Şimdi Ara

YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>> (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
13
Favori
50.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurummm25

    Eski insignia larda cd çalar yoktu yenilerde mevcut mu acaba?

    Eski insignia'larda 6'lı cd changer var... :)
  • Bugün eskişehir alpataya inceleyip fiyat almaya gittik.

    İnsignia'ya gelmeden evvel bütün opellerde dikkatimi çeken, hepsinde sürüş pozisyonunun kötü olması. Hiç birinde aracın önünü, genişliğini kestiremiyorsunuz, koltuğu kaldırsanız bile. Tek başına gömük oturmak sportif olmak demek değildir. Bmwde de alçak oturuyorsunuz ama kaputu net olarak görüp aracın önüne hakim olabiliyorsunuz. Bu bir.

    İkinci sıkıntı bütün opellerde bagaj tasarımı sıkıntı, hem yükseklik hem derinlik olarak sığlar. Ayrıca zannediyorum ki yükleme zemini sıfır olsun diye özellikle öyle tasarlamışlar ama bagaj tabanı çok yüksek, daha deirn olsaydı bagaj büyük olsaydı, bunun alt katı da vardır diyorsunuz ama bir iki model dışında yok.

    Üçüncü durum hepsinin çoğu marka gibi matruşkaya dönmüş olmaları. Direksiyonları, ön konsolları çok tipik ve benzer. Bu biraz sıkıyor.

    Dördüncü olarak bütün opellerde iç bunaltan bir siyahlık hakim iç mekanda. Bir renklilik, canlılık ferahlık yok. Konsol, üst konsol, alt konsol, koltuk, pandizot herşey siyah. Şunu bir aşamadılar.

    Yeni kasa astranın sw modelini gördüm, sport jantlı çok güzel duruyordu. Ayrıca elektrikli bagajı var 3/2 veya tam olarak çevirmeli düğmeden açıp kapatabiliyorsunuz bagajı. Bu çok orjinal, çoğu arabada olmayan bir olay sınıfında. Ancak bagaj tam bir hayal kırıklığı, büyük bagajlı bir hatch araba gibi bagaj yapmışlar, derinlik yok hiç, bu muydu diyorsunuz. Sonuçta sw almanın manası bagaj olayı.

    Arabaların hepsinin nedense direksiyon deri kalitesinde çok farklılık var. Gördüğüm en kötüsü insigniadaydı, sport versiyonunda çok kötü hisli derimsi bir malzeme vardı, ancak bir üst donanımda daha güzel bir deri vardı. Keza astrada, mokkada, daha sıkı dikilmiş, kalın ve ele daha kaliteli hissettiren deriden direksiyonlar var bu da şaşırttı.

    Yeni crossland x gelmiş değişik bir araç. Genel mazeme, panel, boya kalitesi baya bir iyi geldi gözüme, sanki diğer modellerden farklı bir yerde üretilmiş, bir tık daha kaliteli gibi.

    Bu arada alpata ağzına kadar araba doluydu, ilk kez bu kadar çok araç gördüm.

    İnsigniaya geri dönersek. Eski araç da iriydi ama bu daha da büyümüş. Kağıt üstünde bilemem ama görünüşta araç enlemesine beklenilenden dar gibi görünüyor. Eskisine göre daha alçak. Asıl olay botunda, baya bir uzamış, alçak keskin silüetle jaguarvari bir tasarıma kavuşmuş. Sırıtan bir yanı yok, özellikle beyaz, hakim gri gibi renklerde farlar falan çok yakışıklı ve sportif önden. Açık gök mavisi gibi bir rengi de vardı o da fena değil. Siyah ise arabanın çoğu hattını kapatıyor açıkcası.

