Şimdi Ara

Yeni Golf 1.2 TSI Hakkında görüşleriniz (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
295
Cevap
12
Favori
144.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haklısın çok dur-kalkta dizel gerekebiliyor. Yine de yapılan km önemli tabii ki.
    Clio dediğin yeni Clio HB mi? Nasıl memnun musun? Bende şirket aracı Fluence da var 90 beygirliklerden. TEM'de de gitsem dur-kalk trafik olduğu için 5.4 ortalaması var. Bu tür ortamlarda ve yüksek hızlarda 1.2 TSI biraz yakabilir ama her türlü 1.6 atmosferiklerden iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Haklısın çok dur-kalkta dizel gerekebiliyor. Yine de yapılan km önemli tabii ki.
    Clio dediğin yeni Clio HB mi? Nasıl memnun musun? Bende şirket aracı Fluence da var 90 beygirliklerden. TEM'de de gitsem dur-kalk trafik olduğu için 5.4 ortalaması var. Bu tür ortamlarda ve yüksek hızlarda 1.2 TSI biraz yakabilir ama her türlü 1.6 atmosferiklerden iyidir.



    Clio hb son kasa yani. Valla gayet memnunum açıkcası en uzun süre bindiğim araç olmayı başardı bu ay itibariyle kendileri 1-2 kronik sorunu vardı neyseki servis halledebildi onlarıda.

    Birde araca yazılım attırdım 120bg 280nm gibi bir torka ulaştık dyno'da 1070kg'lık ağırlığıyla ciddi ciddi performanslı bir araçda oldu. Bu arada clio iv'ler 90bg olarak satılıyor ülkemizde fakat dynoda genelde 95-97bg civarı güç çıkarıyor stock olarak çoğu kişinin haberi yok işin aslı megane 2'lerde kullanılan 100bg'lik dci motor kullanılmış tabi dpf gibi etkenlerden dolayı güç düşüyor ve 90bg olarak satılıyor.

    Benim güzergah karışık tem'de var e-5'de var sokak aralarında gezmelerde var zaten ortalama hızım hiç bir zaman 30km üstüne çıkmıyor. Genelde ortalamam 4.5lt/100km civarında. 6lt/100km üstü bir tüketimde hiç bir şartta görmedim görceğimide zannetmiyorum aracın hafifliği büyük etken tabi bunda.




  • Yengem bugün 2014 Golf 1.2 TSI DSG Midline Plus BlueMotion' u ÖTV' siz 44.000 TL' ye satın aldı.
    P.tesi teslim alacak. Hediye olarak yanına ne verirler bunun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuVNeRa -- 23 Mayıs 2014; 18:29:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4ump4

    Aklinda benzinli araba alma tercihi olupta az yakar en iyisi 1.2 tsi alayim diyen zihniyeti pek anlayamiyorum.pedalin altinda 175 tork ureten bir arac olacak 70-80i gecmeyeceksin surekli gozun ortalama kac litre yakiyor olacak!! Zaten 90i gecince anliyorsun yaktigini:) cidden cok komik dusunceler.7-8 lt cok rahat gorur hic kasmayin.1.6 benzinlilerde 9-10lt yi rahat gorur.1.4 aracim vardi 10lt gordugum zamanlar oldu ya.adi ustunde performans araci.benzinli aldiktan sonra birseylere goz yummak lazim ya da gidip dizel alacaksin.yani tsi motor alip ondan seri performansi alamayacaksam 60-70le gideceksem niye tsi ozaman.1.2 olur az yakar mantigi cok sacma.hem 1.2 motor hem tsi hem az tuketim:)

