Şimdi Ara

* * * YENİ VW PASSAT * * * (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
299
Cevap
0
Favori
65.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • B7 kasa PASSAT'ın benzinli olarak sadece (!) 1.4 TSI BMT 122 HP motorla getirilmesi Doğuş Otomotiv'in geleceği büyük hacimli motorlu benzinli motorda görmediği, satışların çoğunun 1.6 TDI BMT 105 HP motordam beklendiği ve 2.0 TDI BMT 140 HP'nin getirilmesinin "nabız yoklama" için sunulduğunu düşünüyorum.

    Ayrıca 1.6 TDI BMT motorun Türkiye'deki fiyat farkı 6.500 TL ama Almanya'da bu bu bedelin yarısından da az. Tekrar ifade etmek istiyorum, bu durum Doğuş Otomotiv bitmek ve tükenmek bilmeyen para iştahının, para manyaklığının, para arzusunun, çok ve bol para kazanma isteiğinin en doğru ve en direk işaretidir. 1.4 TSI BMT 122 HP ve 1.6 TDI BMT 105 arasında 6.500 TL fiyat farkı FIRSATTAN İSTİFADE, TALEPTEN KAZANMA şeklidir.

    Çok ciddiyim, bunu Doğuş Otomotiv HİÇ BİR ŞEKİLDE AÇIKLAYAMAZ...!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Şuanda 2.0 tdı 140 ps geliyor ileride ise 2.0 tdı 170 ps ve 2.0 tdı 204 ps dahil olacak bir aksilik olmazsa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    B7 kasa PASSAT'ın benzinli olarak sadece (!) 1.4 TSI BMT 122 HP motorla getirilmesi Doğuş Otomotiv'in geleceği büyük hacimli motorlu benzinli motorda görmediği, satışların çoğunun 1.6 TDI BMT 105 HP motordam beklendiği ve 2.0 TDI BMT 140 HP'nin getirilmesinin "nabız yoklama" için sunulduğunu düşünüyorum.

    Ayrıca 1.6 TDI BMT motorun Türkiye'deki fiyat farkı 6.500 TL ama Almanya'da bu bu bedelin yarısından da az. Tekrar ifade etmek istiyorum, bu durum Doğuş Otomotiv bitmek ve tükenmek bilmeyen para iştahının, para manyaklığının, para arzusunun, çok ve bol para kazanma isteiğinin en doğru ve en direk işaretidir. 1.4 TSI BMT 122 HP ve 1.6 TDI BMT 105 arasında 6.500 TL fiyat farkı FIRSATTAN İSTİFADE, TALEPTEN KAZANMA şeklidir.

    Çok ciddiyim, bunu Doğuş Otomotiv HİÇ BİR ŞEKİLDE AÇIKLAYAMAZ...!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Şuanda 2.0 tdı 140 ps geliyor ileride ise 2.0 tdı 170 ps ve 2.0 tdı 204 ps dahil olacak bir aksilik olmazsa..




    Evet katılıyorum ne yazık ki doğuş gibi bir kuruluş Tr disbirütörü..

    1.8 Tsı, 2.0 Tsı, R36 vb vb





  • ARKADAŞLAR MERHABA DAHA ÖNCE AÇMIŞTIM AMA AĞUSTOS AYININ BAŞINDAN BERİ SIFIR KİLOMETRE BİR OTOMOBİL BAKIYORUZ KRİTERLERİMİZ C-D SEGMENTİNDE SEDAN BİR OTMOBİLDİ HALADA ÖYLE 2010 PASSAT 1.4 HİGLİNE BULMUŞTUK 15.000 DE FULL AMA KAÇIRDIK HER NEYSE NASİP DEĞİLMİŞ.ŞİMDİ EKİM KASIM AYINA KADAR AUTO SHOWU BEKLEDİM FUARDA DETAYLLI BİR İNCELEMEDE BULUNDUM B6 KASA PASSAT ÇOK GÜZEL DE OLSA B ALTI BUÇUK DİYORUM BEN SONUÇTA KASA DEĞİŞMEDİ PASSAT ALMAYA KARA VERDİK ALICAĞIMIZ ARAÇ MUTLAKA FULL OLUCAK .

    1.4 TSI 122 DSG ?
    1.4 TSI 122 MANUEL ?
    (HİGLİNE)
    1.6 TDI 105 HİGLİNE MI BUNLARA SUNROOF VE GERİ GÖRÜŞ KAMERASI DAHİL

    Geri görüş kamerasının fiyatı hakında bilgisi olan varmı acaba .




