Şimdi Ara

Yeni ford fiesta Chip tuning?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
20.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • istanbul da 400'e taktıran arkadas telefon numarası var mı? yaptırdgın yerın. bır goruselım bakalım ızmır de kım yapacak bu ısı? kaca yapacak? race chıp ın 2 modelı var hangısını taktılar acaba? acıl bılgı ltf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cabriyo

    1.4 araca çipledik. 68 hp idi. megane 85hplik geçemediği aracı geçmeye başladı. ama zorla. yakıtıda 5.6dan 5.4e indi.

    şimdi 1.6 var. ancak 90değil 95hp. çipledik. 120hp oldu. 120hp honda vteci 105 hp dizel golfu 105hp fluenceyi rahat geçiyor. 5.6dan 4.8e düştü yakıt. kesinlikle 1.6 fiesta tavsiye ederim. öle her virajra vitesi 2den 1e atmaya gerek kalmıyor. arabayı istop ettirmezsiniz. hem daha az yakar hem daha kuvvetli. vergiside aynı. satarkende daha pahalıya satarsınız doğal olarak. bindiğiniz bastığınız geçtiğiniz yanınıza kar kalır.

    hocam ona buna cakıp gecmek yerıne motora kazancınızdan bahseder mısınız bıraz. bızım beklentılerımız bırbırımızden cok farklı olabılıyor. megane a caktı bunu ucurdu falan fılan eyvallah saygı duyarım ama bır kısı de cıkıp surada before-after dyno verısı paylassa ne guzel olur.. ondan sonra konusalım fıyatını, box mı takılacak, yazılım mı yuklenecek? farkları nelerdır, sız tecrubelı arkadaslarımız hangısını onerır? gıbı gıbı yanı bılmem anlatabıldım mı?




  • sahibi oldugum 1.4 68hp 2011 aracı işimin ve arzularımın geregi chiptuning uyguladım gayette güzel oldu karışık 4.5 yakıyor buda chiptuningden sonra düştü ..

    saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35JR1912


    quote:

    Orijinalden alıntı: cabriyo

    1.4 araca çipledik. 68 hp idi. megane 85hplik geçemediği aracı geçmeye başladı. ama zorla. yakıtıda 5.6dan 5.4e indi.

    şimdi 1.6 var. ancak 90değil 95hp. çipledik. 120hp oldu. 120hp honda vteci 105 hp dizel golfu 105hp fluenceyi rahat geçiyor. 5.6dan 4.8e düştü yakıt. kesinlikle 1.6 fiesta tavsiye ederim. öle her virajra vitesi 2den 1e atmaya gerek kalmıyor. arabayı istop ettirmezsiniz. hem daha az yakar hem daha kuvvetli. vergiside aynı. satarkende daha pahalıya satarsınız doğal olarak. bindiğiniz bastığınız geçtiğiniz yanınıza kar kalır.

    hocam ona buna cakıp gecmek yerıne motora kazancınızdan bahseder mısınız bıraz. bızım beklentılerımız bırbırımızden cok farklı olabılıyor. megane a caktı bunu ucurdu falan fılan eyvallah saygı duyarım ama bır kısı de cıkıp surada before-after dyno verısı paylassa ne guzel olur.. ondan sonra konusalım fıyatını, box mı takılacak, yazılım mı yuklenecek? farkları nelerdır, sız tecrubelı arkadaslarımız hangısını onerır? gıbı gıbı yanı bılmem anlatabıldım mı?

    tabiki beklentiler farklı mesela benima araça birkaç değişiklik daha yapıldıktan sonra mini cooper s, ve 520 dizelleri geçmeye başladı. bence işin zevki burda. bende şöyle düşünüyorum: yıllık 1000tllik az yakacak diye düşünen bir adamın 30-40 bin liralık arabada ne işi var :S

    ha ekonomi olarak beklentilerinizi ise şöyle açıklayayım: öncelikle yol bilgisayarlarınız ortalama ne yakıyor olarak gösteriyor, çipten sonra ortalama ne yakarak gösteriyor, bu çipin ekonomik olarak faydasını anlamanın en iyi yolu.