    Ankara Dikmen de oturuyorum. Yokuşlarını herkes bilir. Şimdiye kadar şehirler arası yolculuk yapmadım ve ilk 3500 km ortalamam 6.5 ve aman az yaksın diye kasmadım. Arabayı bağırtmaktan hoşlanan biri ve şehir içinde gereksiz hızlanıp kendinizi ve yayaları tehlikeye atmanız lazım bu araçta ortalama 7 - 8 litre yakmak için. 40km menzilli yolu 5.1 litre ile yokuşlar ve inişler arada ışıklar olmasına rağmen 100-110 km hızla gidip geliyorum. Ortalama hız da 50-60 olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Hız 100 e sabitlenirse şehir dışında 4.5 sınırlarına yaklaşacağını düşünüyorum. Vites geçişlerine önem vermek gerekiyor. Wolkswagen sizden sürekli olarak en üst viteste gitmenizi istiyor. Araç 2000 devire gelir gelmez üst vitese geçiş yapılması gerekli. Bazen düz yolda gidiyorsanız 2000 de bile gitseniz üst viteste gitmeniz isteniyor. Ortalama vites aralıkları 30-40 3. vites 40-55 4. 55-70 5. 70+ 6. viteste gidilebiliyor. Vites asistanının söylediği hız aralıkları. Tabi yokuşları bunun dışında tutuyorum. Onu kendiniz ayarlamanız gerekiyor. Neyse uzun lafın kısası ister inanın ister inanmayın bu araba az yakıyor. Arabayı denemeden bilmeden yorum yapmaktan kaçınalım dostum. Sonuçta bazı gerçekler var göz ardı etmeleyim. Ben 3 aydır bu aracı kullanıyorum siz bildiğim kadarıyla astra almıştınız. Hayırlı uğurlu olsun bi gün olur da kullanırsanız 1.2 tsi farkı kendi gözlerinizle göreceksinizdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbloodedman -- 31 Mayıs 2014; 12:02:04 >




  • Golf 7 1.2 tsi manuel. İlk 600 km ortalamasi ekran goruntusune gore 6.7 lt. Neredeyse tamami sabah-aksam e5 trafigi. Standart 20 km gidis 20 km donus yolum var. Gordugum en yuksek ortalama cok sıkısık trafikte stop&start aktif oldugu halde 9.0 lt. En dusuk ortalamam ise 5.0 lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Komik buradaki insanlar ya. 1.2 gitmiyor 1.2 alınırmı diyenlerin bırakın denemeyi çoğunun arabası bile yok. Golf 7 1.2 araç sahibiyim. Evet arabadan bir 116 performansı falan beklemeyin. Ama servis dönemlerinde de 1.4 122 de kullandım. Fark var tabiki ama buradaki komik insanların abarttıgı kadar değil. yok yokuş çıkamaz yok i30 a yaklaşamaz bile. Valla 1 sene oldu aracı alalı. 4 kişi uzun yola gittim,en ala yokuşları çıktım,civiclede kapıştım.
    Alacak arkadaşlar Fiyat-Performans ilişkisi bakımından gayet memlun kalacaklardır.

    1 litre şehir içi ve vergi avantajıda cabası..

    Paranız varsa tabiki gidip 1.4 alın.

    Ama bilmeden etmeden şu karalama huyunuzdan vazgeçin.
  • Jettada bile gayet yeterli performansı vardı.Golfü rahatlıkla götürür.Tek eksisi piyasasının tam oluşmaması bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyiki 1.2tsı dsg golf 7 almışım...
    Motor gayet başarılı
    Uzun yolda sabit hızda4,2lt/ 100 km ile geldim...
    Şahane bir sonuc....
    Daha ne istiyim.
    DİZELLER KISKANSIN...
    175 tork değeri105 hp ile birleşince,
    Ortaya naim süleymanoğlu çıkıyor...
    Alın kardeşim bu motorun hem vergi hem yakıt avantajı var...
    Daha ne olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbloodedman

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4ump4

    Aklinda benzinli araba alma tercihi olupta az yakar en iyisi 1.2 tsi alayim diyen zihniyeti pek anlayamiyorum.pedalin altinda 175 tork ureten bir arac olacak 70-80i gecmeyeceksin surekli gozun ortalama kac litre yakiyor olacak!! Zaten 90i gecince anliyorsun yaktigini:) cidden cok komik dusunceler.7-8 lt cok rahat gorur hic kasmayin.1.6 benzinlilerde 9-10lt yi rahat gorur.1.4 aracim vardi 10lt gordugum zamanlar oldu ya.adi ustunde performans araci.benzinli aldiktan sonra birseylere goz yummak lazim ya da gidip dizel alacaksin.yani tsi motor alip ondan seri performansi alamayacaksam 60-70le gideceksem niye tsi ozaman.1.2 olur az yakar mantigi cok sacma.hem 1.2 motor hem tsi hem az tuketim:)

