Şimdi Ara

Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.108
Cevap
47
Favori
170.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnbilgic

    2011 Ecoboost için sahibinden de 59.500 TL isteyenler var. Fırsatçılık gibi duruyor sanki.

    Bu arada Ecomode ekranından bir şey anlayan var mı? İnternette baya araştırdım. hiç doğru düzgün açıklama yapılmamış. Ben günlük kullanımda ev-iş arası 15 km git 15 gel kullandığım için en alttaki ekranda %70 soğuk motorla kullanım uyarısı dışında pek anlaşılır veri sunmuyor. Yonca yaprakları ne kadar yeşilse o konuda o kadar ekonomik kullanıyoruz gibi bir şey çıkıyor.

    Bu arada kış lastiği için araştırma yaptığımda Tinaniumlarda standart olan 17 jantlar için sunulan lastikler 16 inçlere oranla çok pahalı. 16 inç için 300 TL, 17 olursa 520 TL fiyat aldım. Aradaki 220 TL farka 16 için döküm jant almak daha mantıklı gibi. Hem yanak genişliği artacağı için konfor ve yakıt tüketimi olumlu etkilenir. Hem de kışın bozuk yollarda çukura girip lastik patlatma, jant yamultma derdinden kurtarır gibi geldi bana. Hem lastik değiştirmek yerine komple tekerlek değiştirmek te lastik değiştirmeye göre daha mantıklı sanki...

    Ecoboost kullanıcılarının yakıt tüketim değerleri ne civardadır?? Ben 6.9Lt/100Km gidiyorum (tamamen şehir içi kullanım)

    aracınız kaç bin km de yani yakıtınız gerçekten şehiriçi ise mükemmel bizimki 11 den aşağı düşmüyorda merak ettim acaba bizim araçta mı bi sorun var bide titaniumlarla selectivelerin convers farklı heralde bizimkinde soğuk motor falan diye bişey yazmıyor sadece yapraklar var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnbilgic

    2011 Ecoboost için sahibinden de 59.500 TL isteyenler var. Fırsatçılık gibi duruyor sanki.

    Bu arada Ecomode ekranından bir şey anlayan var mı? İnternette baya araştırdım. hiç doğru düzgün açıklama yapılmamış. Ben günlük kullanımda ev-iş arası 15 km git 15 gel kullandığım için en alttaki ekranda %70 soğuk motorla kullanım uyarısı dışında pek anlaşılır veri sunmuyor. Yonca yaprakları ne kadar yeşilse o konuda o kadar ekonomik kullanıyoruz gibi bir şey çıkıyor.

    Bu arada kış lastiği için araştırma yaptığımda Tinaniumlarda standart olan 17 jantlar için sunulan lastikler 16 inçlere oranla çok pahalı. 16 inç için 300 TL, 17 olursa 520 TL fiyat aldım. Aradaki 220 TL farka 16 için döküm jant almak daha mantıklı gibi. Hem yanak genişliği artacağı için konfor ve yakıt tüketimi olumlu etkilenir. Hem de kışın bozuk yollarda çukura girip lastik patlatma, jant yamultma derdinden kurtarır gibi geldi bana. Hem lastik değiştirmek yerine komple tekerlek değiştirmek te lastik değiştirmeye göre daha mantıklı sanki...

    Ecoboost kullanıcılarının yakıt tüketim değerleri ne civardadır?? Ben 6.9Lt/100Km gidiyorum (tamamen şehir içi kullanım)

    ben o dediğiniz yakıt tüketimini şehirlerarasında bile göremiyorum arabayı iterek mi ilerletiyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral100

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnbilgic

    2011 Ecoboost için sahibinden de 59.500 TL isteyenler var. Fırsatçılık gibi duruyor sanki.

    Bu arada Ecomode ekranından bir şey anlayan var mı? İnternette baya araştırdım. hiç doğru düzgün açıklama yapılmamış. Ben günlük kullanımda ev-iş arası 15 km git 15 gel kullandığım için en alttaki ekranda %70 soğuk motorla kullanım uyarısı dışında pek anlaşılır veri sunmuyor. Yonca yaprakları ne kadar yeşilse o konuda o kadar ekonomik kullanıyoruz gibi bir şey çıkıyor.

