Şimdi Ara

Z3 malum sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar herkese iyi forumlar. Yaklaşık bir ay önce doğubank'tan 2. el garantili Z3 aldım. 1 hafta sonra arkadaşlarla havuz sefası yapayım dedim. Demez olaydım... Kapaklar kapalı olduğu halde su geçirdi ve arızalandı. Ekran karardı. Ertesi gün kartal kvk ya kendi elimle teslim ettim. Bugün itibari ile 14. iş günüdür telefon serviste bekliyor. Azami 20 iş günü tamir süresi var. Eğer 20 günü aşarsa yeni bir cihaz veriyorlar mı? Birde şöyle bi sorun var. Ürünü 2. el aldığım için faturası elimde değil. Sadece garanti belgesi var elimde. Eğer 20 iş gününü aşarsa Tüketici hakem heyetine cihaz bedelinin geri ödenmesi davası açılıyormuş. Yanlız faturasıyla birlikte. Bendede fatura olmadığı için böyle bi dava açamam. Zaten geri para almak gibi bir niyetim yok. Telefonumu çalışır biçimde geri almak istiyorum. Ama sıfır ürün alma hakkım varsa bu hakkımı kullanmak istiyorum. Siz ne diyorsunuz arkadaşlar bu durum hakkında?







  • Fikri olan yok mu?
  • müşteri hatası denilip geri yollanır geçmiş olsun
  • Havuzda ne kadar kaldın da öyle oldu fazla kalmışsın belli ki arkadaşın dediği gibi kullanıcı hatası denip yollanabilir.
  • 10 dakika civari ve en fazla 30 cm derinlige indim ara sira genelde su ustu ama siviyla temas vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim merak ettigim 20 is gunu icinde bana donus yapilmazsa ne olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecici kullanman icin tel verebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CAVQ kullanıcısına yanıt
    10 iş gününü aştığında kvk'dan kullanmam için telefonu gidip kendim aldım. Ama telefon tabiri caizse ölüyor. Htc nin ilk akıllı telefonlarından verdiler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SirSdü -- 11 Ağustos 2015; 12:51:14 >
  • Bugün sony xperia çağrı merkezini aradım. Oradan cihaz değişiminin göründüğünü söylediler ama ne zaman olur belli değilmiş. Bugün 18. iş günü. 20 iş gününü aşacak galiba :/
  • Benimde delta servisle bir sorun var. İnşallah göndereceğim bakalım ne olacak. Telefonu teknik servisten başka yere götürebiliyor muyuz. Mesela SOny diyor mu teknik servis harici bize getirebilirsiniz falan diye?
  • cakiroglu_m.ali kullanıcısına yanıt
    yok hocam kimle anlaşmalıysa ona götür diye yönlendiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirSdü

    yok hocam kimle anlaşmalıysa ona götür diye yönlendiriyor.

    Peki hocam mesajınızda sony xperiayı aradım demişsiniz. Orayı neden aradınız ki?
  • Kvk telefonlarimi acmadi bende orayi aradim. Servisi sikayet ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefona değişim çıktı. Bugün kvk ya gidip sordum. Ordanda değişim cihazı beklendiğini söylediler. 20 iş gününüde aştı. Bekle babam bekle
  • O kadar konu açtık ilk sayfaya yazılar yazdık suya sokmadan önce servis menüsünden basınç testi yapın dedik ama anlatamadık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün kvk'dan msj geldi. Telefonu jelatinli sıfır bir cihazla değiştirdiler. 20 iş gününü geçti ama sonunda telefonuma kavuştum :) Bi daha da suya sokmam :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.