    İçe gelirsek malzeme kalitesi hayal kırıklığı oldu. Autogefühl incelemesinde hala passatta yaklaşamadığı yer yer kalitesiz hissettiren detaylar olduğu söyleniyordu. Forumda ise çokca harika olmuş, passattan iyi olmuş gibi şeyler okuduğumuzdan neyle karışalacağımı bilmiyordum. Araç tam opelin araçları standartında. Bunu bilenler anlamıştır. Tatminkar; ama yeterli değil. İşçilikte hiç sıkıntı yok ama malzeme sorun. Direksiyon öyle bir araca daha kaliteli premium olmalıydı malzeme olarak. Üst konsol dikişli deri gibi gösterilmeye çalışılsa da görsel ve his anlamında olmamış. Genel butonlar, tasarım, pandizotlar herşeyde bir tam olmamışlık var sınıfında göre. KApıları kapatıyorsunuz japon araçları gibi tın tın, ucuz his veriyor. Eski insignia daha tok yapılıydı bu konuda. Ama bilmiyorum belki ağırlık tasarrufu için yapmışlardır, çünkü o cüsseye göre nisbeten hafif sayılabilecek bir ağırlıkta yapmışlar. Yani oturup d sınıfı dedirtmiyor doğrudan. Ama şunu da şöyleyeyim bu passatın gerçekten iyi olmasından kaynaklı. Trendline passat bile bundan daha tok ve kalite hisli bir araç malzmee olarak. Yoksa bu sınıfta 3.18d var misal, bugün test ettik, gerçekten kötüydü, yer yer insigniadan çok kötüydü o ayrı konu.

    Yani insignia iç malzeme kalitesi konusunda tatminkar diyebilirim. Kötü değil ama o dış tasarımın hele hele o fiyat etiketinin karşılığına vermekten çok uzak. Beğendiğim iki detay; birincisi sürücü pozisyonu çok rahat, pedal, direksiyon yerleşimi, kol dayama hepsi mükemmel, ama sürüş pozisyonu ergonomik olarak diğer opellerde olduğu gibi kötü. Koltuğu ne kadar yüksektirsem yükselteyim önü kestiremedim. Ben bu tarz araçları sevmiyorum açıkcası. İkinci güzel detay arka koltuk yerleşimi. Eski kasasında bilirsiniz arka koltuklar çok yukarı konumlandırılmıştı, bu biraz ilginç geliyordu insana. Yenisinde ise daha alçak olması gerektiği gibi tam bir tipik sedan yerleşimi var. Daha ferah. Diz, baş mesafesi gayet iyi. Ayrıca iç mekan hem boylamasına, hem de enlemesine gayet ferah. Fakat enlemesinde mondeo ve superb bir tık daha da ferah olabilir tam emin olamadım. Bunun dışında bagaj fiyatsko. Hem tasarım hem o kaca kasaya göre beklediğinizden baya vasat kalıyor en boy derinlik anlamında. Opel amblemine bastırılarak açılıyor ve liftback. Liftback olması kullanışlı olsa da iç hacim o kadar iyi olmayınca tasarım anlamında kullanışlılığı baltalıyor. Yani insan vag gruplarındaki mağara gibi ve çok düzgün olan bagaj tasarımlarını aramıyor değil.

    Bir versiyonun jantları inanılmaz tipsiz çatal gibi. Diğer jant tasarımları gayet güzel. Koltuk, pandizot döşeme kalitesi bir önceki nesle nazaran bir tık altta kalmış bence. 110binlik civicte deri döşeme standart 160binlik d sınıfı bu arabada deri koltuk vermiyor adam. Bu da abes. Kağıt üzerinde benzinli model performans anlamında bize vasat geldi. 165hp 250nm turbo motor, o kadar da ağır bir araç değil ama hızlanma değerleri vasat. Hem manuelde hem otomatikte. Bugün 3.18d ve 530i de test ettik yeni kasa. Şunu anladım civic rs cidden iyi hızlanan bir araçmış. 530i daha hızlı bir araç olmasına rağmen koltuğa yapıştırma tepki hızı anlamında rs gerçekte başarılıymış.

    İnsigniada ise benzinli motoru test etmek istedik, opel dizel satıyor diye benzinli yeni motorlu aracı getirmemiş test için, biz de test yapamadık. Araçta park paketi, sunroof, kış paketi ve style paketi mi ne vardı bu şekilde fiyat 162 bin civarı. Tamam oldukça dolu ve yeni bir araba ama malzeme hissiyatını ve performansını da düşününce bana anormal yüksek geldi. Bu fiyata kimse passat varken insignia almaz bence. Benim param olsa 110bine rs sedan alırım gerçekten iyi kalıyor çoğu araca göre f/p' de.

    Şimdi bu kadar yazınca böyle, klasik vagcı hep vag övmüş diyenler olur çok da fifi diyorum. Vagcı değilim ama gerçekten vag araçlarındaki sürüş pozisyonu, bagaj tasarımı, malzeme tokluğu gibi detayları görmezden gelemiyor insan.