    Ankara Dikmen de oturuyorum. Yokuşlarını herkes bilir. Şimdiye kadar şehirler arası yolculuk yapmadım ve ilk 3500 km ortalamam 6.5 ve aman az yaksın diye kasmadım. Arabayı bağırtmaktan hoşlanan biri ve şehir içinde gereksiz hızlanıp kendinizi ve yayaları tehlikeye atmanız lazım bu araçta ortalama 7 - 8 litre yakmak için. 40km menzilli yolu 5.1 litre ile yokuşlar ve inişler arada ışıklar olmasına rağmen 100-110 km hızla gidip geliyorum. Ortalama hız da 50-60 olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Hız 100 e sabitlenirse şehir dışında 4.5 sınırlarına yaklaşacağını düşünüyorum. Vites geçişlerine önem vermek gerekiyor. Wolkswagen sizden sürekli olarak en üst viteste gitmenizi istiyor. Araç 2000 devire gelir gelmez üst vitese geçiş yapılması gerekli. Bazen düz yolda gidiyorsanız 2000 de bile gitseniz üst viteste gitmeniz isteniyor. Ortalama vites aralıkları 30-40 3. vites 40-55 4. 55-70 5. 70+ 6. viteste gidilebiliyor. Vites asistanının söylediği hız aralıkları. Tabi yokuşları bunun dışında tutuyorum. Onu kendiniz ayarlamanız gerekiyor. Neyse uzun lafın kısası ister inanın ister inanmayın bu araba az yakıyor. Arabayı denemeden bilmeden yorum yapmaktan kaçınalım dostum. Sonuçta bazı gerçekler var göz ardı etmeleyim. Ben 3 aydır bu aracı kullanıyorum siz bildiğim kadarıyla astra almıştınız. Hayırlı uğurlu olsun bi gün olur da kullanırsanız 1.2 tsi farkı kendi gözlerinizle göreceksinizdir.

    Ben de Dikmen de oturuyorum ve 1.2 tsı manuel kullanıyorum. Aracım henüz 4500 km de. Söylediklerinize aynen katılıyorum kış sonrası yokuslu trafikte sakın kullanımda genel ortalamam 6.3. Bu kullanımın buyuk kısmı Dikmen-besevler- bilkent-cayyolu arasında gecti. Litre bazında normal kullanımda golf 1.6 dizelle cok cok yakın degerler yakalıyor. Dolayısıyla o fiyat farkını ödemek vergi avantajını da düşünürsek cok da anlamda degil diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Leona bakın isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Herkeze Merhaba Forumdaki ilk Yazım....

    sırf 1.2 TSI motor hakkındaki deneyimlerimi paylaşmak için üye oldum diyebilirim. Öncelikle kendimi tanıtayım 23 yaşında Makine mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. İçten yanmalı motorlar dersini büyük bir ilgiyle takip ederek yüksek notla verdim. Bunu yazmamın sebebi konuya cahil olmadığımı belirtmek istememden kaynaklıdır.

    yaklaşık 1 hafta önce ablama vw yeni POLO 1.2 TSI 90 hp ve dsg otomatik şanzımanlı bir araba aldık. Şu an tatildeyiz izmirden yazıyorum. İstanbuldan çıktığımız yolculuktan itibaren araç 900 km yol yaptı ve her bir km sini ben kullandım.

    Öncelikle dsg şanzıman hakkında kısacık yazı yazıcam çunku konu başlığı motorla ilgili şanzıman üstünde fazla durmak istemiyorum. DSG daha önceden easytronik veya türevleri olan normal düz vites mantığıyla çalışan otomatik şanzımandan performans, konfor, gerektiğindede yakıt sarfiyatı açısından kat kat iyi.(şu ana kadar) vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.(konfor) , araç 70 km/s hızla giderken vites 7 de oluyor devir 1500 lerde oluyor. (tutumluluk), araç sollamak istediğinizde yada bayır çıkarken vites 7 den 5-4 e kadar düşüyor ve emin olun 7 den 4 ge geçmesi sinyal verme sürenizden kısadır. (performans). Ancak honda, mazda , volvo nun ford u ve renault u da katabiliriz bu araçların şanzıman sistemleride kendi içlerinde benzer ve dsg ye göre daha az sorunlu ve daha uzun ömürlüdür. bu bir gerçek. dsg kuru kavramalı bir şanzıman ve 2. viteste kavrama süresi çok uzun. bu baskı balatasının ömrünü eminim kısaltıyordur. özellikle istanbul gibi trafiğin bol olduğu bir ilde yaşıyorsanız dsg den önce başka tercihlere yönelebilirsiniz. Ancak opel easytronik, citröen de aynı şanzımanı kullanıyor bunlar gerçekten konforsuz ve yakıt tüketimini arttıran, ve istediğiniz performansı alamayacağınız şanzımanlar. Büyük ablama 2013 model astra classic otomatik almıştık onu sürme fırsatım epeyce oldu.

