Şimdi Ara

Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
135
Cevap
3
Favori
190.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Tatar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Tatar

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Tatar

    Teşekkür ederim fakat bagajda amortısor var. Acık soylemek gerekırse o kadar dıkkat etmıyorum plastıgını vb.
    fakat bundan önce 99 Passat'ım vardı yol tutuşu neredeyse benzer derecede iyi ...
    Teşekkürler..


    Bagajda kesinlikle amortisör yok. Dediğiniz gibi dikkat etmemişsiniz. Bagaj kapağını 2 adet kol ve bu kollara bağlı yaylar tutuyor. Amortisör sadece bizim araçlarda (bir önceki kasada) var.

    İyi günler...


    Açıkcası pekde önemli değil fakat ben begendım tabı neye gore Ford Focus I varda ona göre Passat Focustan da önceydi

    Sayın hocam iyi günler bugun bagajı actıgımda oncelıkle bır kancal oldugunu fark ettım ve saga dogru dondugumde bagajda amortıssor oldugunu farke ttım eger ıstersenız sıze msn adresınızı verırsenız fotografını cekıp yollarım saygılarımla ......


    Amortisör derken aynı şeyden mi bahsediyoruz ? Önceki kasada bagaj kapağını kaldıran amortisörlerden bahsediyorum. Aşağıda eklediğim resimde gösterir misiniz, bagaj amortisörü nerde ?

     Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM


     Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM




    Yeni kasalarda sistem içeride.
    dışarıdan baktıgınız zaman görünmüyor. Bagajın içine egilmeniz gerekiyor. Yoksa anahtar ile bagajı açtıgınız zaman bagaj kapagının nasıl olupta kendi kendine açıldıgını zannediyorsunuz ??

    Salih Bey aynende oyle foto koyabılsem atacam ama ...




  • http://imageshack.us/photo/my-images/192/jettaamortsor.jpg/ buyrun arkadaslar Yenı Jetta amortısor yok dıyenlere ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan Tatar -- 12 Nisan 2012; 20:02:31 >
  • Ben düzelterek yüklüyorum resminizi. İyi günler...

     Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Ben düzelterek yüklüyorum resminizi. İyi günler...

     Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM


    Inandınız mı sayın hocam :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Tatar

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Ben düzelterek yüklüyorum resminizi. İyi günler...

     Yeni Jetta 1.4 Tsi 122 Ps Aldım İZLENİMLERİM


    Inandınız mı sayın hocam :))



  • Evet amortisör benzeri bir aksam var orda ama yine de eski kasadaki daha kullanışlı. Örneğin bagajı ağzına kadar doldurdunuz. Bu kapak kapanmaz. Çünkü o aksamın kolu bagajın içine doğru kapanıyor. Yukarıda eklediğim fotoğrafa bakın. Eski kasada bagaj kapağını kapattığınızda kaportayla bagaj kapağı arasındaki boşluğa kapanıyor. Bagajın kullanımını etkileyecek hiçbir parça yok.

    Geçen işyerimde bir arkadaş fiat linea aldı. Bagaj kapağı aynen bizim eski kasa jettalar gibi. Eski jettadan örnek alarak bagaj kapağı tasarımının aynısını yapmışlar. 2012 model araç. Kapağın oradaki aksam tamamen aynı.

    VW adına, Dünya'yı yeniden keşfetmeye gerek yoktu. Ürettiğin araçlarda 2005 yılında bu teknolojiyi yakalamışken, 2011 de maaliyet azaltmak adına böyle tuhaf şeyler yapmanın bir anlamı yoktu.

    Arkadaşlar bir kez daha belirtmek isterim ki benim amacım araçlarınızı kötülemek filan asla değildir. Hatta şu an C segmenti araçlar arasında tek alınabilecek araç yeni jettadır. Bana marka, model danışanlara "1.4 TSI Highline Yeni Jetta" yı tavsiye ediyorum. Sadece yıllardır kullanıcısı olarak VW in böyle küçük hesaplar yapması beni ve benim gibi düşünen tüm kullanıcılarını üzüyor.

