Şimdi Ara

Yeni Ford Mondeo (MK4) Kulübü (51. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.108
Cevap
47
Favori
170.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzer korkularla bizde 6 ay kadar önce 140hp 2.0 tdci sw aldık. Lpg uygulanmış düz 1.6 motorlar için sübap değişiminin şart olduğu ve çok verimli olmadıkları (tüpte) söylendi genel olarak. 1.6 ecoboost modellerinin motor sorunlarına yatkın olduğu ve tüple uyumsuz olduklarını okudum. 2.0 ecoboost hiç araştırmamıştım ama yukarıda okuduklarım beni üzdü. Bende 163hp versiyonlarındaki powershift şanzımanlarında bir sorun olursa masraf büyük olur diyerek 140hp tam otomatik aisin şanzımanlı bir model aldık. Evet motor gücü daha düşük ve şanzıman büyük güç çalıyor araçtan ama en azından aldığımız gibi şanzıman yağını değiştirip kendimizi güvenceye aldığımızı düşünüyoruz. Yinede motorda çıkabilecek sorunlar siz ne kadar iyide baksanız birazda şans meselesi, tıpkı şanzıman gibi. Ne yazıkki eski modeller gibi mekanik ve sağlam yapılar üretilmediği görüşündeyim.

    Manuel düşünenler için 1.6 dizel çok güzel bir seçenek. Keşke Ford Volvo markasına sahipken o araçlara (S80 e bile) koyduğu gibi powershift otomatiği mondeoya da getirseydi. Belki günümüzde DSG şanzımanlarının tamirlerinin ucuzlaması gibi onların da sorunları uygun maliyetli çözülebilirdi.

    @sinank3 2.0 motorlardaki powershift şanzıman ıslak tip tabir edilen görece daha sorunsuz model. Tıpkı 6 ileri DSG deki gibi arıza oranı daha düşük. Yinede otomatik şanzıman için genel kural önceki sahiplerinin nasıl kullandığını bilmiyorsanız kenarda paranız olsun :) Birde tüm araçlar için bir kural varki genelimiz atlıyor; araç içinde bir sıvı varsa, bir ömrüde vardır! belirli periyotlarla muhakkak değişmelidir. Buna şanzıman yağı, fren hidroliği, direksiyon hidroliği ve varsa diferansiyel hidroliği de dahil.




  • Arkadaşlar Mondeo 2.0 selective bakıyorum ilanlarda çok az var? neden böyle.
  • mk4 2008 2.0 dizel arabaya yazılım yükletecek olsak ne kadara mal olur?
  • Fiyatlar 1000 tl civarlarinda. 130 beygirlik modelse cok bilgim yok ama 140 beygir ise araciniz 2cr tavsiyem. Ortalama yakitiniz 1 lt civari dusuyor ustune aractan aldiginiz haz tarif edilemez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sezer.E kullanıcısına yanıt
    Benzinli bakiyorsaniz olmasin daha iyi :) bulasmayin :) dizelse denk gelmesi lazim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ugur_bek U kullanıcısına yanıt
    Niye ugur bey ? Ben güç istiyorum. Ayrıca hayatımda dizel araba sahibi olmadım olmamda. benzinli her türlü fersah fersah ileridedir. Kastettiginiz bu modelin benzinli versiyonlarında herhangi bir sorun var ise eyvallah lakin benzinli alma çok yakar dizel al rahatına bak diyorsanız o zaman hiç gerek yok. hiç almam daha iyi.
  • Bende benzer dusuncedeyim. Benzinli motorlar daha gelismis durumdalar fakat bizim kasadaki modeli henuz olgunlasmamis seviyesinde. En azindan fordun turbo benzinli motorlari icinde. Zira 1.0 benzinli motoru harika. Konuya donersek ne yazikki bu kasadaki benzinli turbo modelleri sorunlu. Biraz arastirirsaniz 1.6 ve 2.0 ecoboost motorlarinin ne kadar bas agrittigini gorebilirsiniz. Ne yazikki bu kasada ulkemiz icin guclu ve sorunsuz bilesenlerini tasiyan motor yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar 2.0 dizel motorun ortalama yakıtını bilen var mı?



    şehir içi 10 litre mi?



    2009, 2.0 dizel, 200binde, trend versiyon araca ne kadar verilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sessiziz beyler, Halen 2.0 Ecoboost Selective arayışım devam ediyor.

    Araç Hakkında araştırma çok yaptım. sizinde bildikleriniz varsa yazarmısınız.

    Kronik problemleri vs.
    İyi yönleri.
  • 2.0 140 beygir aisin sanzimanli sw mk4 icin yakit tuketimi icin bir resim paylasiyim siz karar verin.



    Fiyat bilgim yok ama detayli merak ettiginiz bisey varsa yanitliyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zero-man kullanıcısına yanıt
    Selamlar.2012 mondeo 2,0 tdci sahibiyim.bu aracı alırken en çok yakıt korkutuyordu fakat kullandıkça anladımki korkularım yersızmışDaha önce hyundai era 2010 otm dizel kullanıyordum.Yakıtı hemen hemen aynı şehir içi eger araç ısınmazsa yani kısa mesafe kullanımda 8 litreyi geçmiyor.Uzun yolda ise 6lt nin altına düşürmek çok kolay.İstanbuldan Fethiye ye yaklaşık 800km yol yaptım bir iki sefer çeyrek depodan fazla mazot kaldı araçta.dün 415 tel ye doldu.Güç performans güvenlik buna nazaran yakıt her anlamda 10 numara.2,0 motor 140 bg.
    @zero-man




  • ugur_bek U kullanıcısına yanıt

    Bu resimde benden istanbul Fethiye arası Afyonkarahisar.Klima açık.Araç yüklü...Yakıt görünüyor.Kararı siz verin:))@ugur_bek
  • Kutatgu_bilig K kullanıcısına yanıt
    Arac otomatik mi? Eger otomatikse ben sert kullaniyorum demektir :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_bek

    Arac otomatik mi? Eger otomatikse ben sert kullaniyorum demektir :)
    Evet otomatik.2,0 tdci lerde düz yok sanırım.Yanlış biliyor da olabilirim:))
  • Kutatgu_bilig K kullanıcısına yanıt
    Bu ekran görüntüsü hangi programdan?
  • Kutatgu_bilig K kullanıcısına yanıt
    Uygulamanin adi road trip. iphone kullaniyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mk4 2008 için led far aldım şu anda beyaz park lambası arıyorum. marka model öneriniz olur mu?
  • 2010 mondeo sahibiyim.

    Ben aracima multimedya taktırmak istiyorum.

    Su an uzerinde sony nin orijinal teybi var.

    Aranizda sonradan bu tür bir multimedya taktiran varmi ?

    Veya hangisini onerirsiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb. 2011 mondeo titanyum otomatik (aisin) aracımda 1.viteste inceden bi uğultu var. Turbo sesi gibi. Diğer viteslerde yok. Bu normalmi?aracımı alalı 15 gün oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat2607 -- 26 Ekim 2018; 13:13:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde turbo isligina benzer sesin sorunu alternator kasnagi, devirdaim, gergi ve serbest bilya ile kayisin degismesi sonucu ancak geciyor. Sizin durum nedir bilmiyorum ama daha ust viteslerde arac suzulurkende duymayi deneyin. Ses varsa kayis ve cevresine odaklanin bizim gibi. Dediginiz gibi sadece birinci vites ise bizde olmadi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.