Şimdi Ara

Yeni Renault Fluence 2011 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
17.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı hali nispeten daha iyi gibi.Ama Renault un şimdiye kadar ürettiği en tipsiz arabası bence.Artıları yok mu tabii var.Mesela arka koltukları oldukça geniş ve rahat.Bagajı çok büyük ama bagaj kapağı açıp kapatırken kırılacakmış gibi duruyor.Ön yolcu koltuğu normal pozisyonda iken diziniz göğüse çarpıyor.Sürüşü çok keyifsiz clio a benziyor.
  • Beğeniler hakikaten bazen iyice farklılaşıyor ... Bende önceki arkadaştan farklı olarak arkadan duruşunu seviyorum ... önden kurbağa gibi görünüyor .. ve bence Megane II , torosu saymassak renault un başyapıtı ..
  • çok şapşal olmuş;

    bu güzel kasanın ön yüzünü megane a benzetmemek için zırvalamaya devam....
  • Yazan arkadaş sağlam sallamış bizimkiler de yemiş.

    Bu araç logoları ve yazıları Fluence yazmasına rağmen Kore'de üretilen SM3.

    Sadece ön tampon görseli farklı Fluence'ın Türkiye'deki versiyonuna göre.

    Kore'de üretilen araçlar uzak doğu bölgesine SM3 / Fluence adıyla satılıyor.

    Avrupa'ya satılanların tamamı Türkiye'deki Fluence ile %100 aynı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sparhawkisme

    Yeni ön tasarım hafiften Latitude'e benzemiş..

     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011


     Yeni Renault Fluence 2011







  • yine olmamış bence

    en çirkin haliyle bile en fazla satan araçlardan... bence bu arabayı makyaj felan kurtarmaz yeniden bambaşka bir yüzle yapılması gerekir.Fakat tabi ki çirkin olması Bir Renault ekonomisi ,sınıfının en iyi F/P araçlarından birisi oplkması ,sınıfının d sınıflarına kafa tutabilecek kadar en konforlu ve en güvenli aracı olduğu gerçeklerini değiştirmiyor.
    Zaten Renault eli yüzü düzgün bir fluence yaparsa açık ara satış rekorları kırar ve segmentte fluence ve diğerleri şeklinde bir durum ortaya çıkar.
  • Beğeniriz ya da beğenmeyiz, tercih meselesi.



    Alıntı : "Otohaber" dergisi 21-27 Şubat 2011 sayı: 08

    Fiyat Kalite Endeksi (F.K.E.)
    YENİ OTOmobil DEĞERLENDİRME STANDARDI

    Renault Fluance 1.5 dCİ
    Düşük kullanım maliyetleri sayesinde avantajını tüm rakipleri karşısında koruyan araç 5.51'lik F. K. E değeriyle,
    binek otomobiller arasında zirvedeki yerini koruyor. (0tohaber Dergisi)


    Tercihlerin çoğunluğu Fluanceden yana kullanılıyor.

    Hangi araç bizi mutlu edecekse onu almak gerekir.
  • İşte elektrikli Fluance ve fiyatı


    Elektrikli otomobilde ÖTV ve fiyat belli oldu!

    Yüzde 3 ÖTV ile elektrikli Fluence fiyatı 26 bin Euro!

    26 Şubat 2011 Cumartesi, 09:31:28 Alıntı: habertürk

    Elektrikli otomobilin vergisi belli oldu. Maliye Bakanı Şimşek, elektrikli otomobillerin motor gücüne göre yüzde 3, yüzde 7 ve yüzde 15 olmak üzere 3 ayrı kategoride vergilendirileceğini açıkladı. Buna göre Türkiye’de üretilen elektrikli Renault Fluence’ın fiyatı 26.300 Euro’ya gelecek

    Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, motor gücü 85 kilovatı geçmeyen yani 113 beygire kadar olan binek otomobillere yüzde 3, 85-120 kilovat arasındakilere yüzde 7, motor gücü 120 kilovatı aşanlara da yüzde 15 ÖTV uygulanacağını açıkladı. Böylece Türkiye’de üretilen elektrikli tek otomobil olan Renault Fluence Z.E.’nin fiyatı yüzde 3’lük ÖTV oranıyla başka bir devlet desteği olmazsa 26 bin 300 Euro’ya gelecek. Fransa’da 5 bin Euro’luk özel destek olduğu için araç ilkbahardan itibaren 21.300 Euro’ya satılacak.