    TECRÜBE :2010 Model 1.6 102 trendline passat kulandım arkdaşın ama ses sistemi berbattı acaba bu sorun giderilmişmişdir özellikle radyosu çok kötü D segmenti bir araca hiç yakışmıyor . Birde bu DYNAUDİO ses sistemi hakıkında bilgisi olan varmı b6 kasa passatta koltuklar spordu biraz. Yeni passatta böyle bir şey yok bugüne dek bindiğim en rahat otomobil koltuğu bence civic vücudu sarıyor ve geniş .Bana passatın koltukları çok sert gelmişti belki araç yeni ve trendline olduğu içindir deri koltuk kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    BU ARALAR SİPARİŞ VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUZ .




  • Bizim evin arkasında vw gümrüğü var.Birkaç tane passat gelmiş dün aksam.Araç yakından muhteşem duruyor.çok beğendim yakından.
  • Yeni yılda kia ceed 1,6 crdi 128 Ps satışına başlayacakmış.
    Vw TDI da çok yavaş kaldı 105 Ps hiç yakışmıyor.
  • quote:

    Yeni yılda kia ceed 1,6 crdi 128 Ps satışına başlayacakmış.
    Vw TDI da çok yavaş kaldı 105 Ps hiç yakışmıyor.


    Muhtemelen upgrade etmek için çalışıyolardır,yabancı dergilerde bikaç sene sonra gücünün 130 beygire çıkacağından bahsediyodu.TSI'a fazlaca yoğunlaşınca,dizel konusunda biraz gerilerde kaldılar.Mesela 2012'de çıkacak yeni BMW 3 serisinde 1.5 litre 150 beygirlik bir dizel motorun sunulması bekleniyor.Şaka gibi gerçekten.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Passat 1.4 TSI DSG HIGHLINE siparişimi verdim. Araç 20 aralıkta gelecek inşallah. Bende krem iç döşeme hastalığı olduğu için comforttan vazgeçip highline'a döndüm. Gelen comfort araçların hepsinin içi siyah döşemeydi. Dışı mecburen siyah olacak, aslında gümüş renk daha çok yakışmış bence.

    İlk gelen partideki highline'larda standart donanımlardan bazıları yok; Bi-Xenon farlar, ambiyans aydınlatması (ne olduğunu satış elemanları bile bilmiyor), renkli yol bilgisayarı ve karartılmış arka ve yan camlar. Bu eksikliklerden dolayı da fiyat normalden 4000 tl daha düşük. Fakat yine ilk partide gelen tüm araçlar (comfort ve highline) park asistanı ile gelmiş o da fiyata 850 tl olarak yansımış.

    Bu arada bir ara aklım C5 'e kaymıştı. Şu mükemmel kombinasyonu citroen getiriyor;1,6 dizel otomatik. Yakıt değerleri manueline göre çok iyi, torku da 240 dan 270'e çekmişler, başlangıç fiyatı da 58bin tl. Aslında cazip bir alternatif ama acizane görüşüm bu araba işi bizde biraz gönül işi. Fiyatı da iyi olsa, yakıtı da düşük olsa içine sinmedi mi alamazsın, alsan da gözün hep diğerinde kalır. Gönlümü passata kaptırmışım, C5 incelerken onu farkettim.

    Görüş bildirip, yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.




  • Siparişi vermişsin zaten
    bu yüzden hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkaptan

    Merhaba arkadaşlar,

    Passat 1.4 TSI DSG HIGHLINE siparişimi verdim. Araç 20 aralıkta gelecek inşallah. Bende krem iç döşeme hastalığı olduğu için comforttan vazgeçip highline'a döndüm. Gelen comfort araçların hepsinin içi siyah döşemeydi. Dışı mecburen siyah olacak, aslında gümüş renk daha çok yakışmış bence.

    İlk gelen partideki highline'larda standart donanımlardan bazıları yok; Bi-Xenon farlar, ambiyans aydınlatması (ne olduğunu satış elemanları bile bilmiyor), renkli yol bilgisayarı ve karartılmış arka ve yan camlar. Bu eksikliklerden dolayı da fiyat normalden 4000 tl daha düşük. Fakat yine ilk partide gelen tüm araçlar (comfort ve highline) park asistanı ile gelmiş o da fiyata 850 tl olarak yansımış.

