Şimdi Ara

YENİ MAKYAJLI PHEATON (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
5.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cok guzel arac. Lafim yok. Ama BMW 7 ve Mercedes S Class yada Audi A8 duruyorken. Tercihim bu arac olmaz. Cunku bahsi gecen araclardan one cikan bir ozelligi yok.
  • yaw halkı düşünen mi kaldı?
    vw bu araçla kendisini lüx segmente ispat etmeye çalıştı bunun için cam fabrika vs.. yaptı.
    audi A8 ile çizgileri çok benzerlik gösteriyor.ama bu araç çok fazla hak ettiği yeri bulamadı.çünkü fiyatı oldukça yüksek bir araç ve insanlar o paraya gidip mercedes alıyor.
    yani vw e biraz fazla geldi gibime geliyor.
  • fiyat olarak iyi zaten 10-40 bin euro arası oynama var
    quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Cok guzel arac. Lafim yok. Ama BMW 7 ve Mercedes S Class yada Audi A8 duruyorken. Tercihim bu arac olmaz. Cunku bahsi gecen araclardan one cikan bir ozelligi yok.
  • benim arabayi almaya gittigim iki ikibucuk sene once orada bakmistim 70 kusur bin € idi fiati (belcika)
    soyle bir icine bakistim da adam da dedi istersen bunu verelim diye bende dedim bu aralar durumum bozuk simdilik poloyla idare edelim dedim
    adama

    ama icine oturunca insan kendini acayip hissediyor ayni fiat toureg e binin ce ayni his yok ama acayip araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pregnancy

    Cok guzel arac. Lafim yok. Ama BMW 7 ve Mercedes S Class yada Audi A8 duruyorken. Tercihim bu arac olmaz. Cunku bahsi gecen araclardan one cikan bir ozelligi yok.


    ama touareg de porsche cayenne'den pahalı bir araç olmasına rağmen şatış bakımından gayet başarılı oldu

    sanırım vw'in stratejisi "premium" sınıfa geçip yerini skoda'ya bırakmak
  • SINIFA DEĞİL Bİ NEVİDE FİYATA BAKMAK LAZIM A8 ÜLKEMİZDE 190.000YTL İLE BAŞLANGIÇ FİYATIN SAHİP PHEATON NEKADAR ACABA EĞER BİR A8 FİYATINA İSE KESİNLİKLE A8 TERCİH EDERİM BEN..


    PHAETON 3.2 V6 2007 218.000 YTL
    PHAETON 3.2 V6 LONG 2007 239.656 YTL
    PHAETON 5.0 V10 TDI 2007 272.654 YTL
    PHAETON 5.0 V10 TDI LONG 2007 282.534 YTL
    PHAETON 6.0 W12 2007 339.000 YTL
    PHAETON 6.0 W12 LONG 2007 371.264 YTL


    A8 3.0 TDI QUATTRO TIPTRONIC 2007 234.517 YTL
    A8 3.2 FSI MULTITRONIC 2007 235.734 YTL
    A8 3.2 FSI QUATTRO TIPTRONIC 2007 246.583 YTL
    A8 4.2 LONG QUATTRO TIPTRONIC 2007 291.949 YTL
    A8 4.2 QUATTRO TIPTRONIC 2007 286.403 YTL
    A8 L 3.2 FSI MULTITRONIC 2007 241.645 YTL
    A8 LONG 6.0 QUATTRO TIPTRONIC 2007 433.423 YTL



    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    A8 zaten pheatonun abisidir
    a8 bnm için lüks sınıfta en iyi dizayna prestije sahip araçtr
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    AMA ŞİMDİ A8 VARKENDE PHEATON DEMEK DE OLMUYOR YA....

     YENİ MAKYAJLI PHEATON


     YENİ MAKYAJLI PHEATON


     YENİ MAKYAJLI PHEATON






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 11 Mart 2007; 0:33:34 >




  • a8 bmw 7 serisindede pahalıymış
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    SINIFA DEĞİL Bİ NEVİDE FİYATA BAKMAK LAZIM A8 ÜLKEMİZDE 190.000YTL İLE BAŞLANGIÇ FİYATIN SAHİP PHEATON NEKADAR ACABA EĞER BİR A8 FİYATINA İSE KESİNLİKLE A8 TERCİH EDERİM BEN..