    GELELİM 1.2 TSI MOTORA

    Öncelikle şunu belirteyim golf te 105 bg aynı motor, polo da 90 bg. kasa kaldırmaz golfte vb. durumları bilemiyorum. POLO yu anlatıyorum 1100 kg lık araç 1000 km boyunca 4 kişi ve bagaj dolu bir tatil geçiriyoruz,klima sürekli açık, golf 15 bg daha fazla onu siz takdir edersiniz.

    TSI motor hepinizin bildiği gibi direkt yanma odası içine yakıt püskürtmeli, tasarımı daha zor ve pahalı bir motor. T harfi yine herkezin bildiği gibi turbo ya itafen, yani motor aşırı doldurmalı dediğimiz turbolu. 1.6 atmosferik motorlarla karşılaştırmayınız.!!!! Ne demek bu atmosferik bilmeyenler için, genellikle mültipoint dediğimiz çok noktadan püskürtmeli gaz kelebeğinden sonra 4 silindire ayrı ayrı giden emme manifoldlarının içine yakıt püskürtülür ve yakıt-hava karışımı yanma odası içerisine girer. daha sonra ateşleme gerçekleşir. Ve gaz kelebeği tam açık konumunda iken yanma odası içerisine giren hava en ideal şartlarda 1 atmosfer yanı hava basıncı kadardır. gercekte bunun çok altında tabiki. bu yüzden atmosferik denmektedir. Turbolu yanı TSI da oldugu gıbı olan motorlarda ise emme manifoldundan sadece hava gelir yanma odasına yalnızca hava girer daha sonra üstüne yakıt püskürtülür daha sonra ateşleme gerçekleşir. TSI ın yakıt püskürtme sistemini dizel motorlara benzetebiliriz. Emme manifoldundan giren havaya dönersek turbo devredeyken 1 atm den büyüktür, değilken normal atmosferik motor gibidir.


    Şimdi yakıt a geliyorum !!!!!

    Sabit hızlarda 1.2 tsı motor gerçekten inanılmaz. dsg yle motor uyumu ayrıca harika. bursa mudanya ido feribotu- izmir arası 110 km/s sabit hızla (manisada 70) ortalama 5.1 lt /100km harcadı. gözlerime inanamadım. babamın 1.6 atmosferik megane ı 8 lt harcıyor aynı yolda. büyük ablamın otomatık astrası daha da fazla. daha sonraları seferihisar-urla-çeşme-ılıksu-foça gibi yerleri gezdik, günübirlikçi olarak. 5.5-5.7 lt ort. harçadı. şehir içinde ise durum farklı. 6 lt yi geçiyor ancak çok fazla trafik yoksa 6.5 lt yi asla göremezsiniz. aynı yollarda babamın arabasının 8.9 lt gösterdiğini biliyorum. hemde polo daha rodajda, biraz daha açılınca fabrika değerlerine yakın değerler okuyaacağımdan eminim.

    Babama yakın zamanda yeni araba alacağız, bu zamana kadar renaulttan şaşmayan adam, büyük ablamın opeline binince konforu anlamıştı ancak sesini çıkartmamıştı, ancak vw genin işçilik konfor gerçekten harıka. elektro servo direksyon şahane. Şu an 55 000 tl olan golf mıdlıne plus modeli aile bütçemizi ucundan yakalıyor. o parayı verdikten sonra dizel alırım diyen babam bu arabaya bindikten sonra golf e sıcak bakıyor. haklıda. yok bağımsız süspansiyon yok park sensörü bile yok vb diyen arakdaşlar bu güne kadar hergun bentley kullanan arkadaşlar zannediyorum.vw mühendisleri başka bir teknoloji kullanmışlardır eminim. Ayrıca başka bir konu yıllık ort. 8-9 000 km yapan bir aileyiz. 1.6 dizel motorlu bir araç alsak yılda 600 tl ye yakın fazla bir vergi yükü çıkıyor 1.2 Tsı ye nazaran. buda 1.2 motorun bir avantajıdır.