    Bu arada kış lastiği için araştırma yaptığımda Tinaniumlarda standart olan 17 jantlar için sunulan lastikler 16 inçlere oranla çok pahalı. 16 inç için 300 TL, 17 olursa 520 TL fiyat aldım. Aradaki 220 TL farka 16 için döküm jant almak daha mantıklı gibi. Hem yanak genişliği artacağı için konfor ve yakıt tüketimi olumlu etkilenir. Hem de kışın bozuk yollarda çukura girip lastik patlatma, jant yamultma derdinden kurtarır gibi geldi bana. Hem lastik değiştirmek yerine komple tekerlek değiştirmek te lastik değiştirmeye göre daha mantıklı sanki...

    Ecoboost kullanıcılarının yakıt tüketim değerleri ne civardadır?? Ben 6.9Lt/100Km gidiyorum (tamamen şehir içi kullanım)

    ben o dediğiniz yakıt tüketimini şehirlerarasında bile göremiyorum arabayı iterek mi ilerletiyorsunuz

    Alıntıları Göster
    Arkdaşlar merhaba,

    Önümüzde ki aylar da 1.6 160hp Selective Ecoboost almayı düşünüyorum. Aracın artı ve eksilerini bana sıralarsanız çok sevinirim. Birde araç bayiler de olmadığı vakit sipariş ve teslim süresi ortalama ne kadar sürüyor. Son olarak, liste fiyatı üzerinden aracınızı alırken ne kadarlık bir indirim aldınız onu merak ediyorum.

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral100

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnbilgic

    2011 Ecoboost için sahibinden de 59.500 TL isteyenler var. Fırsatçılık gibi duruyor sanki.

    Bu arada Ecomode ekranından bir şey anlayan var mı? İnternette baya araştırdım. hiç doğru düzgün açıklama yapılmamış. Ben günlük kullanımda ev-iş arası 15 km git 15 gel kullandığım için en alttaki ekranda %70 soğuk motorla kullanım uyarısı dışında pek anlaşılır veri sunmuyor. Yonca yaprakları ne kadar yeşilse o konuda o kadar ekonomik kullanıyoruz gibi bir şey çıkıyor.

    Bu arada kış lastiği için araştırma yaptığımda Tinaniumlarda standart olan 17 jantlar için sunulan lastikler 16 inçlere oranla çok pahalı. 16 inç için 300 TL, 17 olursa 520 TL fiyat aldım. Aradaki 220 TL farka 16 için döküm jant almak daha mantıklı gibi. Hem yanak genişliği artacağı için konfor ve yakıt tüketimi olumlu etkilenir. Hem de kışın bozuk yollarda çukura girip lastik patlatma, jant yamultma derdinden kurtarır gibi geldi bana. Hem lastik değiştirmek yerine komple tekerlek değiştirmek te lastik değiştirmeye göre daha mantıklı sanki...

    Ecoboost kullanıcılarının yakıt tüketim değerleri ne civardadır?? Ben 6.9Lt/100Km gidiyorum (tamamen şehir içi kullanım)

    ben o dediğiniz yakıt tüketimini şehirlerarasında bile göremiyorum arabayı iterek mi ilerletiyorsunuz

    Yarın fotoğraflarını çekerim göstergenin. Tüketime odaklanınca zor değil bu değerleri yakalamak. 1500 devirde turbo devreye giriyor. 2000-2200 civarı vites atınca sürekli hem yeterli güç hem de düşük tüketim yakalanabiliyor.

    Kısa mesafelerde bile sık sık cruise control kullanıyorum. Ayağım gazdayken aynı hızda 8-9 lt gösterirken cruise a alınca 5 lt civarına düşüyor tüketim. Sanki elektronik sistem yakıt tüketimini kendi kendine optimize ediyor. Küçük vitesler illaki aşırı tüketime sebep oluyor. Bundan dolayı akıcı-açık yolları kullanıyorum. Yüksek süratlerden zaten hoşlanmadığım için şehir içinde bile bu rakamlarda kalabiliyorum. Mesela siz de deneyin. 6. viteste 80 civarı giderken cruise a alın. bakalım anlık tüketim kaç gösteriyor...




    Mondeo'nun artıları eksilerine gelince...

    Ecoboost versiyonu adına konuşursak...

