Şimdi Ara

Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri... (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
893
Cevap
8
Favori
77.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İ 30 lara sonradan takıyorlar... Avrupada olan Türkiyeye getirmedikleri bir opsiyon...
    Özel servisler aracılığı ile yurt dışından temin edip montajı yapıyorlar... Direksiyonda o alan zaten boş , oraya da butonları ekliyorlar...

    Türkiye zaten üvey evlat.. Hem pahalıya araç al hem donanımını kırpsınlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: levent06y

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Valla aklıma girmiyor değil yeni linea ...
    Ama Lounge donanımı olmadıktan sonra pek tat vermiyor . 1.3 motor da bana verimsiz geldi..

    Şimdi bütçeyi hazırlar +40 K ya denk gelirsek inşallah Linea 1.6 alırız...

    Oralara çıkamazsak 2. el bi Fluence düşünüyorum DCI

    Sıfır düşünürsen Linea Lounge düşün elbet üstad; ancak iş ikinci ele geldiğinde tabi ki seçenekler çok artacaktır. Focus 2 dizel titanyum bile düşünülebilir.
    Ben kendim ikinci el istemediğim için yapabileceğim en iyi tercihi yaptım. Tabi Jetta 1.2 TSI Highline düşünüyorduk, 48.5 liraya pazarlığımız bitmişti ama işte elimizden 10 bin lira gibi nakit çıkınca, hemen bir beyin fırtınası yaptık. "En az kayıpla en full, mantıklı, sıfır ne alınır?" denkleminin sonucu Yeni Linea Lounge oldu.

    hocam bence chevrolet AVEO düşünsün, linea her köşe başında bir tane var tüm şirketler linea kullanıyor ama aveo çok nadir, gören dönüp bir daha bakıyor.
    hem lineadan daha dolu hem fiyatı daha ucuz ben 37,500 aldım 8 hava yastığı var istediğine yat uyu valla sonra motor desen opelin kullandığı motor GM ecotech motor

    Linea ne kadar şekilsizse Aveo da öyle. Arkası çok kısa tasarımda tezatlık var.

    Peki Blue nun tasarımı nasıl sizce

    ......^^



    blue tasarımı güzel ancak donanım az mesela benim en sevdiğim ve aradığım özelliklerden birisi olan hız sabitleme yok malesef

    yeni aveo hoşuma giden bir araç, epeycede dolu donanımı var. bir ara kardeşime alacaktık 1.4 motor, lpg takınca komple garanti biter dediler almaktan vazgeçtik.
    eksi yönleri ise arka tasarımı benimde pek hoşuma gitmedi
    birde arka camın orda pandizotu dandik plastikten yapmışlar elini vurunca davul gibi ses çıkarıyor


    En büyük eksiği zaten Cruise control olmaması şimdi adamların yeni taktiği bu bazı arabaya tasarım olarak önem gösteriyolar

    fakat donanımı diğerlerine göre bilerek zayıf bırakıyolar tasarımı güzel olmayana da basıyolar donanımı bu seferde ordan vuruyolar

    bence bunların hepsi ticari oyun bilerek yapıyolar ne yani şimdi Bule ya Cruise control koymak çok mu zordu

    Cruise control yok mu
    iyiki almamışım zaten gidip bakmadım bile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    @ BIXI MAN
    valla servislere kolay kolay öpülmem 3 yıl garantisi var, ilk bakıma serviste girerim daha sonra yağ bakımlarına falan servise gitmem dışarda yaptırırım, çok önemli olmadıkça servise uğramam kolay kolay.

    @ Passenger
    valla her ikisinede bamadım değil hocam ama ne bileyim lineadan çok beni aveo büyüledi, yoksa biliyorsun linea alacaktım, ayrıca aveo LTZ modeli de full dü ama ben bir alt modelini seçtim ve LT aldım. alırım bak anahtarını hımmm

    Hocam yanlışın var...
    Hem serviste bakım yaptırmayacan hem de 3 yıl garantin olacak öyle mi... ??? Hem pastam dursun hem karnım doysun yok öyleee
    İlk bakıma servise girdin 15 binde , sonra gittin sanayide bakımlarını yaptırdın diyelim ki aracın geldi 43 bin Km ye bu zamana kadar ki bakımlarını da özel servislerde hallettin... Ama araçta Bir sorun çıktı Allah göstermesin....

