Şimdi Ara

Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
3.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hondanın şu tasarıma bak beş para etmez
  • 130 Beygir,160 BG Reno Megane neden ucmasın?Ki 110BG lik Qasqai bile ucarken 110BG lik biye gayet iyi gider.
    Mercedes Renodan,Opel-Suzuki Fiat dan motor alır.Ne hikmetse bu ikisi gomulur.Ac F1 izle uzak ara Reno derim.Fransıza binilmez vs
  • ikisinin de tipi beş para etmez. kafam kadar logoyu da kaldıramadılar gitti. civic arkadan berbat. gider tork konvertörlü astrayı alır arkama yaslanırım.
  • huso kullanıcısına yanıt
    Honda renaultla aynı zamanda geliştirmeye başlasaydı motoru şuanda eşit güçte olabilirlerdi. Yani renaut çok iyi durumda sayılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    130 Beygir,160 BG Reno Megane neden ucmasın?Ki 110BG lik Qasqai bile ucarken 110BG lik biye gayet iyi gider.
    Mercedes Renodan,Opel-Suzuki Fiat dan motor alır.Ne hikmetse bu ikisi gomulur.Ac F1 izle uzak ara Reno derim.Fransıza binilmez vs

    F1'İ açıp izlemesin kimse REno sürünüyor çünkü 2 senedir :)) Turbo çağında Mercedes motorlarıyla rakipsiz oldu F1'de...Renonun esamesi okunmuyor turboya geçildiğinden beri..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    130 Beygir,160 BG Reno Megane neden ucmasın?Ki 110BG lik Qasqai bile ucarken 110BG lik biye gayet iyi gider.
    Mercedes Renodan,Opel-Suzuki Fiat dan motor alır.Ne hikmetse bu ikisi gomulur.Ac F1 izle uzak ara Reno derim.Fransıza binilmez vs

    F1'İ açıp izlemesin kimse REno sürünüyor çünkü 2 senedir :)) Turbo çağında Mercedes motorlarıyla rakipsiz oldu F1'de...Renonun esamesi okunmuyor turboya geçildiğinden beri..

    Williams F1 li Nigel Mansell ile Redbull Reno da Vettel,Weber 2 tur acıp cay icerek bitiriyordu.Su anda da Renault ciddi bir gelisim var.Evet 3 yıldır Mercedes ciddi ustunluk kurdu.
    F1 ben onemsiyorum.Orada teknoloji ve prestij yarısı var.Misal BMW ve Toyota hemen pes etti.

    1.6 Talisman 160BG 380nm tork , 130,110,90,75 de var 1.5 de
    Qasqai ile devamlı 170-200 arası gitti yegen ne bir viraja girerken tedirginlik ne hızda sıkıntı,bayılma vs yoktu.Daha 90 ın ustune yeni cıkıyor mesela VW, Fiat da kalitesi onaylı 120BG Mjet2 var.Ne hikmetse bu arabalara gomulmeye calısılıyor.

    Megane da pahalı ama 70-75 bandında ben Egea HB Full ve İ30 1.6 Dizellere rakip gormuyorum.Honda'nın baslangıc fiyatı da 75 TL 1.6 125BG 152NM bence hız olarak yetersiz degil ama 2 kat tork ve Dizel varken ben tercih etmem.
    95 li vereceksem de dedigim gibi 500X,Jeep Renegade,Megane GT Line var ve Megan GT Line cok muhtesem duruyor.




  • Civice istenen paralar resmen saçma sapan.Honda bildiğin Türk pazarında harakiri yapıyor.Megane in giriş fiyatlarına bakmak lazım.
    62.600 tl bir giriş fiyatı var.İndirim ve ek donanımlarla 65bin tl ye bu araç alınır,başlarım dizeline de ekonomisine de.95bin tlymiş oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Civice istenen paralar resmen saçma sapan.Honda bildiğin Türk pazarında harakiri yapıyor.Megane in giriş fiyatlarına bakmak lazım.
    62.600 tl bir giriş fiyatı var.İndirim ve ek donanımlarla 65bin tl ye bu araç alınır,başlarım dizeline de ekonomisine de.95bin tlymiş oldu


    Honda uçuşlarda. Jazz dan crv ye kadar hepsi aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartışmaya gerek yok işin özü iki araç da parasının arabası değil. Biri dizel motor koydum diye düşük kalite plastikli iç mekana dünyanın parasını istiyor. Öbürü şekil kasa yaptım diye 10 yıllık 10-11 litre benzin yakan eski teknoloji motorlu arabaya dünyanın parasını istiyor.