    Bu araç bu motorlar maks 120bin olsa düşünülürdü, ama bu fiyatlara insanın aklına direk bmw veya passat gelir. Bmwde 3.18de 50bine yakın indirim var kampanya yapmışlar, fakat arabanın içi çok sası, malzeme kötü, kapı kolları tutuyorsun çıtır çıtır ediyor, oynuyor, gidiş 320d gibi değil, nazlı hızlanıyor, şanzıman motorla boğuşuyor ilk hızlanmalarda, gidiş çok sarsıntılı baya vasat. Motor sesi kabine çok yansıyor, yol ve rüzgar sesi çok fazla. Bmwye yakışmayacak kadar fazla. Bmw o araçta ne yapmış anlamadık ama fiyatın uygunluğu ondan olabilir. Aksine 3.18i'de bu yazdıklarımızın hiç biri yoktu. İç malzeme ve üretim kalitesi daha iyiydi Misal 3.18d de kapı kolu nu tutuyorsunuz elinizde esniyor pandizot. 3.18ide bu yok, sıkı, kaliteli bir kabin var. Üretim yeri mi farklı nedir anlamadık. Ayrıca 3.18i 136hp falan olmasına rağmen iyi yanlıyor, sürüşü gayet keyifli.

    Her şeye rağmen 50bine yakın indiriminden olayı (%22) millet çılgın atmış herkes 3.18d almaya çalışıyor millet whatsapptan anlaşıp kapora yolluyor, satış temsilcisi yanımızdayken sürekli galericiler almak için arıyorlardı kaldıysa diye. Çakallar indirimli dönemde alıp indirim bitince 8-10bin üstünden fiyatla satacaklar. Güzel iş valla. Boşuna dememişler para parayı çeker diye.

    Yeni kasa 530 i xdrive ise araba budur dedirtti gerçekten, eski kasasına nazaran iç hacim, izolasyon, ferahlık, yol konforu artı yönde gelişmiş, daha yakışıklı olmuş. Arka kapı pandizotu abartmıyorum camdan itibaren tam 4 parmak kalınlığında, buna rağmen iç genişlik de iyi. Eski kasada ön koltukların arkası çok iyidi, adama fenalık geliyordu arkada oturana, bundan daha ince profillik, daha alçak kibar tasarım yapmışlar artık arkada daha ferah oturuyorsunuz. Malzeme iyi, tabi bizimkisi 5.30 hakiki derili bay adolu bir araçtı vakumlu kapısı vs. Ama 252lik motor anca başediyor motorla daha altı gitmez bence. Tam kıvamında gidiyor araç 140-160-170 boğulmadan yağ gibi akıyor ama civic rsteki koltuğa yapıştırma hissini alamadık. Araç çok güzeldi ama 295binlik fiyat şöyle bir bakıp tebessüm ettiriyor sadece, benim ulaşabileceğim rakamların çok üsünde. x1'i çok beğendim dıştan çok iri x3 gibi duruyor, çok yakışklı ama o da 220bin civarı az donanımlısı. Yeni x5 içi çok güzel olmuş, tadından yenmez. mplus 1.18 vardı ağzına kadar dolu 182bin liste fiyatından 159'a veriyorlardı.

    Benim eyyorlamam bu kadar. Özetle insignia daha iyileştirilmiş ama hala yeterli değil ve o yeni fiyat etiketi resmen komik. Sürüş pozsiyonunu ise makyajda kesinlikle elden geçrimeleri lazım, ben böyle kötü sürüş pozisyonu opel ve kia dışında başka marka araçta görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 14 Temmuz 2017; 20:13:15 >




  • Bugün market alışverişi yaparken yeni insignia dizel otomatik sahibi biri geldi. Kendisine araçtan memnun olup olmadığını sordum. Aracı kendi fluence'i servise kaldırıldığı için kasko firmasının verdiğini , 1 haftadır kullandığını ve fluence'den çok daha az yaktığını, sık sık sarıyer yalova hattında araç kullandığını ve fluence'le 150 tl ye git gel yapabildiğini ancak bu yeni insignia ile 50 tl ye gidip geldiğini ifade etti. Bu 50 tl'lik muhabbet beni baya dumur etti. Bu konu hakkında ki yorumlarınızı özellikle bekliyorum. Bende rica ederek göstergeden ortalama tüketime bakabilir miyim diye rica ettim ve 7.1/100 ibaresini gördüm. Halbuki bu hafta sonu gittiğim opel topkapı bayisinde test aracı olan insginia da bu değer 10 litreydi!! Dizel motor sesi ise beni mest etti, benim benzinli astra ile neredeyse aynı desibele sahipti. Kısaca aklımda kalanlar bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iakgul -- 15 Temmuz 2017; 13:8:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opel Arden Otomotiv

    bir opel çalışanı olarak size talisman söyle kötü böyle kötü desem de inanmayacaksınız.

    yapmış oldugunuzu tahmin ediyorum. ama mutlaka 2 aracı test etmenizi tavsiye ederim.

