Şimdi Ara

YENİ AUDİ A4 177 HP SÜRÜŞ İZLENİMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
3.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta bir haftalıgına 2012 model makyajlı a4 kullanma fırsatım oldu.Bu araçtan almayı düşünenlerin fikir edinmesi açısından bu konuyu açtım. Araç 2 aylık ve aldıgımda 5000km'deydi.Bu yeni motor aracı eskisine nazaran çok daha performanslı hale getirmiş,ilk çalıştırmada biraz sesli çalışsada içeriden rahatsız edici bir motor sesi duyulmuyor.1000km'lik ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımım boyunca araç ortalama 7 litre mazot tüketti.Yeni motoru her açıdan çok başarılı buldum.Yol tutuş hızlı girilen virajlarda bile stabil ve güven verici.47.000€'ya bi-xenon'lu advance paket bir a4 alınabiliyor.Benzer donanımda 3.20d'nin 56.000€ oldugu düşünülürse a4'ün fiyatı
    çok daha mantıklı kalıyor.Bunlar aracın olumlu buldugum yanları...



    Memnun kalmadığım noktalar ise;

    Multitronic şanzıman kesinlikle bu motora konmamalıydı.Şanzıman hızlanırken motor devrini 4000 devir civarına sabitliyor ve neredeyse aynı devirde sabit kalarak hızlanıyor.Hızlanırken motor devrinin değişmemesi sürüş zevkini çok azaltıyor.İkinci ve en önemli nokta ise premium bir araç önden çekişli olmamalı.Direksiyonda sürekli bir patinaj ve sağa sola çekme hissi.Bana göre 150 hp üzeri araçlarda ön tekerlerin görevi sadece yönlendirme olmalı.Araç tam gazda üçüncü viteste bile patinaj çekiyor,hızlı kalkışlarda esp lambası hiç sönmüyor



    Multitronic ve önden çekiş-güçlü motor uyumsuzluğu dışında olumsuz bulduğum bir özelliği olmadı.Alan kişi bunları fazla sorun etmeyecekse bence şu anda kendi sınıfında fiyatı en mantıklı araç.Genel olarak izlenimlerim bunlar.


    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stochastic34 -- 9 Temmuz 2012; 15:16:14 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    Geçen hafta bir haftalıgına 2012 model makyajlı a4 kullanma fırsatım oldu.Bu araçtan almayı düşünenlerin fikir edinmesi açısından bu konuyu açtım. Araç 2 aylık ve aldıgımda 5000km'deydi.Bu yeni motor aracı eskisine nazaran çok daha performanslı hale getirmiş,ilk çalıştırmada biraz sesli çalışsada içeriden rahatsız edici bir motor sesi duyulmuyor.1000km'lik ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımım boyunca araç ortalama 7 litre mazot tüketti.Yeni motoru her açıdan çok başarılı buldum.Yol tutuş hızlı girilen virajlarda bile stabil ve güven verici.47.000€'ya bi-xenon'lu advance paket bir a4 alınabiliyor.Benzer donanımda 3.20d'nin 56.000€ oldugu düşünülürse a4'ün fiyatı
    çok daha mantıklı kalıyor.Bunlar aracın olumlu buldugum yanları...



    Memnun kalmadığım noktalar ise;

    Multitronic şanzıman kesinlikle bu motora konmamalıydı.Şanzıman hızlanırken motor devrini 4000 devir civarına sabitliyor ve neredeyse aynı devirde sabit kalarak hızlanıyor.Hızlanırken motor devrinin değişmemesi sürüş zevkini çok azaltıyor.İkinci ve en önemli nokta ise premium bir araç önden çekişli olmamalı.Direksiyonda sürekli bir patinaj ve sağa sola çekme hissi.Bana göre 150 hp üzeri araçlarda ön tekerlerin görevi sadece yönlendirme olmalı.Araç tam gazda üçüncü viteste bile patinaj çekiyor,hızlı kalkışlarda esp lambası hiç sönmüyor



    Multitronic ve önden çekiş-güçlü motor uyumsuzluğu dışında olumsuz bulduğum bir özelliği olmadı.Alan kişi bunları fazla sorun etmeyecekse bence şu anda kendi sınıfında fiyatı en mantıklı araç.Genel olarak izlenimlerim bunlar.


