Merhaba, 9 gündür bu sorundan dolayı kafayı yemek üzereyim. Durduk yere %70 80 civarlarında packet loss yiyorum ve internetim tamamen gidiyor. Türknete yazdığım zaman herhangi bir sorun gözükmüyor diye geri dönüş alıyorum. Bu sorunun asıl kaynağı ne olabilir? Daha önce aynı sorunla karşılaşan var mı? Son olarak dayanamayarak yerinde destek hizmeti almayı kabul ettim. Ankastreden eve kadar gelen kabloyu değiştirteceğim. Yine düzelme olmazsa sorunu nerede aramalıyım? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yüksek Packet Loss Yüzünden İnternet Kesintisi
-
-
Sorunumun yaşandığı belirli bir saat olmadığı için gelen ekiplere de göstermem pek mümkün değil gibi duruyor. Günde 10a yakın bu şekilde kesinti yaşıyorum. Bazen gece 3de bazen öğlen 2de bazen akşam 10da hiç fark etmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, destek kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
Hocam şu an sorunumla ilgili açık bir destek kaydı yok. Sadece yerinde destek ekibi istediğimle ilgili bir destek kaydı açtım: 51917604
Bu sorunun çözümü için benim yapabileceğim ne varsa yapmaya gerçekten hazırım. Modemde sorun var ise onu bile değiştirebilirim. Yeter ki sorunum düzelsin. Tüm işlerimi internet üzerinden yürüttüğüm için 2 saniyelik küçük gözüken kesinti bile benim büyük kayıplara uğramama neden oluyor.
Bunlarda eski destek kayıtlarım: 51786740 - 51743381
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekiplerimiz kaydınızı işleme aldı, ben de takibini sağlayacağım. Gelişme oldukça da sizi bilgilendireceğim. -
2 saniyeliğine yine aynı sorunu yaşadım
-
%99 ihtimalle kablolarında problem var. Oksitlenme kısa devre eklerde rüzgarla veya su temasına bağlı bi problem var. Daha önce benim başıma gelmişti.
Kablolarını gözden geçir mutlaka.
-
Teknik ekibin arayıp randevu günü ayarlamasını bekliyorum hocam. Bu sırada yine aynı sorundan dolayı 90 saniye boyunca internet mefta oldu.
-
-
Merhaba, talebiniz üzerine ekip yönlendirmesi yapıldı. Kaydınızı takip ediyorum, gelişme oldukça sizi bilgilendireceğiz. -
193.118.223.31.srv.turk.net hopu tüm internetimi kitliyor sanırım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 11 Nisan 2022; 15:48:25 > -
-
-
yine yeni yeniden :)
-
Dün sizi arayarak onayınızla birlikte saha ekiplerini adresinize yönlendirdiğimizi görüyorum. 15.04.2022 tarihine randevu oluşturuldu. Ekiplerimiz gelerek çözümü için size destek olacaktır. -
Sözde bugün için türknet ekibi randevu verdi ancak saat 17.23e geliyor hala daha ne gelen var ne giden. En azından bir saat verin diyorum hep biz ağızdan sadece ekiplerimiz 19.00a kadar çalışmalarını sürdürüyor diyorlar. Tüm işimi gücümü bıraktım ekibin keyfini bekliyorum belki gelip işimi hallederler diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar vurdum duymaz bir firma daha önce görmedim. Parayı almaya gelince mesajlar durmaz. İş sorun çözümüne gelince karşında muhatap bulamıyorsun. Madem ekipleriniz gelmeyecek neden randevu verip de eve tıkıyorlar bizi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ekiplerimiz ile ilgili şikayetinizi ayrıca ilgili birime ileteceğim. -
Cuma günü için randevu veren ekiplerden hala daha bir geri dönüş yok. Ben artık yaşadığım mağduriyeti bir kenara bıraktım. Ekipler arasında büyük bir iletişimsizlik var. Yazıktır günahtır şu yaşattığınız çileye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- internet ışığı yanıp sönüyor
- turknet whatsapp hattı
- ev interneti başka operatöre taşıma
- turknet fiyat 2024
- turkcell abone sayısı
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X