    Yetkili Servise gittiğin zaman Plakanı ve şase numaranı giriyorlar sisteme eğer ki periyodik bakımların yetkili servislerde yapılmadıysa sen unut o garantiyi....
    Paşa paşa bedeli ile problemini ödersin... Aman diyim sakın ha öyle bir şey yapma...

    Ben birebir yaşadım bunu... Benim Getz in bakımlarını yetkili serviste yaptırırım , geçen yaz hidrolik direksiyon problemi oldu yetkisi servis bakımlarını yaptırdığım için garanti kapsamında değişti komple sistem.... 1.319 TL maliyeti + İşçilik vardı yani bakımları serviste yaptırmasak kol böreği olacaktık...


    İş arkadaşım ın Megane aracı var.. Kronik olarak manyetik kaptör sorunu var bu araçlarda... 30 Bin bakımından sonra özel servise gitmiş , 55 binde araç manyetik kaptör arızası verdi... 1.100 TL ye değişti , serviste bakımlarını düzenli yaptırsa garantiden değişecekti...

    doğru diyorsunda bir servise yağ bakımına girmek en az 300-400 TL iki kez girdinmi 800 TL dışarda yaptırsan taş çatlasa 150 tL kalan para az değil yani. büyük arıza çıkarsa şansına diyeceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: levent06y

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Valla aklıma girmiyor değil yeni linea ...
    Ama Lounge donanımı olmadıktan sonra pek tat vermiyor . 1.3 motor da bana verimsiz geldi..

    Şimdi bütçeyi hazırlar +40 K ya denk gelirsek inşallah Linea 1.6 alırız...

    Oralara çıkamazsak 2. el bi Fluence düşünüyorum DCI

    Sıfır düşünürsen Linea Lounge düşün elbet üstad; ancak iş ikinci ele geldiğinde tabi ki seçenekler çok artacaktır. Focus 2 dizel titanyum bile düşünülebilir.
    Ben kendim ikinci el istemediğim için yapabileceğim en iyi tercihi yaptım. Tabi Jetta 1.2 TSI Highline düşünüyorduk, 48.5 liraya pazarlığımız bitmişti ama işte elimizden 10 bin lira gibi nakit çıkınca, hemen bir beyin fırtınası yaptık. "En az kayıpla en full, mantıklı, sıfır ne alınır?" denkleminin sonucu Yeni Linea Lounge oldu.

    hocam bence chevrolet AVEO düşünsün, linea her köşe başında bir tane var tüm şirketler linea kullanıyor ama aveo çok nadir, gören dönüp bir daha bakıyor.
    hem lineadan daha dolu hem fiyatı daha ucuz ben 37,500 aldım 8 hava yastığı var istediğine yat uyu valla sonra motor desen opelin kullandığı motor GM ecotech motor

    Linea ne kadar şekilsizse Aveo da öyle. Arkası çok kısa tasarımda tezatlık var.

    Peki Blue nun tasarımı nasıl sizce

    ......^^



    blue tasarımı güzel ancak donanım az mesela benim en sevdiğim ve aradığım özelliklerden birisi olan hız sabitleme yok malesef

    yeni aveo hoşuma giden bir araç, epeycede dolu donanımı var. bir ara kardeşime alacaktık 1.4 motor, lpg takınca komple garanti biter dediler almaktan vazgeçtik.
    eksi yönleri ise arka tasarımı benimde pek hoşuma gitmedi
    birde arka camın orda pandizotu dandik plastikten yapmışlar elini vurunca davul gibi ses çıkarıyor