    PHAETON 3.2 V6 2007 218.000 YTL
    PHAETON 3.2 V6 LONG 2007 239.656 YTL
    PHAETON 5.0 V10 TDI 2007 272.654 YTL
    PHAETON 5.0 V10 TDI LONG 2007 282.534 YTL
    PHAETON 6.0 W12 2007 339.000 YTL
    PHAETON 6.0 W12 LONG 2007 371.264 YTL


    A8 3.0 TDI QUATTRO TIPTRONIC 2007 234.517 YTL
    A8 3.2 FSI MULTITRONIC 2007 235.734 YTL
    A8 3.2 FSI QUATTRO TIPTRONIC 2007 246.583 YTL
    A8 4.2 LONG QUATTRO TIPTRONIC 2007 291.949 YTL
    A8 4.2 QUATTRO TIPTRONIC 2007 286.403 YTL
    A8 L 3.2 FSI MULTITRONIC 2007 241.645 YTL
    A8 LONG 6.0 QUATTRO TIPTRONIC 2007 433.423 YTL



    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    A8 zaten pheatonun abisidir
    a8 bnm için lüks sınıfta en iyi dizayna prestije sahip araçtr
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    AMA ŞİMDİ A8 VARKENDE PHEATON DEMEK DE OLMUYOR YA....

     YENİ MAKYAJLI PHEATON


     YENİ MAKYAJLI PHEATON


     YENİ MAKYAJLI PHEATON









  • quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    sanırım vw'in stratejisi "premium" sınıfa geçip yerini skoda'ya bırakmak




    tam tersi..

    vw basit, hızlı ve daha konvansyonel üretime geçerek skoda seviyesine inmeye çalışıyor, iyi de yapıyor yoksa basit üretim ile dünyayı saracak olan bir furyaya karşı ortalama kalite ile bu fiyattan rekabet etmesi gerçekten olanaksız..
  • vw nin amacı skoda seatı yerine bırakıp kendını bır üst konuma atmaktır
    soylukan başlama yine
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    sanırım vw'in stratejisi "premium" sınıfa geçip yerini skoda'ya bırakmak




    tam tersi..

    vw basit, hızlı ve daha konvansyonel üretime geçerek skoda seviyesine inmeye çalışıyor, iyi de yapıyor yoksa basit üretim ile dünyayı saracak olan bir furyaya karşı ortalama kalite ile bu fiyattan rekabet etmesi gerçekten olanaksız..




  • Mercedes gibi maşallah /b]
  • böyle faytona can kurban
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    sanırım vw'in stratejisi "premium" sınıfa geçip yerini skoda'ya bırakmak




    tam tersi..

    vw basit, hızlı ve daha konvansyonel üretime geçerek skoda seviyesine inmeye çalışıyor, iyi de yapıyor yoksa basit üretim ile dünyayı saracak olan bir furyaya karşı ortalama kalite ile bu fiyattan rekabet etmesi gerçekten olanaksız..


    senin dediklerinle vw'in şu andaki eylemi çelişimiyor mu? böyle bir gayesi olan üretici neden phaeton ve touareg'i üretsin?
  • valla phaeton unun içi a8 den daha güzel..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    Cenevre Otomobil Fuarı�nda tanıtılan makyajlı Volkswagen Phateon, yeni motor, donanım ve güvenlik ekipmanlarıyla yenilik operasyonunu tamamladı. Makyajlı Phateon�un en büyük yeniliği 2009�da yürürlüğe girecek Euro 9 egzoz emisyon değerlerini karşılayan yeni V6 tip turbo dizel motoru oluyor. 233 HP�lik yeni motor referans modele göre çevreye yüzde 80 oranında daha az partikül bırakıyor. CO2 emisyonu 259 gr/km olan common rail, direkt enjeksiyonlu motorun 100 km�deki ortalama yakıt tüketim değeriyse 9.6 lt. Yeni Phateon�da bu motora alternatif diğer motor seçenekleriniyse V6, V8 ve W12 tip benzinli motorlar olacak.