    SIFIRA KADAR ÇEKME YETKİSİ VERİLMİŞTİ
    Öte yandan Şimşek, düzenlemede, motor gücü 20 kilovatı yani 26 beygiri geçmeyen elektrikli motosikletlerden de yüzde 3 ÖTV alınmasının öngörüldüğünü ifade etti. Ayrıca motor silindir hacmi 250 cm3’ü geçmeyen diğer motosikletlerde de ÖTV oranının yüzde 22’den 8’e düşürüldüğü belirtildi. Torba Kanunda da motor gücü 85 kilovatı geçmeyen binek otomobillere yüzde 37, 85-120 kilovat arası olanlara yüzde 60, 120 kilovatı geçenlere ise yüzde 84 ÖTV öngörülmüştü. Kanunda, Bakanlar Kurulu’na bu oranları yüzde sıfıra kadar düşürme yetkisi verilmişti. Bakanlar Kurulu, elektriklide ÖTV’yi sıfıra kadar düşürme yetkisini bu yönde kullanmış oldu. Şimşek, yeni ÖTV ile, bu tür araçlar için teşvik edici bir vergileme amaçlandığına dikkati çekti.

    "YÜZDE 3, 0'DAN BÜYÜK"
    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, açıklanan vergilerle Türkiye’de Eylül 2011’den itibaren satışa çıkması beklenen elektrikli Renault Fluence Z.E.’nin fiyatının 26.300 Euro’ya geleceğini belirtti. Ancak Aybar, aracın Türkiye’de üretiliyor olması ve Türkiye’ye özgü yeni bir modelin de olabileceği dikkate alındığında bu rakamın biraz daha altına inilebileceğini söyledi. Aybar açıklanan oranlarla ilgili olarak ise “Bu hükümetin bir irade göstermesidir. 3, 0’dan büyüktür ama müteşekkiriz. Bu oranlar en az 5 yıl uygulanırsa destek anlamı taşır” dedi.
    HT EKONONOMİ




  • Tasarımını beğenmeyen arkadaşlara cevabım şu olacak.

    Araba sadece görünüş değildir. Yaklaşık 6 sene Alfa Romeo 147 kullandım. Ayrıca babamda ve ablamda Ford focus var. Onlarıda oldukça fazla kullandım. Çocuk olunca Alfa romeo bana küçük geldi ve bir dizel Fluence aldım. Size şu kadarını söyleyeyim. Motor olarak ve yol tutuşu olarak tabiki Alfayla boy ölçüşemez. O yüzden o konularda çok yorum yapmayacağım. Ama şunu söyleyebilirimki Ford Focusun dizelinden hiçbir eksisi yok. Asıl söyleyeceğim şu Alfa romeodanda Ford focustanda konfor olarak üstün. İçerisi daha geniş ve ferah. Belkide döşemenin bej olması böyle hissettiriyor. Motor sesi bir dizel için oldukça iyi. Özellikle Ford focusa göre mükemmel diyebilirim. Motor sesine şartlanmadıkça sizi asla rahatsız etmiyor. Yakıt tüketimide Ford Focusa göre çok daha iyi. Bence yorum yapanların çoğu sadece görünüşe göre yorum yapıyor. Bu arabayı kullanmadılar bile.




  • aslında günümüzde markalar birbirlerine çok yakın (premium otomobiller hariç tabi ki)

    ama bazı kriterlere ayrı bi önem gösteriyorlar

    mesela renault konfor ve yakıt tüketimine odaklanmış durumda..güvenlik ile ilgili gelişiminden bahsetmeye gerek bile yok..tasarım konusunda mükemmel değil malesef

    bence renault isterse premium sınıf araç üretebilir (safrane I ve r25 en güzel örnek) ama kendini kanıtlaması önyargılar yıkması imkansız gibi..en azından bu ülkede böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekne Kazıntısı -- 1 Mart 2011; 13:54:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venieri

    Tasarımını beğenmeyen arkadaşlara cevabım şu olacak.

    Araba sadece görünüş değildir. Yaklaşık 6 sene Alfa Romeo 147 kullandım. Ayrıca babamda ve ablamda Ford focus var. Onlarıda oldukça fazla kullandım. Çocuk olunca Alfa romeo bana küçük geldi ve bir dizel Fluence aldım. Size şu kadarını söyleyeyim. Motor olarak ve yol tutuşu olarak tabiki Alfayla boy ölçüşemez. O yüzden o konularda çok yorum yapmayacağım. Ama şunu söyleyebilirimki Ford Focusun dizelinden hiçbir eksisi yok. Asıl söyleyeceğim şu Alfa romeodanda Ford focustanda konfor olarak üstün. İçerisi daha geniş ve ferah. Belkide döşemenin bej olması böyle hissettiriyor. Motor sesi bir dizel için oldukça iyi. Özellikle Ford focusa göre mükemmel diyebilirim. Motor sesine şartlanmadıkça sizi asla rahatsız etmiyor. Yakıt tüketimide Ford Focusa göre çok daha iyi. Bence yorum yapanların çoğu sadece görünüşe göre yorum yapıyor. Bu arabayı kullanmadılar bile.


    Genişlik, ferahlık en önemlisi de tabi ki yakıt ama biraz da tasarımı güzel olsa daha iyi olmaz mı ?




