Şimdi Ara

YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>> (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
13
Favori
50.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 haftadır İnsignia GS enjoy paket aracımı kullanıyorum.
    Genel olarak memnun olduğumu hatta çok memnun olduğumu belirtmem gerek.

    Aracın sürüş dinamikleri çok başarılı. Direksiyon hissiyatı, yol tutuşu, frenleri için özetle 'fevkalade' yorumunu yapabilirim. Bu konudaki başarısı araca bağlanmanızı çok artırıyor.

    Konfor olarak sanırım 'orta düzey' demek mantıklı. Zira 45 yanak lastiklerle tümsekleri rahatlıkla içeride hissediyorsunuz. Bu yanak lastiklerle çok da bir şey beklemek doğru değil. Sessizlik olarak da çok başarılı diyebilirim. Burada dikkat çeken bir husus; klima açıkken aracın sessiz çalıştığını söylemek mümkün değil, ancak klima kapatıldığında ölüm sessizliğine bürünüyor, çalışıp çalışmadığını anlamak için göstergelere baktığım çok oluyor. Tuhaf bir durum ama klima nedense aracın iç sessizliğini bariz etkiliyor. Benim aracın koltuk kumaşları görsel olarak çok ama çok çirkin ve basit görünüyor. Hatta ilk aracım grande punto active aracıma benziyor. Ancak koltuklara oturduğunuzda; sizi gerçekten anatomik olarak çok başarılı sarıyor, ergonomik hatları başarılı ve koltukların sertliği süper olmuş diyebilirim. Uzun yolda çok başarılı buldum koltuk konforunu. Yani özetle dışarıdan bakıldığından çok çirkin ve basit görünen koltuklar aslında gayet başarılı bir ergonomi, konfor sunuyor diyebilirim. Eksi olarak, benim aracımın sol ön taraftaki havalandırma ızgaralarının oradan rahatsız eden bir tıkırtı sesi gelmekteydi. Bu yüzden servise götürdüm ve nasıl bir uygulama yaptıklarını belirtmeseler de sorunu çözmüşler. Şuan tıkırtı sesi yok.

    Vites topuzunu şekil olarak beğensem de kalite hissiyatını pek beğenmediğimi söyleyebilirim. Kapı içlerindeki cam açma butonlarının tasarımı da çok eski görünüyor. Arka koltuklardaki şaft tünelinin önündeki havalandırma ızgaralarının da tasarımını hiç beğenmedim. Bu tarz detaylarda alman rakiplerinin çok gerisinde. Kalite algısını düşürüyor.

    Motor ve şanzumanı genel olarak beğeniyorum. Araç her daim sahip olduğu yüksek torku hissettiriyor. Hızlanmaları da başarılı buldum. Vites geçişleri de kabul edilebilir seviyelerde. Manuel ile otomatik arasındaki yakıt değerleri farklarını anlamak pek mümkün değil.


    Kısaca aracın sürüş dinamikleri sizi araca fazlasıyla bağlamaya yetiyor. Bir araçta en önem verdiğim konu budur. Bunun dışında kalite algısını düşüren bazı detaylar, trim sesleri gibi olumsuzlukları görmezden gelirseniz tavsiye edebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medxr13

    Yaklaşık 3 haftadır İnsignia GS enjoy paket aracımı kullanıyorum.
    Genel olarak memnun olduğumu hatta çok memnun olduğumu belirtmem gerek.

    Aracın sürüş dinamikleri çok başarılı. Direksiyon hissiyatı, yol tutuşu, frenleri için özetle 'fevkalade' yorumunu yapabilirim. Bu konudaki başarısı araca bağlanmanızı çok artırıyor.

    Konfor olarak sanırım 'orta düzey' demek mantıklı. Zira 45 yanak lastiklerle tümsekleri rahatlıkla içeride hissediyorsunuz. Bu yanak lastiklerle çok da bir şey beklemek doğru değil. Sessizlik olarak da çok başarılı diyebilirim. Burada dikkat çeken bir husus; klima açıkken aracın sessiz çalıştığını söylemek mümkün değil, ancak klima kapatıldığında ölüm sessizliğine bürünüyor, çalışıp çalışmadığını anlamak için göstergelere baktığım çok oluyor. Tuhaf bir durum ama klima nedense aracın iç sessizliğini bariz etkiliyor. Benim aracın koltuk kumaşları görsel olarak çok ama çok çirkin ve basit görünüyor. Hatta ilk aracım grande punto active aracıma benziyor. Ancak koltuklara oturduğunuzda; sizi gerçekten anatomik olarak çok başarılı sarıyor, ergonomik hatları başarılı ve koltukların sertliği süper olmuş diyebilirim. Uzun yolda çok başarılı buldum koltuk konforunu. Yani özetle dışarıdan bakıldığından çok çirkin ve basit görünen koltuklar aslında gayet başarılı bir ergonomi, konfor sunuyor diyebilirim. Eksi olarak, benim aracımın sol ön taraftaki havalandırma ızgaralarının oradan rahatsız eden bir tıkırtı sesi gelmekteydi. Bu yüzden servise götürdüm ve nasıl bir uygulama yaptıklarını belirtmeseler de sorunu çözmüşler. Şuan tıkırtı sesi yok.