    En büyük eksiği zaten Cruise control olmaması şimdi adamların yeni taktiği bu bazı arabaya tasarım olarak önem gösteriyolar

    fakat donanımı diğerlerine göre bilerek zayıf bırakıyolar tasarımı güzel olmayana da basıyolar donanımı bu seferde ordan vuruyolar

    bence bunların hepsi ticari oyun bilerek yapıyolar ne yani şimdi Bule ya Cruise control koymak çok mu zordu

    Cruise control yok mu
    iyiki almamışım zaten gidip bakmadım bile

    Malesef yok üstad fakat bu senin Aveonun anahtarları alamıcam anlamına gelmez




  • istediğin zaman kapışırız, ama anahtarı alıp alamayacağın şüpheli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    istediğin zaman kapışırız, ama anahtarı alıp alamayacağın şüpheli

    bence chip yapmadıysan çok iddialı konuşma.. herkes kendi atını en iyi at zanneder de , ortadan yaldır yaldır ferrari çıkar gelir, kalabilirsin Allah korusun..
  • 128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    Accent Blue'da 262 nm tork var üstad. 8 de olsa fazla tork verme, hava atıyorlar sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    Beni unutmayın bende uzar giderim aveo neki yanımda

    i20 1.4 Crdi

    Güç:90Hp
    Tork:220 Nm@ 1750rmp
    0-100:13.5 Sn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    Accent Blue'da 262 nm tork var üstad. 8 de olsa fazla tork verme, hava atıyorlar sonra.

    Bir de böyle bi vak' a var ki evlerden ırak bi şey olur bu...

    Linea 1.6 Multijet

    105 HP / 138 HP
    290 NM / 360 NM

    Blue da fena duruyor chip sonrasında.... Ama ikisinin de chip ile birlikte yol tutuşunun iyileştirilmesi için helezon kitine ihtiyacı olacak... Çok fazla pinpon topu gibi sert olmayan ama standart olan kadar da yumuşak olmayacak...
    Accent Blue 1.6 VGT CRDI

    128 HP / 330 NM
    167 HP / 340 NM

    @sfzb67

    Senin makina da uygulama sonunda aşağıda sağ taraftaki değerlere ulaşıyormuş.... Valla o değerlerle dehşet bi alet olur...
    i20 1.4 CRDI
    90 HP / 120 HP
    225 NM / 275 NM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn

    İşte duymak istediğim söz buydu

    BIXI MAN





  • Hayırlı olsun yengenin fikri önemli tabi :)

    İç mekan gerçekten eskisinden daha güzel ve elit olmuş fakat dış görünüş olarak eski Linea nın çok daha başarılı ve şık oldugunu düşünüyorum kişisel görüşüm.

    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    @sfzb67

    Senin makina da uygulama sonunda aşağıda sağ taraftaki değerlere ulaşıyormuş.... Valla o değerlerle dehşet bi alet olur...
    i20 1.4 CRDI
    90 HP / 120 HP
    225 NM / 275 NM

    Valla dehşet değerler 120hp 275nm bu kasayı uçurur
    Attıralım hocam kaça nerde atıyorlar bu chipi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn

    İşte duymak istediğim söz buydu

    BIXI MAN



    quote:

    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    1,3 - 75 HP motor 14,2 sn

    1,6 - 128 HP motor ise 10,1 sn

    peh peh peh neredeyse iki katı ve 10,1 sn yakıt desen ona keza kesin iki misli yakıyordur.

    @ BIXI MAN
    bu çip uygulaması araca zarar vermesin veya çok yaktırmasın sakın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    Beni unutmayın bende uzar giderim aveo neki yanımda

    i20 1.4 Crdi

    Güç:90Hp
    Tork:220 Nm@ 1750rmp
    0-100:13.5 Sn

    he he anlat sen,
    kısa süreli belki uzar gidersin ama uzun yolda sürekli işin zor,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    128'lik Blue ile 75'lik Aveo ister Roll isterse 0-100 yapsın... Hiç fark etmez her türlü Blue alır gider... Aralarında büyük fark var...