    Saygılar. İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Evet amortisör benzeri bir aksam var orda ama yine de eski kasadaki daha kullanışlı. Örneğin bagajı ağzına kadar doldurdunuz. Bu kapak kapanmaz. Çünkü o aksamın kolu bagajın içine doğru kapanıyor. Yukarıda eklediğim fotoğrafa bakın. Eski kasada bagaj kapağını kapattığınızda kaportayla bagaj kapağı arasındaki boşluğa kapanıyor. Bagajın kullanımını etkileyecek hiçbir parça yok.

    Geçen işyerimde bir arkadaş fiat linea aldı. Bagaj kapağı aynen bizim eski kasa jettalar gibi. Eski jettadan örnek alarak bagaj kapağı tasarımının aynısını yapmışlar. 2012 model araç. Kapağın oradaki aksam tamamen aynı.

    VW adına, Dünya'yı yeniden keşfetmeye gerek yoktu. Ürettiğin araçlarda 2005 yılında bu teknolojiyi yakalamışken, 2011 de maaliyet azaltmak adına böyle tuhaf şeyler yapmanın bir anlamı yoktu.

    Arkadaşlar bir kez daha belirtmek isterim ki benim amacım araçlarınızı kötülemek filan asla değildir. Hatta şu an C segmenti araçlar arasında tek alınabilecek araç yeni jettadır. Bana marka, model danışanlara "1.4 TSI Highline Yeni Jetta" yı tavsiye ediyorum. Sadece yıllardır kullanıcısı olarak VW in böyle küçük hesaplar yapması beni ve benim gibi düşünen tüm kullanıcılarını üzüyor.

    Saygılar. İyi forumlar...


    Anladım sıze kotuleme amacınız yok ama yapacak bırsey yok . Sonucda amortısor var olmasa nasıl acılacak onu cok merak edıyorum . Saygılarımla ....




  • merhaba arkadaslar bende 2011 1,4 tsi var 17000 kmde şehir içinde kol gibi yakıyor 11 lt geçiyor bile bide bu sakin kullanımda aracı sıkıstırmadan.bu arabaya şehir içinde binilmez benim benzin param cok diyen gitsin 2,0 lt araba alsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunkrgl

    merhaba arkadaslar bende 2011 1,4 tsi var 17000 kmde şehir içinde kol gibi yakıyor 11 lt geçiyor bile bide bu sakin kullanımda aracı sıkıstırmadan.bu arabaya şehir içinde binilmez benim benzin param cok diyen gitsin 2,0 lt araba alsın


    Aracınızı güle güle kullanmanız dileğiyle.Fakat 11 lt bana baya bir fazla geldi.Bir yanlısınız olmasınız.Çünkü fabrika verisi 8 litre olan bir aracın yakıtını sehir içinde 11 litrelere cıkarmak için oldukca sıkıstırmanız lazım.Tavsiyem aracınızı vites değişim göstergelerine uyarak kullanmanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpnor -- 12 Mayıs 2012; 22:43:09 >
  • güzel kardesim arabayı ilk kez kullanmıyorum araca nasıl kullanılır biliyorum amatör dilim
  • Merhaba Arkadaşlar,

    öncelikle karşılaştırdığınız araç baz model Trendline, adam üretmiş ben bunu yaptım fiyatıda bu ister al ister alma demiş. Döşemenin kalitesizliğinden şikayet ediyorsanız highline modeli alacaksınız.
    Bağaz kapağındaki olaya gelince bence tasarımla alakalı bir konu. Mekanizmayı bence o bölüme yerleştiremedikleri için böyle bir çözüm üretmişler.

    2011 yılında türkiyeye gelen jettalarda ses olduğu yönünde şikayet var. Bu ses iyi izole edilmemiş yakıt borularının vibrasyonu sonucunda oluyor. Servise götürüp ses var dediğinizde hemen izole edip sesi kesiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunkrgl

    güzel kardesim arabayı ilk kez kullanmıyorum araca nasıl kullanılır biliyorum amatör dilim

    aracınızı hangi koşullarda ve hangi şehirde kullanıyorsunuz? koşullardan kastım kısa mesafe git gel mi yapıyorsunuz? örneğin 2-3 km gidip stop ediyorsanız elbette 11 lt civarı yakar bu şekilde kısa mesafe kullanımlarında dizeller bile 10lt leri görür. ancak 5kmyi aşıyorsanız ve 3.vitesi de aşıyorsanız aracınızın 11lt yakması imkansız gibi bişey. bir de hangi devir aralığında kullanıyorsunuz bu da önemli? 3000 deviri geçmemeniz durumunda az yakacaktır. ancak 4000 devir civarı vites değişyiorsanız yakıt muhakkak artar. neyse koşullarınızı da belirterek yakıt değerinizi belirtirseniz daha faydalı ve doğru bilgi edinmiş oluruz.