    Vites topuzunu şekil olarak beğensem de kalite hissiyatını pek beğenmediğimi söyleyebilirim. Kapı içlerindeki cam açma butonlarının tasarımı da çok eski görünüyor. Arka koltuklardaki şaft tünelinin önündeki havalandırma ızgaralarının da tasarımını hiç beğenmedim. Bu tarz detaylarda alman rakiplerinin çok gerisinde. Kalite algısını düşürüyor.

    Motor ve şanzumanı genel olarak beğeniyorum. Araç her daim sahip olduğu yüksek torku hissettiriyor. Hızlanmaları da başarılı buldum. Vites geçişleri de kabul edilebilir seviyelerde. Manuel ile otomatik arasındaki yakıt değerleri farklarını anlamak pek mümkün değil.


    Kısaca aracın sürüş dinamikleri sizi araca fazlasıyla bağlamaya yetiyor. Bir araçta en önem verdiğim konu budur. Bunun dışında kalite algısını düşüren bazı detaylar, trim sesleri gibi olumsuzlukları görmezden gelirseniz tavsiye edebilirim.

    Merhaba hayırlı olsun.Bir önceki kullandığınız araç neydi acaba. Birde enjoy pakette lastikler Ne marka geliyor




  • Teşekkür ederim. Önceki aracım 2014 Ford Kuga selective'di. Benimkiler Hankook marka. Taban genişliği fazla, yanaklar da ince olduğundan bu ebattaki lastikler genelde biraz gürültülü. Ama daha sessiz lastikler illaki vardır.
  • Sehir içi yakıt tüketimi ne durumda arkadaslar. Ortalama hız ile belirtebilirmisisniz.
  • Son zamanlarda fiyat alan oldumu
  • debonair6666 D kullanıcısına yanıt
    kendimize plakaladıgımız insignia enjoy paket araclarımız var ilgilenenlere 129,000 tl den yardımcı olabilecegim dizel otomatik
  • Direksiyonun solundaki hava cikisindan gelen inanilmaz rahatsiz edici tingirti icin 2 defa servise gittim, sabahtan aksama kadar birakmaniz lazim dediler.



    Çözülemezse ayipli mal diye iade istiycem.
  • Çözülür hocam yakın baska bir bayi varsa ugrayın
  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    konuyla alakalı değil ama siz buraya yazdığınız için buradan sormak istiyorum: opel, zafirayı getirmeyi neden bıraktı? yakın zamanda tekrar getirme durumu var mı?
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    bildigim kadarıyla getirmeyecekler aynı soruyu bende sordum net bir cevap alamadım. büyük ihtimal o segmentin satış rakamları düsük oldugu için getirmek istemediler sanırım
  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.
  • Arkadaşlar enjoy paket ile exellence paket arasındaki fiyat farkına değecek farklılıklar var mı sizce?

    Enjoy'daki koltukları hiç beğenmedim hatta üst paketteki bile bence zayıf kalmış araca göre.
    Exellence olanda da jant'lar malum pek başarılı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dae-su Oh

    Arkadaşlar enjoy paket ile exellence paket arasındaki fiyat farkına değecek farklılıklar var mı sizce?

    Enjoy'daki koltukları hiç beğenmedim hatta üst paketteki bile bence zayıf kalmış araca göre.
    Exellence olanda da jant'lar malum pek başarılı değil.



    Ben 16bin tl farkı mantıklı bulmuyorum, o yüzden enjoy aldım. Dış tasarım jant şekli dışında aynı. Lastik boyutları da aynı, jant tasarımını da kimi enjoyu daha çok beğenir kimi exellance'ı. İçindeki ana fark bahsettiğiniz gibi yarı deri koltuk olması. Bu koltuk eğer ki çok kaliteli bir koltuk olsaydı sırf bu değişim için bile bu fark verilebilirdi ancak arada çok fark yok. Kaldı ki enjoy koltuklar tasarım olarak çok basit görünmesine rağmen ergonomi ve performans olarak çok başarılılar.

    İki donanım arasındaki kayda değer tek şey far sistemi. Led matrix farları test etmedim ancak yorumlarda en çok beğenilen unsurlardan biri bu. Peki enjoy farları nasıl derseniz? Mükemmel derim size. Bugüne kadar kullandığım araçlar içinde en iyisi çok iyi aydınlatıyor. Yani başka far sistemine ihtiyaç konusunda kafamda soru işareti belirir sadece.

