Şimdi Ara

Zengin oldum galiba (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
1.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Koskoca vodafone'daki sistemsel hatalara bakar mısın?
    Vodafone ilk ihaleyi kazandığı zaman bir yandan üzülmüştük yabancıların eline geçiyor iletişimimiz ama
    bir yandan da sevinmiştik Turkcell'in kendi padişahlığını sona erdirecek kafasına göre iş yapamayacak hatta
    Turkcell'i sollayacak diyenler bile oldu. Aradan 9 sene geçti Dünyanın en büyük 2. operatörü vodafone'da
    hayret edilecek sistemsel hatalar, gelen yanlış faturalar, müşteri hizmetleri elemanlarının bilgisizliği, şarj problemi,
    vodafone bayiideki elemanların müşterileri sallamaz tavırları bir ton sorun var. Operatörlerimiz yabancı eline geçiyor diye üzüldüğümüzle
    kaldık çünkü bu kafadaki vodafone 100 senede geçse Turkcell'i geçmeyi bırak yanına yaklaşamaz. Rekabette kızışmadığı için
    biz daha çok Turkcellden kazık yeriz..

    NOT: Turkcell kullanıyorum fiyatları hariç memnunum..

    cu@vodafone.com, support@vodafone.com veya uk@vodafone.com adreslerinden birine mail gönderirseniz sorun yaşadığınızda ilgileniyorlar. Ayrıca +44 0163 533 251 numarasını arayarak da şikayet kaydı oluşturabilirsiniz. Vodafone Türkiye ile çözemediğiniz sorunları Vodafone Group'a gönderirseniz ilgileniyorlar.

    Vodafone Türkiye bir Vodafone Group şirketi gibi çalışmıyor, merkezde herhalde Türkiye'deki firma ile fazla ilgilenmiyor. Vodafone Türkiye'nin uzun zamandır kar elde etmediği ve satılma ihtimalinin olduğu söylenip duruyor. Bu sebeple çok fazla önem vermiyor olabilirler.

    Almanya'daki vodafone bizdeki Turkcell gibi pahalı tarifeler yapıyor.

    Almanya'daki Türkler pahalı olduğu için Vodafone'dan şikayetçiler. Almanya'daki Türklerin çoğunluğu E-Plus kullanıyor.http://www.eplus.de/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 27 Şubat 2015; 11:36:08 >




  • insanlara yalan yanlış bilgiler veriyorsun. art niyetli gibisin. bunun gibi şeyleri yazmadan önce gir bir bak vodafone türkiye ile ilgili çıkan haber ve açıklamalara.

    ayrıca yamyamix isimli arkadaşım son 5 yılda vodafone'un pazar payı 18'den 34'e çıktı. bir 5 yıl sonra muhtemel pazar lideri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanSD

    insanlara yalan yanlış bilgiler veriyorsun. art niyetli gibisin. bunun gibi şeyleri yazmadan önce gir bir bak vodafone türkiye ile ilgili çıkan haber ve açıklamalara.

    ayrıca yamyamix isimli arkadaşım son 5 yılda vodafone'un pazar payı 18'den 34'e çıktı. bir 5 yıl sonra muhtemel pazar lideri.

    Merhaba. Yanlış verdiğim bilgileri söylerseniz düzeltmeye gayret ederim. Hiç kimseye kasıtlı olarak yanlış bilgi vermem, yanlış bir bilgi vermemek için bilmediğim emin olmadığım konuda da genelde yazmam, eğer %100 emin olmadığım bir konuda yazıyorsam altına da emin olmadığımı belirtirim.

    Forumdaki 5 yıllık mesajlarımı okursanız insanları yanlış yönlendirdiğim hiçbir mesajımı bulamazsınız. Eğer yanlış yönlendirdiğim bir mesajımı bulur ve düzeltirseniz özür dilemesini de bilirim.

    Topluluk olarak gönüllü yardımlaşmanın olduğu bir ortamda ben dahil kimsenin art niyetli olduğunu düşünmüyorum.