    araç zannediyorum 1850 dev/dk 2000 arası turboyu açıyor. kalkışlarda genellikle turbolu bir şekilde hızlanıyorsunuz. ancak hızınız sabitlendiğinde turbo kapanıyor. bu devirler gayet makul kabul edilebilinir. performansa en çok ihtiyaç duyulan devirler. 1.6 atmosferik motorlu araçlarda max tork ve hp ancak çok yüksek dev.lerde elde ediliyor.yanı araçtaki cevheri tam manasıyla alamıyorsunuz.TSI da ise max performans aralığı daha fazla ve her bir beygir gücünü hissediyorsunuz.

    yazımı sonlandırıken tekrar belirtmek istiyorum. Bu motor DSG yle mükkemmel, düz vitesde bu tüketim değerleri elde edilebilinir mi bilemiyorum.
    Bu motor 1.6 atmosferik motorlara göre daha az yakıyor bu bir gerçek ciddi manada az. ve vergi avantajı var.
    Ancak dediğim gibi, eğer bulunduğunuz şehirde trafik fazla ise, DSG yi tercih etmeyin. dur kalk trafikte ciddi takıt tüketimi olacağını şimdiden sezebiliyorum.
    Performans konusunda emin olun fiatin ve opelin 1.3 dizeli ve otomatik vitesli 1.6 atmosferik motorlu araçlardan geri kalmaz, hatta daha üstün diyebilirim.

    GELELİM DOĞUŞ GRUBUNA. vw bir tercihtir arkadaşlar. emekli babamın bir vw alması düşük bir ihtimal ama ablam o para verilir mi dediğim meblağları temmuz ayında verdi. babama göre yıllık kazancı 3 kat fazla. bırakın ona o karar versin. doğuşun satış politikasını eleştirebiliriz. mesela park sensörsüz araçları getiriyor geri görüş kamerasız vb. ancak bu donanımlar araçlara eklendiğinde fiyatıda artıyor. vw satışları bu sene yerli araçları baya bi geçti. demek ki alım gücü olan insanlar vw tercih edebiliyor. şimdi sizlere soruyorum yeni poloda chrome edition donanımlı araçlar türkiyede satılmıyor. diyelim ki satılıyor. ama ayni fiyata midlineplus golf de var ve donanım olarak çok yakın oluyor. siz olsanız aynı paraya golf mu polo mu tercih ederdiniz? işte bu doğuşun satış politikası. bu yuzden chrome edition getirmiyor.

    Sorularınıza seve seve cevap verebilirim. kusura bakmayın uzun uzun yazdım.




  • Herkeze iyi akşamlar golf hayranı biriyim c segmenti lideri süpesiz.Kendi aracım ford focus 1.6 125 hp benzinli atmosferik bursa sarımsaklı arası 100 km ortalama ile klima kapalı 5.3 litra tüketim gerçekleştirdim. (yol bilgisayarı verisi) aracıma brc lpg takdırdım.Bursa Sarımsaklı arası 5.3 biraz oralarda klima açık gezdik 5.9 oldu sonra dönüşte 5.6 ile bitirdim ortalama 100 km hızla 16 kuruş yaktım.5.6x1.15=6.44lt lpg 6.44x2.53=16.29 kuruş (lpg benzine göre şehir içinde 1.2 kat şehir dışında 1.15 kat fazla tüketir) Ben araç alırken 1.2 tsı golf almak istiyordum ama bağımsız süspansiyon olmayışı nedenle vazgeçtim 1.4 tsı da bağımsız var ama o da vergi maduru. Birde almanya da 1.2 tsı 110 hp euro6 1.6 tdı da 110hp euro6 bilginize.
  • Yokus cikamaz diyenlere guluyorum. 1.2 tsi performansi kesinlikle aklinizda soru isareti olmasin. Bunun performansini begenmeyen arkadaslara 3.20 tavsiye ederim cunku asagisini begenmezler. Hele 1.6 falan kesinlikle bakmasinlar, 1.2 tsi performans, yakit ve vergi acisindan max. fayda noktasinda olan bir arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10gbit 1 kullanıcısına yanıt
    Oncelikle gercekten en objektif cevao bu olmus. Gereksiz bir ton mesaj okumak zorunda kaldim bilgi almak istedigim halde. Suyu cikmis forumun.