    Passat mı Suberb mi yoksa insignia mı derseniz anlayabilirim. ama bu arac kesinlikle talisman ile yan yana koyulamaz ki talismanın sonu da Lattitue gibi olacak. bayileri biraz arastırmanızı da tavsiye ederim 2016 yılından kalan Talisman araç cok fazla.

    Excellence 1.6 Dizel 136HP AT6+sunroof: 155,000 TL

    Excellence 1.6 Dizel 136HP AT6+sunroof+AGR Deri koltuk :161,000 TL

    Excellence 1.6 Dizel 136HP AT6+sunroof+Premium tasarım paketi :174.000 TLYENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>>




    afedersiniz ama niye talisman ile opel yan yana konulmaz? eğer ki mesele benim 1.6 dizel 160 bg araç istememse haklısınız. yada artık bmw yada porche nin de kullanmaya başladığı 4c teknolojisiyse haklısınız. ama sizin aracınızın talisman ile yan yana koyulmayacak ne fazlası var? ben kendi arabamı almadan önce antalyadaki aşağı yukarı bütün bayileri gezdim. bütün satış temsilcileriyle görüştüm. %90 ı kendi arabaı ile ilgili bilgi vermek yerine rakip arabayı kötüleyen insanlardı. ve ne yazıkki bu %90 ın otomobil bilgisi ve hatta sattığı mala ilişkin bilgisi benim yarım kadar bile yok. sizden rica ediyorum insignianın talisman ile karşılaştırılamayacak olma nedenini belirtir misiniz?

    not: antotodan dizel otomatik astra sedan alan bir opel sahibiyim.




  • iakgul İ kullanıcısına yanıt
    Fluence den çok daha az yakan motor henüz icat edilmedi.
    Biraz sıkmış gibi geldi bana.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    talismanı da insignia yı test etmiş birisi olarak yazıyorum. kullanmış oldugum talisman 14,000 km de idi, iç malzeme kalitesi sürüşte verdigi his bana cok kötü geldi,trim 14.000 km aracta cok fazla trim sesi duydum. yani ne kadar anlatsak aslında boş olacaktır. 2 aracı da mutlaka test etmenizi tavsiye ederim.

    diğer bir mevzu ise 2.el değeri olarak talismanı yan yana koyamıyorum, diyeceksiniz ki biz aracı kullanmak için alıyoruz satmak için almıyoruz, aldıktan 3-5 sene sonra takasa vermek istediginiz de veya satmak istediginiz de renault'un Latitude modelinde veya ford'un mondeo modelinde oldugu gibi inanılmaz düsük fiyatlara gidiyor araçlar

    bugün D segmentte premium markları saymassak liderler belli ve alınacak araclarda belli

    1-passat
    2- super b
    3- insignia

    bazı arkadasların bu aracı begenmedigi ve passattan daha kötü oldugunu yazıyorlar.

    124,000 tl'ye vergi levhası olan müşterilere dizel otomatik enjoy paketini veriyoruz ki otomatik frenlemeden, yaya korumasına, şerih ihlal den anahtarsız girişe, applecar play'den android car'a kadar araçta nerdeyse herşey var. peki vag vag cılara sunu soruyorum.