    Honda türkiyenin yeni civic'e çektiği saçma sapan 85-90bin liralara skoda octavia style(en üst donanım) 150hp tsi dsg alınıyor. 250nm tork ve 8.2 saniye 0-100 değeri. Liftback bagaj, şekil kasa, şekil ve kalite iç mekan. Motor şehir içi verisi 6.1. İcabında ekonomiye de geliyor, çoğu aracı kolaylıkla sollayacak performansı da veriyor. İçi de civicden de meganedan da bariz daha güzel ve kaliteli. Özellikle style donanım bej döşeme ve ahşap çıtalarla c sedanlar arasındaki en iyi araba şu an bana göre. Bu araba varken lpg takacam diye yeni civic'e o parayı verenlere gülüyorum.

    "ekonomi yapıcam, o yüzden 85 BİN LİRA verip vasat motorlu araba alayım ki lpg takabileyim"

     Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim




  • megane sedan daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    130 Beygir,160 BG Reno Megane neden ucmasın?Ki 110BG lik Qasqai bile ucarken 110BG lik biye gayet iyi gider.
    Mercedes Renodan,Opel-Suzuki Fiat dan motor alır.Ne hikmetse bu ikisi gomulur.Ac F1 izle uzak ara Reno derim.Fransıza binilmez vs

    F1'İ açıp izlemesin kimse REno sürünüyor çünkü 2 senedir :)) Turbo çağında Mercedes motorlarıyla rakipsiz oldu F1'de...Renonun esamesi okunmuyor turboya geçildiğinden beri..

    Mercedes'in ardından ikinci olan Redbull Racing hangi motoru kullanıyor araştırdınız mı ?

    http://tr.motorsport.com/f1/standings/2016/?type=Team

    Burada yazıyor >>https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2015/12/red-bull-to-run-tag-heuer-badged-renault-engines-in-2016.html

    Redbull Racing 2016 Engine Tag Heuer Renault Energy F1

     Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Ekim 2016; 20:41:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Tartışmaya gerek yok işin özü iki araç da parasının arabası değil. Biri dizel motor koydum diye düşük kalite plastikli iç mekana dünyanın parasını istiyor. Öbürü şekil kasa yaptım diye 10 yıllık 10-11 litre benzin yakan eski teknoloji motorlu arabaya dünyanın parasını istiyor.

    Honda türkiyenin yeni civic'e çektiği saçma sapan 85-90bin liralara skoda octavia style(en üst donanım) 150hp tsi dsg alınıyor. 250nm tork ve 8.2 saniye 0-100 değeri. Liftback bagaj, şekil kasa, şekil ve kalite iç mekan. Motor şehir içi verisi 6.1. İcabında ekonomiye de geliyor, çoğu aracı kolaylıkla sollayacak performansı da veriyor. İçi de civicden de meganedan da bariz daha güzel ve kaliteli. Özellikle style donanım bej döşeme ve ahşap çıtalarla c sedanlar arasındaki en iyi araba şu an bana göre. Bu araba varken lpg takacam diye yeni civic'e o parayı verenlere gülüyorum.

    "ekonomi yapıcam, o yüzden 85 BİN LİRA verip vasat motorlu araba alayım ki lpg takabileyim"


    Megane 4 ü gidip incelememişsiniz, özellikle ''Icon'' yüksek donanımlı olanı incelerseniz iç mekan kalitesini daha iyi anlarsınız.
    Bu yorumunuzdan aracı gidip görmediğiniz belli oluyor. Benim gibi ön yargı ile yaklaşmayın gidip mutlaka inceleyin..
    Şahsen görmeden araç alırken sarfettiğim sözlerim için test etmeye gittiğimde pişman oldum. Megane bu kez baya iyi olmuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Ekim 2016; 20:55:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    130 Beygir,160 BG Reno Megane neden ucmasın?Ki 110BG lik Qasqai bile ucarken 110BG lik biye gayet iyi gider.
    Mercedes Renodan,Opel-Suzuki Fiat dan motor alır.Ne hikmetse bu ikisi gomulur.Ac F1 izle uzak ara Reno derim.Fransıza binilmez vs

    F1'İ açıp izlemesin kimse REno sürünüyor çünkü 2 senedir :)) Turbo çağında Mercedes motorlarıyla rakipsiz oldu F1'de...Renonun esamesi okunmuyor turboya geçildiğinden beri..