    Artılar
    - Uzun süreden beri üretilen ve makyajlı versiyonunda tam anlamıyla tüm sorunları çözülmüş bir araç. Yani yeni modellerde karşılaşılan çocukluk hastalıklarının neredeyse hiçbiri bu araçta yok. Aldıktan sonra kolay kolay kötü sürprizler yaşamazsınız.
    - İç hacim gerçekten geniş. Arka koltukta rahatça bacak bacak üstüne atılabiliyor.
    - Fiyatına göre sürüş konforu gerçekten çok iyi. Geçen gün C180 Kompresör kullandım, hem daraldım hem de beklediğim konforu hissedemedim. Aradaki fiyat farkına rağmen Mondeo daha konforlu geldi.
    - Yol tutuş süspansiyon ve frenler çok çok iyi. Büyük boyutlarına rağmen direksiyon inanılmaz hassas ve dolayısıyla araç çok çevik. Virajlardaki güven hissi anlatılmaz yaşanır cinsten...
    - Ecoboost motor hem teknoloji hem de sürüş açısından mükemmel. 160HP ama çok oturaklı dengeli ve keyif verici bir motor. Insignia'lar gibi asabi değil. Ancak her devirde güven hissi veren bir doluluk var.

    Eksiler
    - Rakiplerine göre teknoloji açısından biraz (çok az) eski kalıyor. 508, Latitude, C5 gibi araçlarda daha fazla oyuncak ıvır zıvır var (fiyatlar da o biçim). Titanium'da xenon far haricinde gerekli her şey var. Selective ise oldukça dolu. Lakin Focus/CMAX te bulunan otomatik park, geri görüş kamerası gibi oyuncaklar Mondeo'da yok.
    - Yakında (2013) yeni kasası çıkacak. 2012 kasalar bir yıl sonra demode olacak.
    - Bagaj eşiği dar. Alan olarak bagaj geniş ama onu bagaja sokmak eşiğin darlığı yüzünden zor.

    Ben aldığımda liste fiyatı 54500 idi. 53500'e (Titanium/Ecoboost/2011) anahtar teslimi aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraq75 -- 18 Aralık 2011; 23:23:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraq75

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral100

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnbilgic

    2011 Ecoboost için sahibinden de 59.500 TL isteyenler var. Fırsatçılık gibi duruyor sanki.

    Bu arada Ecomode ekranından bir şey anlayan var mı? İnternette baya araştırdım. hiç doğru düzgün açıklama yapılmamış. Ben günlük kullanımda ev-iş arası 15 km git 15 gel kullandığım için en alttaki ekranda %70 soğuk motorla kullanım uyarısı dışında pek anlaşılır veri sunmuyor. Yonca yaprakları ne kadar yeşilse o konuda o kadar ekonomik kullanıyoruz gibi bir şey çıkıyor.

    Bu arada kış lastiği için araştırma yaptığımda Tinaniumlarda standart olan 17 jantlar için sunulan lastikler 16 inçlere oranla çok pahalı. 16 inç için 300 TL, 17 olursa 520 TL fiyat aldım. Aradaki 220 TL farka 16 için döküm jant almak daha mantıklı gibi. Hem yanak genişliği artacağı için konfor ve yakıt tüketimi olumlu etkilenir. Hem de kışın bozuk yollarda çukura girip lastik patlatma, jant yamultma derdinden kurtarır gibi geldi bana. Hem lastik değiştirmek yerine komple tekerlek değiştirmek te lastik değiştirmeye göre daha mantıklı sanki...

    Ecoboost kullanıcılarının yakıt tüketim değerleri ne civardadır?? Ben 6.9Lt/100Km gidiyorum (tamamen şehir içi kullanım)

    ben o dediğiniz yakıt tüketimini şehirlerarasında bile göremiyorum arabayı iterek mi ilerletiyorsunuz

    Yarın fotoğraflarını çekerim göstergenin. Tüketime odaklanınca zor değil bu değerleri yakalamak. 1500 devirde turbo devreye giriyor. 2000-2200 civarı vites atınca sürekli hem yeterli güç hem de düşük tüketim yakalanabiliyor.

