Şimdi Ara

Yeni kullanıcı 'Hat durumu: kapalı' suç kimde [Çözüldü]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ben de galiba bir hata yaparak turk.net li oldum. 24 Aralık'ta başvurumu yaptım, modemi kendilerinden 375₺ ye satın aldım. Önceden Superonline fiber kullanmaktaydım ancak fiyat ve hızı nedeniyle, vdsl 35mbit e geçmeye karar verdim taahhüt olmaması nedeniyle de türk.net e başvurdum.


    28 Aralık günü modemim tarafıma teslim edildi ve aynı gün Türk. Net bağlantı ekibi gelerek daire kuruluma geldi ancak süperonline dairedeki telefon kablosunu iptal ederek yerine Cat6 takmasından dolayı ve Cat6 kablosunun da süperonline kutusuna bağlı olduğundan dolayı müdahale etmelerinin yasak olduğu benim elektrikci çağırıp ya o kabloyu kesip adsl panosuna bağlamam gerektiği, yada yeni hat çekmem gerektiği söylendi. O esnada apartman içindeki panoda kablolara hizmet no/ daire no yazan etiketlemeyi yaptıklarını gelen elektrikcinin benim daireden gelen kabloyu onların bıraktığı kabloya bağlamam durumunda interneti alabileceğimi söylediler ve gittiler.


    Elektrikci cağırdım Superonline kutusuna giren kablomu iptal ederek dedikleri gibi ucunu boş bıraktıkları kablolara bağlantıyı yaptık ancak o günden beri internetim yok. DSL Işığım yanmıyor.


    Üyeliğim hala aktif gözükmüyor. Ve ekteki arıza oluşup duruyor.

    Yeni kullanıcı "Hat durumu: kapalı" suç kimde [Çözüldü]

    Türk.net müşteri hizmetleri suçu türktelekoma atıyor onlar gelip yapacak diyor, sonra bana atıyor sorun sizdeymiş diyor, hayır ben üstüme düşeni yaptım diyince bizim teknik bilgimiz yok ekibe yönlendiriyoruz diyor. Ekip bana mesaj atıyor 4 gün önceki sıkıntıyı söylüyor dairenizde kablo yokmuş diyor. Kabloyu çektirdim diyorum dönüş yok. Her cevap için 36 saat bekleyeceksem ne anladım ben bu işten. Parasıyla teknik serviste yönlendirmiyorlar anlamadım ben bu işten.


    Benim anlamak istediğim yukarıdaki görsele göre suç şuan kimde? Benim hatlarda internet var mı yok mu? Yorumlayabilir misiniz? Bu sorunu nasıl çözücem 7 gün oldu bi internet hizmeti alamadım ve anladığım bu gidişle bi 7 gün daha alamam gibi. Sonunda millenicom süperonline altyapısıyla fiber alcam gibi duruyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi romsage -- 1 Ocak 2021; 17:33:4 >







  • Superonline fiber altyapı bu ülkede alabileceğiniz en kaliteli altyapı.


    VDSL'e inmek hata. Orada Turk.Net tercih etmek daha büyük hata.


    Böyle durumlarda forumda gördüğüm ve kendi tecrübelerim, aylarca mağdur kalmak mümkün.


    Ben SOL altyapıda Millenicom 2 yıl kullandım,çok memnun kaldım. Superonline'a göre daha uygundu fiyatlar. Vodafone.nete de bir bakın hızlıca fibere dönün VDSL ve hele hele turk.net ile de uğraşmayın. verin iptali gitsin. Daha bağlantı sağlanamamaış fatura da çıkartamazlar.

  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 3 yıldır süperonline kullanıyorum son 4-5 aydır inanılmaz kötü bir hızı var zaten 10mbit tim, bir kaç kez internet kötü diye şikayet ettim EBA dan dolayı vs çok yoğunluk olduğunu son zamanlarda sürekli güncellediklerini vs söylediler modemi resetlrdik ettik hiç birşey değişmedi. Son 1.5 aydır taahüt yenilemeye çalışıyorlar şikayetçi olduğumu internetimin kötü olduğundan dolayı yenilemeyeceğimi söyledim 25mbit yaptılar son 1.5 ay internetimi bana söylemeden büyük ihtimalle vaz geçerim diye ama yok yine yavaş , stabil değil ve yavaşlıktan ziyade takılmalar çok mesela WhatsApp çalışmıyor gönderip alamıyor, Instagram aynı şekilde akış yenilenemiyor, LinkedIn eğitim izliyorum takılıyor vs vs. Puhu TV, Netflix felan bazen 480p kere düşüyor izlerken o derece. 10mbit stabil verse olmayacak birşey. Memnuniyetsizdim neticede 10mbit fiber den 35mbit vdsl daha iyidir diye düşündüm.

    Millenicom sol altyapısı kullananların yorumlarını da gördüm aynı sıkıntılar var 100mbit anlaştım millenicomla 20mbit hız alamıyorum gibi.