    Yeni Phateon güncel modele göre teknik anlamda da gelişirken ön ve arka tamponlarda bulunan radar sensörleri sayesinde hem önden çarpmaları engellemek hem de yandan gelecek kazaları önlemek için �Front Asist� ve �Side Assist� sistemleriyle de donatılmış. Bu sistemler sayesinde aracın öndeki araçla olan mesafesi ve arkadan yaklaşan araçların mesafeleri sürekli kontrol altında tutularak tehlike anında sürücü ikaz ediliyor. Ayrıca DVD destekli navigasyon ve ses kontrollü Bluetooth telefon kiti de yeni Phateon da bulunacak.

    Aracın dışındaki farklılıklarsa başlıca LED�li yeni farlar, krom şeritler ve 19 inçlik yeni tip jantlar oluyor.
     YENİ MAKYAJLI PHEATON

     YENİ MAKYAJLI PHEATON





    sol ayak dinlendirme yerinin yanındaki küçük bi pedal daha var sanki? o ne işe yarıyo acaba?




  • el freni o
    quote:

    Orjinalden alıntı: *hunter*


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    Cenevre Otomobil Fuarı�nda tanıtılan makyajlı Volkswagen Phateon, yeni motor, donanım ve güvenlik ekipmanlarıyla yenilik operasyonunu tamamladı. Makyajlı Phateon�un en büyük yeniliği 2009�da yürürlüğe girecek Euro 9 egzoz emisyon değerlerini karşılayan yeni V6 tip turbo dizel motoru oluyor. 233 HP�lik yeni motor referans modele göre çevreye yüzde 80 oranında daha az partikül bırakıyor. CO2 emisyonu 259 gr/km olan common rail, direkt enjeksiyonlu motorun 100 km�deki ortalama yakıt tüketim değeriyse 9.6 lt. Yeni Phateon�da bu motora alternatif diğer motor seçenekleriniyse V6, V8 ve W12 tip benzinli motorlar olacak.

    Yeni Phateon güncel modele göre teknik anlamda da gelişirken ön ve arka tamponlarda bulunan radar sensörleri sayesinde hem önden çarpmaları engellemek hem de yandan gelecek kazaları önlemek için �Front Asist� ve �Side Assist� sistemleriyle de donatılmış. Bu sistemler sayesinde aracın öndeki araçla olan mesafesi ve arkadan yaklaşan araçların mesafeleri sürekli kontrol altında tutularak tehlike anında sürücü ikaz ediliyor. Ayrıca DVD destekli navigasyon ve ses kontrollü Bluetooth telefon kiti de yeni Phateon da bulunacak.

    Aracın dışındaki farklılıklarsa başlıca LED�li yeni farlar, krom şeritler ve 19 inçlik yeni tip jantlar oluyor.
     YENİ MAKYAJLI PHEATON

     YENİ MAKYAJLI PHEATON





    sol ayak dinlendirme yerinin yanındaki küçük bi pedal daha var sanki? o ne işe yarıyo acaba?







  • el freni
  • Sol alttaki şey el freni yerine kullanılan ayak park freni.

    Bu aracın arkası da dehşetmiş be..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze


    senin dediklerinle vw'in şu andaki eylemi çelişimiyor mu? böyle bir gayesi olan üretici neden phaeton ve touareg'i üretsin?



    Çünkü tüm bunlar geçiş sürecinin küçük ve hoş yansımaları.. vw nin bu gayretini sezen müşterileri kaçırmaması için bir ilüzyon..