    135,000 tl ye golf mü ?
    125,000 tl ye vw passat trendline mı? (hız sabitleyici dahi yok)
    124,000 tl ye insignia dizel otomatik enjoy paket mi?

    kıyaslayacagınız aracların fiyat/performans olarak bakılması mutlak değerde en önemlisi bence

    plazada sunu cok görüyorum adam 2017 model e 250 dizel'den iniyor, teste cıkıyoruz ben insignia'yı begenmedim diyor. kullanmış oldugu mercedes'i ne kadar aldınız diye sordugum da 430 bin tl para verdim diyor kıyasladıgı arac ise 124,000 tl 'lik enjoy paket

    bu aracın fiyatı 100.000 tl olmalıydı ki bu araç satardı diyen arkadaslara söyle diyeyim araç satıyor su an için bir sıkıntı yok ki AGUSTOS ayında %3 zam geliyor. fiat egea gibi bir aracın dizel otomatik modelinin 98,000 tl oldugu bir dünyada insignia'nın da 100 bin tl olmasını da beklmeyelim, ya focusun bakın mondeo demiyorum focus 120,000 tl olmuş.




  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    125 gayet uygun bir fiyat. ama her firma 4 ruhsat bulamayabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    1 ruhsat için bu fiyat gecerlidir. 4 ruhsat olur ise 123,000 tl
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    3.18d'nin motoru sizi tatmin etmedi mi? 320d ile karşılaştırınca tabi ki zayıf kalır ama 150bg güç 320nm tork az değil. Hızlanma değerleri de kötü değil kağıt üzerinde.
    Sevmediğiniz kısım ne motorda? Detay verebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdknt -- 15 Temmuz 2017; 11:38:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opel Arden Otomotiv

    diğer bir mevzu ise 2.el değeri olarak talismanı yan yana koyamıyorum, diyeceksiniz ki biz aracı kullanmak için alıyoruz satmak için almıyoruz, aldıktan 3-5 sene sonra takasa vermek istediginiz de veya satmak istediginiz de renault'un Latitude modelinde veya ford'un mondeo modelinde oldugu gibi inanılmaz düsük fiyatlara gidiyor araçlar

    Cevabınızda ki bu kısma çok takıldım açıkçası. Sorması ayıp bu takas oran opel için farklı mı sanki? 2 ayrı il de 4 ayrı opel bayisi 2011 Opel Astra J Sport paket Active Select 51bin km de kazasız, değişensiz emsalsiz aracıma nasıl bir takas fiyatı verdiler sizce? Üstelik Insignia alıcısı olmama rağmen, yani adamlara kendi araçlarını öneriyorum takas için!!! Teklif ettikleri fiyat45bin!!! El İnsaf, yuh! demezler mi adama? Konuyu uzatmayacağım anlatmak istediğim Opel'in ne yazık ki takas'da bi nissandan ya da kia'dan hiç de üste kalır yanı yok göreceğiniz üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iakgul -- 15 Temmuz 2017; 13:21:14 >




  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    Uzun uzun yazmissiniz cok guzel fakat cevaben sadece sunu soylemek istiyorum. 135 binlik golften inip (vergi diliminden dolayi cok rahat 120 civarina alinir) 124 binlik (o da vergi levhasi vs olana) insignia'ya binince aradaki farki anliyorsunuz. Bunun icin uzman olmaya veya E serisi ile karsilastirmaya gerek yok. Ustelik golf dediginiz arac 2012 de cikmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demoX -- 15 Temmuz 2017; 13:25:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Arden Otomotiv kullanıcısına yanıt
    öncelikle nazik cevabınız için teşekkür ederim. gayet uzun yazmışsınız ama benim sorduklarımın cevabı maalesef yok. ailemin yaklaşık 30 yıllık renault serüveni var şu andada babam latitude kullanıyor. 50.000 km de ne çıtırtısı var ne de bir sorunu. ikinci el değerine gelirsek, ben 2011 toyota aurisimi bayiye bıraktım. 40.000 km de çünkü talibi çok yoktu çünkü bizim insanımız için toyota demek corolla demek bu da suni ikinci el piyasasına sahip oluyor. hal böyleyken dizel otomatik corolla yerine ben çok daha iyi olduğunu düşündüğüm astra j sedan dizel otomatik aldım. ayrıca 10 yaşındaki s serisi ve 7 serisi araçlar değerlerinin çok önemli bir kısmını kaybediyor. ha keze sıfır volvolar. şimdi sırf ikinci elleri yüzünden bu araçları yok mu saymalıyız. ben bir önceki insignia benzinliye taliptim aslında ondan alacaktım ama bel büken zamlar ve kur farkı yüzünden alamadım. sizin 1.4t insignia nın fayda maliyet aracıydı. aynı şekilde superb ve passat da görece uygun fiyata benzinli giriş modelleri getirdikleri için gözde araçlar. eski insignia ya hayran birisi olarak öyleyeyim özellikle donanımlı bir passattan inip de yeni insignia ya binince kalite farkı çok bariz. evet yeni insigsnianın iç mekanı genişlemiş, bagajın hb tarzı olumlu ama d sınıfı gibi hissettirmiyor malesef. mesele sadece malzeme kalitesi de değil iç dizayn. fazla astra k olmuş fazla sade olmuş. insignia şu anda opelin amiral gemisi böyle bir sadelik bence kabul edilemez. dış tasarım ise talismanın yanında çok sönük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 15 Temmuz 2017; 16:27:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdknt

    3.18d'nin motoru sizi tatmin etmedi mi? 320d ile karşılaştırınca tabi ki zayıf kalır ama 150bg güç 320nm tork az değil. Hızlanma değerleri de kötü değil kağıt üzerinde.
    Sevmediğiniz kısım ne motorda? Detay verebilir misiniz?

    Evet tatmin etmedi, 2 litre motor ve bize söylenen yazılımla 320d'nin zayıflatılmış hali. Ama realite farklı, bir de yazdığım gibi 3.18d'yi sevmememizdeki neden sadece motor değildi, yazayım:

    -Araç içeriye bir d sınıfı ve bmw markası olarak çok fazla motor sesi alıyor, biraz gürültülü çalışan vw dizeller bile daha sessiz misal. Sadece motor sesi değil 100km hızın üstünde çok fazla lastik ve rüzgar sesi alıyor. Sanki 90 lara dönmüş gibi hissettim kendimi.
    -En vasatından deri döşeme yapmışlar her yerde dikiş hataları, yamuk yumuk kıvrılmış köşeler göze batıyor, sanırsın bmw yapmamış, bağcılar sanayide döşeme yaptırılmış.
    -Araba sport plus'tı amortisörleri çok sert, şehirler arası düz yolda giderken sürekli sallantılı gidiyor araç, konfor iyi b sınıflarından bile kötü. Acaba bmwlerdeki klasik titreme olayı mı diye baktım hayır bildiğin sallantılı gitme olayı.
    -Motor hiç 2litre motormuş izlenimi vermiyor. Sanki 1.5 dizelmiş gibi isteksiz, daha doğrusu devirlenmesinde sorun yok ama ivmelenmesi tatmin etmiyor. Kadranda hıza bakıyorsunuz 100den sonra kesliliyor, hızlanmak istemiyor. Dizel olup koltuğa yapıltırma bekliyorsunuz bu da ortalamalarda. İnanın hyundai'nin kullandığı 320nmlik crdi motorda bunun iki katı koltuğua yapıştırma hissi var. O aracı hala unutmuyorum o yüzden. Bişlemiyorum belki zf torku çok törpülemiş bu modelde.
    -Kapı pandizotları azıcık itince resmen görülür şekilde esniyor, kapı kolunu sıkı tutarsanız çıtır çıtır ses geliyor. Araba sanki bmw değil gece üretimi suzuki.

    Tüm bu yazdıklarım yüzünden hiç beğenmedik aracı. Ayrıca 320d ile fiyat farkı nisbeten az. 1.16i de, 3.18i de kullandık, onlarda ub yazdığım işçilik, malzeme, izolasyon, konforsuzluk sorunları yok. Gidişleri de çok daha canlı bmw gibi gerçekten. 1.16 m plus vardı, iç malzeme, döşeme kalitesi çok farklıydı. Kapılar taş gibi gram esneme, oynama ses yapma yoktu misal. İki araç nasıl aynı yerde üretiliyor diye şaşırdık.

    Yani işin özeti ne motor kağıt üstündeki değerleri sürüşe yansıtıyor, ne araç bmw hissi veriyor. Param olsa asla almayı düşünmezdim 3.18d. O kadar ki dün acaba 3.18d'nin üretim yeri almanya dışında başka bir ülke mi acaba diye açıp baktım ama birşey bulamadım. Bu yazdıklarımı anlamanız için gidip test sürüşü yapmanız lazım. Video izleyerke, kağıt üstü değerlere bakarak deneyimlenecek şeyler değil.