    ben 2 gün önce ankara doğuşta golf tsı 122hp dsg test ettim. iş çıkış saatinde ana cadde üzerinde 10 km test ettim. teste çıkmadan yol pcyi sıfırladım ve testi tamamladıgımda klima açık halde gezdim ve 6.2 lt ortalama tüketim ortaya çıktı. ara ara bastım 5000 devirleri gördüm ama trafik yoğundu brz genelde 70-80 km hızla yavaşlamalı hızlanmalı testi gerçekleştirdim. bana yakıt çok iyi geldi. durun burda bitmedi. aynı güzergahta aynı kullanım tarzıyla kendi aracımlada test yaptım. aracım 2.0 tdı 140 hp düz vites jetta. sonuç 6lt çıktı. 0.2lik fark otomatik ve benzinli olan golfe göre önemsenmeyecek bir fark olduğunu düşünüyorum ve ciddi bi fark olmadığını ifade edebilirim. bu testten sonra tsı düşünmeye başladım aracımı değişmeyi planlıyorum da. bana yakıtı makul geldi eğer çok agresif kullanmazsanız.




  • Kargaya yavrusu kartal görünürmüş. Çekişmenizden bunu çıkarıyorum doğrusu. Amortisör var, daha iddiaya ne gerek var. Bugün mercedes bile eskiye göre kalitesinden ödün veriyor ama konfor ve yenilik her zaman ilerliyor bu da bir gerçek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Tatar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    vw den c sınıfı bir arac alacaksanız golf alacaksınız ....jettaların üretiminde golf kadar hassas davrandıklarını zannetmiyorum

    O da biraz küçük ..

    eğer golf te küçükse 1.90 lik 104 kg lık biri olarak ben sizi şiddetle kınıyorum

    Ya nasıl '' eğer gol küçükse '' ya golfün polodan farkı ne bagajı aynı dış tipi nerdeyse tıpatıp bir iç genişliği için golfe fazladan para verilmez jetta alınır volkswagen olduğu ortaya çıkar sedan sonuçta




  • genelde hit markaları takip ederim izlenimlerim son yıllarda araç kalitesi ve donanımında azalma mevcut.bence arkadaşlar şunu gözden kaçırıyorlar dünya ekonomik krizde buda bazı firmaları fırsat doğrultusunda bazılarınıda ekonomik zorluklar sebebiyle kaliteyi ve donanımı düşürdü.eski kasa jettaların daha iyi olguğunu idda eden arkadaşlar haklı.

    fakat adamların arabaları satmaları lazım onlarda masraf en az nasıl olur dış kaplama dizaynı .bir takım geri görüş kamerası gibi ucuz şeyleri donanım yapıp (jetta dışı eskiye göre güzel) satma politıkası vb... ama higline Esp bile yok.çünkü sensör ,beyin pahalı.eskiden comfortline standart dı.

    bu toyota da hakim yeni kasa yaris baktım eskisinsden kalitesiz jetta daki durumla aynı ama multimedya deyip maliyeti 500 tl civarındaki media aletini 5000 tl fiyat koyuyorlar.

    bora golf eski kasalar yumuşak suspansiyon konforlu araçlardı şimdikiler kazık gibi yumuşak yanak lastik arıyor millet sertliği almak için.vw ceo su açıklama yapıyor golf 6000 parçadan oluşuyor rakip auris 4000 parça bizde bu değerlere düşecegiz dedi artık kalite isteyen audi alsın dedi golf arka suspansiyon sistemi değişti eskiden hem virajı iyi hem de konforluğdu değişince konfor azaltı viraj emniyetini sabit tutmak için araç sertleşti en ucuz çözüm.