    Vodafone türkiye'de son 5 yılda her yıl çift haneli büyüyen bir şirket. ve ben 5 yıldır hiç satılacak diye haber hatırlamıyorum. (5 yıllık dönem öncesi yani serpil timuray öncesinde çıkmıştı). ayrıca vodafone grup için sürekli türkiye'nin önemli olduğu bütçeden aslan payı aldığını da yine haberlerden öğrenebilirsin.

    ki vodafone türkiye'nin 5 yılda pazar payını 18'den 33'lere taşıması yani başarısı sonucu zaten Serpil Timuray vf tr ceo'luğundan Vodafone Grup'un %70'ini içerisine alan Vodafone AMAP (Afrika, Ortadoğu, Asya-Pasifik) Bölge Başkanı oldu. Ve vodafone grup icra kuruluna alındı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDanielSD -- 28 Şubat 2015; 8:36:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim

    Herkes Vodafone hakkında yazmış
    Ben telsim zamanından beri kullanıyorum sadece bir ara Turkcell hat aldım 1 yıl kadar (taahhüt var diye hemen geri kaçamadım )
    Lanet gelsin Turkcele hiç bir Faturası tutmuyordu yok dk astın yok mms attın arkadaş ben mms özelliğini kullanmıyorum diyorum bazı smsler sistemde mms olarak düşebilir diyor sonuç her fatura farklı geliyordu
    Tabi tekrar kaçtım Vodafone'a Şükürler olsun
    Ya arkadaş 1 defa insan faturayı 1 lira fazla iste yok
    Tarife neyse o geliyor
    Hani simdi niye dakikalarım aşmıyorum niye fatura şişmiyor ?
    Demekki sorun bende değilmiş
    Son durum şu
    Benim tavsiyelerimle son 1 yılda akrabalarımdan Turkcell'den Vodafone hat taşıyanlar toplam= 10-12 kişi evet abartmıyorum herkes taşıdı ve biriside çıkıp niye taşıdım demedi
    %100 hepsi şunu dedi
    YA FATURA HIÇ AŞMIYOR HEP AYNI GELIYOR



    Turkcell aboneleri genelde fatura ne kadar gelirse gelsin ödeme derdi olmayan V.I.P. müşterilerdir.

    Yüksek ve tutarsız faturalardan şikayet edenler diğer operatörlere geçiyor.

    VIP müşteri nasıl oluyor
    Be gelirse gelsin ödenen müşteri mi be alaka kardeşim ya biye fazla fazla ödeyeyim ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim

    Herkes Vodafone hakkında yazmış
    Ben telsim zamanından beri kullanıyorum sadece bir ara Turkcell hat aldım 1 yıl kadar (taahhüt var diye hemen geri kaçamadım )
    Lanet gelsin Turkcele hiç bir Faturası tutmuyordu yok dk astın yok mms attın arkadaş ben mms özelliğini kullanmıyorum diyorum bazı smsler sistemde mms olarak düşebilir diyor sonuç her fatura farklı geliyordu
    Tabi tekrar kaçtım Vodafone'a Şükürler olsun
    Ya arkadaş 1 defa insan faturayı 1 lira fazla iste yok
    Tarife neyse o geliyor
    Hani simdi niye dakikalarım aşmıyorum niye fatura şişmiyor ?
    Demekki sorun bende değilmiş
    Son durum şu
    Benim tavsiyelerimle son 1 yılda akrabalarımdan Turkcell'den Vodafone hat taşıyanlar toplam= 10-12 kişi evet abartmıyorum herkes taşıdı ve biriside çıkıp niye taşıdım demedi
    %100 hepsi şunu dedi
    YA FATURA HIÇ AŞMIYOR HEP AYNI GELIYOR



    Turkcell aboneleri genelde fatura ne kadar gelirse gelsin ödeme derdi olmayan V.I.P. müşterilerdir.

    Yüksek ve tutarsız faturalardan şikayet edenler diğer operatörlere geçiyor.