  • Passat ın bu kadar övülmesine şaşırmamak elde değil. Vag grubu bilhassa vw lerde çok büyük illüzyon yapar. En basit malzemeden yapılmış iç dizayn parçaları öyle allayıp pullarlar ki, sen derece kaliteli gibi görünür ama ilerleyen zamanlarda gerçekler ortaya çıkar ve bozulur. Ölçülendirmelerde ise hep bir uyanıklık , yanıltma vardır. Örneğin iç kısım arka tarafın enini ölçerken en uzak mesafe olan iki yan cam arasını baz alır, tüm D sınıfı araçlardan en büyüğü gibi görünür. Halbuki diğerleri kol dayatmalardan ölçülendirir. Bagajları hep en büyük olandır, zira hacim ölçüsü olarak belirtirken stepne lastiğin kapladığı hacimi de ilave ederler. Yakıt sarfiyartı 1,6 lt dizel + DSG şanzıman için fabrika verisi şehir içi 4,5 lt derler, kullanımda görülür ki 7 lt civarındadır. Rüzgar sesi ve DSG şanzıman sorunları başlı başına bir konu, sayfalar yetmez anlatmaya
    Emisyon konusunda yaptıkları sahtekarlıkları zaten tüm dünya gördü. Bu markanın nesine inanayım ki?




  • Beyler sıfır araç alacağız.

    Insignia'nın bundan önceki kasasının arkasını hiç beğenmiyordum.

    Şimdi bu modelini gördüm aşık oldum araca.

    Focus, Kuga, Passat, Insignia arasında gidip gidip geliyorum.

    Bu Insignia'nın başlangıç fiyatlı dizel 1,6'sı hiçbir ek olmadan paketsiz hali ne kadar hocam ? @Opel Arden Otomotiv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mishakal -- 16 Temmuz 2017; 2:18:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realson

    Passat ın bu kadar övülmesine şaşırmamak elde değil. Vag grubu bilhassa vw lerde çok büyük illüzyon yapar. En basit malzemeden yapılmış iç dizayn parçaları öyle allayıp pullarlar ki, sen derece kaliteli gibi görünür ama ilerleyen zamanlarda gerçekler ortaya çıkar ve bozulur. Ölçülendirmelerde ise hep bir uyanıklık , yanıltma vardır. Örneğin iç kısım arka tarafın enini ölçerken en uzak mesafe olan iki yan cam arasını baz alır, tüm D sınıfı araçlardan en büyüğü gibi görünür. Halbuki diğerleri kol dayatmalardan ölçülendirir. Bagajları hep en büyük olandır, zira hacim ölçüsü olarak belirtirken stepne lastiğin kapladığı hacimi de ilave ederler. Yakıt sarfiyartı 1,6 lt dizel + DSG şanzıman için fabrika verisi şehir içi 4,5 lt derler, kullanımda görülür ki 7 lt civarındadır. Rüzgar sesi ve DSG şanzıman sorunları başlı başına bir konu, sayfalar yetmez anlatmaya
    Emisyon konusunda yaptıkları sahtekarlıkları zaten tüm dünya gördü. Bu markanın nesine inanayım ki?

    Kusura bakmayın da bol sıkmışsınız. İki tane vw aracım oldu, çevremdeki arkadaşlarımın da oldu. Hiç birinde 4,5 yazıp 7 yakan olmadı, her markadaki gibi fabrika verisi +1 litre şeklinde gidiyorlar. Kasarsanız fabrika verisine yakın da gidersiniz ama manası yok o şekilde mülayim sürüşün. O kadar kuruş hesabı yapan atmosferik araç alıp lpg ile kullanabilir mesela.

    İkinci olarak "basit malzemeden yapılan bozulan iç mekana" çok güldüm. 8 yaşına gelmiş golf mk5 kullanıyordum, ne bir tane trim sesi, ne bir koltuklarının süngerinde deformasyon, ne direksiyon derisinde aşınma vardı. Siz isterseniz 5 yıllık renault, citroen hatta bmw markaların araçlarına bakın koltuk döşmeleri nasıl eğilip, çöküp formunu kaybediyor, 6 ayda nasıl toyotaların, hyundailerin direksiyon derisi soyuluyor, 2 basınclı yıkamada nasıl hondaların su bazlı boyaları kalkıyor. Nasıl butonları soyuluyor. Bunlardan söz etsenize biraz da. Hiç boşuna sıkmayın, vw sevmeyebilirsiniz bu gayet kabul edilir ama adamlar iyi araç yapıyor. Alan alıyor, seven seviyor zaten siz merak etmeyin.