    ülkemizde insanların alım gücü arttı son on yılda herkes araç alır oldu yollar doldu taştı ama alan çogu kişi bilinçsiz geçen toyota satıcısı diyor 1.6 avensis çok satıyor diyor .araç yerinden kalkmıyor motor kaldırmıyor eski kasa ahşap kaplama kapı içleri deri falandı dedim bunun sert tırtıklı bir plastik aynı son kasa civic gibi çok satıyormuş millet arabadan anlamıyor sıfır olsunda çak gitsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savast

    genelde hit markaları takip ederim izlenimlerim son yıllarda araç kalitesi ve donanımında azalma mevcut.bence arkadaşlar şunu gözden kaçırıyorlar dünya ekonomik krizde buda bazı firmaları fırsat doğrultusunda bazılarınıda ekonomik zorluklar sebebiyle kaliteyi ve donanımı düşürdü.eski kasa jettaların daha iyi olguğunu idda eden arkadaşlar haklı.

    fakat adamların arabaları satmaları lazım onlarda masraf en az nasıl olur dış kaplama dizaynı .bir takım geri görüş kamerası gibi ucuz şeyleri donanım yapıp (jetta dışı eskiye göre güzel) satma politıkası vb... ama higline Esp bile yok.çünkü sensör ,beyin pahalı.eskiden comfortline standart dı.

    bu toyota da hakim yeni kasa yaris baktım eskisinsden kalitesiz jetta daki durumla aynı ama multimedya deyip maliyeti 500 tl civarındaki media aletini 5000 tl fiyat koyuyorlar.

    bora golf eski kasalar yumuşak suspansiyon konforlu araçlardı şimdikiler kazık gibi yumuşak yanak lastik arıyor millet sertliği almak için.vw ceo su açıklama yapıyor golf 6000 parçadan oluşuyor rakip auris 4000 parça bizde bu değerlere düşecegiz dedi artık kalite isteyen audi alsın dedi golf arka suspansiyon sistemi değişti eskiden hem virajı iyi hem de konforluğdu değişince konfor azaltı viraj emniyetini sabit tutmak için araç sertleşti en ucuz çözüm.


    ülkemizde insanların alım gücü arttı son on yılda herkes araç alır oldu yollar doldu taştı ama alan çogu kişi bilinçsiz geçen toyota satıcısı diyor 1.6 avensis çok satıyor diyor .araç yerinden kalkmıyor motor kaldırmıyor eski kasa ahşap kaplama kapı içleri deri falandı dedim bunun sert tırtıklı bir plastik aynı son kasa civic gibi çok satıyormuş millet arabadan anlamıyor sıfır olsunda çak gitsin...

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Aracınız hayırlı olsun fakat yeni jettaların iç mekanı eski kasa jettalara göre kıyaslarsanız çok çok kötü. Size önceki kasa jettaların özellikle iç mekanını ve malzeme kalitesini incelemenizi öneriyorum. İnternette yazılanlar zaten bizlerin, yani eski kasa jetta kullanıcılarının yazdıkları. Bu eleştirilerin de %99 u doğrudur. Almak isteyip de alamayanlar dedikleriniz ancak %1 kadardır.

    Kapı içlerinin kalitesizliği ve kumaş döşemesinin olmaması, torpido içinin bizim araçlardaki gibi süet kaplama olmayışı, bagaj ve kaputta amortisörlerin olmayışı, önceki kasaya göre plastik kalitesindeki kötüleşme, konsolda yüksekliği ve derinliği ayarlanabilen kol dayamanın olmaması, sürgülü bardaklık yerine iki adet boşluk bırakılmış olması vb. ilk aklıma gelenler. Bu saydıklarımın eski jettalarda nasıl olduğunu inceleyin o eleştirilerin neden yapıldığını anlarsınız.

    Yeni jettanın bir tek dış tasarımını çok beğeniyorum. Yoksa iç mekan gerçekten çok kalitesiz olmuş. Bir golfün yada bir passatın iç mekanını incelediğinizde sanki jettayı VW yapmamış da, fason bir firmaya ürettirmiş gibi. Bu iç tasarımın birkaç sene sonra düzelteceğini sanıyorum. Çünkü eski jettalarda da 2010 modellerde iç mekanı tamamen yenilemişlerdi.

