Şimdi Ara

Yeni FORD TOURNEO Courier İNCELEMESİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
336
Cevap
9
Favori
115.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence araba çok güzel bende babama bu arabayı aldırmayı düşünüyorum yakın zamanda .
  • Şuna binek ruhsatlı güzel bir fiyat çıkarabilseler güzel olacak ama şu haliyle iyi sadece ticari araç ruhsatı yüzünden uzak durulur.
  • Şu anahtarı kaldırsalar artık. Koyun bankamatik karti gibi cüzdanında dursun.yaklaşınca açılsın uzaklasinca kitlesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test sürüşüne gittim bugün.
    İki kez test sürüşüne çıktım.
    Yukarda yazdıklarıma ek olarak motoru ile ilgili yorum yapabilirim.
    95 ps 215 nm tork var. Gayet yeterli geldi bana. Sonuçta bu bir yarış arabası değil. Kimse 140 ps'lik leon performansı beklemesin.
    Ama aynı motor B-max'ta da kullanılıyor. Courier, B-max'tan 100 kilo daha hafif. Bana oldukça yeterli geldi performansı.

    Araçta tek beğenmediğim nokta iç mekanda kullanılan sert plastik. Ticari olduğu için dayanıklı olsun diye bu şekilde yapmışlar sanırım ancak gerçekten Fiesta'dan bile kötü ön konsoldaki plastik malzemesi görüntü ve sertlik anlamında.

    49 bin liraya titanium plus bir araç çok ama çok mantıklı geldi. Bu nedenle kaporasını verdim. 1 ay sonra gelecek araç. Bu süreçte vazgeçersem kaporayı geri alacağım. Fiyatı sabitlemiş oldum.

    Bu kadar donanımlı olması beni kandırdı. Start-stop'undan tutun koltuk ısıtmaya kadar bir sürü kullanışlı donanım var araçta.

    Çok abartmaya gerek yok. Bi Focus kalitesinde değil. Fiesta'dan bi tık daha konforlu. Dizel full focus alayım deseniz 75 bin lira.
    Courier hem ihtiyaçlarımıza cevap verecek hem de fiyatıyla çok üzmeyecek bir araç olduğu için almaya karar verdim.
    Hayırlısı olsun artık ;)




  • hackerbekir H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Hayırlı olsun.

    Teşekkür ederim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecen ay delux modelınden aldık
    ses sistemı berbata yakın.ilk gunlerde ıdare ederız dıyordum ama olmuyor
    sehır ıcı 4,2 km degerlerı hıc tutmuyor en az 6lt yakıyor
    daha 2000 km de bazı yerlerı dökulmeye basladı
    reklam renklerı halen pıyasaya cıkmadı..venedık kırmızı yok.lacıvert mavı almak zorunda kaldık


    bu ay bısıklet mıgros cekı vs cıkardılar
    bıze yokmu 1 ay once aldık dedık olmaz dedıler
    koskoca ford 45000 tl odemıs musterısıne hedıye vermeyı cok gördü
    1 ayla kerız olduk!!!

    ERKEN SOĞUDUM.PARAYI BULUNCA ELDEN ÇIKARACAM
  • Güzel bir araç MPV sınıfı araçlara rakip olacaktır ki zaten günümüzde piyasada bulunan çoğu doblo kango vs araçlar MPV amaçlı kullanılmakta bu araç onları bir adım öteye götürmüş.
  • çok güzel bir inceleme, eline sağlık.
    aileler için düşündüm ama arka koltuk diz mesafesi çok ama çok dar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    çok güzel bir inceleme, eline sağlık.
    aileler için düşündüm ama arka koltuk diz mesafesi çok ama çok dar.

    Arka diz mesafesi çok dar değil.
    Boyum 1.78. Ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya oturduğumda rahatsız olmadım. Elbette Corolla, Octavia kadar değil ama çok dar değil hocam .
  • hackerbekir H kullanıcısına yanıt
    ben MPV lerle ilgileniyorum, çok sık uzun yol yaparım.
    arka koltuğun diz mesafesş çok geniş olmalı.
    hatta ön yolcu koltuğunun sırtı öne katlanıp masa gibi olmalı.
    (reno scenıc, pejo 5008, cırtoen picasso, ford S max...vs)
    bu araç bunlara alternatif olabilirmi diye baktığımda çok dar geldi.
    ama hata bende bu araç olsa olsa B sınıf MPV lere rakip olabilir, ben C hatta D sınıf MPV lerle kıyasladım, haksızlık ettim.
    fiorino ile kıyaslamak birebir rakip olması açısından en doğrusu aslıda.
  • derememo D kullanıcısına yanıt
    Evet haksızlık etmişsiniz :D
    Hocam araç B ticari.
    Rakipleri belli. Nemo, bipper ve fiorino.
    Onlara göre daha geniş ve daha uzun. Sizin yazdığınız araçlara rakip olamaz.
  • Aracın tasarımı gayet başarılı ama, titanium paket harici içi çok vasat bana kalırsa.
  • Şahsi fikrim Fiat Fiorinonun bu araçtan daha derli toplu durduğu, bu araç güzel ama bir orantısızlık var.
  • Fiesta Van

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafif ticari olunca arka koltukta yolculuk yapacakların rahatsız olacağı yönünde yorumlar okudum nette.
    Ancak Courier yeni bir model ve araç B-max platformunda. Arka süspansiyonlar yarı bağımsız süspansiyon.
    Binek araç gibi elbette olmaz ama eski ticariler gibi kötü değil.
  • teşekkürler gayet güzel bir inceleme olmuş
  • mesincır kullanıcısına yanıt
    Bu habere üzüldüm işte.
    Aynı platformda üretilmiş B-max'in 5 yıldızı var.
    Testteki araç trend olanı. Titanium plus'ta sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları da var.

    Rakiplerinin sonuçlarına bakayım dedim. Fiorino ve Bipper'in testi yok. Nemo 3 yıldız almış.

    Gerçi rakiplerinin kaç yıldız aldığının ne önemi var. Güvenlik herşeyden önemli.

    Puanlara baktım da B-max'e yakın aslında ama yine de içime bir kurt düştü şimdi
  • hackerbekir H kullanıcısına yanıt
    Arkadan çarpışmada boyun korumada zayıf not almış. Sağdaki resim boyun Turuncu. B-maxin koltuğu daha güvenli anlaşılan. Ama asıl puanı yardımcı sistemler eksik olduğundan kaybetmiş. Yol çizgisi takip sistemi ve çarpma önleyici frenleme sistemi olmadığı için "safety assist" % 56 almış. B-max aynı yerden %71 almış. Puanlama sistemini değiştirdiler galiba.
    http://www.euroncap.com/results/ford/b_max/481.aspx
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.