    İyi forumlar







    çoğu a4 kullanıcısı söylediğiniz şanzıman olayını umursamaz bile, ne kadar konfor o kadar memnuniyet, a4 de sürüş zevki istiyorsanız s tronic şanzımanlı 2.0 TFSI idealdir. 3.20D ile aynı kitleye hitap etmiyor açıkcası




  • Sanziman berbet bisey. Onden cekis hic olmuyor audiye. Otur sifir audi :D onden cekis oldugu icin audi dusmani oldum resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOSTIL

    quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    Geçen hafta bir haftalıgına 2012 model makyajlı a4 kullanma fırsatım oldu.Bu araçtan almayı düşünenlerin fikir edinmesi açısından bu konuyu açtım. Araç 2 aylık ve aldıgımda 5000km'deydi.Bu yeni motor aracı eskisine nazaran çok daha performanslı hale getirmiş,ilk çalıştırmada biraz sesli çalışsada içeriden rahatsız edici bir motor sesi duyulmuyor.1000km'lik ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımım boyunca araç ortalama 7 litre mazot tüketti.Yeni motoru her açıdan çok başarılı buldum.Yol tutuş hızlı girilen virajlarda bile stabil ve güven verici.47.000€'ya bi-xenon'lu advance paket bir a4 alınabiliyor.Benzer donanımda 3.20d'nin 56.000€ oldugu düşünülürse a4'ün fiyatı
    çok daha mantıklı kalıyor.Bunlar aracın olumlu buldugum yanları...



    Memnun kalmadığım noktalar ise;

    Multitronic şanzıman kesinlikle bu motora konmamalıydı.Şanzıman hızlanırken motor devrini 4000 devir civarına sabitliyor ve neredeyse aynı devirde sabit kalarak hızlanıyor.Hızlanırken motor devrinin değişmemesi sürüş zevkini çok azaltıyor.İkinci ve en önemli nokta ise premium bir araç önden çekişli olmamalı.Direksiyonda sürekli bir patinaj ve sağa sola çekme hissi.Bana göre 150 hp üzeri araçlarda ön tekerlerin görevi sadece yönlendirme olmalı.Araç tam gazda üçüncü viteste bile patinaj çekiyor,hızlı kalkışlarda esp lambası hiç sönmüyor



    Multitronic ve önden çekiş-güçlü motor uyumsuzluğu dışında olumsuz bulduğum bir özelliği olmadı.Alan kişi bunları fazla sorun etmeyecekse bence şu anda kendi sınıfında fiyatı en mantıklı araç.Genel olarak izlenimlerim bunlar.


    İyi forumlar







    çoğu a4 kullanıcısı söylediğiniz şanzıman olayını umursamaz bile, ne kadar konfor o kadar memnuniyet, a4 de sürüş zevki istiyorsanız s tronic şanzımanlı 2.0 TFSI idealdir. 3.20D ile aynı kitleye hitap etmiyor açıkcası

    143 hp olana multitronic olsada olur ama 177 hp'ye stronic koymalılardı

    177hp olan sadece konfor aranacak araç değil

    2.0tfsi zaten ellerinde yok




  • bizim de araç yaklaşık 3 haftalık. Araçla 200 ü gördüm. Ve bana aşırı bir güven verdi. Sürüş olarak da multitronic şanzıman çok konforlu geldi :) araç harika almayı düşünenler hiç kaçırmasın ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepnoisy

    bizim de araç yaklaşık 3 haftalık. Araçla 200 ü gördüm. Ve bana aşırı bir güven verdi. Sürüş olarak da multitronic şanzıman çok konforlu geldi :) araç harika almayı düşünenler hiç kaçırmasın ;)
    Önden çekişli araca 47000 euro verilmez, audnin quattro su makbüldür onlar kıyaslanabilir bmw ileancak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superbsever

    bizim de araç yaklaşık 3 haftalık. Araçla 200 ü gördüm. Ve bana aşırı bir güven verdi. Sürüş olarak da multitronic şanzıman çok konforlu geldi :) araç harika almayı düşünenler hiç kaçırmasın ;)

    47000€ son fiyat diyorlar

    siz ne kadara aldınız?
  • 42 bin e aldık fakat amcam doğuş çalışanı epey indirim yaptırdı saolsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Önden çekişli araca 47000 euro verilmez, audnin quattro su makbüldür onlar kıyaslanabilir bmw ileancak

    nedir şu önden çekiş abartısı anlamıyorum. Bana göre aldığım haz daha önemlidir. Bmw 3.20 d ye de bindim a4e de, a4 bana iç malzeme olarak cok daha iyi geldi, sürüş olarak bmw daha iyi evet ama öyle abartılacak kadar değil. Ve sırf arkadan çekiş diyede 10 bin euro fazla vermem çok gereksiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superbsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Önden çekişli araca 47000 euro verilmez, audnin quattro su makbüldür onlar kıyaslanabilir bmw ileancak

    nedir şu önden çekiş abartısı anlamıyorum. Bana göre aldığım haz daha önemlidir. Bmw 3.20 d ye de bindim a4e de, a4 bana iç malzeme olarak cok daha iyi geldi, sürüş olarak bmw daha iyi evet ama öyle abartılacak kadar değil. Ve sırf arkadan çekiş diyede 10 bin euro fazla vermem çok gereksiz.