    AVEO CDTI
    GÜÇ:75 PS/56.0 kW@4000 rpm
    TORK : 190.0 Nm@1750 rpm
    0-100 Akselerasyon : 14,2 Sn ( 95 Hp olan da 12.6 sn)

    ACCENT BLUE
    GÜÇ : 128 HP
    TORK :270 Nm@1900 rmp
    0-100 Akselerasyon : 10.1 Sn


    Beni unutmayın bende uzar giderim aveo neki yanımda

    i20 1.4 Crdi

    Güç:90Hp
    Tork:220 Nm@ 1750rmp
    0-100:13.5 Sn

    he he anlat sen,
    kısa süreli belki uzar gidersin ama uzun yolda sürekli işin zor,

    Uzun yol olsa ne olacak abi biri 75 biri 90hp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    @sfzb67

    Senin makina da uygulama sonunda aşağıda sağ taraftaki değerlere ulaşıyormuş.... Valla o değerlerle dehşet bi alet olur...
    i20 1.4 CRDI
    90 HP / 120 HP
    225 NM / 275 NM

    Valla dehşet değerler 120hp 275nm bu kasayı uçurur
    Attıralım hocam kaça nerde atıyorlar bu chipi


    Chip işini yapıyorum diyen çok kişi var. Ama burada önemli olan maksimum güç/tork bandını yakalamak değil.. Aracı yormayacak optimum değerler ile maksimum performans yakalamak.... Yani yazılımı hard bir şekilde yükleyip 175 HP alın 1 sene sonra motorda aktarma organlarında şanzımanda sorun yaşamaktansa 165 Hp güç alıp problemsiz senelerce binmek önemli...

    Bu yüzden her ben chip yaparım diyene aracı emanet etmemekte fayda var... Ben istanbulda olduğum için bu chip işinde üstad olmuş bazı yerleri biliyorum.Hatta bir kaç arkadaşım buradan araçlarına uygulamada yaptırdı... 105 Hp lik Megane ' a uygulama yaptılar 130 Hp / 300 Nm güç aldılar hem de hiç bir araca zarar vermeden , ortalama tüketim de 0,2 Lt düştü araçta... Bir başka arkadaşımın akrabası da Scrocco ya yükleme yaptırdı çok memnun..

    Bu uygulamaların yapıldığı yer Maslak ta bulunan BTG Tuning... Sitesinde oldukça detaylı bilgiler var.. Fiyat biraz tuzludur merdiven altı chip'çilere göre ama garantili iş yaparlar.. Dünyaca ünlü superchips in türkiye mümessili bu adamlar... Ürünler TUV onaylı bir şekilde..

    Blue ile aynı motoru kullanan Ceed Crdi yi 150 Hp / 315 Nm tork a çok rahat getiriyorlar.

    Senin I 20 90 hp yine aşağıdaki Dyno verilerinden göreceğin gibi 118 Hp / 270 Nm tork a getiriyorlar...

    Linea nın kullandığı 105 Hp lik Fiat motorunu da 126 Hp ye getiriyorlar...

    Bir de Mehmet Gazihan var , o da sağlam bir ustadır onunda güncellemeleri problemsizdir.. İnternet te Gazihan Tuning diye aratırsanız bulabilirsiniz..

     Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri...


     Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri...


     Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri...


     Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 10 Ağustos 2012; 8:56:15 >




  • Ayrıca Dr.Ecu Özgün'ü uutmamak lazım saydığımız bu kişilere yurtdışından balkan ülkeleri vs. ( profesyonel modifiye uygulamaları için) Müşterileri olan insanlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin adına hem üzüldüm hem sevindim ağabey, hayırlısı olsun, Allah kazasız belasız binmek nasip eğlesin , dert vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M`Shinoda

    Senin adına hem üzüldüm hem sevindim ağabey, hayırlısı olsun, Allah kazasız belasız binmek nasip eğlesin , dert vermesin.

    Üzülecek bir şey yok çok şükür kardeşim. Kısmet böyleymiş. Aracımla mutluyum. Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.