    Mercedes'in ardından ikinci olan Redbull Racing hangi motoru kullanıyor araştırdınız mı ?

    http://tr.motorsport.com/f1/standings/2016/?type=Team

    Burada yazıyor >>https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2015/12/red-bull-to-run-tag-heuer-badged-renault-engines-in-2016.html

    Redbull Racing 2016 Engine Tag Heuer Renault Energy F1

     Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim

    16 yıldır F1 izliyorum merak etmeyin :) Şu forumda bu konuda üstüme cok az vardır...

    Redbull'un 2.liğinin asıl sebep cok üstün aerodinamisinden kaynaklağını bilmez tabi F1'i yakından takip etmeyen..Hatta şu an Mercedes'ten bile bazı pistlerde aero su üstün durumda..

    Renault'un kendi performansını neden baz almıyorsunuz süründüğü için mi..

    Turbo çağında Renault ilk 2 sene facia bi performansa sahipti Mercedes'ten cok gerideydi bu sene biraz olsun farkı kapatabildiler..




  • Aracı önce iyi sürücü sonra üzerindeki sorunsuz motor ve diğer aksamlar zirveye taşır. Bende 94 te Senna yarışta öldüğünde canlı yayında izliyordum siz rahat olun.

    Renault'un esamesi okunmuyor demişsiniz ben ona istinaden ikinci sıradaki Redbull Racing'in motoru Renault Energy F1 dedim. Sonuç ortada.

    Formula 1 i hepimiz severek takip ediyoruz yıllardır (şahsen 30 yılı geçti) Renault motoru nedir ne değildir F1 dünyasını takip eden iyi bilir o konuda saygı duyar.

    Neyse bunu tartışmanın bir manası yok sadece yanlış gibi görünen bilgiyi yanlış anlaşılma olmasın diye düzelttik sizde doğru olduğunu biliyorsunuz olay bitti.

    Yaşımız bir yana kim olursa olsun bilgisine saygı çerçevesinde yazdığı sürece saygı duyarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Ekim 2016; 21:03:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Tartışmaya gerek yok işin özü iki araç da parasının arabası değil. Biri dizel motor koydum diye düşük kalite plastikli iç mekana dünyanın parasını istiyor. Öbürü şekil kasa yaptım diye 10 yıllık 10-11 litre benzin yakan eski teknoloji motorlu arabaya dünyanın parasını istiyor.

    Honda türkiyenin yeni civic'e çektiği saçma sapan 85-90bin liralara skoda octavia style(en üst donanım) 150hp tsi dsg alınıyor. 250nm tork ve 8.2 saniye 0-100 değeri. Liftback bagaj, şekil kasa, şekil ve kalite iç mekan. Motor şehir içi verisi 6.1. İcabında ekonomiye de geliyor, çoğu aracı kolaylıkla sollayacak performansı da veriyor. İçi de civicden de meganedan da bariz daha güzel ve kaliteli. Özellikle style donanım bej döşeme ve ahşap çıtalarla c sedanlar arasındaki en iyi araba şu an bana göre. Bu araba varken lpg takacam diye yeni civic'e o parayı verenlere gülüyorum.

    "ekonomi yapıcam, o yüzden 85 BİN LİRA verip vasat motorlu araba alayım ki lpg takabileyim"

     Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim

    Motor ve yakıt tüketimi ile ilgili yazdıklarınıza katılıyorum ama style donanım Octavia'nın iç mekanının Icon donanım Megane Sedan'dan iyi olduğu kısmına kesinlikle katılmıyorum.
    Octavia'nın bej koltuklarında kullandığı kumaşın kalitesi (!), deseni ve dikişlerdeki işçilik kalitesinden sonra Megane'ın koltukları kıyaslamayı çok farklı bir noktaya getirir.
    Tasarıma fazlasıyla önem veren biri olarak (Alfa sahibiyim) tasarım beğenisinin göreceli olduğunu söyleyeyim ve şunu da belirteyim; bana ve birçok kişiye göre Octavia tasarım olarak Civic ve Megane'ın çok gerisinde. Özellikle o cılız arka görüntüsü varken..

    Bu arada Civic-Megane-Octavia üçlüsü hiçbir zaman tercihlerim arasında olmadı ve olmaz da..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.