Ağlamayın la Bu enflasyon ile bu döviz kuru ile kimse 1000 tane arabayı bayisine getirmez 10 tane gelir bayiye araba oda karaborsaya düşer Ağlayın lan asıl suclu yönetenler değil al satçı galeri falan yoksa ülke Norveç gibi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Peugeot 408 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
iki araç ihtiyacımız var , o nedenle 308 i aldım.Mevcutta ki araç 2000 motor ve 190 beygir.Bu aracım yerine ise 408 i düşünmüştüm ama 1.2 motorla kararsız kaldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yabancı inceleme videolarına gelen yorumlarda 1.6 225 Bg olan versiyonun bile nerdeyse araç için hantal kaldığını ve yetersiz hissettirdiğini söylemişler. 1.2T 130 çok kötü hissettirecektir. Corsa 1.2T 130 bg kullanıcısıyım. Bu arabanın motoru bu. 308-408 gibi daha kaslı daha ağır daha hacimli arabalar için yetersiz kalacağını düşünüyorum.
-
Bu motor bu arabaya olmamış. Ama işte mecburen bunu getirmek zorundalar. Diğer seçenekler 180 ve 225 hp plug in hybrid olduğu için fiyatları yüksek olacaktır. Araç güzel, kalitesi yüksek, ama bu motorla bu arabayı almam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyat uygun geldi bana. Motor konusunda saçma sapan evet ama tercih edilir yani.
-
1.2 motor 130 beygir ile Bu araba şahinden farklı hissettirmez trafikte. Arka tampon şahinden çıkma da olabilir
Kaldı ki 1.2 motor trigeri motor yağı ile beslenen ve çapak yapıp yatak sarma ihtimali bulunan ve 15 bin km sonra buji kesip titreyen 3 silindirli mühendislik hatalı bir motor. Almayın arkadaşlar 208 308 3008 508 bütün model gruplarına girin okuyun yüzlerce insan var bu sorunları yaşayan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O yabancı incelemenin kaynağını/linkini verebilir misiniz merak ettim, inandırıcı gelmedi bana 225 bg için, incelemeyi kim yapmış ona bakmak istiyorum.
-
225hp motor gibi gitmiyor.. 508'de böyle yeni bir durum değil bu. aynı şekilde hacmine göre çok güçlü motor turbo boşluğu oluşturduğu için 8 ileri otomatikle uyumu da pek beğenilmez.. 2.0 motorlar gibi olmuyor.
Yabancı dergiler 2.0 motor 200 beygir üstü rakiplerle kıyaslıyorlar.. oralarda 1.6 vergi avantajı diye bir şey olmadığı için fiyatları çok benzer..
Bu yüzden 1.6 motor bizim ülkedeki durumun aksine dezavantaj oluyor.
-
Arka tampon benim de gözüme tuıhaf geliyor, yakından görmem lazım aracı.
Triger kayışı için bahsettiğiniz sorun vardı. Artık yok.Bunun bu şekilde dillendirilmesi son derece yanlış.
Kayış yağın içinden geçiyor, bu da kayışın özelliğini yitirmesine sebep oluyor, düşen kopan parçalar motoru hallediveriyor idi.
Peugeot 2013-2017 arası yarım milyon aracı geri çağırdı (öyle kendi haline bırakmadı milleti)
Ve görüldü ki 60 bin milden (100 bin km kadar) önce bu sorunu yaşayan yok.
Sonra Peugeot 112500 mil (yaklaşık 180 bin km) / 10 yıl olan kayış değişim aralığını revize etti ve 64000 mil (yaklaşık 100 bin km) / 6 yıl yaptı.
The belt change interval on the 1.2 PSA Puretech engine has reduced from 112,500 miles/120 months down to 64,000 miles/72 months
Kısacası bu değişim için verilecek para e(ben UK sitesinden baktım bunlara orada 500 pound bu değişim yani 12500 TL filan) erkene geldi tek olumsuzluğu o, 180 bin yerine 100 bin km veya 10 yıl yerine 6 yıl.
Bu motor hakkında çeşitli yerlerde tüm bunklar anlatılmadan kötüleme yapılması son derece yanlış ve sorumsuzca bir şey.
Ben de 180 beygir olsun isteerdim bu araba ama 130 beygir motorun da arabaya yeteceğini düşünüyorum, ama sokak apaçilerini ve araba kullanmasını bilmeyenleri tatmin etmez.
-
Benim yanıt yazdığım mesajda 225 beygir bile 408 için hantal kalıyor denmiş.
Merak ettiğim o. Bende 180 beygir 3008 var, ne hantalı, uçuyor araba, dolayısıyla 408'de 225 beygirin hantal kalması imkansız.
O yüzden kaynağını merak ettim, nasıl biri/bir site bunu yazmış diye.