    Evet audi malzeme olarak biraz daha iyi, ama araba demek sürüş demektir kardeşim, ben napıyım sürüşü vasat olan arabayı, sadece amaç insanlara hava atmaksa evet audi iyidir, ama bmw de ikisini yapabiliyorsun bence düşün yani, ha 42 bin euro verilir ama 47 bin verilmez.

    A5 2.0TFSİ quattro ve 328i arasında kaldım bende.




  • a5 quatro bence müthiş bir araba. Bmw 328i de oyle :) zor karar kardeş :) ama benim audiye karşı ayrı bir sempatim olduğundan a5 seçerdim :) bu arada makyajlı kasa a4 ün sürüşü gerçekten çok iyi onu da bir test et derim. Makyaj tip olarak pek bişi değiştirmese de hem şanzıman hem motor çok iyi olmuş bence. Ama anlaşılan sen daha sportif istiosun o yüzden a4 ü düşünmezsin :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Önden çekişli araca 47000 euro verilmez, audnin quattro su makbüldür onlar kıyaslanabilir bmw ileancak

    valla insignia'lara passat'lara istenen paralara bakınca gayet guzel 47000€ verilebilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-full-full-aracda-nokta-leke-yok-kacirmayin-90382459/detay?source=promotion_topl

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2012-passat-2-0-tdi-comf-otomatik-sifir-siyah-ici-kahve-89994986/detay#




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Önden çekişli araca 47000 euro verilmez, audnin quattro su makbüldür onlar kıyaslanabilir bmw ileancak

    valla insignia'lara passat'lara istenen paralara bakınca gayet guzel 47000€ verilebilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-full-full-aracda-nokta-leke-yok-kacirmayin-90382459/detay?source=promotion_topl

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2012-passat-2-0-tdi-comf-otomatik-sifir-siyah-ici-kahve-89994986/detay#

    Alıntıları Göster
    merhabalar
    A4 ile 320d arasında kalmış, hatta arada kalmak ne kelime preslenmiş biri olarak :) yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
    bir ay sonra gelecek A4 için kaporamı verdim ama dün 320d yi dışardan da olsa inceledim henüz test sürüşü yapmadım, kafamı oldukça karıştırdı tabi.
    A4 ile aynı donanımda almak istersem 10bin tl civarı daha pahalı 320d.
    A4ün bir sene sonra falan kasa değiştirecek olduğunu duydum, 320 7 sene bu kasayla devam edecek, bu da önemli bir artı sanırım.
    motor performans ve yakıt tüketimi anlamında çok az da olsa 320 iyi görünse de çok yakın araçlar gibi sanırım.
    her forumda illa da arkadan itiş diyen çok, tecrübem olmadığı için bu konuda birşey diyemiyorum ama istediğim şey hem şık olsun hem hantal olmasın. iki araç da bu kritere uyuyor gibi. sizce artı eksi anlamında tercihimi şekillendirecek neler var?
    çok tşk ediyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihannahic

    merhabalar
    A4 ile 320d arasında kalmış, hatta arada kalmak ne kelime preslenmiş biri olarak :) yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
    bir ay sonra gelecek A4 için kaporamı verdim ama dün 320d yi dışardan da olsa inceledim henüz test sürüşü yapmadım, kafamı oldukça karıştırdı tabi.
    A4 ile aynı donanımda almak istersem 10bin tl civarı daha pahalı 320d.
    A4ün bir sene sonra falan kasa değiştirecek olduğunu duydum, 320 7 sene bu kasayla devam edecek, bu da önemli bir artı sanırım.
    motor performans ve yakıt tüketimi anlamında çok az da olsa 320 iyi görünse de çok yakın araçlar gibi sanırım.
    her forumda illa da arkadan itiş diyen çok, tecrübem olmadığı için bu konuda birşey diyemiyorum ama istediğim şey hem şık olsun hem hantal olmasın. iki araç da bu kritere uyuyor gibi. sizce artı eksi anlamında tercihimi şekillendirecek neler var?
    çok tşk ediyorum...

