Şimdi Ara

YURTDIŞI işlemci garantisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.451
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar herkese,
    Abd'den işlemci-ekran kartı- ram getirmeyi düşünüyorum valizimde. İşlemci olarak ryzen alıcam, acaba uluslararası garantisi var mı? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.



  • TR'de faturalı aldığın ürüne mırın kırın edilirken yurtdışından gelen ürüne nasıl bir garanti bekliyorsun?
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    EVGA kartlarda olan türde bir garanti bekliyorum. Konu hakkında bir bilginiz yoksa lütfen yanıltıcı yorum yapmayın.
  • Bilgi bir kenara cok tecrubem var.



    Bu arada yillardir bozulan cpu hic gormedim, duymadım.



    Ram isi sakat tabi
  • intel global garanti iyidir

    corsair sıkıntı olunca rma açın yollayın gerisini hallederler

    evga iyiydi şu an ne yaptıkları belirsiz bozuldu diyen de var iyi diyen de (eskiden sıfır ürün gelirken artık tamir edip yolluyorlarmış)


    amazon gibi bir yerden alırsanız 1 yıl global garanti verirler değişim,iade vs. onun dışında kendi başına global garanti verdiğini bildiğim markaları yukarıda yazdım.
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Umarım benimki de bozulmaz ne diyelim artık :D
  • Humboldt H kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam sağolun, işlemcide intel almak istemiyorum da, ram için corsair düşüneyim o zaman.
    Amazondan almayı düşünüyorum zaten, satış sonrası müşteri desteğine güveniyoruz bakalım
  • abd den anakart aldım burada garantisi yok arayıp kontrol ettiler parasını vereyim desen bile kabul etmiyorlar kart asus marka. Diğer ürünlerin de garantisi olacağını sanmıyorum. İlla vatandan vs almak gerekiyor. Bizim ülkede sattığı ürünü 1 saat sonra kabul etmeyen zihniyet varken bu zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    abd den anakart aldım burada garantisi yok arayıp kontrol ettiler parasını vereyim desen bile kabul etmiyorlar kart asus marka. Diğer ürünlerin de garantisi olacağını sanmıyorum. İlla vatandan vs almak gerekiyor. Bizim ülkede sattığı ürünü 1 saat sonra kabul etmeyen zihniyet varken bu zor
    Çok doğru. Zamanın da Teknosa dan kuzenim bir aparat almıştı bir cihaza takmak için. Alırken mutlaka uyar ama uymaz ise iade veya değişim yaparız demişlerdi. O gün eve gittik akşam denedi ürün uymadı ve ertesi gün gittik kabul etmediler. Kabul etmeme sebeplerinden biri ürünün ambalajının açılmış olması. Kuzenim ambalajı açıp ürünü denemeden uyup uymayacağını nasıl anlayacağım dedi. Dün böyle dememiştiniz dedi. Kavga dövüş (lafın gelişi) değiştirildi diye hatırlıyorum. Kuzenim ve ailesi değiştirilmeden önce son olarak adamlara alın ürün size hediyemiz olsun o zaman para filan da istemiyoruz demişlerdi.

    Firmalar ve markalar böyle davranan bir zihniyete sahiplerken yurt dışından alınan ürünlere yaklaşımları daha beter olur. Hele bazı firmalar varki kendi genel merkezlerinin verdiği bilgiler ile teknik servislerinin verdiği bilgiler uyuşmuyor. En komiği de o bilgiyi telefonla aynı servisten alıp verdikleri halde.

    Vakti zamanında bir yakınım da bir markanın dizüstü bilgisayarı. Klavyesine kola dökülmüş. Tuşları garip sesler çıkarıyor bir kaçı da çalışmıyordu. Servis hizmeti veriyor dendiği için İstanbul da genel merkezlerine götürdük. Gözümüzün önünde ofisteki görevli kadın kadıköy de bulunan servisi arayıp sordu. Klavye temizlenebilir mi yoksa değişim mi yapılması gerekir diye. Sonra bize temizlenebilir diye cevap verdi. Servise gittik oradaki kadın daha bilgisayarı görmeden temizlenemez klavye değişecek dedi. Dedik ofisiniz aksini söyledi ve bunu yaparlarken burayla telefonda konuştular. Kadın evet benle konuşuldu dedi. O zaman neden şimdi farklı konuşuyorsunuz diye belirtince bana kola döküldüğü söylenmedi dedi. Bu mümkün değil çünkü ofiste çalışan kişi bizim yanımız da size telefon açtı ve direk kola döküldüğünü söyledi ve siz ona temizlenir dediniz dedik. Kadın ısrarla kabul etmedi ama siz cihazı bırakın ben servis elemanlarına baktıracağım dedi. Bu arada cihaza 512 MB Ram taktıracaktık onuda söyledik.

    2 saat sonra telefonla döndüler. Fiyat verdiler. Gittik işlem yaptırmadan geri aldık çünkü verdikleri fiyatla aynı bilgisayar dan bir tane daha alırdık. Başka yerler de servis ücreti dahil 65 dolara takılan Ram için 90 dolar istiyorlardı. Kendi ürettikleri bir ram ama aynı rami o dönemlerde gold ve vatan gibi yerlerden bulmak mümkündü.
    Daha sonra kendi yaşadığımız ile dönünce tanıdık yere vermiştik orası klavye'yi çok başarılı olmasa da temizlemişler ve hiç çalışmayan klavye çalışır hale gelmişti tek sıkıntı çalışırken ses çıkarmasıydı. Eminim cihazın üreticisi olan firmanın servisi istese onlarda temizlerler ve klavye ses bile çıkarmazdı.

    Kısa lafın özü bu ülkeden satılan alınan kendi ürünlerine bile doğru düzgün hizmet vermeyen firmalar başka ülkelerden alınan kendi ürünlerine hangi bakış açısıyla bakarlar.

    O yaşadığımız deneyim de bir de skandal bir durum olmuştu. Virüs bulaşmış servisteyken bilgisayara. Onuda nasıl anladım servise vermeden 1 gün önce tarama yapmıştık pc de ayrıca içinde bana ait bir kaç dosya vardı. Onları yedeklemiştim bir usb'ye ve onları kendi pc atarken virüs bulamamıştı benim pc. Servisten aldıktan sonra içinde kalan başka dosyalar fark ettik onları usp atıp o usp kendi bilgisayarıma takınca bu defa virüs buldu. Bilgisayarda komple tekrar bir virüs taraması yapınca servise vermeden önce virüs bulamayan uygulama bu defa virüs bulmuştu.

    Dizüstünün üreticisi olan firmanın kendi resmi servisinde cihaza virüs bulaşıyor. Olacak iş değil.




  • Sitelerine kaydet ürünü, garantilik durumda kargo parasını ödeyip onlara göndereceksin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.