    Özetle, - Yarı deri koltuk anlamlı bir fark oluşturmuyor,
    - Led matrix far sistemi çok başarılı deniyor ama enjoydakiler de gayet iyi zaten.
    - Diğer farklar ufak tefek detaylar, kişisel tercih meselesi olur.

    Kısaca bence 16bin tl farka değmez. Net...




  • medxr13 M kullanıcısına yanıt
    Ben de sizinle benzer hissiyatlar içindeydim.
    Bir tek geri görüş kamerası olsa iyi olurdu sonradan eklenebiliyor mu acaba?
  • Yeni Insignia maalesef ölü doğdu galiba. ÖTV ve kur artışının yanımda Opel Türkiye'nin yanlış komfigürasyon seçimleri ile hiç ilgi görmedi. Ankara'da yaşıyorum ve hergün trafiğe çıkıyorum 2-3 tane ancak gördüm. Forum sayfası da çok durgun.

    Önceki kasanın başarısını aratacak gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdknt

    Yeni Insignia maalesef ölü doğdu galiba. ÖTV ve kur artışının yanımda Opel Türkiye'nin yanlış komfigürasyon seçimleri ile hiç ilgi görmedi. Ankara'da yaşıyorum ve hergün trafiğe çıkıyorum 2-3 tane ancak gördüm. Forum sayfası da çok durgun.

    Önceki kasanın başarısını aratacak gibi görünüyor.

    İnsignia d segmentinde; eylül- ağustos satışlarında passat(1), C kasa(2), superb(3) ten sonra 4.sırada yer alıyor üst üste iki ay sıralaması bu şekilde. (3 kasa, mondeo, 508, talisman, A4 ve diğerlerinden daha iyi durumda) Yine de haklısınız; hak ettiği satış rakamlarına ulaştığını söylemek zor bence de. Bazı ön yargıları değiştirmek zaman alır her zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dae-su Oh

    Ben de sizinle benzer hissiyatlar içindeydim.
    Bir tek geri görüş kamerası olsa iyi olurdu sonradan eklenebiliyor mu acaba?

    Bugün servise sordum, orjinal geri görüş kamerası eklenebiliyormuş. 1200tl fiyat verdiler.
  • medxr13 M kullanıcısına yanıt
    Kamera eklenebiliyor olması çok iyi.
    Bana göre diğer iki eksiği de; katlanır ayna ve farlar.
    Onlar da sonradan yapılabilse süper olur.
  • Ben de test sürüşü yaptım haftasonu. Test sürüşü öncesi onlarca test videosu izledim. Herkes sessizliğini övüyordu ama ben hayatımda bu kadar gürültülü boğuk ve yüksek sesli traktör tadında bir motor görmedim duymadım. Aynı zamanda çok uğultulu geldi araç bana da eşime de, camı sunroof u fln açık sandım o derece. Yani 1.6 dizel 136 lık motor benim için bitti. 1.5 165 lik benzinlisini getirecekler test için onun çok sessiz olduğunu söylediler.

    Eksileri:

    *geri görüş kamerasının çözünürlüğü berbat.

    *çok gürültülü ve iyi izole değil motor kaputu

    * koltuk agr konforlu fakat kumaşın tasarımı çok kötü ve basit. deri paket şart.

    *bagaj kapağı manuel. isyan ettim. bunun patenti superb te olduğu için firma koyamamış sözde.

    * android play var deniyor ama yokmuş yani kullanılamıyormuş tr paketlerinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda Payas

    Ben de test sürüşü yaptım haftasonu. Test sürüşü öncesi onlarca test videosu izledim. Herkes sessizliğini övüyordu ama ben hayatımda bu kadar gürültülü boğuk ve yüksek sesli traktör tadında bir motor görmedim duymadım. Aynı zamanda çok uğultulu geldi araç bana da eşime de, camı sunroof u fln açık sandım o derece. Yani 1.6 dizel 136 lık motor benim için bitti. 1.5 165 lik benzinlisini getirecekler test için onun çok sessiz olduğunu söylediler.

    Eksileri:

    *geri görüş kamerasının çözünürlüğü berbat.

    *çok gürültülü ve iyi izole değil motor kaputu

    * koltuk agr konforlu fakat kumaşın tasarımı çok kötü ve basit. deri paket şart.

    *bagaj kapağı manuel. isyan ettim. bunun patenti superb te olduğu için firma koyamamış sözde.

    * android play var deniyor ama yokmuş yani kullanılamıyormuş tr paketlerinde.



    - Araçta android auto var. Bu uygulama yasal olmadığı için playstore'dan indirilemiyor ülkemizde. Ancak farklı yollardan yapılabiliyor biraz araştırınca göreceksiniz. Yani uygulama araç içi mevcut, bunda opel'in ne suçu var?
    - Geri görüş kamerasını test etmemiştim. Ben de sonradan sipariş verme aşamasındaydım tam da. Çözünürlüğü kötüyse yok yere 1200 tl vermeyelim.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.