Şimdi Ara

YENİ C4 110HP HDI SXPK MCP (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
4.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj


  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    üstat burada yok, yerine ben cevaplayayım dedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: coin54

    üstat c 4 lerin bakımları diğer markalara göre nasıl ?


  • Yeni c4 ün fotograflarını ekleyebilirmisiniz? İnternette yeteri kadar fotograf bulamıyorum. SAdece 2 3 tane bulabildim onlarda citroenin kendi sitesindekiler.
  • c4 dizel ler kaç binde bakıma gidiyor acaba ...................
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coin54

    c4 dizel ler kaç binde bakıma gidiyor acaba ...................


    15.000 diye biliyorum
  • teşekkürler ..... kimi 10 bin diyor......
  • Vekaleten üstad olduğunuza göre bir soru da ben sorayım,

    Citroen'in verdiği filo fiyatları çok cazip olduğu için acaba olabilir mi diye düşünüyoruz. Benim aklıma takılan bir soru var: Herhangi bir kaza durumunda veya başka bir sebeple parça değişimi gerektiğinde Baylas bunu hemen tedarik edebiliyor mu? Yani şirket aracı olacağından ufak tefekte olsa kaza olabiliyor. Parça için araç bekletmek hiç hoş olmaz. Yorumlarınız şu an benim için çok önemli.


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    üstat burada yok, yerine ben cevaplayayım dedim.

    Ford Focus'u olan arkadaşım var C4'le aynı motoru kullanıyorlar.
    Bakım masrafları genelde aynı, çok az oynuyor.
    15.000de bir gidiyorsun ya 200~300 arası bayılıyorsun özel bir durum yoksa.
    Tam rakam veremedim, son servisten bu yana çok vakit geçti, hatırlayamıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: coin54

    üstat c 4 lerin bakımları diğer markalara göre nasıl ?






  • Filo dediğinize göre C4 ve ya C3 bakıyorsunuz büyük ihtimalle.
    Bunlar Citroen'in en iyi sattığı araçlar olduğundan parça açısından bir problem olduğunu düşünmüyorum.
    Bu tür parçalar serviste yok ise de İstanbul'dan bir günde geliyor. İstanbul'daysanız zaten stok orada.
    C1 ve C5 bu konuda biraz riskli modeller olabilir diye düşünüyorum.
    Ben bir sıkıntı yaşamadım ama kaza da yapmadığımdan bu pek geçerli bir yorum sayılmaz.

    Teyp arızası vs için söküp İstanbul'a gönderdiklerini biliyorum. Sadece onu beklemiştim, C3'ümde başıma gelmişti.
    Eski model teyplerdendi, sorunlu, bugünkü C3'ten C5'e kullanılan teypte bir sorun duymadım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: firsttrue

    Vekaleten üstad olduğunuza göre bir soru da ben sorayım,

    Citroen'in verdiği filo fiyatları çok cazip olduğu için acaba olabilir mi diye düşünüyoruz. Benim aklıma takılan bir soru var: Herhangi bir kaza durumunda veya başka bir sebeple parça değişimi gerektiğinde Baylas bunu hemen tedarik edebiliyor mu? Yani şirket aracı olacağından ufak tefekte olsa kaza olabiliyor. Parça için araç bekletmek hiç hoş olmaz. Yorumlarınız şu an benim için çok önemli.


    quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    üstat burada yok, yerine ben cevaplayayım dedim.

    Ford Focus'u olan arkadaşım var C4'le aynı motoru kullanıyorlar.
    Bakım masrafları genelde aynı, çok az oynuyor.
    15.000de bir gidiyorsun ya 200~300 arası bayılıyorsun özel bir durum yoksa.
    Tam rakam veremedim, son servisten bu yana çok vakit geçti, hatırlayamıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: coin54

    üstat c 4 lerin bakımları diğer markalara göre nasıl ?