    Son 7 yil icerisinde degistirdigim araclar sirasiyla, fiat brava 1.6 benzinli manuel,opel 2.5 cdx benzinli manuel,golf 4 1.6 benzinli manuel, fiat punto 1.3 dizel manuel, citroen c3 1.4hdi manuel, punto 1.3 dizel manuel, citroen c3 1.4 hdi manuel, toyota auris d4-d dizel otomatik,yaris 1.33 multi drive s otomatik, corolla d4-d dizel otomatik, bmw x1 1.6 sdrive otomatik. Listedeki sadece yaris esimin araciydi ve bu hafta sattik.

    Su anda bmw sahibiyim ve bugun esim icin araba bakiyorduk. Arac hakkinda aklimizda en ufak soru isareti kalmasin diye seat, vw, peugeot, opel, hyundai, citroen ve fiat bayilerini gezdik. Aklimizda yer eden araclar peugeot 2008, opel astra, seat leon ve golf 7.

    Eleye eleye geldigimiz nokta seat ve golf arasinda kaldik. Kullandigim araclara bakinca funboy olmadigimi zaten gorebilirsiniz. Golf e yakin neredeyse birebir ayni fiyatla i30 veriyorlar ve donanim olarak da golf e surus konfor paketi ve isiklandirma paketi eklendiginde hala fiyat ie0ile ayni. Arada bir tek dizel benzinli farki kaldi. Onu da arastirmak icin dizel i30 kullanan bir arkadasimi aradim ve dizelle yakit ortalamasinin 9lt oldugunu ogrendim. Kimse kusura bakmasin.

    Golf te bahsettigim paketlerle standard donanima ek olarak bana verilen donanim su: 5.8 inch ekranli dokunmatik ekran (standard ekran 5 inch), yagmur sensoru,on-arka park sensoru, bluetooth, otomatik kararan dikiz aynasi,hiz sabitleyici, otomatik yanan farlar, park pilot, follow me home ve leaving home vs. Bu paketin fiyati toplam 2.800 tl. Arabanin toplam fiyati 66.900 tl.

    i30 un fiyati da neredeyse birebir ayni. Tekrar ustune basarak soyluyorum. Simdi su sartlarda bana i30`n mantikli hic bir aciklamasi yok. Ikinci elde kaybedecegim akla ziyan rakami dusununce ve hyundai`i sadece kendisi bir prestige markasi olarak goruyorken listenin en basinda elenmesi gereken arac. Bu konuya girmis olmasi bile cok komik bence.

    Astra 1.4 Turbo oldukca donanimli bir arac ve sunroof ve geri gorus de dahil butun opsiyonlari istedigimde aldigim fiyat 64.000 tl oldu. Araca soyleyebilecegim hic birseyim yok. Kagit ustunde oldukca iyi bir arac. Fakat daha once test etmedigim icin yol tutus vs hakkinda yorum yaparsam haksizlik olur. Bu araci elememin sebebi ise 8.5 lt ortalama tuketim hakkinda aldigim kullanici yorumu. Kullanan son derece objektif bir arkadasim cok zorlayarak 8.5 lt ye zor yaklastigini soyledi ki araci 60.000 kmde su anda. Araci cok sevdigim halde uzaklastim.

    Peugeot 2008, tamamen benim on yargilarim. Fransiz araca yeminliyim. Ayrica sanziman dsg ile yanyana bile gelemeyecek bir sanzuman. Auris ve corollami sifr bu sebeple satmisken tekrar ayni hatayi yapamazdim.aldigimiz fiyat da 75.000 tl full dizel otomatik icindi. Degmez diye dusunup biraktim. Benzinli orta karar donaninlisina ise 65.000 gibi bir rakam verdiler.

