Şimdi Ara

Z3 Compact KVK Çilesi Ve Tüketici Hakem Heyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. Bundan yaklaşık 1.5 ay önce Z3 Compact aldım. Fakat 1 hafta sonra kasa açıklığı olduğunu farkettim. Daha sonra tam satıcıyla görüştüm geri iade edecektim fakat aynı gün telefonu yere düşürdüm ve nokta halinde bir kaç ezik ve kenarında ufak bir çizik oluştu. Satıcıya bahsettim en ufak çizikde değiştiremem vs deyince ben de Antalya KVK'ya yolladım. Ellerine geçtikten 5 gün sonra benim arayıp uyarmamla sisteme girdiler. Her dakika da arayamıyorum dakikası 3TL olduğu için. Bugün itibariyle 22. iş günü yani 20 iş gününü geçirdiler. Ben değişim istemiştim bu arada. Şimdi ben KVK'yı Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet etsem 20 iş günü geçirdikleri için sıfırıyla değişim ya da ücret iadesi alabilir miyim? Bu işte tecrübeli arkadaşlar varsa beni bilgilendirirlerse çok sevinirim. Dava ücreti, dava süresi vs hiçbir bilgim yok. Şimdiden teşekkürler.







  • bu tür sorunlarda en iyi çözüm hakem heyeti sonuç ne olur bilmiyorum ama bence hemen başvurun paranızı peşin alma ihtimaliniz var. çünkü türkiyede garantiyi mağazalar yada dükkanlar sağlamıyor servisler sağlıyor. en kısa zamanda telefon gelmeden başvurun.
  • kasada hasar var ise muhtemelen heyetten de olumsuz rapor çıkacaktır. Keşke biraz daha dikkatli olsaydınız
  • Hocam servisten değişim kararı çıktı tabii ki bu bizim çabalarımızdan dolayı oldu ittire kaktıra da olsa değişim kararını çıkarttık. Cihazdan zaten memnundum fakat şimdi de şöyle bir sıkıntı var telefonun son serisinin stoklara girmesini bekliyorlarmış bu da uzun sürer diyorlar ama hayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam john

    bu tür sorunlarda en iyi çözüm hakem heyeti sonuç ne olur bilmiyorum ama bence hemen başvurun paranızı peşin alma ihtimaliniz var. çünkü türkiyede garantiyi mağazalar yada dükkanlar sağlamıyor servisler sağlıyor. en kısa zamanda telefon gelmeden başvurun.

    Türkiyede garantiyi mağaza servisler sağlamıyor demişsiniz ama Gold bilgisayarı atlamışsınız. Gold bilgisayar çok güzel bir şekilde yan şirket oluşturup kendisi tamir yapıp çok da güzel tüketiciyi mağdur ediyor. Dikkatli olun ben paramı geri aldım zamanında bu şerefsizlerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknode kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme ve uyarı için teşekkür ederim bulunduğum şehirde gold yok bu yüzdende bir bilgim yoktu. zaten genel olarak demiştim.
  • 20 iş günü geçtikten sonra ne olursa olsun para iadesi yapmak zorundalar. En kötü servise giriş ve çıkış tarihini belgeleyen bir kağıt iste ve hakem heyetine onunla başvur para iadesi istediğini belirt. Üçkağıda kaçmak istiyorsan da telefonun serviste çizildiğini bilgin olmadığı notunu düş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.