|
Bildirim
Çünkü elektrikli motoru şarj etmek için de kullanılacak ve destek olacak benzinli bir ünite, ne kadar uzun süre atkinson çevriminde çalışabilirse (yani sıkışma esnasında emme valfini açık bırakırsa) o kadar ısıl verimli oluyor. Bu çevrimin de %40'lar seviyesine yakın güç kayıpları olduğu için, yeterli güç elde etmek için mecburen hacim yüksek oluyor. Ayrıca hacmin yüksek olması motor freni etkisi arttırıp bataryaların dolumunu hızlandırıyor.
Bu arada 1.8lt hacim tamamen atkinson çevrimi çalışan bir motor için çok düşük bir hacim aslında. Zaten 1.3 atmosferik seviyelerinde güç üretebiliyor motor (98hp) ancak, çok daha yakıt verimli bir şekilde tabiki. Hyundai'nin var 1.6lt hybrid kombinasyonu (İoniq) ancak elektrik motoru çok daha küçük, benzinli motoru daha klasik ve sonuç olarak prius veya corolla hybrid gibi araçlar kadar verimli değil. Toyota'nın hybrid uyarlaması paket olarak çok daha iyi. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|