  • Arkadaşlar;

    Bu araç için (C4 110HP HDI SXPK MCP);

    1-Yakıt katkısı kullanmak gereklimi?
    2-Kullanmanın araca pozitif bir etkisi varmı?
    3-Kullanmamanın araca negatif bir etkisi varmı?
    4-Aynı aracı uzun süre kullanan ve yakıt katkısı da kullanan arkadaşlar varmı?
    5-Varsa yakıt katkısı hangi marka ve nereden temin ediyorlar?

    Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirirlerse sevinirim. Teşekkürler.

    Sonradan EK;

    Ayrıca aynı araç otomatik viteste kullanılırken de direksiyon kenarlarındaki kulakçıklar vasıtası ile vites değişimi yapabiliyor. Bunu dün farkettim. Manuel kullanıma almadığım halde yani otomatikte iken 2.vitesle yol alıyordum ve devir 2000 civarında iken sağ taraftaki vites arttırma kulakçığına dokunmamla birlikte 3. vitese geçti ve devri 3.vitesin minimum devrine taşıdı. Aynı şeyi bir üst vites için denediğimde de aynı sonuca ulaştım. Bu normalmidir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyMOTO -- 6 Ocak 2009; 16:48:14 >




  • merhaba..yarın sıfır km ama plakası takılmıs c4 hdi mcp alacagım...ilk kullanım ıcın tavsıyelerınız nelerdır..rodaj hakkında hıc bılgım yok..ayrıca yakıt katkı maddesı kullanmam gerekıo mu..yetkılı bayıden almadıgım ıcın aracın ılk kullanımlarında neler yapmam gerektıgı anlatılmadı..yardımcı olursanız sevınırım..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: getbusy06

    merhaba..yarın sıfır km ama plakası takılmıs c4 hdi mcp alacagım...ilk kullanım ıcın tavsıyelerınız nelerdır..rodaj hakkında hıc bılgım yok..ayrıca yakıt katkı maddesı kullanmam gerekıo mu..yetkılı bayıden almadıgım ıcın aracın ılk kullanımlarında neler yapmam gerektıgı anlatılmadı..yardımcı olursanız sevınırım..


    Arkadaşım inşallah güle güle, kazasız belasız binersin aracına.

    Aracı bayiden çıkarırken serviste bana söyledikleri şunlar;

    1- İlk 1.000 km de toplam hızın 3/4'ünü asla geçme. Mümkünse bu limitlere yaklaşmadan kullan aracını.
    2- Aracı aynı km. (1.000) boyunca manuel kullanacağın zaman zorlama. Devrini yüksek tutma. Makul kullan.
    3- Yine aynı km. (1.000) boyunca cruise control kullanma.
    4- Araç fabrikadan rodajlı geliyor. Motoru açayım diye araca yüklenme. Böyle bir ihtiyacı yok bu aracın.
    5- Yakıt değerleri ancak 3.000 km.den sonra oturur, o zamana kadar çok değişkendir ama genel anlamda yavaş bir azalma eğilimindedir.
    6- İlk çalıştırmada ve yolculuk sonunda stop etmeden önce 30 sn.den aşağı olmamak üzere aracın rölantide çalışmasına izin ver.
    7- Kalkışlarda gaza çok yüklenme. Tüm bu söylediklerimiz parçaların birbirine alışması, turbonun düzgün çalışması ve aracını sorunsuz uzun ömürlü kullanman için yararlı olacak şeylerdir. dediler.


    Bunun dışında "katkı maddesi" hususunda bende birşey bilmiyorum. Arkadaşların yardımını beklemekteyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyMOTO -- 6 Ocak 2009; 17:00:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MyMOTO

    Arkadaşlar;

    Bu araç için (C4 110HP HDI SXPK MCP);

    1-Yakıt katkısı kullanmak gereklimi?
    2-Kullanmanın araca pozitif bir etkisi varmı?
    3-Kullanmamanın araca negatif bir etkisi varmı?
    4-Aynı aracı uzun süre kullanan ve yakıt katkısı da kullanan arkadaşlar varmı?
    5-Varsa yakıt katkısı hangi marka ve nereden temin ediyorlar?

    Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirirlerse sevinirim. Teşekkürler.

    Sonradan EK;

    Ayrıca aynı araç otomatik viteste kullanılırken de direksiyon kenarlarındaki kulakçıklar vasıtası ile vites değişimi yapabiliyor. Bunu dün farkettim. Manuel kullanıma almadığım halde yani otomatikte iken 2.vitesle yol alıyordum ve devir 2000 civarında iken sağ taraftaki vites arttırma kulakçığına dokunmamla birlikte 3. vitese geçti ve devri 3.vitesin minimum devrine taşıdı. Aynı şeyi bir üst vites için denediğimde de aynı sonuca ulaştım. Bu normalmidir?



    Dizellerde yakıt katkıları şu işlere yarıyor:
    1- Yakıt içinden gelen ve ya ortam neminden alınan suyun depodan uzaklaştırılması.
    2- Zaman içinde özellikle enjeksiyonun oluştuğu bölgelerde biriken kirlerin uzaklaştırılması.

    Tüm bunlar hemen oluşacak sıkıntılar olmadığından servis aralıklarında kullanılması bence yeterli.
    Bu ürünleri yetkili servisler de bulunduruyor, onlar aracılığıyla kullanırsanız, marka seçmek derdinden de kurtulursunuz.

    C3'üm vardı, gaza basmış giderken birden güçten düşüyordu, bolca katkı maddesi terapisiyle düzelmişti.
    Yani bu ürünler işe yarıyor.

    Öte yandan, Citroen'in yakıt katkısı var verdiği, yağlayıcı.
    Ben hep bitinceye kadar kullandım ama hiç yenisini alma fırsatım olmadı.
    EURO dizel kükürtten arındırılıyor ya, mazotun yağlayıcı özelliği azalıyor.
    Bu nedenle verilen bence faydalı bir katkı ancak her mazot alışta takibi zor geliyor ve bir süre sonra kullanmayı bırakıyor insan.
    Lazımsa bu meret, neden yakıta standart olarak katmıyorlar ki?




  • oncelıkle ılgınız ıcın cok tesekkurler..ama bugun cok talıhsız bı olay yasadım..aracı aldım devır ıslerını hallettıkten sonra kıs lastık almaya gıdiyordum onumde kı arac talı yoldan ana yola cıkarken bırden durdu (arkadan gelen baska bı aracı beklıomus!!!) bende gelen var mı dıye dıger tarafa bakıyordum son anda farkettım dıreksıyonu kırdım ama kurtarmadı sag on tamponumla dıger aracın sol arka tamponuna carptım sag far ve sıs cevresı komple dagıldı sag camurluğun ucu kırılıp yerınden cıktı..hızım da tam emın degılım ama 30-40 arasıydı frene son anda bastım ama sure yetmedı kurtarmaya...kaskosunuda kazadan bı saat once yaptırmıstım ama kaskonun karslıayıp karsılamaycagı bellı deıl formalıteler tam olarak yapıldı mı bılmıyorum..aracta servıste bugun bıraktık yarın eksper bakacakmıs.. daha 15 km ancak gıdebılmıstım tum hevesım kursagımda kaldı....aracla ılgılı ızlenımlerım cok ıyıydı yalnız vıtes gecıslerı uzun ve motor guc kaybedıyor gbı geldı bana..belkı oncekı aracımın benzınlı otomatık olmasından ben yanlıs kıyaslıyorumdur...nasip boyleymıs..herkese saygılar ii günler..




  • Geçmiş olsun arkadaşım. Bazen bu ve benzeri tatsızlıklar oluyor malesef. Konu başlığını komple okuduysan daha büyükleride mevcut talihsizliklerin. Bu kadarı için şükür demek lazım. Allah daha büyüklerinden saklasın.