  • Valla tipini ben de beğenmiyordum ama fiyatına göre en uygun araba bu işte .
    Yılbaşında 46.000 e EDC li dinamik modelini aldım. Bu bütcede bu donanımda başka araba yok ne yazıkki
    Aldıktan sonra da tipi hoş gelmeye başladı . Kuzgun ve yavrusu misali . :)
  • quote:

    Valla tipini ben de beğenmiyordum ama fiyatına göre en uygun araba bu işte .
    Yılbaşında 46.000 e EDC li dinamik modelini aldım. Bu bütcede bu donanımda başka araba yok ne yazıkki
    Aldıktan sonra da tipi hoş gelmeye başladı . Kuzgun ve yavrusu misali . :)


    tgezer arkadaşım bu konuda çok haklı renaultun yeni araçlarında sunduğu donanımı diğer markalarda aynı fiyatlara bulmak mümkün değil. Ben fluance almadım ama alan arkadaşlarda inceleme şansı buldum. Bence o kadar da hafife alınacak bir araç değil. Alan arkadaşların beğenilerine saygı duyulmalı bence tamamıyle zevk meselesi sonuçta... Alan arkadaşlara kazasız belasız kullanmalarını diliyorum. Güzel araç




  • Fluence'i beğenmeyen arkadaşlar etraflarına bir baksınlar ve piyasada ne kadar çok fluence olduğunu görsünler. Üstelik bu araba piyasa çıkalı ne kadar oldu. Bu kadar kısa sürede bu kadar çok satması ama ikinci elde çok az bulunması aracın tasarımının ne kadar kötü olduğunun ve ne kadar kötü bir araba olduğunun ispatıdır değilmi arkadaşlar.
  • Bu arabayı kullandım. Şu kadarını söyleyeyim denge kontrol sistemi olmadan bu arabayla virajlara hızlı girmek yürek ister. Yerden yüksek ve hızlandıkça yol tutuşunda bozulmalar oluyor. Ben baz model dizel versiyonunu kullandım. (1.5 dci 85 bg business)

    Tavsiyem daha üst modellere bakmanızdır. Örneğin bu araba için en uygun fiyat performans 105 bg 1.5 dci dynamique modelidir bana göre.Ancak benim extreme donanımına sahip fluence e binme fırsatım oldu, 180kmde bile araç yol tutuşundan ödün vermiyor. 130 ile virajlara diğer donanım paketinde olduğundan daha güvenle girebiliyorsunuz. Ki dynamique ile çok daha güvenli yolculuklar yapabilirsiniz.
  • Arkadaşlar bu araç makyajlı Fluence filan değil, Güney Amerika'da üretimi yapılan versiyon. Makyajlı kasa filan zannedip aldanmayın,yanılırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borntobewild

    Arkadaşlar bu araç makyajlı Fluence filan değil, Güney Amerika'da üretimi yapılan versiyon. Makyajlı kasa filan zannedip aldanmayın,yanılırsınız.


    Fluence Bold :)

    Bu bir seri limit araç arkadaşlar. Sınırlı sayıda üretilecek ama çok şık duruyor ben çok beğendim. Size en yakın bayiye gidip bir göz atmanızı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sovereign_Khan


    quote:

    Orijinalden alıntı: borntobewild

    Arkadaşlar bu araç makyajlı Fluence filan değil, Güney Amerika'da üretimi yapılan versiyon. Makyajlı kasa filan zannedip aldanmayın,yanılırsınız.


    Fluence Bold :)

    Bu bir seri limit araç arkadaşlar. Sınırlı sayıda üretilecek ama çok şık duruyor ben çok beğendim. Size en yakın bayiye gidip bir göz atmanızı tavsiye ederim.


    Bir kaç eksiği varmış bolddan, Bold'da 17 inç Alaşımlı Jantlar var bunda göremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sovereign_Khan


    quote:

    Orijinalden alıntı: borntobewild

    Arkadaşlar bu araç makyajlı Fluence filan değil, Güney Amerika'da üretimi yapılan versiyon. Makyajlı kasa filan zannedip aldanmayın,yanılırsınız.


    Fluence Bold :)

    Bu bir seri limit araç arkadaşlar. Sınırlı sayıda üretilecek ama çok şık duruyor ben çok beğendim. Size en yakın bayiye gidip bir göz atmanızı tavsiye ederim.


    O da yanlış cevap dediğim gibi , bu araç Güney Amerika versiyonu sadece üzerine Body kit takılmış.




  • Ah birde şu arka koltuğa binerken kafayı eğmek zorunda bırakmasalar..

    Not:Benzinli içn yakıt tüketimi konusunda bilgi sahibi verecek arkadaş var mı? Fluence Extreme 1.6 110 bg şehir içi 10.1 lt diyor doğru mu?
  • Şuanki renolar bence çok kötü tip olarak .
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.