    Kısa mesafelerde bile sık sık cruise control kullanıyorum. Ayağım gazdayken aynı hızda 8-9 lt gösterirken cruise a alınca 5 lt civarına düşüyor tüketim. Sanki elektronik sistem yakıt tüketimini kendi kendine optimize ediyor. Küçük vitesler illaki aşırı tüketime sebep oluyor. Bundan dolayı akıcı-açık yolları kullanıyorum. Yüksek süratlerden zaten hoşlanmadığım için şehir içinde bile bu rakamlarda kalabiliyorum. Mesela siz de deneyin. 6. viteste 80 civarı giderken cruise a alın. bakalım anlık tüketim kaç gösteriyor...




    Mondeo'nun artıları eksilerine gelince...

    Ecoboost versiyonu adına konuşursak...

    Artılar
    - Uzun süreden beri üretilen ve makyajlı versiyonunda tam anlamıyla tüm sorunları çözülmüş bir araç. Yani yeni modellerde karşılaşılan çocukluk hastalıklarının neredeyse hiçbiri bu araçta yok. Aldıktan sonra kolay kolay kötü sürprizler yaşamazsınız.
    - İç hacim gerçekten geniş. Arka koltukta rahatça bacak bacak üstüne atılabiliyor.
    - Fiyatına göre sürüş konforu gerçekten çok iyi. Geçen gün C180 Kompresör kullandım, hem daraldım hem de beklediğim konforu hissedemedim. Aradaki fiyat farkına rağmen Mondeo daha konforlu geldi.
    - Yol tutuş süspansiyon ve frenler çok çok iyi. Büyük boyutlarına rağmen direksiyon inanılmaz hassas ve dolayısıyla araç çok çevik. Virajlardaki güven hissi anlatılmaz yaşanır cinsten...
    - Ecoboost motor hem teknoloji hem de sürüş açısından mükemmel. 160HP ama çok oturaklı dengeli ve keyif verici bir motor. Insignia'lar gibi asabi değil. Ancak her devirde güven hissi veren bir doluluk var.

    Eksiler
    - Rakiplerine göre teknoloji açısından biraz (çok az) eski kalıyor. 508, Latitude, C5 gibi araçlarda daha fazla oyuncak ıvır zıvır var (fiyatlar da o biçim). Titanium'da xenon far haricinde gerekli her şey var. Selective ise oldukça dolu. Lakin Focus/CMAX te bulunan otomatik park, geri görüş kamerası gibi oyuncaklar Mondeo'da yok.
    - Yakında (2013) yeni kasası çıkacak. 2012 kasalar bir yıl sonra demode olacak.
    - Bagaj eşiği dar. Alan olarak bagaj geniş ama onu bagaja sokmak eşiğin darlığı yüzünden zor.

    Ben aldığımda liste fiyatı 54500 idi. 53500'e (Titanium/Ecoboost/2011) anahtar teslimi aldım.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler cevaplarınız için. Yeni kasa çıkacak dedikoduları geçiyor forum altında. Fakat, daha ortada konsept bir tasarım dahi yok. En erken 2013 son çeyreği olur diyorum yeni kasanın gelmesi. Aracınız hayırlı olsun bu arada, güle güle kullanın. 1.6 Selective'e takmış durumdayım. Zaten alacağımda fakat 2012 ilk çeyreğini bulacak maalesef. Bu arada ciddi bir indirim uygulanmamış gördüğüm kadarı ile size. Eklemek istediğiniz başka bir husus olursa, okumaktan zevk alırım.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Teşekkürler cevaplarınız için. Yeni kasa çıkacak dedikoduları geçiyor forum altında. Fakat, daha ortada konsept bir tasarım dahi yok. En erken 2013 son çeyreği olur diyorum yeni kasanın gelmesi. Aracınız hayırlı olsun bu arada, güle güle kullanın. 1.6 Selective'e takmış durumdayım. Zaten alacağımda fakat 2012 ilk çeyreğini bulacak maalesef. Bu arada ciddi bir indirim uygulanmamış gördüğüm kadarı ile size. Eklemek istediğiniz başka bir husus olursa, okumaktan zevk alırım.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    ben bir selective sahibi olarak teknoloji bakımından diğerlerinden geride olduğunu düşünmüyorum otomatik park gibi böyle ıvır zıvırlar teknolojiden sayılmaz bence çünkü bu özellikler sürekli kullanılan şeyler değil 508 ve latitude passat gibi araçlara oranla kaliteli ve sorunsuz bir araç ayrıca yol tutuş konusunda sınıfının tartışmasız lideri yani sürüş dinamiği konusunda rakiplerinden önde sınıfındaki birçok araçta navigasyon usb gibi şeyler opsiyonken selectivede standart ayrıca dvd bile çalabiliyor
    diğer bir konu iç mekan konusunda malzemesi gayet kaliteli ve sessiz ben 508 kullandım mondeo ona göre yolda daha sessiz ve oturaklı giden bir araç geldi

