Şimdi Ara

Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
5.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Sportif tasarımıyla ilk tanıtıldığı günden bu yana dikkat çeken ve Türkiye'de üretilerek pek çok ülkeye ihraç edilen Toyota C-HR artık yerini yeni nesline bırakmak üzere. Japon üretici, yeni Toyota C-HR'ın ön gösterimi olarak bugün C-HR Prologue konseptini gösterdi. Yeni jenerasyonla birlikte PHEV yani şarj edilebilir hibrit versiyon da geliyor.



    Yeni Toyota C-HR, dinamik silüetini kaybetmeden köklü bir değişim geçirecek gibi görünüyor. Ön bölümde Crown ve Prius gibi diğer yeni modellerde gördüğümüz yeni tasarım dili bizleri karşılıyor. Kaslı ön kaput, çıkıntılı burun kısmı ve C formu oluşturan ince aydınlatmalar, bu alanda ilk göze çarpan detaylar arasında. Alt kısımda ise siyah ızgara ve dikey hava girişleriyle yeni C-HR'ın selefine kıyasla daha sportif bir tasarım yakaladığını söylemek mümkün.



    Ayrıca Bkz.Yeni DS 4 Performance Line Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Gümüş ve siyahın yanı sıra turuncu detaylarla üç renkli gövde temasının sunulduğu yeni nesil Toyota C-HR'ın yan tarafında Y formu oluşturan omuz çizgisi, dijital aynalar ve büyük tekerlekler dikkat çekiyor. Gizli kapı kollarının yer aldığı modelde arka kapı kolları, kapıyla ince stopların birleşim noktasına konumlandırılmış gibi görünüyor. Arkada ise C sütununa kadar uzanan ince LED stoplar mevcut. Ayrıca tavanın gerisinde ve difüzörde turuncu detaylar mevcut.



    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Toyota C-HR Prologue'un henüz bir konsept çalışması olduğunu hatırlatmakta fayda var. Üretim versiyonunda bazı detaylar değişecektir. Örneğin; dijital aynalar, büyük tekerlekler, fazlasıyla küçük olan arka yan camlar ve pek pratik görünmeyen kapı kollarının değişmesini bekleyebiliriz. Ancak, genel olarak görünümün çok değişmeyeceğini düşünmek yanlış olmaz. Zira daha önce tanıtılan Aygo X Prologue konseptiyle üretim versiyonu arasında çok bir değişim olmamıştı.



    Japon üretici henüz yeni Toyota C-HR hakkında teknik detay vermekten kaçınıyor. Ancak şirket, yeni modelde ön-arka çıkıntıların selefine göre daha az olduğunun ve daha pratik bir iç mekân sunulduğunun altını çiziyor. Bu da akıllara aks mesafesinin uzamış olabileceği ihtimalini getiriyor. Bunun dışında, standart hibrit versiyona eklenecek olan PHEV yani şarj edilebilir hibrit versiyon da yeni neslin sürprizi olacak.



    Yeri gelmişken Toyota Türkiye'nin Sakarya'daki fabrikasını 7 milyar TL yatırım ile modernize edeceğini hatırlatalım. 4 yıllık sürece yayılan yatırımın sonunda fabrikada yılda 162 bin adet hibrit ve şarj edilebilir hibrit otomobil, 44 bin adet de batarya üretilmesi hedefleniyor. Bu noktada yeni nesil C-HR ve bataryalarının üretimi için de adres belli gibi görünüyor.



    Yeni Toyota C-HR için henüz bir tarih paylaşılmadı. Önümüzdeki aylarda konuyla ilgili daha fazla detay öğrenmeyi bekliyoruz. Konuyla ilgili gelişmeleri siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var
    Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var








  • Otomobil forumundaki yorumlar bile ülke olarak seviyemizi gösteriyor.


    C-hr, coupe high rider'dan alıyor ismini. Yüksek olması önemli değil. Coupe araç. Yerden yüksek coupe. Sürüş ve tasarım öncelikli. Coupe araçtan ferah arka hacim, büyük arka camlar beklemek ne kadar garip. Hasta mısınız yahu? Mercedes bile e coupe de c serisi platformu kullanıyor, arka camlar, hacim küçük. Coupe deyince ne anlıyorsunuz? Takmışlar arka yaşam alanına. Size hitap etmiyor olabilir.Bana da hiç hitap etmiyor. Corolla cross var. Al sana tatsız tutsuz, ferah hacimli araba. Bu araba coupe. Coupe den beklenilen sürüş, tasarım ögelerini sunuyor. Fazlasını bekliyorsanız sıkıntı sizde.

  • Çok iyi duruyor.

  • Araya DS direksiyonu sıkışmışYeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var Atmosferik mi gelecek yine , şöyle bir aracın olacak dışardan bakan off nasıl gidiyordur bu diyecek. Sen ise gaza basacaksın, araç bağıracak gitmeyecekYeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var  Yeni Toyota C-HR bu tasarımla geliyor! Üstelik bu kez PHEV versiyon da var  Şu atmosferik sevdasından vazgeçsin artık Toyota.

  • How Wheels arabalarına benziyor. Tasarımı hoşuma gitti.

  • Çok da değişmeyecek diye belirttiğiniz değişecek şeyler tasarımı oldukça etkileyecek konular zaten. Sırf bunların değişmesi arabayı bambaşka bir boyuta götürebilir.

  • Şu japonların kıtmetini bilemedik.

  • Daha da iyileştirilsede arka cam çok ufak. Arkada oturanı daraltıyor yahu.
    Güzel görünüyor beğendim ama.

  • Yine muazzam bir füturistik Japon tasarımı. Bayıldım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bizim Sakaryalı daha seksi olmuş.

  • tam elektriklisi de çıksaydı keşke

  • C-hr'den beklediklerinin üzerinde talep gördüler, çıtayı daha da yükseltmişler.


    Ülkemizdeki saçma vergi dilimi değişmediği sürece biz yine tadını alamayacağız. 2.0 hibrit 223hp motor gelir muhtemelen. Tadı onunla çıkar. Bize de 1.8 140hp.

  • Chr bana göre Toyota nın en özgün tasarımlarından biridir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harikulade bir tasarım ve tabi ki Toyota kalitesi. Umarım lansman fiyatı uygun olur...

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Hocam sen bilirsin chr şimdi B SUV mu oluyor , C SUV mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    C


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce şu arkadaki dar camı genişletip dizler için de arkada yer açmaları lazım, her şey sadece tasarım değil. Arkası resmen hapishane gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimmasabi -- 5 Aralık 2022; 17:33:31 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Toyota Corolla cross , rav4 bunlarda C SUV diye geçmiyor mu . Toyota'nın halihazırda üç tane C segment suv'umu var yani . Garip ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Her keseye, her kullanıcıya uygun model çıkarıyorlar artık. Rekabet çetin. Segment olayı biraz hikâye kaldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yimmasabi kullanıcısına yanıt

    Evet, benzer durum Ferrari de var. Yıllardır 1.5 hibrit 140-150hp lik versiyon çıkarmadılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Corolla Cross klasik C SUV, C-HR spor C SUV, RAV4 ise büyük C SUV

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.