Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
562.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence Xenon farları hemen takmanı öneririm. Mercek far varken hele...
  • bence aracı biraz düşürebilirsiniz...
  • Xenon farları kesinlikle taktıracağım

    Ortadaki resimde araç düşük halde (bagajda 170 lt su var) doğrusu çok hoş görünümü vardı. Ancak aracı koyduğum garaj yol seviyesinden yüksek olduğu için garaja koyamayacağım bu nedenle şimdilik düşürmeyi düşünmüyorum.

    + spoiler taktıracağım , ayrı alındığında sport modelinkinden daha güzel duruyor.

    (çoğu araç resimde güzel görünür fakat bravonun gerçeği resimlerinden daha güzel.)
  • sana %100 katılıyorum

    gerçeği resimlerinden daha güzel

    içine sineni yap gerisini boşver


    quote:

    Orjinalden alıntı: taner_celik

    Xenon farları kesinlikle taktıracağım

    Ortadaki resimde araç düşük halde (bagajda 170 lt su var) doğrusu çok hoş görünümü vardı. Ancak aracı koyduğum garaj yol seviyesinden yüksek olduğu için garaja koyamayacağım bu nedenle şimdilik düşürmeyi düşünmüyorum.

    + spoiler taktıracağım , ayrı alındığında sport modelinkinden daha güzel duruyor.

    (çoğu araç resimde güzel görünür fakat bravonun gerçeği resimlerinden daha güzel.)
  • 1 hafta once cam filmi yaptırdım. ve araca xenon far taktırdım. herkese öneririm xenonu cok farklı oldu. fakat simdi uzunlarda bir sorun çıktı. onu hallettirebilirsem cok iyi olucak :)
    taner bey sizin arac dizelmiydi? eger öyleyse cift egsozu nasıl yaptırdınız? biraz bilgi verebilirmisiniz o konuda?!
  • Evet aracım dizel , takılanlar sadece uç yani görüntü var ses yok . orjinal egzos ucunu kesip iki adet tekli egsoz ucunu çatal şeklinde başka bir parçayla birleştirip kaynattılar.

    Bravolara egsoz ucu şart özelliklede benzinli olanlara çünkü egsozları biçimsiz duruyor. Sizede yaptırmanızı tavsiye ederim. iyi bir işçilik yapılırsa orjinal gibi duruyor.



     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
  • bravo ya siyah da çok yakışıyor ama beni çizikleri göstermesi ve çabuk kirlenmesi düşündürüyor
  • doğru söylüyorsun bir daha araba alırsam siyah almam. Çizikten ziyade , direk yıkamacıyla akraba oluyorsun :) aracı yıkatıp eve gelene kadar yolda toz olmamasına rağmen , araç toz içinde kalıyor sanki mıknatıs gibi bütün tozları üzerine çekiyor. Beyaz renkten şaşmamak lazım
  • bence engüzeli metelik gri

    hem toz tutmuyor hemde yıkandığında pırıl pırıl duruyor.
  • 1.4 16v 120 hp dynamic almayı düsünüyorum. Arabayla çok km yapmayacağım ve dizelle aksi takdirde yapacağım tasarrufun dizel almak için başta vereceğim ücrete deymeyeceğini düşünmemden ve de zaten her halükarda 35000 ytl'yi geçmek istemediğimden bu kararı verdim. Araba hoşuma gitti, ve içime sindi. Ancak sizlerden motor hakkında ki görüş ve izlenimleri bekliyorum. Dizel alan çok kişi yazmış. Test araçları da hep dizel. Lütfen 1.4 T-jet 120hp motorlu bravolara sahip arkadaşlar da izlenimlerini yazsınlar. Şimdiden teşekkür eder, yakında aranıza katılmış olmayı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luv2xlr8 -- 31 Ağustos 2008; 0:16:42 >
  • Egzos ucu güzel olmuş. Uymuş araca.
  • esp pack almayı da unutmayın!!
    quote:

