Şimdi Ara

Yorumsuz... Renault Kalite Şefinin İtirafı (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
7.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bencede fake arkadaşlar, bu işte bir iş var. renault ve toyota kullanan biri olarak kalitelerinde bariz farklılıklar oldugunu söyleyemem. renault gayet güzel bir araba hele yeni nesiller beence çok iyi
  • bence bu haber düzmece arkadaşlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lordofthebodyguard

    bence bu haber düzmece arkadaşlar

    bencede
    bu arkadaşın yorumları çok yerinde
  • ıkı reno sahıbı olmama ragmen renoları pek sevemedım ama yınede araba alırken markalara objektıf bakmaya calısırım. foruma gırdıgımden beri gözüme çarpan bişey var herkes söz birliği etmişcesine toyotalar cok kalıteli diyor. ama anlamadıgım konu su toyotaların neresı saglam? kaporta sacı ınce zaten elinizle hafıfce tıkladıgınızda teneke gıbı ses cıkıyor ama alman arabalarına tıklayın daha tok bır ses cıkıyor. yanı arabanın kaporta kısmı nazık gıbı gelıyor bana. toyotanın ıc mekanıysa oyle fazla albenısı olmayan sade hatta sıradan bır tasarım. bu arabaların altıda alcak buda demektırkı sık sık altını yere surtuyor e o zaman arabanın altındanda sorun cıkması yuksek ıhtımal. motora gelırsek 2001 civarı corollalarda yag eksıltme sorunu oldugunu duydum. o zaman bu arabanın neresı saglam? neden opel vw degılde corolla alayımkı o zaman? veya accentle corollanın ne farkı varkı? hıc olmazsa 5 sene garantı verıyor hyundai hemde daha ucuz
  • bende toyota cı değilim,konuya girersek corolla bile henüz 5 yıldız değil,halihazırda piyasada dolaşan yeni vectra lar gibi,her 2 side 4 yıldız,ancak burada anlatılmak istenen konu benim bildiğim kadarı ile,aracın sorunsuzluğu,yani motor,şanzıman,yürüyen aksam vs gibi,bu araçlar sorun çıkarmadan,yolda kalmadan yıllarca kullanılabiliyormuş, sağlamlık-güvenlik konusu değil anlatılan,birde diğer araçlar genellikle 4 yıl veya km.dolunca masraflı bir şekilde triger grubu değiştirilirken bu araçlarda (cdti v multijet motorlardada zincir var)kayış yerine zincir olduğu için ne kopma riski var nede diğerleri gibi değişim sözkonusu.
  • toyatam hiç olmadı olacağınıda sanmıyorum ama şu bi gerçekki toytota gerçekten sorunsuz arabalar üretiyor. hatta 2004 yada 2005 de de ford u devirip 3 ncü lükten dünya ikinciliğine çıktı adamlar boş adam diil.


    bu arada nissan da da amma teknoloji varmış baksanıza renoya araba yapmayı öğretmiş adamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: THESHUCK

    bence bu haber doğru adam neden sallasınki böyle bişeyi bence doğru ama bişe sorcam kardeş madem dergiden aldın bunu tarayıcıdanmı çektin yoksa fotoğraf makinesiylemi ikisi ilede yzılar bu kadar okunaklı olmaz açıklama istiyorum...


    daha hala cevap veremedin noldu?
  • Arkadaşlar Toyota Türkiyede 1993 de üretime başladı. Ve o üretilen araçlar hala yollarda.
    Renault baya eski ama 93 model bir Toyota ile 93 model Renault un herhangi bir aracı ile karşılaştırma yaparsanız sanırım hangisi kaliteye önem veriyor anlarsınız.
    Adamın Toyota yı övmesi umrumda değil.
    Bu arada ilk aracım Renault idi. Şimdi bir Toyota ya binmekteyim. Sizde deneyin çok şey öğreneceksiniz.
  • allah aşkına ne örenecegiz bize bi sölermisin ayrıeten 2006 nın konusunu hortlatmanın amacı ne ortalığı karıştırmakmı toyota nın bi kaliteliliği yoktur sorunsuzlugu vardır reno kalıtede ondedır toyotanın sorunsuz olması ise bu konuya çok önem vermesinden ve az parça kullanmasından kaynaklanıyor(golf=60000 parça corolla=30000 di galiba) her markanın önem verdiği şeyler vardır reno ilk olarak guvenlikle başladı ki suan dunyanın en güvenli markası olarak geçiyor 8 model 5 yıldız sonra motor teknolojisine döndü f1 den dolayı megane rs(bi çok dergi yol tutuş ve performansına çok üst seviye olarak görür) clio rs(yol tutuş uzmanı olarak tanımlanır) megane rs dci vs vs... şimdide kalite fena olmamasına ragmen iice yükseltmeye karar vermişlerki çok doğru bir yoldalar oda yükselirse reno gerçekten sınıf atlıcak göreceksiniz toyotada hala sorunsuzuzu die oratalıkta dolansın zaten başka bi numarasıda yok