    a4 icin ne kadara anlastınız bilmiyorum ama benzer donanımda a4 ile 320d arasında en az 15000tl fark oluyor

    a4 2012 yılında makyajlandı 2014'den önce yenilenmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihannahic

    merhabalar
    A4 ile 320d arasında kalmış, hatta arada kalmak ne kelime preslenmiş biri olarak :) yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
    bir ay sonra gelecek A4 için kaporamı verdim ama dün 320d yi dışardan da olsa inceledim henüz test sürüşü yapmadım, kafamı oldukça karıştırdı tabi.
    A4 ile aynı donanımda almak istersem 10bin tl civarı daha pahalı 320d.
    A4ün bir sene sonra falan kasa değiştirecek olduğunu duydum, 320 7 sene bu kasayla devam edecek, bu da önemli bir artı sanırım.
    motor performans ve yakıt tüketimi anlamında çok az da olsa 320 iyi görünse de çok yakın araçlar gibi sanırım.
    her forumda illa da arkadan itiş diyen çok, tecrübem olmadığı için bu konuda birşey diyemiyorum ama istediğim şey hem şık olsun hem hantal olmasın. iki araç da bu kritere uyuyor gibi. sizce artı eksi anlamında tercihimi şekillendirecek neler var?
    çok tşk ediyorum...

    a4 icin ne kadara anlastınız bilmiyorum ama benzer donanımda a4 ile 320d arasında en az 15000tl fark oluyor

    a4 2012 yılında makyajlandı 2014'den önce yenilenmez

    Alıntıları Göster
    117bin fiyat verdiler tabi kur değişmezse çünkü ağustos ortasından sonra teslim olacak araç.
    evet aynı donanımda dediğiniz kadar fark oluyor 320 de, değer mi orasını bilemedim.
    a4ün içi daha klas göründü gözüme.




  • Quattro olmayan Audi'ler spor sürüşe uygun değil maalesef. Hem önden çekişin eksileri, hem de süspansiyonun konfor odaklı olması işi bozuyor. Hız ve keyif istiyorsanız ya Quattro ya da arkadan itiş. Önden çekişli Audi'ler sakin şöför arabası bence. Uzun yol konforu ve daha yumuşak bir sürüş istiyorsanız A4 177 ideal tabii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    Quattro olmayan Audi'ler spor sürüşe uygun değil maalesef. Hem önden çekişin eksileri, hem de süspansiyonun konfor odaklı olması işi bozuyor. Hız ve keyif istiyorsanız ya Quattro ya da arkadan itiş. Önden çekişli Audi'ler sakin şöför arabası bence. Uzun yol konforu ve daha yumuşak bir sürüş istiyorsanız A4 177 ideal tabii.
    konfor öncelik sayılabilir bende, tabiki hantal arabaya katlanamam o ayrı ama bu araç 0-100 anlamında da çok yakın görünüyor kağıt üzerinde. A4 olacak gibi son karar, hayırlısı bakalım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihannahic

    117bin fiyat verdiler tabi kur değişmezse çünkü ağustos ortasından sonra teslim olacak araç.
    evet aynı donanımda dediğiniz kadar fark oluyor 320 de, değer mi orasını bilemedim.
    a4ün içi daha klas göründü gözüme.

    siz milano deri ve sunroof eklettiniz galiba

    değer mi değmez mi kişiye göre değişir

    ama bu fiyatlarla bmw satarken daha çok zarar ettirir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stochastic34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihannahic

    117bin fiyat verdiler tabi kur değişmezse çünkü ağustos ortasından sonra teslim olacak araç.
    evet aynı donanımda dediğiniz kadar fark oluyor 320 de, değer mi orasını bilemedim.
    a4ün içi daha klas göründü gözüme.

    siz milano deri ve sunroof eklettiniz galiba

    değer mi değmez mi kişiye göre değişir

    ama bu fiyatlarla bmw satarken daha çok zarar ettirir

    Alıntıları Göster
    sunroof var ama deri döşeme yok. deri döşeme ısıtmalı koltuk ve elektrikli koltuk ayarı falan ekleyince üstüne nerdeyse 10bin daha geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihannahic

    sunroof var ama deri döşeme yok. deri döşeme ısıtmalı koltuk ve elektrikli koltuk ayarı falan ekleyince üstüne nerdeyse 10bin daha geliyor.


    deri yoksa aldıgınız fiyat biraz pahalı

    dogus oto esenyurt sunroof'lu a4'ü 49000€'ya bırakmıstı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.