    Bu olay moralinizi bozup sizi araçtan soğutmasın. Emin olun; çok güzel bir araç satın aldınız. Zaman içinde bunu göreceksiniz.

    Sigorta mevzu ise şudur;

    Değil 1 saat, 30 sn. dahi geçse şirket zararınızı karşılamak durumundadır. Sigorta sözleşmelerinde önemli olan peşin yatırılıyorsa primin sözleşme anında yani kazadan önce, taksitle yatırılıyorsa ilk takidin sözleşme anında yani kazadan her halukarda önce ödenmiş olmasıdır. Bunu bir avukat olarak söylüyorum. Yani sallamasyon bir bilgi değil. Dolayısı ile kazadan önce zaten siz ödemenizi yapmışsınızdır büyük ihtimalle. Kasko şirketi zararınızı karşılayacaktır. Küçük bir bilgi; ilk taksidin yada bedelin tamamının kredi kartı ile ödenmesi de nakit ile ödenmesi gibidir. Kasko şirketinin bankadan parayı alabileceği zaman sizin dışınızda sizinle ilgisizbir durumdur. Önemli olan pos makinesinden geçtiği an'dır.

    Aracınızı mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle....




  • Ayrıca;

    "0" Km. araç alan arkadaşlar kaskolarını nasıl yaptırıyorlar bilmiyorum ama acizane "0" km. bir aracı yukarda anlattığım şekilde pert etmiş biri olarak tavsiyem 100-200-TL gibi rakamlardan kaçacağız diye daha büyük zararlara uğramasınlar.

    En ucuz sigorta primi, risk gerçekleştiğinde size en az parayı verecek sigorta şirketinde mümkündür. Bunu asla unutmayın. Acenteler siz fiyatı çok buldukça primi aşağı çekebilmek adına muafiyetlerini arttırmaktadırlar. Siz bunun farkında olmazsınız ve sanırsınız ki uygun fiyata kasko yaptırmaktasınız. Risk gerçekleştiğinde "soğuk gerçek" ile yüz yüze gelirsiniz. Buz kesilirsiniz.

    Konu başlığında anlatılan kazada eğer özel ve dikkatli bir kasko sigotası yaptırılmamış olsa idi maddi olarak bana negatif maliyeti sanırım 10.000,00-TL civarında olacaktı. Bahse konu kazada geçerli olan kasko sigortası için ödenen prim 1.470,00-TL idi. İstense 1.200,00-TL'yede mal edilebilirdi ancak bu durumda 270,00-YTL'nin kaza sonunda bana maliyeti -10.000,00-TL ciarında olacaktı. Fakat ne oldu? Kaza sonunda bu 270,00-TL'nin bana pozitif maliyeti aracı alırken verdiğim para + 2.000,00-TL şeklinde gerçekleşti. Bu yüzden aman sakın ucuza kaçmayın. Trafik her halukarda risktir(F1 Pilotu olsanız dahi). Riski alırken hem sağlam araçlarla hemde aracı sağlama bağlayacak sigortalarla bu işi yapmak gereklidir.

    Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyMOTO -- 7 Ocak 2009; 22:21:31 >




  • Mymoto ilginiz için ço teşekkürler...kasko konusunda da size kesinlikle kaıtılıyorum bugune kadar hep full kasko yaptırdım ve yararını cok gordum..nisan 2006 da 3 aylık peugeot 307 ımle 6 takla attım ve arac perte cıktı kaskom bı ay gecmeden sıfırının bedelını odedı. daha sonrakı kia cerato ve megane aldım kazalarımın hıcbırınde bı sorun yasamadım o yuzden kasko yaptırırken dıkkat edın..(ucuz etın yahnısı gıbı olmasın)...c4 ıcınde eksper gelmıs on tampon degıssın demıs camurluga da tamırat vermıs...ınsallah haftaya alacam arabyı..ii günler herkese
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.