    Bu arada bir ara aklım C5 'e kaymıştı. Şu mükemmel kombinasyonu citroen getiriyor;1,6 dizel otomatik. Yakıt değerleri manueline göre çok iyi, torku da 240 dan 270'e çekmişler, başlangıç fiyatı da 58bin tl. Aslında cazip bir alternatif ama acizane görüşüm bu araba işi bizde biraz gönül işi. Fiyatı da iyi olsa, yakıtı da düşük olsa içine sinmedi mi alamazsın, alsan da gözün hep diğerinde kalır. Gönlümü passata kaptırmışım, C5 incelerken onu farkettim.

    Görüş bildirip, yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.



    HAYIRLI OLSUN...BENDE 1.4 TSI DSG HIGHLINE İÇİN KAPORA VERDİM GECEN HAFTA...SANIRIM HIGHLINE ICIN FAZLA TALEP GELMEDİ Kİ SUAN, BU HAFTA BUYUK IHTIMAL ALIYORUM FAKAT AKLIMI KURCALAYAN TEK BIRSEY VAR O DA GECMIS MODELLERDE DSG DEN YANA CAK FAZLA SIKAYET OLMASI..ACABA 2011 MODELLERDE BU SORUN GIDERILDI MI BİLGİSİ OLAN ARKADAS VAR MI??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkaptan

    Merhaba arkadaşlar,

    Passat 1.4 TSI DSG HIGHLINE siparişimi verdim. Araç 20 aralıkta gelecek inşallah. Bende krem iç döşeme hastalığı olduğu için comforttan vazgeçip highline'a döndüm. Gelen comfort araçların hepsinin içi siyah döşemeydi. Dışı mecburen siyah olacak, aslında gümüş renk daha çok yakışmış bence.

    İlk gelen partideki highline'larda standart donanımlardan bazıları yok; Bi-Xenon farlar, ambiyans aydınlatması (ne olduğunu satış elemanları bile bilmiyor), renkli yol bilgisayarı ve karartılmış arka ve yan camlar. Bu eksikliklerden dolayı da fiyat normalden 4000 tl daha düşük. Fakat yine ilk partide gelen tüm araçlar (comfort ve highline) park asistanı ile gelmiş o da fiyata 850 tl olarak yansımış.

    Bu arada bir ara aklım C5 'e kaymıştı. Şu mükemmel kombinasyonu citroen getiriyor;1,6 dizel otomatik. Yakıt değerleri manueline göre çok iyi, torku da 240 dan 270'e çekmişler, başlangıç fiyatı da 58bin tl. Aslında cazip bir alternatif ama acizane görüşüm bu araba işi bizde biraz gönül işi. Fiyatı da iyi olsa, yakıtı da düşük olsa içine sinmedi mi alamazsın, alsan da gözün hep diğerinde kalır. Gönlümü passata kaptırmışım, C5 incelerken onu farkettim.

    Görüş bildirip, yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.


    aracınız hayırlı olsun..ben de variant highline tsi-dsg almayı düşünüyorum. ancak bu sizin de bahsettiğiniz donanım eksiklikleri dolayısı ile epey çekincelerim var. o kadar para vermişken xenon olsun diyorum. size tam donanımlı highlineların ne zaman geleceğinden bahsettiler mi?
    c5 benim de kafamı çeldi bir ara ancak küçük bagaj dolayısıyla pek sıcak bakmadım.. yoksa güzel bir araç hem dizel hem de otomatik (yarıotomatik!)

    edit: iç döşeme renk opsiyonu sundular mı size? bej iç döşeme derken alcantara deri döşemeyi mi kastediyorsunuz yoksa tam deri mi? ben bayiye gittiğimde döşeme renk tercihlerim nedir demiştim pek de bir cevap veremediler açıkçası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 14 Aralık 2010; 21:48:25 >




  • Aracınız hayırlı uğurlu olsun.

    Benimde önceliğim passattı ama dizel ve otomatik ve 1.6 cc ve altı alacağımdan şimdilik passatı elemek zorunda kalıyorum. Bir dahaki sefere inşallah diyerek. C5 şu anda ciddi olarak düşündüğüm seçeneklerden biri. Siz C5 1.6 dhi mcp otomatiği inceledinizmi , yarı otomatik vitesi hakkında bilginiz varmı. Paylaşırsanız memnun olurum....