    Geriye leon ve golf kaldi ki gercekten cok zorlandim ikisi arasinda. Leon donanim olarak golften yuksekti ve 1.6 tdi isik paketli araca 67.900 tl dediler. Golf icin henuz standard comfortline vardi aklimizda. Henuz konfor ve isik paketi eklenmediginden ve dizel oldugundan bu araca karar kilmistik ve Golf de 64.500 tl idi biz bu arabaya karar verdigimizde. Dogus esenyurt gittigimiz bayi ve seat ile vw bayii yanyana. Imzayi atmadan esim son kez golf e bakalim deyince gittik ve bu paketler eklenince tamamen kararimiz degisti.

    Leon yerine vw secme sebeplerim;
    1. Tsi motorun yakit ortalamasi 7 lt. Tdi leonun da 6 gibi. Esimin kullanacagi yer b.duzu florya arasi gibi trafigin tavan yaptigi yer. Oy uzden ikisinde de 1 lt. Yuksek tutuyorum ortalamayi. 1 lt fark ayda toplasan 60 tl fark etmiyor. Dizele odeyecegim mtv yi, ikinci elde seattan edecegim zarari ve 1000 tl farki koydugumda seat luzumsuz kaliyor.
    2. Kesinlikle golf un ic kaliyesi leondan yuksek. Piano black dashboard ve konsol, alcantrasport koltuklar, elektronik el freni ve vitesin bulundugu alan leondan cok daha kaliteli. Leon ile test surusu yaptim ve motor sesi, 14.000 deki test aracinin tikirtilari beni rahatsiz etti. Golf de ayni seyin olmayacagina eminim her seyden once. Icine bindiginizde golf kesinlikle kalite hissini veriyor size. 1.4 tsi kullanan bir arkadasimdan aldigim yorumdan ise 1.6 tdi i aratmayacagi oldu.
    3. Donanim olarak tek fark ledli farlar ve geri gorus kamerasi kaldi. Bunun disinda hersey ayni iki arac arasinda. Sanzimanikiarac ta da ayni. Bu durumda aklima orjinali varken ikinci markasini almak sorunsali takildi ve almak istemedim. Dogus vw personeli tabii ki mimli ve tabii ki 10 numara degil. Ama ctesi gunu sabah 11 de gittigim seat bayiinde sadece 1 satisci vardi. Tavirlarindan nefret ettigimi zaten gectim, servis kapali, yardimci olan yok. Bayii adam doluyken hanimefendi arac teslimati yapiyordu ve toplamda 3 arac teslim etti. Lutfen yanima gelip arac fiyati verdi resmen. Teslimati yaparlarken de araci hazirlayan bir bey amca elimde sandwich le plakayi tornavidayla deliyordu. En cok dikkatimi cekense c.tesi sabah dahi “servis” bolumu kapaliydi seatin.
    4. Marka bagimlisi degilim fakat sartlar boyleykenv w daha tercih edilebilir benim icin.

    Sonuc olarak 1.2 tsi dsg comfortline + surus konfor paketi + isiklandirma paketiyle beyaz renk golf7 ye karar verdim ve 66.900tl ye mal oldu arac. Aralim sonunda da teslim alacagim araci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende golf almaya karar verdim herkes fena tavsiye ediyor...

    midline ile comfortline arasında sadece elkt.direksiyon ve sis farı farkı var galiba..

    Comfortline alacağım + ışık paketi(460tl) + Sürüş konfor paketi(1520tl)

    Metalik renk almasak olur mu ki ? Opak çok mu kötü?
    14 yöne manuel ayarlanabilen ergoActive spor sürücü koltuğu :1160 bu nedir tam?
    Renkli ekranlı çok fonksiyonlu yol bilgisayarı (Premium) : 500 tl bunda navigasyon var mı?
    "Keyless Entry" anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi :1100 bunada gerek yok bence

    Vergisi nedir birde? Teşekkürler
  • araç yok ki TR Nin hiç bir yerinde!

    Yakın zamanda gelecek 1 adet araç gözükmektedir. 2014/Golf 1.2 TSI BMT 105 PS Comfortline Man. Kurşun Grisi Elazığ Polat stoklarında.

