Şimdi Ara

yeni tucson almanya fiyati belli oldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
2.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • akhisarspor45 A kullanıcısına yanıt
    valla yakıt her segmentte önemli hocam bu sadece Mercedes C için geçerli değil aslında. 3.20d ile 3.28i arasında ya da 4.20d ile 4.28i arasında da çok az bir fiyat farkı var ama hemen herkes 20d tercih ediyor. Hatta öylesine yaptığım bir pazarlıkta borusan bana 4.28i için 4.20d'den daha düşük fiyat verdi ve dizel daha çok tercih ediliyor her zaman daha pahalıdır dedi adam(liste fiyatında 28i daha pahalı) :) . Şaka gibi ama gerçek bu 250k verip araç alan insanlarda yakıt için gidip dizel seçiyor. Yakıta verilen her kuruş insanları rahatsız ediyor havaya atılan bir para çünkü. Arabaya verdiğiniz para o kadar koymuyor çünkü sonuçta bir mal alıyorsunuz ve orada duruyor ama yakıt uçup gidiyor.
  • 85-90 binden başlar burda.

    ulan nasıl bir ülke olduk ya
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Hocam yurtdışında kimi ülkelerde özellikle ABD ve asyada Tucson bilinirliliği daha iyi olabilir ama Türkiye'de bu mümkün değil, aslında avrupada da aynı şekilde. QQ peynir ekmek gibi satıyor.

    Türkiye için düşünecek olursak, QQ'nin satışları ortada. Oturmuş bir piyasası var, bilinirliği ve imajı oldukça iyi adamlar fahiş fiyatlar çekiyor ona rağmen satışlar bu seviyede. Şimdi Tucson gidip QQ ile aynı fiyattan araç satarsa Türkiye piyasasında tutunabileceğini, QQ'den ciddi bir pazar koparacağını düşünüyor musunuz gerçekten? Bir de Renault Kadjar gerçeği var. 4x4 otomatik ilk etapta gelmeyecek ama 1.5dci + edc ile icon donanım 90k olması lazım liste fiyatı araç zaten aşağı yukarı QQ ile aynı, Renault her ne kadar suv sınıfında tutunamamış olsada Kadjar ile fena olmayan bir satış elde edeceğini tahmin ediyorum. Hyundai'nin kesinlikle uygun fiyatlarla gelmesi lazım ki satış yapabilsin.

    Ford'unda durumu belli. Kuga 4x4 otomatik ve benzinli 182hp, fiyatıda öyle çok yüksek değil titanium olanının liste fiyatı 88k lira ama satış adetleri belli. Yani dizel motor Türkiye için çok çok önemli. Benzinli motorla rekabete girecekseniz kesinlikle çok iyi bir fiyattan giriş yapmanız lazım. Umarım Hyundai'de rekabetçi bir fiyattan pazara girip tutunur. Sonuçta ne kadar çok marka olursa o kadar rekabetçi ve güzel fiyatlar alırız.




  • ix 35 sahibi olarak değiştirmem gerektirdiğini sanmıyorum ama gelsin bakak
  • Sportage den biraz pahalı olur sonuçta kasa değiştirdi daha cazip görüntüye kavuştu. Bazi arkadaşlar Sorento fiyati vermiş inanilacak gibi değil gerçekten. Piyasayi az çok takip edenler takilsin artik foruma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman 1453

    Sportage den biraz pahalı olur sonuçta kasa değiştirdi daha cazip görüntüye kavuştu. Bazi arkadaşlar Sorento fiyati vermiş inanilacak gibi değil gerçekten. Piyasayi az çok takip edenler takilsin artik foruma.

    fiyati bariz ortada.

    ix35 orda 20 bin bizde 65 bin

    bu tuscon 31 bin bizde 100 olur

    33 bin olan ise 105 bin.

