim! Topic baştan aşağı tararsan orada BMW Nin premium da yer alıp alamdığı nı mı tartışıyoruz?! senin mesajının 4 gerisinde BMW hakkında yorumlarımı yazdım. Yalnızca laf atmak üzere kurulu yorumlarının aksine bilgileri destekleyici veya önerici yorumlar katman daha doğru olacağını düşünüyorum. Bu da forumun kalitesini bir üste taşır diye düşünüyorum. Sonuç olarak benim yazdıklarım bir ferman değil yalnızca yorum görüş öneridir aksi varise güzelce yorumayıp yazarsın.
arkadaşım benim amacım ne laf atmak nede kavga çıkarmak. tutturmuşsun bir audi premium sınıfta diye onu söyleyip duruyorsun. tamam premium sınıf düzeyinde araba üretmektedir. ona lafımız yok ama dediğin laf aynen şu; ''Diğer segment rakipleri arasında 1,4 ve 1,6 gibi hacimli motorları A4'ün cüssesine ve klasına yakışmayacağından Audi'nin almış olduğu bu karara şapka çıkarmak ve tebrik etmek gerekir. Markanın ve gamının hakını vererek bir kez daha "Premium" sınıfta yer aldığını kanılamıştır.'' demişsin. bende sana söylüyorumki markaların hangi düzeyde araba ürettiğine altındaki motorlara bakarak karar weriliyorsa Bmw 316 da 1.6 motor war. o premium düzeyde araç üretmiyormu. yani özetlemek gerekirse markaların hangi düzeyde araba yaptıklarına altındaki motora bakarak karar weremeyiz. ha marka taraftarı falansan söyle ona göre konuşayım.
bide bu arada burada neyi tartıştığımızı gayet iyi biliyorum ve forumların amaçları arasında bilgi vermek olduğunuda biliyorum. burada yanlış bir bilgi werildiyse bunu düzeltmeyi görevim bilip elimden geldiğince düzeltmeye çalışırım.
1,8 tsfı 120 şehir içi ne kadar yakıyor ?
şehir içi 500 dışı 350 ykr yakıyor !biraderin arkadaşı kullanıyor. hava atarım diye bütçesini zorlayıp aldı şimdi araç garaj arabası oldu; çok yakıyo diye çıkartmıyor trafiğe !
quote:
Orjinalden alıntı: nerki
1,8 tsfı 120 şehir içi ne kadar yakıyor ?
pahalı geldi
katalog değerleri
şehir içi 9.9 lt/100 km yani 33 ykr
şehir dışı 5.5 lt/100 km yani 18 ykr
ortalama 7.1 lt/100km yani 23.5 ykr
quote:
Orjinalden alıntı: nerki
1,8 tsfı 120 şehir içi ne kadar yakıyor ?
quote:
Orjinalden alıntı: RECEP İVEDİKK
şehir içi 500 dışı 350 ykr yakıyor !biraderin arkadaşı kullanıyor. hava atarım diye bütçesini zorlayıp aldı şimdi araç garaj arabası oldu; çok yakıyo diye çıkartmıyor trafiğe !