    Başka da bi yerde yok araç !
    Param var araç alıcam desen araç yok yaw
  • Aracımı 10.12.14 tarihinde aldım.Şu anda 150 kmde.Golf 7 dizel aracım vardı.Hep dizel kullandım.Arkadaşımdada 1.2 tsi vardı onu kullandım hoşuma gitti.Km de 0.09 kuruş fazla yakıyor.10000 km de 900 lira yapıyor.Yıllık 350 tl vergi avantajı nıda düşündüm aldım.En sevdiğim tarfı düşük devirlerde süper dizelde 1 ile 2 vites aralığı yok bunda orada bir boşluk olmuyor.Sessizliğide bomba.Ben çok zevk alarak kullanıyorum.150 km yakıt ortalamam 6.7 litre.saygılar.Çok mutluyum...sizde alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada kısa mesafe kullanıyorsanız aracınızı kesin alın.ben 4 yıl dizel kullandım aynı mesafede.1.2 tsi kullanıyorum 1 haftadır.Dakin kullanımla 0.5 litre fark var.ama sakin.Arabamın sessizliği uçak içinde gidiyormuşum hissi veriyor.Vw satıcılarının en çok sıra yazdığı araç.bulursanız hemen alın.ocak girmeden ben %7 indirimle aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfff

    Bu arada kısa mesafe kullanıyorsanız aracınızı kesin alın.ben 4 yıl dizel kullandım aynı mesafede.1.2 tsi kullanıyorum 1 haftadır.Dakin kullanımla 0.5 litre fark var.ama sakin.Arabamın sessizliği uçak içinde gidiyormuşum hissi veriyor.Vw satıcılarının en çok sıra yazdığı araç.bulursanız hemen alın.ocak girmeden ben %7 indirimle aldım.

    Arkadaşlar ben aracı şu şekilde istiyorum;

    Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline: 57,500 TL
    Donanımlar : 8.390 TL
    TOPLAM FULL ARABA : 65.890 TL

    spor sürüş kolt : 1,160 TL
    18" durban jant : 1.900 TL
    Sürüş konfor paketi : 1.520 TL
    radyo mp3 v.s : 2.850 TL
    Işık Paketi : 460 TL
    renkli ekran : 500 TL

    1-Bu araç BMT mi acaba?
    2-Donanımlarda metalik renk illa ekletmem gerekir mi?
    3-Composition Media Radyo mp3 v.s çok gereklimi normal teybinin usb girişi var mı yada cd?
    4- Bu aracın toplam üzerinden mi iskonto isteyelim alan arkadaşlar var mı?
    5- Araç piyasada yok ocak sonunda geldi diyelim o zaman belli olacakmış fiyatı? Şu an anlaşsak fiyat konusunda şu fiyata gelsin felan oluyor mu?

    golfff sen nereden ve nasıl anlaştın acaba? % 7 indirim araçtan mı tüm donanımdan mı indirim aldın? Ve parayı ödedin mi bayiye gelince mi ödeyeceksin?


    Teşekkür ederim ilgileriniz için


    Ayrıca; Vw Golf 1,2 TSI Comfortline Beyaz, Composition Colour 5,8 , Bi Xenon Far, Işık Görüş Paketi, Sürüş Konfor Paketi ve Geri park kamerası ile beraber 60.300 TL ye aldım. Ekim'de sipariş vermiştim
    demiş birisi internette okudum iyi fiyata almış gerçektn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pipo60 -- 17 Aralık 2014; 0:26:34 >




  • geçenlerde bayinin elinde 1.2 tsi golf olmadığı için, 1.2 tsi yeni jetta test ettim. 1.2 tsi gerçekten keyifli. test aracı olmasına rağmen, rodaj süresi dolmamasına rağmen, 2000 km'de ortalama yakıt tüketimi 8 litre.

    araç sakin kullanıldığında hiç yakmayacakmış gibi geliyor. 6 vites olması uzun yolda motor sesi duymamak demek. yalıtım konusunda da sıkıntı olmadığı için kafa şişirmeden yolculuk yapılabilir. youtube'dan izlediğim videolara göre şanzıman oranları bayağı uzun. 6. vites 2300 devirde 120 yapıyor.

    kısmetse 2015 model almayı düşünüyorum. pasifik mavi rengi oldukça güzel.

    ---

    c sınıfı hb olarak diğer araçlara da baktım, vw kullanıcısı olarak pug 308 hoşuma gitti. onun harici genişlik, ferahlık, konfor olarak golf ile diğer markaları kıyaslamak hata olur.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.