    ayrıca bunları sakın aracım olduğu için falan söylediğimi sanmayın çünkü bende 2 sene superb alacağım diye düşünürken mondeoyu görüp mondeo aldım gidin bir test edin eğer imkanınız varsa yüksek hızlara çıkabileceğiniz bir yerde test edin mondeodan vazgeçemeyeksiniz
    Almanyada bile mondeolar passatdan daha çok çünkü adamlar arabadan anlıyor
    ben kasasının 2013 sonunda değişeceğini düşünüyorum çünkü 2011 modelde makyajladığı bir arabayı hiçbir firma 2 model yılı sonra değiştirmez benim tahminim 2014 model olarak gelir çünkü mondeonun rakiplerine göre geri kalmış ve kasa değiştirmesini gerektiren bir durumu yok

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    ben bir selective sahibi olarak teknoloji bakımından diğerlerinden geride olduğunu düşünmüyorum otomatik park gibi böyle ıvır zıvırlar teknolojiden sayılmaz bence çünkü bu özellikler sürekli kullanılan şeyler değil 508 ve latitude passat gibi araçlara oranla kaliteli ve sorunsuz bir araç ayrıca yol tutuş konusunda sınıfının tartışmasız lideri yani sürüş dinamiği konusunda rakiplerinden önde sınıfındaki birçok araçta navigasyon usb gibi şeyler opsiyonken selectivede standart ayrıca dvd bile çalabiliyor
    diğer bir konu iç mekan konusunda malzemesi gayet kaliteli ve sessiz ben 508 kullandım mondeo ona göre yolda daha sessiz ve oturaklı giden bir araç geldi

    ayrıca bunları sakın aracım olduğu için falan söylediğimi sanmayın çünkü bende 2 sene superb alacağım diye düşünürken mondeoyu görüp mondeo aldım gidin bir test edin eğer imkanınız varsa yüksek hızlara çıkabileceğiniz bir yerde test edin mondeodan vazgeçemeyeksiniz
    Almanyada bile mondeolar passatdan daha çok çünkü adamlar arabadan anlıyor
    ben kasasının 2013 sonunda değişeceğini düşünüyorum çünkü 2011 modelde makyajladığı bir arabayı hiçbir firma 2 model yılı sonra değiştirmez benim tahminim 2014 model olarak gelir çünkü mondeonun rakiplerine göre geri kalmış ve kasa değiştirmesini gerektiren bir durumu yok

    Saygılar


    Dediklerinize katılıyorum. Elektronik park freni elbette ki görsel açıdan güzel. Fakat, çok ta elzem bir olay değil. Zaten selective donanım tercih edildiğinde, ısıtmalı ön camına standart geliyor.

    Size bir şey sormak istiyorum, araçta yokuş kalkış desteği olduğunu donanım listesinde görmüştüm. Bunu nereye konumlandırıldığını ve misal olarak yokuşta durduğunuzda, bu özelliğin nasıl bir kolaylık sağladığını anlatabilir misiniz? Daha önce kullanmadım, ondan soruyorum. Birde 18 jant olması, yollarımız da her hangi bir sıkıntıya sebep oldu mu acaba?

    Teşekkürler şimdiden.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    ben bir selective sahibi olarak teknoloji bakımından diğerlerinden geride olduğunu düşünmüyorum otomatik park gibi böyle ıvır zıvırlar teknolojiden sayılmaz bence çünkü bu özellikler sürekli kullanılan şeyler değil 508 ve latitude passat gibi araçlara oranla kaliteli ve sorunsuz bir araç ayrıca yol tutuş konusunda sınıfının tartışmasız lideri yani sürüş dinamiği konusunda rakiplerinden önde sınıfındaki birçok araçta navigasyon usb gibi şeyler opsiyonken selectivede standart ayrıca dvd bile çalabiliyor
    diğer bir konu iç mekan konusunda malzemesi gayet kaliteli ve sessiz ben 508 kullandım mondeo ona göre yolda daha sessiz ve oturaklı giden bir araç geldi