    Golfü kıstas al, Golf 5 bir önceki nesline oranla daha az maliyet gerektiren daha konvansyonel bir araç, keza Golf 6 bu amaca daha da uygun bir araç olacak, malzeme kalitesinin düşeceğini bizzat kendileri açıkladılar, tasarım ekibinden murat günak'ın gönderilerek bu tasfiyeyi vw grup içinde çözümlemiş olmaları da tasarıma ayrılan bütçenin de düştüğüne dair önemli bir işaret. Ayrıca burada bas bas bağırarak uyarıda bulunduğum polo örneği de önemli bir kıstas; 2003 üretimi en alt seviye donanıma sahip basitline Polo'lar, şu an onun bir üstü kabul edilebilecek Trendline donanıma sahip 2007 Polo'lardan daha az donanıma sahip, üstelik kırpılan özellikler arasında; kaput yalıtım malzemesi, koltukaltı çekmecesi, arka koltuk kol yaslama yeri, motor perçinleri gibi küçük ama maliyete büyük yansıyan şeyler olması bu konuda herşeyi açıklıyor sanırım. Vw, alt sınıfta küçülmeye, üst sınıfta büyümeye oynuyor.. bir nevi hobi araç üreticisi konumunu arzuluyor..vw nin yaptığı küçük çakallık; sen eğer bir malın fiyatını arttırırsan sadece zam yapmış olursun eğer sen bir malın değerini arttırıp ayni zamanda kalitesini düşürürsen bu da küçülmeye hazırlık aşamasında ekonomik fayda sağlamaya yöneliktir.. emin olduğum tek birşey var ki 10 sene sonra vw çok farklı bir konumlandırmaya sahip olacak ve bu konumlandırmanın "daha basit daha konvansyonel" olması, anlattığım örneklerden dolayı bir hayli muhtemel ..

    tabi bu şahsi fikrim katılan olur katılmayan olur saygı duyarım, ama katılmayana da üstte anlattığım vw deki kavram karmaşasını açıklamak düşer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 11 Mart 2007; 1:25:52 >




  • nasılda değiştiriyorsun cümleleri vw bu konudaki açıklaması golf 6cıkmadan önce az maliyet yüksek kaliteyi hedeflemişti

    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze


    senin dediklerinle vw'in şu andaki eylemi çelişimiyor mu? böyle bir gayesi olan üretici neden phaeton ve touareg'i üretsin?



    Çünkü tüm bunlar geçiş sürecinin küçük ve hoş yansımaları.. vw nin bu gayretini sezen müşterileri kaçırmaması için bir ilüzyon..

    Golfü kıstas al, Golf 5 bir önceki nesline oranla daha az maliyet gerektiren daha konvansyonel bir araç, keza Golf 6 bu amaca daha da uygun bir araç olacak, malzeme kalitesinin düşeceğini bizzat kendileri açıkladılar, tasarım ekibinden murat günak'ın gönderilerek bu tasfiyeyi vw grup içinde çözümlemiş olmaları da tasarıma ayrılan bütçenin de düştüğüne dair önemli bir işaret. Ayrıca burada bas bas bağırarak uyarıda bulunduğum polo örneği de önemli bir kıstas; 2003 üretimi en alt seviye donanıma sahip basitline Polo'lar, şu an onun bir üstü kabul edilebilecek Trendline donanıma sahip 2007 Polo'lardan daha az donanıma sahip, üstelik kırpılan özellikler arasında; kaput yalıtım malzemesi, koltukaltı çekmecesi, arka koltuk kol yaslama yeri, motor perçinleri gibi küçük ama maliyete büyük yansıyan şeyler olması bu konuda herşeyi açıklıyor sanırım. Vw, alt sınıfta küçülmeye, üst sınıfta büyümeye oynuyor.. bir nevi hobi araç üreticisi konumunu arzuluyor..vw nin yaptığı küçük çakallık; sen eğer bir malın fiyatını arttırırsan sadece zam yapmış olursun eğer sen bir malın değerini arttırıp ayni zamanda kalitesini düşürürsen bu da küçülmeye hazırlık aşamasında ekonomik fayda sağlamaya yöneliktir.. emin olduğum tek birşey var ki 10 sene sonra vw çok farklı bir konumlandırmaya sahip olacak ve bu konumlandırmanın "daha basit daha konvansyonel" olması, anlattığım örneklerden dolayı bir hayli muhtemel ..

    tabi bu şahsi fikrim katılan olur katılmayan olur saygı duyarım, ama katılmayana da üstte anlattığım vw deki kavram karmaşasını açıklamak düşer





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwseverler -- 11 Mart 2007; 2:48:50 >




  • Gösterge paneli ve koltuktaki deriler dışında oldukça güzel bir araba.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.