Bildirim
Yolda giderken aracın herşeyi gitti (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Zaten uyarılara güvenmemek lazım. Uzun süre kullandığınız araba ise durumu anlamak zor olmuyor ama sürekli araba değiştiren biriyseniz hele hele bir Amerikan, bir Japon, bir Fransız, bir Alman kullanıyorsanız anlamak güç oluyor. Şarj dinamosu sorununu Gmc safaride yaşamıştım ve akü uyarı lambasını yaktı ve akü şarj seviyesi göstergesi de bulunuyor araçta zaten.
Farlardan ve iç ışıklardan arabanın şarj dinamosu halkında fikir edinilebilir. Mesela şarj dinamosu ömrünün sonuna gelmişse lambalar titrek çalışır. Tabi bu titreklik şarj kablolarından, akünün durumundan da kaynaklı olabilir...
Yine kapı açarken(eğer yeni nesil araçsa), kontak kapalı halde yanan farlardan akü durumu hakkında fikir edinebilirsiniz ama en iyisi akü şarj seviye göstergesi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 18 Kasım 2017; 3:34:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sarkihalindekal
Zaten uyarılara güvenmemek lazım. Uzun süre kullandığınız araba ise durumu anlamak zor olmuyor ama sürekli araba değiştiren biriyseniz hele hele bir Amerikan, bir Japon, bir Fransız, bir Alman kullanıyorsanız anlamak güç oluyor. Şarj dinamosu sorununu Gmc safaride yaşamıştım ve akü uyarı lambasını yaktı ve akü şarj seviyesi göstergesi de bulunuyor araçta zaten.
Farlardan ve iç ışıklardan arabanın şarj dinamosu halkında fikir edinilebilir. Mesela şarj dinamosu ömrünün sonuna gelmişse lambalar titrek çalışır. Tabi bu titreklik şarj kablolarından, akünün durumundan da kaynaklı olabilir...
Yine kapı açarken(eğer yeni nesil araçsa), kontak kapalı halde yanan farlardan akü durumu hakkında fikir edinebilirsiniz ama en iyisi akü şarj seviye göstergesi...
Aynen öyle hocam. Kullandığın arabanın sesini bileceksin. Mesela motordan garip bir ses gelmeye başladı geçen tatilde. Zaten tatilde vakit sınırlı, aldık arabayı gittik yetkili servise. Sesi tarif ediyorum adamlar motoru çalıştırıyor dinliyor bize göre normal diyorlar. Arabayı bırakırsan 2 hafta sonra sıraya alırım diyor. neyse aldık arabayı doğru sanayiye. Arabayı kaldırdık lifte usta dinledi dinledi klima kompresörüdür muhtemelen dedi. Klimacıya gittik adam söktü kayışı ses yine geliyor. Bu arada sesi de bizden başka duyan yok aldık arabayı sora sora başka usta bulduk, direk usta da çözümü buldu. Başladık sırayla kayışları söküp arabayı çalıştırıp dinliyoruz. Sonunda ses kaynağını bulduk meğerse devirdaim'in kanatlarından biri kırılmış değiştirdik parçayı normale döndü araba. Servise inanıp haa normal desek belkide yolda başka sorunlar yaratacaktı.
Benim kullandığım arabalarda akü göstergesi sadece yukarıdaki lambadan ibaretti. İşin enteresan tarafı benim doblo'da akü motora marş basamasa da farları sorunsuz çalıştırıyor ancak kumandadan kilit tuşuna basınca kilidi açarken kapıların sesinden akünün ortalama kaç aylık ömrünün kaldığını bile tahmin edebiliyorum o kadar net bilgi veriyor
Dinamo gittiğinde de yine ışıklarla ilgili sorun olmadı. Ne içerde ne dışarda. Arabayı park ettim gayet normal. Geldim bindim recep ivedik gibi motor çalışmıyor gerçi birşeyler bekliyordum o gün. sabah motorun sesi bir garipti ama yine de yolda kalmadı eve kadar idare etti araba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X