    ayrıca bunları sakın aracım olduğu için falan söylediğimi sanmayın çünkü bende 2 sene superb alacağım diye düşünürken mondeoyu görüp mondeo aldım gidin bir test edin eğer imkanınız varsa yüksek hızlara çıkabileceğiniz bir yerde test edin mondeodan vazgeçemeyeksiniz
    Almanyada bile mondeolar passatdan daha çok çünkü adamlar arabadan anlıyor
    ben kasasının 2013 sonunda değişeceğini düşünüyorum çünkü 2011 modelde makyajladığı bir arabayı hiçbir firma 2 model yılı sonra değiştirmez benim tahminim 2014 model olarak gelir çünkü mondeonun rakiplerine göre geri kalmış ve kasa değiştirmesini gerektiren bir durumu yok

    Saygılar


    Dediklerinize katılıyorum. Elektronik park freni elbette ki görsel açıdan güzel. Fakat, çok ta elzem bir olay değil. Zaten selective donanım tercih edildiğinde, ısıtmalı ön camına standart geliyor.

    Size bir şey sormak istiyorum, araçta yokuş kalkış desteği olduğunu donanım listesinde görmüştüm. Bunu nereye konumlandırıldığını ve misal olarak yokuşta durduğunuzda, bu özelliğin nasıl bir kolaylık sağladığını anlatabilir misiniz? Daha önce kullanmadım, ondan soruyorum. Birde 18 jant olması, yollarımız da her hangi bir sıkıntıya sebep oldu mu acaba?

    Teşekkürler şimdiden.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor

    Hmm. Bunun için buton gibi birşeye dokunulmuyor yani. Çok, çok teşekkürler cevaplarınız için. Ford müşteri ilişkileri hakkında neler diyebilirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor

    Alıntıları Göster
    ayrıca söylemeyi unuttum ısıtmalı ön cam özelliği hiçbir rakibinde yok ve bence diğer ıvır zıvırlara göre daha gerekli bir özellik geçengün arabayı garaja koymayıp dışarda bırakmıştık ankaranın soğunda arabanın ön camı buz tutmuş içerden hiçbirşey gözükmüyordu girdik ısıtıcıyı bir açtık 15-20 sn içinde bütün buzu çözdü ayrıca camın buğulanma gibi bir derdide olmuyor açınca hemen buğuyu geçiriyor

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor

    Hmm. Bunun için buton gibi birşeye dokunulmuyor yani. Çok, çok teşekkürler cevaplarınız için. Ford müşteri ilişkileri hakkında neler diyebilirsiniz?

    fordun müşteri ilişkileri gayet iyi ve sıcak kanlılar yani en azından burdakiler öyle zaten arbayı aldıktan sonra iki-üç yerden arayıp biride almanyadan olması lazım sizinle anket yapıyorlar işte hizmetten ve showroomdan memnun kaldınızmı diye
    ayrıca ben fiyat olarak 2012 model için metalik renk en düşük 70000tl fiyat alabilmiştim aldığım araçta türkiyedeki son 2011 selective idi Allahtan kaçırmadık bende 61 e aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahcasa -- 19 Aralık 2011; 0:15:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor

    Hmm. Bunun için buton gibi birşeye dokunulmuyor yani. Çok, çok teşekkürler cevaplarınız için. Ford müşteri ilişkileri hakkında neler diyebilirsiniz?

    fordun müşteri ilişkileri gayet iyi ve sıcak kanlılar yani en azından burdakiler öyle zaten arbayı aldıktan sonra iki-üç yerden arayıp biride almanyadan olması lazım sizinle anket yapıyorlar işte hizmetten ve showroomdan memnun kaldınızmı diye
    ayrıca ben fiyat olarak 2012 model için metalik renk en düşük 70000tl fiyat alabilmiştim aldığım araçta türkiyedeki son 2011 selective idi Allahtan kaçırmadık bende 61 e aldım

    İyi bir indirim uygulatmışsınız. Güle güle kullanın aracınızı. Ayriyeten, cevaplarınız tekrar teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim. Umarım bende en kısa sürede aranıza katılırım.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    18 jant olması bir sıkıntı olmuyor çünkü aracın üzrinde continentalin jant korumalı ve ekstra yüke dayanalıklı lastiği geliyor yokuş kalkış desteği ise yokuşta durduğunuzda araç yokuşta olduğunuzu anlıyor ve özelliği devreye sokuyor siz freni saldıktan sonra 3-4 sn daha aracı frende tutuyor ve sizin arabayı geri kaçırma gibi bir korkunuz olmuyor