    Yine de alınabilecek en güzel modellerden birini almışsınız. Bence VW in şimdiye kadar ürettiği en iyi motor 1.4 TSI 122 hp olandır. Ben de tekrar jetta alacak olsam kesinlikle bu motor ve high donanım olanı alırdım.

    Aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim. İyi günler...


    Merhabalar,
    Size birşey sormak istiyorum.Acaba yukarda saymış olduğunuz özellikler sadece 2010 ve 2011 model jettalarda mı mevcut?
    Yani en güncel kasanın bir altı olan modelde?
    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umtcnkrt

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Aracınız hayırlı olsun fakat yeni jettaların iç mekanı eski kasa jettalara göre kıyaslarsanız çok çok kötü. Size önceki kasa jettaların özellikle iç mekanını ve malzeme kalitesini incelemenizi öneriyorum. İnternette yazılanlar zaten bizlerin, yani eski kasa jetta kullanıcılarının yazdıkları. Bu eleştirilerin de %99 u doğrudur. Almak isteyip de alamayanlar dedikleriniz ancak %1 kadardır.

    Kapı içlerinin kalitesizliği ve kumaş döşemesinin olmaması, torpido içinin bizim araçlardaki gibi süet kaplama olmayışı, bagaj ve kaputta amortisörlerin olmayışı, önceki kasaya göre plastik kalitesindeki kötüleşme, konsolda yüksekliği ve derinliği ayarlanabilen kol dayamanın olmaması, sürgülü bardaklık yerine iki adet boşluk bırakılmış olması vb. ilk aklıma gelenler. Bu saydıklarımın eski jettalarda nasıl olduğunu inceleyin o eleştirilerin neden yapıldığını anlarsınız.

    Yeni jettanın bir tek dış tasarımını çok beğeniyorum. Yoksa iç mekan gerçekten çok kalitesiz olmuş. Bir golfün yada bir passatın iç mekanını incelediğinizde sanki jettayı VW yapmamış da, fason bir firmaya ürettirmiş gibi. Bu iç tasarımın birkaç sene sonra düzelteceğini sanıyorum. Çünkü eski jettalarda da 2010 modellerde iç mekanı tamamen yenilemişlerdi.

    Yine de alınabilecek en güzel modellerden birini almışsınız. Bence VW in şimdiye kadar ürettiği en iyi motor 1.4 TSI 122 hp olandır. Ben de tekrar jetta alacak olsam kesinlikle bu motor ve high donanım olanı alırdım.

    Aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim. İyi günler...


    Merhabalar,
    Size birşey sormak istiyorum.Acaba yukarda saymış olduğunuz özellikler sadece 2010 ve 2011 model jettalarda mı mevcut?
    Yani en güncel kasanın bir altı olan modelde?
    Teşekkürler


    Hayır, sadece 2010-2011 gibi bir model ayrımı yapmadım. Şu an satılan jettalar 6. nesil. Ben jetta 5 lerden bahsediyorum. Yani bir önceki kasa. Bir önceki kasanın iç mekanı daha kaliteliydi. Fakat yeni jettaların da dış tasarımı eskilerden kat be kat güzel. Bence şu an C segmenti sedan araçlar içerisinde dış tasarımı en mükemmel olan yeni jetta. Yalnız iç mekan için aynı şeyleri söyleyemem.

    İyi günler...




  • Ya bosverin bagaj amortisorunu yeni eskiyi aratmaz...
    Durusu farlari yeter aracin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun esenyurt doguş otoya gıttım golf bakmak ıcın gelmışken bırde jettatı gorelım dedık bence bu arabaya verılen paraya yazık bence o nasıl ıc aksam plastıgı o oyle resmen cin malı alıp aynen montalamışlar as daha asılsam elımde kalıyordu benım ınceledıgım trendlıne modelıydı comfortlıne ve hıglıneyi bılmıyorum ama bu arabaya verlıen 42000 tl ye yazık gercekten malzeme kalıtesı acısından ne yenı i30 ne yenı astraya yaklasamaz bıle ustelık arabada ne esp var ne cc var ne yagmur sensoru ne far sensoru var hıcbırsey yok dımdızlak araba bu aracı ccıddı almayı dusunuyordum ama cıplak gozle gorunce caydım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.