  • BU HABER DOĞRU MUDUR, DEĞİL MİDİR ? BİLEMEM. KONUYA İKİ AÇIDAN BAKIYORUM. BİRİNCİSİ BAZI ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ BU REKABET ORTAMINDA BU ADAM NASIL BÖYLE LAFLAR EDİYOR. AKIL ALIR ŞEY DEĞİL. TİCARİ SIR DİYE BİR ŞEY VAR. MADEN BU ADAM BÖYLE DÜŞÜNÜYOR GİTSİN TOYOTA'DA ÇALIŞSIN. HA GERÇKTEN BÖYLE BİR DURUM VARSA GEREĞİNİ YAPMAK VARKEN BASINA NEDEN KONUŞUYORSUN. BU BİR RENAULT ÇALIŞANI OLARAK TÜKETİCİLERE RENAULT ALMAYIN, TOYOTA ALIN DEMEK DEĞİL MİDİR?KENDİ BİNDİĞİ DALI KESİYOR. BİR DE ANLADIĞIM KADARIYLA BAHSEDİLEN TOYOTA'NIN RENAULT'TAN DAHA KALİTELİ ARAÇ ÜRETMESİ DEĞİL. SADECE TOYOTANIN DAHA TİTİZ BİR KONTROL SİSTEMİ OLDUĞU. RENAULT DİĞER BİRÇOK AVRUPA KÖKENLİ FİRMA GİBİ 100 YILLIK GEÇMİŞİ OLAN BİR FİRMA. OTOMOBİL SANYİİNDEKİ GEÇMİŞİ TOYOTA'DAN ESKİ. TOYOTA 1937'DE KURULMUŞ. RENAULT 1900'DEN ÖNCE VARDI. JAPONLAR OTOMOBİL YAPMAYA 2. DÜNYA SAVAŞINDAN HEMEN ÖNCE BAŞLADILAR VE İLK OTOMOBİLLERİNDE DOĞAL OLARAK AVRUPALI FİRMALARI ÖRNEK ALDILAR. BUNU TOYOTAYI KÖTÜLEMEK İÇİN KESİNLİKLE SÖYLEMİYORUM. TÜM JAPON FİRMALARI BENCE KENDİLERİNİ İSPATLAMIŞLARDIR. 1980'LERDE JAPONYA DÜNYA ARAÇ ÜRETİMİNDE(ADET OLARAK) ABD'Yİ GEÇMİŞTİR.fAKAT OTOMOBİLİN ANA VATANI AVRUPADIR. BİLİYORSUNUZ RENAULT VE NİSSAN 1999'DAN BERİ ORTAKLAR. ORTAKLIK BAŞLADIKTAN SONRA BİR RENAULT ÇALIŞANININ HATIRLAMADIĞIM BİR GAZETEDE ŞÖYLE BİR DEMECİNİ OKUMUŞTUM RENAULT VE NİSSANIN KALİTE ANLAYIŞLARI ARASINDAKİ FARK KONUSUNDA .ADAM NİSSAN'IN KALİTE ANLAYIŞININ DAHA ÇOK TÜKETİCİNİN FARK EDECEĞİ BİR TARZDA OLDUĞUNU, RENAULT'UN KALİTE ANLAYIŞININ İSE SIRADAN TÜKETİCİLERİN FARK EDEMEYECEĞİ DAHA ÇOK UZMANLARIN ANLAYACAĞI TARZDA OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİ.




  • Toros sağlamlığı olsa yeter.
  • Benzer açıklamaları Autoshow ve muadili yayınlardan hatırlıyorum,bu markalardan biride Mercedes ti,Fiat tanda "Toyota dan örnek almamız gereken çok şey var" gibi bir açıklama okumuştum.