    Orjinalden alıntı: luv2xlr8

    1.4 16v 120 hp dynamic almayı düsünüyorum. Arabayla çok km yapmayacağım ve dizelle aksi takdirde yapacağım tasarrufun dizel almak için başta vereceğim ücrete deymeyeceğini düşünmemden ve de zaten her halükarda 35000 ytl'yi geçmek istemediğimden bu kararı verdim. Araba hoşuma gitti, ve içime sindi. Ancak sizlerden motor hakkında ki görüş ve izlenimleri bekliyorum. Dizel alan çok kişi yazmış. Test araçları da hep dizel. Lütfen 1.4 T-jet 120hp motorlu bravolara sahip arkadaşlar da izlenimlerini yazsınlar. Şimdiden teşekkür eder, yakında aranıza katılmış olmayı dilerim.
  • Ne açıdan ESP dediniz açarsanız sevinirim. Malum istediğim araba fabrikadan çıkmış, hali hazırda bulunan bir araba. Sonradan ESP taktırmak da mümkün mü bilemiyorum.
  • Sonradan esp takılması pek mümkün değil.AB ve ABD bu sistemi 2011-2012 yıllarından itibaren zorunlu tutacak.euro-ncap artık araçlarda esp sunulup sunulmadığına göre de puan verecek.Yani demek istediğim ülkemizde pek bilinmese de bu sistem çok önemli.Eğer 2008-2009 model bir araç alıyorsanız bu sistem bir ekstra değil bir standart olmalıdır.Çoğu yerde değişik videoları bulunuyor.İzleyip ıslak ve karlı yollarda bile ne kadar faydalı olduğunu görebilirsiniz.Ve şu saçma fikirleri de duyarsanız aldanmayın--"bu aracın yol tutuşu zaten iyi esp ye ne gerek var!?"--esp nin asıl hayati rolü zaten yol tutuşun da birşey yapamadığı yerde meydana çıkıyor.Aklınıza takılan birşey olursa yardımcı olabilirim..
    quote:

    Orjinalden alıntı: luv2xlr8

    Ne açıdan ESP dediniz açarsanız sevinirim. Malum istediğim araba fabrikadan çıkmış, hali hazırda bulunan bir araba. Sonradan ESP taktırmak da mümkün mü bilemiyorum.




  • evet esp çok önemli benim arabada yok hep olmasını isterdim fakat o an acentanın elinde yoktu .
    beklesem daha çok uzun zaman alacaktı.

    belki bundan sonraki arabamda olur
  • Arkadaşlar 120 PS Dizel motorlar gelmiş. Bu gün İzmir Birmotda gördüm. 1.6 120ps Multijet Bravo Emotion fiyatı 45.000ytl.
  • Evet. Ama o fiyattan baya iniyorlar. 42.500 e alınır.
  • şu an tam araba alma zamanı hele 2008 model ise epşin paraya inanılmaz indirimler alınabilir.
  • Bravoyu etrafta çok ender görüyorum en çok gördüğümde altta bizim komşunun mavi yeni t-jet bravosu.
    Önce süspansiyonundan başlıyayım gerçekten 16 inç lastiklere rağmen istanbul yollarında çok çok iyi bir yol konforu var .Araç kısa darbeleri içeri oldukça az şekilde içeri iletiyor nede hızlı geçilen yol dalgalarında huzursuzca sallanıyor nede süspansiyon gürültülü bir şekilde işini yapıyor.
    Yani en az golf kadar süspansiyon konforu sağlıyorki 55 yanak değilde 65 yanaklı olsa belki daha bile istanbul yollarında konforlu olabilir.
    Yol tutuşuda bana gayet iyi geldi belkide şimdiye kadarki fiatlar hep standarttan yüksege türkiye yolları için ayarlandığından iyi geldi.
    Motor ise sessiz olarak çalışıyor ve 2400 devirden itibaren gaz pedalı emirlerine çok iyi cevap veriyor direkt bir karşılaştırma yapmak gerekirse golfun 122hp lik tsi motoru 1600-1700 devirden itibaren gücünü göstermeye başlıyor ve biraz daha az yakıt tüketiyor .Yol bilgisayarlarına göre 0.8lt daha az yakıt tüketti golf fakat golfte motor biraz daha fazla titreşimli çalışıyordu.
    Birde bravonun arka koltukları biraz dar geldi.




  • yakında daha fazla bravo bulabilirsin tofaş yeni bir kampanya yaptı. çok güzel indirimler

    eminin çoğalacak zaten ağustosa kadar 800 adet satmış

    daha fazla olmamasının tek nedeni iyi kampanyaların yapılmaması .
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.