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkaptan

    Merhaba arkadaşlar,

    Passat 1.4 TSI DSG HIGHLINE siparişimi verdim. Araç 20 aralıkta gelecek inşallah. Bende krem iç döşeme hastalığı olduğu için comforttan vazgeçip highline'a döndüm. Gelen comfort araçların hepsinin içi siyah döşemeydi. Dışı mecburen siyah olacak, aslında gümüş renk daha çok yakışmış bence.

    İlk gelen partideki highline'larda standart donanımlardan bazıları yok; Bi-Xenon farlar, ambiyans aydınlatması (ne olduğunu satış elemanları bile bilmiyor), renkli yol bilgisayarı ve karartılmış arka ve yan camlar. Bu eksikliklerden dolayı da fiyat normalden 4000 tl daha düşük. Fakat yine ilk partide gelen tüm araçlar (comfort ve highline) park asistanı ile gelmiş o da fiyata 850 tl olarak yansımış.

    Bu arada bir ara aklım C5 'e kaymıştı. Şu mükemmel kombinasyonu citroen getiriyor;1,6 dizel otomatik. Yakıt değerleri manueline göre çok iyi, torku da 240 dan 270'e çekmişler, başlangıç fiyatı da 58bin tl. Aslında cazip bir alternatif ama acizane görüşüm bu araba işi bizde biraz gönül işi. Fiyatı da iyi olsa, yakıtı da düşük olsa içine sinmedi mi alamazsın, alsan da gözün hep diğerinde kalır. Gönlümü passata kaptırmışım, C5 incelerken onu farkettim.

    Görüş bildirip, yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    Katalogdaki değerleri European Driving Cycle gibi kullanırsanız ve klima kapalı ise elede edebiliyorsunuz. Sakin kullanımda bu değerlerin altına da inilebiliyor. Ben şahsen iniyorum sakin kullanırsam. Hele ki DSG yi sakin kullanırsanız iyice düşer.

    kullanılan test sürüş parkuru mesela şehirlerarası şu şekilde: Yani klasik algıda olduğu gibi 90km sabit hızda değildir.

    />


    Detaylı bilgi:http://www.dieselnet.com/standards/cycles/

    bizimki European Union EUDC ce ECC (ŞD, Şİ)


    Bir düzeltme:
    Evet ölçüm European Driving Cycle da yapılıyor.
    Ancak katalogda 90 km/saat sabit hız verisi sizin dediğiniz gibi yanlış değil gerçektir. European Driving Cycle içinde 90 km/saat ile giderken alınmış değerdir.

    Standart Council Directive 80/1268/EEC nin ilgili alt maddesi:

    6.3.1.4. During each test run, the speed must be kept steady to within ± 2 km/h. The average speed for each test must not differ from the reference speed by more than 2 km/h.

    Bir yanlış anlaşılma olmasın.

    selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun.

    Benimde önceliğim passattı ama dizel ve otomatik ve 1.6 cc ve altı alacağımdan şimdilik passatı elemek zorunda kalıyorum. Bir dahaki sefere inşallah diyerek. C5 şu anda ciddi olarak düşündüğüm seçeneklerden biri. Siz C5 1.6 dhi mcp otomatiği inceledinizmi , yarı otomatik vitesi hakkında bilginiz varmı. Paylaşırsanız memnun olurum....




    Merhaba hemşerim,

    DSG li herhangi bir VW kullandıktan sonra C5 i denemenizi öneririm.
    Citroen VW den de daha sorunlu bir markadır.

    selamlar,
  • DSG kullanmadım bir yorum yapamam. Kullananların çok memnun olduklarını okuyorum. Yeni kuru sistem 7 vites DSG lerde servisin normal dediği bir ses şikayeti olduğunu biliyorum. 2.0 dizellerdeki 6 ileri DSG lerde sanırım bu ses sorunu yok.

    Zaten dizellerde 1.6 otomatik passat seçeneği yok. 1.4 tsi benzinli var ama bu benzin fiyatlarında benzinli almayı düşünmüyorum. 2.0 dizel dsg passatların sıfırıda 80.000 tl + fiyatta olduğu için bütçeyi çok aşıyor.

    1.6 dizel otomatik jettada var ama c sınıfı olduğu için düşünmüyorum. Zaten c sınıfı almaya karar verirsem sanırım oktavia 1.6 dsg dizel alırım.

    Sonuçta şimdilik 2 seçenek arasındayım. 2. el 2008-2010 arası 2.0 TDİ CR DSG comfortline veya highline 60.000 tl civarı passat.