    Zaten hatırladığım kadarıyla Renault-Nissan ortaklığının esas misyonu Nissanı kurtarmak ve Renault un kalite kontrol yönetimini Nissan sayesinde geliştirmekti.
  • beğenmeyen kızını vermesin
  • konunun acılıs tarihine bi baksanıza ya kac sene daha tartışılıcak bu acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Bence bu haber fake böyle bişi diyen adamı görevinden alırlar @asil burda olsaydı olay çıkardı







  • röno kalite şefini açık sözlülüğünden dolayı kutluyorum.
    darısı rönoyu babasının şirketi sanan arkadaşların başına...
  • ikiside güzel araba üreten markalar. Ama Toyota Hakkaten sorunsuz araç.
    ama nedense hem toyota hem honda küçük arabalarına tip veremiyor. bi yeni corollaya bakıyorum bide yarise.
    hatta city e bir bakıyorum nerde o kelimelerin güzelliğini anlatmaya yetmediği civic ile accord u yapan honda tasarımı?
  • yalan haber bunlar inanmak el degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 6 Mart 2008; 20:43:16 >
  • HABER YALAN VEYA DEĞİL AMA GERÇEK ORTADA RENOLAR TOYOTAYA GÖRE PROBLEMLİ ARABALAR.HER İKİ ARABAYI DA UZUN SÜRE KULLANDIM. 3 YIL 2002 MODEL COROLLA 170000 KM YE KADAR KULLANDIM, HERHANGİ BİR ARIZA NEDENİYLE HİÇ SERVİSE GİTMEDİM. ONU SATIP MEGANE ALDIM. ALDIM ALALI SERVİSE BİRTON PARA VERDİM.ARABA 100000 DE ŞU ANDA DEĞİŞTİR DEĞİŞTİR BİTMİYOR PARÇALARI. PARÇALARI DA EPEY PAHALI. ÖZELLİKLE ALTENATÖR GERGİ BİLYASI , TRİGER GERGİ RULMANLARI VE SU POMPASI SÜRESİ DOLMADAN ARIZALANIYOR. 60000 KM GİTMESİ GEREKEN TRİGER RULMANLARI 30 BİNDEN SONRA SES YAPMAYA BAŞLADI 120000 DE YAPILACAK KAYIŞ DEĞİŞİMİNİ 90000 DE YAPMAK ZORUNDA KALDIK.(500 YTL TRİGER+ SU POMPASI DEĞİŞİMİ).. RENOSU OLAN İKİ ARKADAŞIM DAHA VAR ARABALARI 30-40 BİNDE SU POMPASI DAĞITTI.
    ŞU ANDA BENZİN POMPASI ARIZALI(ARKADAŞIN Kİ DE ARIZALI) ONU DA DEĞİŞTİRECEĞİZ.(250 YTL)
    DAHA YAZMADIĞIM DİĞER PROBLEMLER....MERKEZİ KİLİTİ, CAM KRİKOSU VS. VS.
    BAKALIM SIRADA NE VAR.
  • Burada bir çelişki yokmu arkadaşım...Toyota kaliteli değil ama sorunsuzdur diyorsunuz.
    Bence aynı sınıf ve benzer özelliklere sahip araçlardan sorunsuz olan diğerinden kalitelidir..

    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    allah aşkına ne örenecegiz bize bi sölermisin ayrıeten 2006 nın konusunu hortlatmanın amacı ne ortalığı karıştırmakmı toyota nın bi kaliteliliği yoktur sorunsuzlugu vardır reno kalıtede ondedır toyotanın sorunsuz olması ise bu konuya çok önem vermesinden ve az parça kullanmasından kaynaklanıyor(golf=60000 parça corolla=30000 di galiba) her markanın önem verdiği şeyler vardır reno ilk olarak guvenlikle başladı ki suan dunyanın en güvenli markası olarak geçiyor 8 model 5 yıldız sonra motor teknolojisine döndü f1 den dolayı megane rs(bi çok dergi yol tutuş ve performansına çok üst seviye olarak görür) clio rs(yol tutuş uzmanı olarak tanımlanır) megane rs dci vs vs... şimdide kalite fena olmamasına ragmen iice yükseltmeye karar vermişlerki çok doğru bir yoldalar oda yükselirse reno gerçekten sınıf atlıcak göreceksiniz toyotada hala sorunsuzuzu die oratalıkta dolansın zaten başka bi numarasıda yok




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.