    bende 1.4 dede 1.6 dada 5,6-5,4 gösteriyordu. çipten sonra 4,9-5,2 arası gösterir oldu. tabi aracı her 7500kmde bir orjinal servise götürüyorum ve bor nano yağ katkısı ile 0-30 dizel yağ koyuyorum. yani şu anda 60.000 deki aracıma 4 kere yerine 8 kere servis ve fazladan (50tl bor+50tl 0-30yağ farkı)x8=800tl + 500tl (4servis fazlası)=1.300tl harcamışım. arkadan dumanda atıyor fazla basınca. tabi bu çipin fazla kuvvetli yazılmasından ve araçtaki filtrelerin egsoz gazı ile dolmasından kaynaklanıyordur. ben araç gitsin istedim, sonuç böyle oldu, genel olarak memnunum. Allaha şükür Maşallah yolda bırakmadı. otobanda 130-150 giderim. her arabaya binmemde nedense dip gaz yaparım. normal kullanan birisi 4,9u geçmez zannedersem.

    gelelim ekonomisine 5,6-5,2=0,4lt/100km araç 60.000kmde. 60.000km/100km=600kez. 600kezx0,4lt=240lt. 240ltx4tl=1000tl. hesap ortada. aracım 1 yaşındadır. yılda veya 60.000 kmde 1000tl tasarruf. ha oda fazladan yaptığım bakımlara gidiyor. helali hoş olsun, sirocco, cooper s, 520 dizeldekilerin suratını bu paraya öyle göremezsiniz ))

    box bilemem kimsenin günahını almayim ekmeğine mani olmayim. ama çip te yükletirken bodoslama yükletmeyin en yakın arkadaşınızın lafınada güvenmeyin. her kesin fikrini sorun ancak kendiniz aklınızı dinleyin ona göre bir karar verin. bu piyasada lanet olası dedikodular çok dolanıyor, artık aradan doğruları bulup seçmek gerçekten yetenek istiyor, bu modifiyecilerin avrat gibi dedikodu yapması bunu bu hale getiriyor ne yazıkki. :(




  • ince bi hort
    1.4 tdci fiesta sahibiyim izmir 6. sanayide evos tuningde chipledik aracimi 150000 kmde chipe girmeden katalitik iptali yaptrdm aracima ve kat iptal olmadan once dynoya girdim
    chipten ve kat iptalinden once
    % 95 kullanimla hesaplanan max motor gucu 66 hp tork 152 nm
    chip ve kat iptalinden sonra
    % 93 kullanimla hesaplanan max motor gucu 102 hp 228.7 nm max tork 2870 rpmde alinmis
    2800 d/d snra bi ince kara duman atiyor bu daha cok enjektor durumu ile alakali gerci
    bu degerler 110 km 4000 d/d da olculmustur
    bu arada araci 5000 kmde aldim her 6000 kmde bir castrol magnatec 5-35 diesel yag koyarim ve tum filtreleri yenilerim
  • @metedevil
    Fiyat bilgisi de paylasabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 tl ye yaptirdim ancak 102 ps yanlis anlasilmasin motor gucudur lastik gucu degildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metedevil

    ince bi hort
    1.4 tdci fiesta sahibiyim izmir 6. sanayide evos tuningde chipledik aracimi 150000 kmde chipe girmeden katalitik iptali yaptrdm aracima ve kat iptal olmadan once dynoya girdim
    chipten ve kat iptalinden once
    % 95 kullanimla hesaplanan max motor gucu 66 hp tork 152 nm
    chip ve kat iptalinden sonra
    % 93 kullanimla hesaplanan max motor gucu 102 hp 228.7 nm max tork 2870 rpmde alinmis
    2800 d/d snra bi ince kara duman atiyor bu daha cok enjektor durumu ile alakali gerci
    bu degerler 110 km 4000 d/d da olculmustur
    bu arada araci 5000 kmde aldim her 6000 kmde bir castrol magnatec 5-35 diesel yag koyarim ve tum filtreleri yenilerim

    dynoya fazla inanmayın. çünkü bu dynolarında bazı açıkları hileleri varmış. mesela gaza tam bastıktan sonra devir sona dayandımı gazı bırakıyorlar ya orada frenede basarak durdurdularmı dyno daha yüksek okuyormuş diye duydum. hatta dyno doğru olsa bile rakamlarada takılmamalı. daha önce kıyasladığınız bir araçla tekrar düz yolda çipten sonra denemek en doğrusu




  • aynenhttp://www.youtube.com/watch?v=g8txmF1lNwk
    bu motor yapılmadan önceki hali.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srfdrd3555

    İzmir yada samsunda profosyenel olarak yaptıran var mı?

    ben şahsen yaptırmadım ama ordu'da Megachips bayiisi var... forumda araştırırsan fikir edinebilirsin..
  • samsunda da şube varmış?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.