    Veya sıfır C5 1.6 hdi yarı otomatik dynamik 60.000 civarı bir araç. Tek tereddütüm bazı yeni c5 kullanıcıların ciddi arıza şikayetleri.

    Eşimde kullanacağı için otomatik alma zorunluluğum var. Bu konuda son kararı veremiyorum. İstediğim özellikte 2.el temiz bir passat bulsam alıcamda bulmak zor bu aralar.



    quote:

    Orijinalden alıntı: calik

    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun.

    Benimde önceliğim passattı ama dizel ve otomatik ve 1.6 cc ve altı alacağımdan şimdilik passatı elemek zorunda kalıyorum. Bir dahaki sefere inşallah diyerek. C5 şu anda ciddi olarak düşündüğüm seçeneklerden biri. Siz C5 1.6 dhi mcp otomatiği inceledinizmi , yarı otomatik vitesi hakkında bilginiz varmı. Paylaşırsanız memnun olurum....




    Merhaba hemşerim,

    DSG li herhangi bir VW kullandıktan sonra C5 i denemenizi öneririm.
    Citroen VW den de daha sorunlu bir markadır.

    selamlar,






  • HAYIRLI OLSUN...BENDE 1.4 TSI DSG HIGHLINE İÇİN KAPORA VERDİM GECEN HAFTA...SANIRIM HIGHLINE ICIN FAZLA TALEP GELMEDİ Kİ SUAN, BU HAFTA BUYUK IHTIMAL ALIYORUM FAKAT AKLIMI KURCALAYAN TEK BIRSEY VAR O DA GECMIS MODELLERDE DSG DEN YANA CAK FAZLA SIKAYET OLMASI..ACABA 2011 MODELLERDE BU SORUN GIDERILDI MI BİLGİSİ OLAN ARKADAS VAR MI??



    Teşekkür ederim,

    DSG ile ilgili benim de kafamda birçok şüphe vardı. Araştırmalarım sonucu net bir karara varamadım, yani ne kronik bir sorun olduğuna kanaat getirebildim ne de problemsiz olduğuna. DSG li 3 farklı araç denedim. Bozuk yolda veya hızlı kalkışta iddia edilen sesleri duymadım. Tüm otomatiklerde zaten manuel şanzımanlara kıyasla biraz daha fazla problem riski var ama bence verdiği sürüş keyfi bu riski almaya değer. Hele DSG bu keyfi diğerlerinden daha fazla vadediyor. Otomatik şanzımanı zorlamadan kullanırsak problem yaşamayacağımzı ümid ediyorum.

    1.4 Highline araçlara talebin az olduğu konusunda haklısınız. Bence bunun temel iki sebebi var; potansiyel alıcılar highline donanımla 1.4 motoru bir arada düşünemiyorlar, görüntü var, içi boş diye yorumluyorlar. Diğer sebep de gelen araçlarda highline donanıma göre bazı eksikliklerin olması.
    Ben bunlara katılmıyorum, bir araçta benim vazgeçemediğim şeylerden biri iç mekan; kaliteli ve açık renk olmalı. Aracın dışından çok içini görüyoruz bu sebeple iç mekandan alacağımız his önemli. 1.4 TSI tatmin edici çünkü 1500-4000 devir arası 200 nm tork üretiyor. Bu devir aralığı zaten aracı kullandığımız aralık. Dolayısıyla 1.4 TSI DSG Higline Hem motoru, hem şanzımanı hem de iç mekanıyla beklentileri karşılıyor.




  • [aracınız hayırlı olsun..ben de variant highline tsi-dsg almayı düşünüyorum. ancak bu sizin de bahsettiğiniz donanım eksiklikleri dolayısı ile epey çekincelerim var. o kadar para vermişken xenon olsun diyorum. size tam donanımlı highlineların ne zaman geleceğinden bahsettiler mi?
    c5 benim de kafamı çeldi bir ara ancak küçük bagaj dolayısıyla pek sıcak bakmadım.. yoksa güzel bir araç hem dizel hem de otomatik (yarıotomatik!)

    edit: iç döşeme renk opsiyonu sundular mı size? bej iç döşeme derken alcantara deri döşemeyi mi kastediyorsunuz yoksa tam deri mi? ben bayiye gittiğimde döşeme renk tercihlerim nedir demiştim pek de bir cevap veremediler açıkçası..



    merhabalar,
    higline larda 4 özellik eksik gelmiş, xenon dışındakilerin bir önemi yok. araçta ise 4 bin tl indirim söz konusu, bence değerlendirmeye değer.
    tam donanımlı highline larla ilgili bir bilgim yok malesef.
    highline donanımında alcantra döşeme dışında başka tercih yok. sadece krem veya siyah tercih edebiliyorsun. aracın dış rengi siyah olursa iç döşeme bej geliyor, diğer dış renklerin iç döşemeleri siyah.