Emiinim 130 beygir, 225 beygir gibi gitmez tabii ki. 180 bile çok farkettirir ama bence test sürüşü yapıp görmek lazım. Ben yüksek güçlü araba severim ama bir motor güçsüz diye kötü demem, amaç farklıdır. 130 beygir bence gayet de götürür arabayı. Mesela 508 için 130 beygir motor olmaz bana göre, ama 308 veya 408'de olabilir. Vitesle uyumunda sorun varsa o durum başka, o konuda bir fikrim yok.
508'in 225 beygiri de kalmadı artık benzinli bile gelmeyecek dediler. Gerçi diğerlerinde de öyle artık benzinli araçların güçlüleri yok Peugeot'da (ve belki başka markalarda da) , ben dizel alırım da elektrikli veya mild hibrit almak istemem. O kadar saçma ki bu elektrikli araçların çoğalma hızı. Şarj imkanları çok kısıtlı müstakil evin olmadıkça.
Renault Austral çıkacak, tam hibrit olanı; incelemelerinden çok beğendim aracı ama onda da başka soru işaretleri var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fennezs -- 15 Mart 2023; 9:19:13 >
-
Arkadaşlar Ankaradaki bayilerle konuşan oldu mu acaba?
-
Hocam arabayı kullanmadan kafadan tahminen yorum yapıyorlar.
-
1.2 puretech 110 ve 1.6 puretech 180 motoru da kullandim uzun süre. Ne vuruntu ne de baska bir sorun yaşamadım. Ayrıca yakıt tüketimi harika bu iki motorun da. Nedenini bilmiyorum ama 2023 itibariyle 1.6 puretech psa grupta kullanılmıyor. Sadece ds7 etense de mevcut sanıyorum. Gönül isterdi 408 de 1.6 180 ile gelsin ama ne yapalım 4 4 luk araç çıkmıyor malesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuştum 17si itibariyle satışa baslayacaklarmis. Fiyat listedekinden yuksek olur dediler. Uste 100k eklerler saniyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam anlatamadım sanırım..
O editörler ve kaynaklar 508 1.6 225hp'yi 2.0 Tsı Arteon ile kıyaslıyorlar mesela.. veya 2.0 230hp İnsignia ile kıyaslıyorlar. 2.0 S60 ile kıyaslıyorlar. çünkü rakipleri bunlar.
Ve bunlara göre yavaş kalıyordu araç. yani 225hp gibi hissettirmiyordu zaten youtube'da bir sürü videosu var gidişinden belli ne bakarsanız nasıl olduğu.
180lik iyidir bu arada, 180hp gibi gidiyor.
Bende kullandım 508'i, ilk binerken heyecan yaptığımı hatırlıyorum.. çünkü ağırlığı da düşük 1410kg ve 225hp, mermi gibi bir şey bekliyor insan.
Fakat hiç öyle 1400 kiloluk 225 beygir araba hissi almadım. Max 190-195hp civarı.
Asla araba gitmiyor değil tabi ki, ciddi performanslı hele ki Türkiye için başka alternatifi yok.. ama yabancılarda durum farklı, onlarda çeşit çok.
-
Çorumda Peugeot bayinde dün gördüm. Azcık inceledim. Tabiri caizse manda kasa araba bu olsa gerek. Çok büyük ama dışı da içi de çok güzeldi. Fiyat sormadım. Soramadım. Ama ilk gördüdüğümde bu neyyy layynn dedim yanımdaki arkadaşlara. O derece güzel.
-
225hp olan bildiğim kadarıyla phev versiyon.
Batarya, elektrik motoru vs ekstra ağırlığı hesaba katınca 225hp gibi gitmiyor olabilir. Kağıt üzerindeki 225hp yi görünce hemen beklentiye girmemek lazım.
Şimdi kontrol ettim.
225hp phev versiyon 1706kg,
1.2 puretech 1393kg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 15 Mart 2023; 12:41:15 > -
Hala 2013 2017 olayındasınız siz. Bu sorunları yaşayan araçlar 2018-2021 aralığında yaşandı kendi aracımın da 40 binde trigeri değişti.
O sorunları yaşayanların araçları da 20 bin km ile 60 bin km aralığında insanlar çünkü araçlar 1 2 yaşında en fazla.
Size gerçek kullanıcı deneyimi sunuyorum siz bana reklam içerikli yazıları 500 dolara yazan sitelerin bilgilerini getiriyorsunuz, girin gruplara araştırın. Öğrenmeye alerjiniz var belli.
Bana sorumsuz diyebilmeniz için bu sorunları size söylemeden koşarak alın harika motor demem gerekirdi ( sizin yaptığınızı yapmak yani)
Siz ve sizin gibilere 130 beygir bile çok 90 beygir 140 tork yeter artar size usta şöförsünüz ya hani
En son yazdığınız ise tamamen hayal kırıklığı olduğunuzu tesciller nitelikte. 1500 kg aracı 130 beygir 230 tork ile yeter diyen bir insana daha fazla ne teknik ne de kendi görüşlerimi paylaşmam, siz de daha fazla alıntı yapıp vaktimi almayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yanlışınız var düzeltmek isterim 408 1.2 puretech motor ile 3234 lbs / 1467 Kg
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X