Şimdi Ara

YENİ FİESTA 1.4TDİ Titanium alıcam. Tavsiye ve görüşleriniz??? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
21.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Valla kim neyi alır nasıl alır bilmiyorum ama 1.4 tdci almaya niyetli arkadaşlar lütfen otomobili test etsinler araç performans olarak sıfır diyebilirim.Bir ara test ettim daha sonra bindiğim 1.4 8v 80 hplik araç uçak gibi geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRND
    Yaw 100 kere sordum cevap veren çıkmadı. Bende 2010 1.4 titanyum düşünüyorum otomatik. kullanan yokmu bi yorum alamadık :(

    hocam bu aletin düzü gitmiyor otomatiği acaba nasıl olur
    ben çok az arabaya gitmiyor derim ama 4 kişiydik bu araba gerçekten gitmiyor
  • 1.6 90 beygir dahamı mantıklı? 1500 tl oynuyor arada???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfdenhaberler
    1.6 90 beygir dahamı mantıklı? 1500 tl oynuyor arada???

    O kadarcık fark varsa kesinlikle 1.6 lt 90 hp tercih edilmeli bence.
    Yakıt tüketimi neredeyse aynı ve 1.6 olan çok daha performanslı
  • Liste fiyatları arasında 1600 TL fark var.
    Biri 68 HP diğeri 90 HP.
    0-100 hızlanması birinde 14,9 sn diğerinde 11,9 sn.
    Yakıt tüketimleri yaklaşık olarak aynı.
    Bu durumda 1,6 almamak için özellikle çok sakin kullanmayı seven biri olmak lazım.
  • 1.4 dizelin performansı bence yeterli. Max 185 kilometre hıza çıktım. 4 kişi (100+85+85+65=335kg) +40kg bagaj varken 170le uzun süre gittim. Turbo olduğu için ara hızlanmalar c sınıfı benzinli (VW TSI hariç) bütün araçlardan 4-5 saniye daha hızlı. Verileri birazdan yazarım. Sadece 0-100 hızlanması yetersiz. Şehiriçinde atak. Araç olsa 1.6dizel alırdım ama benim için yeterli yine de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SayDenet -- 13 Ekim 2009; 16:22:32 >
  • Önceki bir mesajımdan aynen aktarıyorum. Ara hızlanmalar ve araç içi gürültü seviyelerinin kıyaslanması:


    "Autoshow dergisinin haziran sayısında 1.4tdci titanium+LP fiesta testi var. Ayrıca (100bg ford focus manual vites, benzinli), (Honda civic HB 100 bg manual vites benzinli), (Mazda 3 hb 109 bg manual vites benzinli) ve (Renault Yeni megane hb 110 bg Manual vites benzinli) testleri var.

    Fiesta 60-100km/s esnekliği 10.3 saniye, 80-120 km/s esnekliği 14.2 saniye. Focus'un bu değerleri 11.6 ya 17.6 saniye. Honda'nın 14.3'e 27.6 saniye.Megane'ın ise 9.9'a 22.0 saniye. Yani 1.4tdci aracın esneklik değerleri daha iyi.

    Yeni fiesta 1.4tdci gürültü seviyesi= 50 km/s'de gürültü 58 dB, 100km/s'de 64 dB ve 130 km/s'de 69 dB. Focus'da bu değerler 60, 69,73 dB. Hondada 60,70,74 dB. Mazda'da59,68,72 dB. Megane'da ise 61,70,73 dB."
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.