  • Orijinalden alıntı: ahmetkaptan


    [aracınız hayırlı olsun..ben de variant highline tsi-dsg almayı düşünüyorum. ancak bu sizin de bahsettiğiniz donanım eksiklikleri dolayısı ile epey çekincelerim var. o kadar para vermişken xenon olsun diyorum. size tam donanımlı highlineların ne zaman geleceğinden bahsettiler mi?
    c5 benim de kafamı çeldi bir ara ancak küçük bagaj dolayısıyla pek sıcak bakmadım.. yoksa güzel bir araç hem dizel hem de otomatik (yarıotomatik!)

    edit: iç döşeme renk opsiyonu sundular mı size? bej iç döşeme derken alcantara deri döşemeyi mi kastediyorsunuz yoksa tam deri mi? ben bayiye gittiğimde döşeme renk tercihlerim nedir demiştim pek de bir cevap veremediler açıkçası..



    merhabalar,
    higline larda 4 özellik eksik gelmiş, xenon dışındakilerin bir önemi yok. araçta ise 4 bin tl indirim söz konusu, bence değerlendirmeye değer.
    tam donanımlı highline larla ilgili bir bilgim yok malesef.
    highline donanımında alcantra döşeme dışında başka tercih yok. sadece krem veya siyah tercih edebiliyorsun. aracın dış rengi siyah olursa iç döşeme bej geliyor, diğer dış renklerin iç döşemeleri siyah.



    TESEKKURLER...

    4 EKSIKLE GELEN ARAC BANA ESKI KASA EXEC. DONANIMI HATIRLATTI..SONUCTA ONDA DA EN ONEMLI SEY OLAN XENON YOKTU...
    XENON-KARARTMA ARKA CAMLAR-AMBIYANS İÇ AYDINLATMA YOK....
    BU ARADA BANA GECEN HAFTA GOSTERILEN ARACTA BEJ ALC. DOSEME VARDI DIŞ RENK BEYAZ OLMASINA RAGMEN..
    DSG YE GELINCE BU SENEKI YENI PROGRAM YUKLENMIS HALI DIYE OZELLIKLE İLETTILER BANA..INSALLAH SORUN HALLEDILMISTIR DE PROBLEM CIKARMAZ...




  • Orijinalden alıntı: ahmetkaptan


    [aracınız hayırlı olsun..ben de variant highline tsi-dsg almayı düşünüyorum. ancak bu sizin de bahsettiğiniz donanım eksiklikleri dolayısı ile epey çekincelerim var. o kadar para vermişken xenon olsun diyorum. size tam donanımlı highlineların ne zaman geleceğinden bahsettiler mi?
    c5 benim de kafamı çeldi bir ara ancak küçük bagaj dolayısıyla pek sıcak bakmadım.. yoksa güzel bir araç hem dizel hem de otomatik (yarıotomatik!)

    edit: iç döşeme renk opsiyonu sundular mı size? bej iç döşeme derken alcantara deri döşemeyi mi kastediyorsunuz yoksa tam deri mi? ben bayiye gittiğimde döşeme renk tercihlerim nedir demiştim pek de bir cevap veremediler açıkçası..



    merhabalar,
    higline larda 4 özellik eksik gelmiş, xenon dışındakilerin bir önemi yok. araçta ise 4 bin tl indirim söz konusu, bence değerlendirmeye değer.
    tam donanımlı highline larla ilgili bir bilgim yok malesef.
    highline donanımında alcantra döşeme dışında başka tercih yok. sadece krem veya siyah tercih edebiliyorsun. aracın dış rengi siyah olursa iç döşeme bej geliyor, diğer dış renklerin iç döşemeleri siyah.

    http://forum.donanimhaber.com/m_14586839/mpage_39/key_/tm.htm
    Burada yazanları okursan C den iyice vazgeçersin




  • 2013 2014 kasa passatın e broşürünü ya da donanım özelliklerinii nerden bulabilirm acaba ?
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.