    belki dizellerle rekabet icin 95 ve 100 yaparlar en fazla kimse daha uuza beklemisn.bunlar en dolu ozel lansman versiyonlari bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    valla yakıt her segmentte önemli hocam bu sadece Mercedes C için geçerli değil aslında. 3.20d ile 3.28i arasında ya da 4.20d ile 4.28i arasında da çok az bir fiyat farkı var ama hemen herkes 20d tercih ediyor. Hatta öylesine yaptığım bir pazarlıkta borusan bana 4.28i için 4.20d'den daha düşük fiyat verdi ve dizel daha çok tercih ediliyor her zaman daha pahalıdır dedi adam(liste fiyatında 28i daha pahalı) :) . Şaka gibi ama gerçek bu 250k verip araç alan insanlarda yakıt için gidip dizel seçiyor. Yakıta verilen her kuruş insanları rahatsız ediyor havaya atılan bir para çünkü. Arabaya verdiğiniz para o kadar koymuyor çünkü sonuçta bir mal alıyorsunuz ve orada duruyor ama yakıt uçup gidiyor.

    bence insanlar ln ne enayiyim bu arabaya bu para verilmez demektense olsun az yakiyor demeyitercih ediyor.sanirim kendilerini rahatlatmaya calisiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akhisarspor45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman 1453

    Sportage den biraz pahalı olur sonuçta kasa değiştirdi daha cazip görüntüye kavuştu. Bazi arkadaşlar Sorento fiyati vermiş inanilacak gibi değil gerçekten. Piyasayi az çok takip edenler takilsin artik foruma.

    fiyati bariz ortada.

    ix35 orda 20 bin bizde 65 bin

    bu tuscon 31 bin bizde 100 olur

    33 bin olan ise 105 bin.

    belki dizellerle rekabet icin 95 ve 100 yaparlar en fazla kimse daha uuza beklemisn.bunlar en dolu ozel lansman versiyonlari bu arada.

    Rekabetci fiyatlar vermeden Tucson iş yapamaz. Kendi segmentinde bariz kaliteli araçlar varken yüksek fiyattan girerse piyasaya kendi fişini çekmiş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hocam yurtdışında kimi ülkelerde özellikle ABD ve asyada Tucson bilinirliliği daha iyi olabilir ama Türkiye'de bu mümkün değil, aslında avrupada da aynı şekilde. QQ peynir ekmek gibi satıyor.

    Türkiye için düşünecek olursak, QQ'nin satışları ortada. Oturmuş bir piyasası var, bilinirliği ve imajı oldukça iyi adamlar fahiş fiyatlar çekiyor ona rağmen satışlar bu seviyede. Şimdi Tucson gidip QQ ile aynı fiyattan araç satarsa Türkiye piyasasında tutunabileceğini, QQ'den ciddi bir pazar koparacağını düşünüyor musunuz gerçekten? Bir de Renault Kadjar gerçeği var. 4x4 otomatik ilk etapta gelmeyecek ama 1.5dci + edc ile icon donanım 90k olması lazım liste fiyatı araç zaten aşağı yukarı QQ ile aynı, Renault her ne kadar suv sınıfında tutunamamış olsada Kadjar ile fena olmayan bir satış elde edeceğini tahmin ediyorum. Hyundai'nin kesinlikle uygun fiyatlarla gelmesi lazım ki satış yapabilsin.

    Ford'unda durumu belli. Kuga 4x4 otomatik ve benzinli 182hp, fiyatıda öyle çok yüksek değil titanium olanının liste fiyatı 88k lira ama satış adetleri belli. Yani dizel motor Türkiye için çok çok önemli. Benzinli motorla rekabete girecekseniz kesinlikle çok iyi bir fiyattan giriş yapmanız lazım. Umarım Hyundai'de rekabetçi bir fiyattan pazara girip tutunur. Sonuçta ne kadar çok marka olursa o kadar rekabetçi ve güzel fiyatlar alırız.

    Hocam zaten Tucson un QQ dan fazla satma şansı yok. Bir önce ki yorumumda da bunu söylemiştim. Tucson da düşük hacimli dizel yok çünkü. Sadece Tucson un Global anlamda daha tanınan bir model olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lanetli Gdi motordan kurtulmadikca fiyati 60 bin de olsa satmaz.

    En azindan Lpg takilabilseydi millet performans aramazdi nama gore.

    Fiyati da 70 ten başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.