    Türk.net i biraz daha zorlayacağım aksi taktirde başka bir çözüm bulucam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi romsage -- 1 Ocak 2021; 16:0:59 >




  • Merhabalar,


    Sorunum çözüldü. Şöyle ki az önce türktelekom ekipleri geldi (türk.net değil), benim apartman içindeki kutuya, kendi site içerisindeki ana kutularından hat verdiler ve yeni bir porta bağladılar. Türk.net kurulum ekibinin bu kabloya bağlayın internetiniz gelecek dedikleri markaladıkları kabloyu porttan söküp attılar bu zaten boşta dediler. benim evden gelen hattımı da yeni belirledikleri bir porta taktılar ve internetim geldi.


    Sorun buralara taşınması bir bakımla da Türk.net iletişim hattındaki kişilerin bilgisizliği, ben onlara yukarıdaki görseldeki sorunları belirttiğimde bana 1 taneside çıkıp demedi ki, sizin internetinizi daha türktelekom verecek onları bekleyin, bunu demediler. sürekli benim iç tesisatımla ilgili sorun olduğunu söyleyip durdular. oysa ki Türktelekomun gelmesi gerekiyormuş ve ana makinadan bana hat vermeleri gerekmiş. Geldiler bağladılar ve sorunum çözüldü. Bunun gibi benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlara bilgi olur.


    Şuan internet hız testinde yaptığım 3 farklı yurtiçi serverla testte de ortalama 32mbit download / 5.7mbit upload aldım ki güzel.



    Yeni kullanıcı "Hat durumu: kapalı" suç kimde [Çözüldü]


    Yeni kullanıcı "Hat durumu: kapalı" suç kimde [Çözüldü]




  • romsage R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğini PM üzerinden teyit ettik. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: romsage

    Merhabalar,


    Sorunum çözüldü. Şöyle ki az önce türktelekom ekipleri geldi (türk.net değil), benim apartman içindeki kutuya, kendi site içerisindeki ana kutularından hat verdiler ve yeni bir porta bağladılar. Türk.net kurulum ekibinin bu kabloya bağlayın internetiniz gelecek dedikleri markaladıkları kabloyu porttan söküp attılar bu zaten boşta dediler. benim evden gelen hattımı da yeni belirledikleri bir porta taktılar ve internetim geldi.


    Sorun buralara taşınması bir bakımla da Türk.net iletişim hattındaki kişilerin bilgisizliği, ben onlara yukarıdaki görseldeki sorunları belirttiğimde bana 1 taneside çıkıp demedi ki, sizin internetinizi daha türktelekom verecek onları bekleyin, bunu demediler. sürekli benim iç tesisatımla ilgili sorun olduğunu söyleyip durdular. oysa ki Türktelekomun gelmesi gerekiyormuş ve ana makinadan bana hat vermeleri gerekmiş. Geldiler bağladılar ve sorunum çözüldü. Bunun gibi benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlara bilgi olur.


    Şuan internet hız testinde yaptığım 3 farklı yurtiçi serverla testte de ortalama 32mbit download / 5.7mbit upload aldım ki güzel.



    Yeni kullanıcı "Hat durumu: kapalı" suç kimde [Çözüldü]


    Yeni kullanıcı "Hat durumu: kapalı" suç kimde [Çözüldü]

    Benzeri sorunu yaşıyoruz.


    TurkNetDestek Müşteri no 1974529 aboneliğimde 29.12.2020 tarihinde hat internet kullanımı açılmış gözüküyor.Bugün ekip gelip bağlantı yapmak istediğinde modemde dsl ışığının yanmadığını aşağıdan bağlantı yapılması gerektiğini söylemişler. Türk telekom yapacak sanırım 29.12.2019 dan beri internet kullanılamıyor, İlgilenirseniz ve işlemi hızlandırırsanız sevinirim. Özelden bilgileri size mesaj olarak attım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38

    Benzeri sorunu yaşıyoruz.


    TurkNetDestek Müşteri no 1974529 aboneliğimde 29.12.2020 tarihinde hat internet kullanımı açılmış gözüküyor.Bugün ekip gelip bağlantı yapmak istediğinde modemde dsl ışığının yanmadığını aşağıdan bağlantı yapılması gerektiğini söylemişler. Türk telekom yapacak sanırım 29.12.2019 dan beri internet kullanılamıyor, İlgilenirseniz ve işlemi hızlandırırsanız sevinirim. Özelden bilgileri size mesaj olarak attım.



    Alıntıları Göster

    Sn TurkNetDestek ilginize teşekkür ederim.Biraz önce ekip gelip interneti bağladılar. Sadece 35 mbps paket testte download 16 mbps upload 5.30 mbps gözüküyor ama kanal ayarı vs düzelir sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 2 Ocak 2021; 15:17:17 >




  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, güncelleme yaptım. Kontrol edebilir misiniz? Ayrıca anlayışınız için ben teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.