    Şimdi golf 8 gelecek onda da forumda bir ton kötüleme yapılacak ama yine satış rekorları kırıp sınıfının en iyi aracı seçilecek hep karşılaştırmalarda. Rüzgar sesiymiş :) Çoğu modeli sınıfındaki en iyi zolasyonlu araç çıkıyor. Kendim de dsg kullandım çevremdekiler de kullandı, herpsi memnun. Kaç tane dsgli araç satılıyor da kaçı arıza yapıyor. Bunlar hep çekememezlik başka bir şey değil. Diyorum ya sevmeyin ama saçma argümanlarla .ok atmayın komik oluyor.

    Ne alacak millet leğen plastikli renault mı alacak? Atmosferik motorlu toyota mı alacak? Park sensörünü bile lütuf gören xenon fara 5bin opsiyon isteyen ford mu alacak? Şehirler arası yolda bile 10 litreden az yakmayan mondeo mu alacak? Ayda 30 tane satan piyasası sıfır olan mazda mı alacak? 150 hp olup 120hp arabalardan yavaş giden opel mi alacak? Üstüne 80bin daha verip bmw mi alacak? Ne alacak? Pazarda belli sebeplerden dolayı tutan markalar var işte. Kimi ekonomisinden, kimi ucuzluğundan, kimi piyasasından, kimi f/p dengesinden.

    Hani anlamıyorum yüzbinlerce insan salak, bir forumdaki sizler gibi 2-3 kişi mi akıllısınız.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    sana katıldığım noktalar var katılmadığım nokta var. biz şirketin caravelle ini 320.000 km de sattık araç sanayi görmedi malzemelerde ne bir deformasyon ne bir eskime. gayet başarılı. çok eleştirilen jetta bile makyaj sonrası kendini toplamış. ayrıca ford ve opel tarzında olmasa da vw araçları değişik bir sürüş zevki veriyor. ayrıca özellikle ötv artışından önceki son derece makul fiyatıyla passat çok c sınıfı araçtan pay çaldı. bunlar gerçekler. ama dsg konusunda hatalısın. ben 1.2tsi dsg jetta için çok gittim gittim geldim. araç çok hoşuma da gitmişti. vw ile ilgili bütün forumları, yorumları gözden geçirdim. 2017 yılında bile kimse şunu diyemiyor " hocam bitti dsg nin arızalanması adamlar sorunu çözdü". onun yerine "boşver merak etme bozulunca garantiden değiştirirsin" yani dsg sorunu bir vakıa. reddetmenin manası yok. ama vw araçları sınıfındaki gösterişsiz tasarımlarına rağmen (golf IV ile VII yi dışarıdan bakım ayırmak bile güç)(kabul biraz mübalağ var ama demek istediğim anlaşılmıştır) yada buzdolabından hallice iç mekan şıklığı. yine de adamlar gerçekten kaliteli araçlar yapıyorlar.




  • Ben sıkmıyorum ve sizin açıklamalarınıza kahkalara ile gülüyorum. Bırakın bu fanlığı
    1. Yıllardır zorunlu olarak vw araçlar kullandığım için yazıyorum. Hepsinde oluşan arıza ve kırılan dökülenleri yazmakla bitmez
    2. Yakıt sarfiyatı da gidin Passat sitelerine bakın, en iyimser ve fanlar bile 6,5 lt nin altına inemiyor
    3. Almanya da bu araçların ön konsol ve kapı parçaların yapıldığı fabrikada 2 hafta kaldım, neler görmedim ki....

    Başka marka söylerseniz , onlarında kötü yanlarını yazabilirim. Hiç Bir marka bağımlısı değilim

    Ayrıca en önemlisi; dediklerimin hepsi yanlış, Mercedes ten bmw den daha kaliteli diyelim. Euro emisyon skandalını damı aklayacaksınız.hepsinden öncesi yapılan sahtekarlık var ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realson -- 16 Temmuz 2017; 12:30:8 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mishakal kullanıcısına yanıt
    vergi levhanız var ise enjoy dizel otomatik araçları 125,000 tl den yardımcı olabiliyorum
  • iakgul İ kullanıcısına yanıt
    her bayi 2.el için ne yazık ki ayrı fiyat verebiliyor.

    2.el aracınızı birde bize sorarsanız ve bizde cok düşük verirsek dediginiz de haklısınız. su anda sizin araca verecegimiz fiyat 54,000 tl fiyat verirdik
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.