Şimdi Ara

Yeni Subaru Impreza, 182 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
1
Favori
1.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Şimdi hocam bende imprezayı alırım. hatta üstüne fark verir alırım. orda anlaşamadık.


    İnsanlar öyle yapmaz. bende sürüş özelliklerine azami önem veriyorum, imprezanın daha zevkli olacağına şüphem yok.


    ancak bu genel alıcının umrunda değil. araç önce yüksek olacak. yüksek olmadıktan sonra iyi yol tutuşmuş da direksiyonu öyleymiş böyleymiş.. kimse istemez bilmez ve anlamaz da. bu yüzden impreza satamaz. mümkün değil.


    Getirmemeleri bayi-distrübitör-ana firma arası bürokratik işlerle uğraşmamak içindir. sonuçta ona da ayrı Tr tip onayı alacaksın. ayrı Tr yazılımı sistemi, servis bülteni uygulayacaksın. alt tarafta mutlaka farklı parçalar var onun stoğunu tut ayır.. bu nasılsa satmaz diyip sallamışlardır.


    Fordun da vardı yerden yüksek fiesta focus'ların active modelleri, Ford da aksi gibi onları getirmedi örneğin. onlar da şirket ticari işine çalışmak istiyorlar sadece mesela. binekten çıkıyorlar. Subaru'nun da vardır çeşitli sebepleri.


    keşke her arabanın her tipi gelse ama burası türkiye.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Maalesef katılamıyorum. Yok satan şu piyasada 11 ayda 515 adet araç satabilmişler. Hepi topu 515. Çok daha az tutan modelleri getiriyor markalar. Kaç tane lexus ls, kaç tane es serisi satılıyor. Kaç tane honda jazz allstar vs satılıyor. Xv çok satıyor, tutuluyor olsa eyvallah diyeceğim ama o da tutulmuyor. Xv'nin tutulmamasının en büyük nedeni motor performansı. Onun dışında sürüş, donanım fena değil.


    xv 0-100 13.9sn, impreza 12.4sn. Motor performansı imprezada o kadar sırıtmaz. Özellikle uzun yolda daha düşük rüzgar direnciyle daha iyi hissettirir.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    İyi de neden satmadığını tam olarak bilemezsiniz. bu ülkeye ne kadar kota ayrıldı, ne anlaştılar. 1.6lt motorun üretimi artık bitiyor emisyonlara uymuyor, kaç şasi numarası kaldı bu motorla üretilen. önce bunları öğrenmek lazım.


    ben 4 sene çalıştım skoda'da. satış rakamı okumakla neyin neden olduğunu tam anlatmaz asla..


    güncel krizler yok iken satılmamasının sebepleri arasında motor vardır tabi.. ama ülkede çok az bayisi olması, müşteri çekingenliği de olabilir. Subaru az bilinen markadır dünyanın bu taraflarında. 1.6 turbo performanslı ve gayet makul fiyatlı levorg'da vardı, tutmadı..


    ha Xv ile İmpo arasında performans rüzgar direnci geçelim hocam.. ikisi de eşşeoğlu eşşek. İmpo satsaydı dünyanın kalan yerlerinde satardı. satmıyor ki sedan kasayı bile bu nesilde iptal ettiler. artık üretilmeyecek. Hb olan bile sadece Rs olarak üretilebilir sonrasında..

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.