    Hmm. Bunun için buton gibi birşeye dokunulmuyor yani. Çok, çok teşekkürler cevaplarınız için. Ford müşteri ilişkileri hakkında neler diyebilirsiniz?

    fordun müşteri ilişkileri gayet iyi ve sıcak kanlılar yani en azından burdakiler öyle zaten arbayı aldıktan sonra iki-üç yerden arayıp biride almanyadan olması lazım sizinle anket yapıyorlar işte hizmetten ve showroomdan memnun kaldınızmı diye
    ayrıca ben fiyat olarak 2012 model için metalik renk en düşük 70000tl fiyat alabilmiştim aldığım araçta türkiyedeki son 2011 selective idi Allahtan kaçırmadık bende 61 e aldım

    İyi bir indirim uygulatmışsınız. Güle güle kullanın aracınızı. Ayriyeten, cevaplarınız tekrar teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim. Umarım bende en kısa sürede aranıza katılırım.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    Sabah çektim fotoları...

    Yaklaşık 1000 km den beri sıfırlamadım göstergeyi. Bugün 6.8 e düşmüş...
     Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü




    Depoyu fulleyince km sayacını sıfırlamıştım. 597+383=980 km diyor ama depo azaldıkça mesafe hızla azalıyor. Tahminen tam depoyla 850-900 civarı yol gider... Uzun mesafede 1000km üstünü görmek işten değil...
     Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraq75 -- 19 Aralık 2011; 10:43:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraq75

    Sabah çektim fotoları...

    Yaklaşık 1000 km den beri sıfırlamadım göstergeyi. Bugün 6.8 e düşmüş...
     Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü




    Depoyu fulleyince km sayacını sıfırlamıştım. 597+383=980 km diyor ama depo azaldıkça mesafe hızla azalıyor. Tahminen tam depoyla 850-900 civarı yol gider... Uzun mesafede 1000km üstünü görmek işten değil...
     Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü


    Alıntıları Göster
    gerçekten mükemmel biz uzun yolda bile ortalama 7 litre yaktırdık bide rica etsem ecomodenin fotoğrafını çekebilirmisiniz titaniumlarda nasıl merak ettimde ayrıca nerde ikamet ediyorsunuz acaba trafik pek yoğun değil heralde




  • Yakit ekonomisinde Eskisehir de yasamanin etkisi buyuk gercekten. Ecomode tum Mondeo larda ayni degil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraq75

    Yakit ekonomisinde Eskisehir de yasamanin etkisi buyuk gercekten. Ecomode tum Mondeo larda ayni degil mi?
    Tüm Mondeo'larda EcoMode aynı bu soğuk motorla yapılan kısım için ecomode a girdikten sonra daha fazla bilgi diye bir şey çıkıyor sağ tuşa basıyorsunuz o listenin en altında yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    Tüm Mondeo'larda EcoMode aynı bu soğuk motorla yapılan kısım için ecomode a girdikten sonra daha fazla bilgi diye bir şey çıkıyor sağ tuşa basıyorsunuz o listenin en altında yazıyor.

    Alıntıları Göster
    evet haklıymışsınız yüzde 66 soğuk motor kullanım yazıyor ama biz vitesle hızı bi türlü 2 yapraktan yukarı çıkartamadık öngörü full ama.
  • Mk4 mondeom icin geri gorus kamera sistemi bakiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkolukisa

    Mk4 mondeom icin geri gorus kamera sistemi bakiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir

    tam bir fikrim yok ama galiba servisler yapıyormuş onlara sorarsanız daha iyi bilgi alırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkolukisa

    Mk4 mondeom icin geri gorus kamera sistemi bakiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir

    tam bir fikrim yok ama galiba servisler yapıyormuş onlara sorarsanız daha iyi bilgi alırsınız

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar mondeoya yeni bir motor daha eklenmiş 2.0 tdci 163bg 340 nm tork 6 ileri poweshift direk enjeksiyonluymuş ayrıca yakıt olarakya çok düşük ş.içi 7.2 ş.dışı 4.7 140lığa göre baya tüketimde cimri




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.