    VIP müşteri nasıl oluyor
    Be gelirse gelsin ödenen müşteri mi be alaka kardeşim ya biye fazla fazla ödeyeyim ki

    Mesela iphone 6 kampanyaları 150-200 tl civarında

    Mesela ayda 200-250 tl fatura ödeyenler var. Bu tip yüksek fatura ödeyenler V.I.P. müşteri oluyor.

    V.I.P. müşteriler havaalanlarında özel salonlarda uçaklarını bekleyip first class veya bussines class'ta seyahat ediyorlar.




  • Hayır sistem kaynaklı o :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim

    Herkes Vodafone hakkında yazmış
    Ben telsim zamanından beri kullanıyorum sadece bir ara Turkcell hat aldım 1 yıl kadar (taahhüt var diye hemen geri kaçamadım )
    Lanet gelsin Turkcele hiç bir Faturası tutmuyordu yok dk astın yok mms attın arkadaş ben mms özelliğini kullanmıyorum diyorum bazı smsler sistemde mms olarak düşebilir diyor sonuç her fatura farklı geliyordu
    Tabi tekrar kaçtım Vodafone'a Şükürler olsun
    Ya arkadaş 1 defa insan faturayı 1 lira fazla iste yok
    Tarife neyse o geliyor
    Hani simdi niye dakikalarım aşmıyorum niye fatura şişmiyor ?
    Demekki sorun bende değilmiş
    Son durum şu
    Benim tavsiyelerimle son 1 yılda akrabalarımdan Turkcell'den Vodafone hat taşıyanlar toplam= 10-12 kişi evet abartmıyorum herkes taşıdı ve biriside çıkıp niye taşıdım demedi
    %100 hepsi şunu dedi
    YA FATURA HIÇ AŞMIYOR HEP AYNI GELIYOR



    Turkcell aboneleri genelde fatura ne kadar gelirse gelsin ödeme derdi olmayan V.I.P. müşterilerdir.

    Yüksek ve tutarsız faturalardan şikayet edenler diğer operatörlere geçiyor.

    VIP müşteri nasıl oluyor
    Be gelirse gelsin ödenen müşteri mi be alaka kardeşim ya biye fazla fazla ödeyeyim ki

    Vip hattı vodafonda sadece sanatçılar sporcular gibi önemli veya önemsiz neyşe işte onlar alabilir ve o hattın tüm bilgileri vodafone sistemlerinde dahi gizlidir sadece belirli kişiler görebilir onlara özel müşteri hizmetleri vardır biraz daha ayrıcalıklo olmak istiyorsan red tarifelerini deneyebilriisin :)




  • Bana niye denk gelmez yahu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    Bu olaydan bi kaç ay sonra modafone müşteri hizmetlerinde çalışmaya başlamıstım tabiki şimdi çalışmıyorum :D Genelde faturasızlar menundur faturalı aboneler memnun değil genelde sistemsel sorunlar en çok faturalı aboneleri vuruyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    Bu olaydan bi kaç ay sonra modafone müşteri hizmetlerinde çalışmaya başlamıstım tabiki şimdi çalışmıyorum :D Genelde faturasızlar menundur faturalı aboneler memnun değil genelde sistemsel sorunlar en çok faturalı aboneleri vuruyor :)

    vodafone'da çalışmışsın, sorunları en iyi sen bilirsin

    operatörler beni forumdan tanıyorlar

    mesela ben vodafone'da iken, çok eski bir arkadaşımı faturasızdan faturalıya geçirmiştim yani başkası adına işlem yapmıştım, bana güveniyorlardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    Bu olaydan bi kaç ay sonra modafone müşteri hizmetlerinde çalışmaya başlamıstım tabiki şimdi çalışmıyorum :D Genelde faturasızlar menundur faturalı aboneler memnun değil genelde sistemsel sorunlar en çok faturalı aboneleri vuruyor :)

    vodafone'da çalışmışsın, sorunları en iyi sen bilirsin

    operatörler beni forumdan tanıyorlar

    mesela ben vodafone'da iken, çok eski bir arkadaşımı faturasızdan faturalıya geçirmiştim yani başkası adına işlem yapmıştım, bana güveniyorlardı

    Haha Yaptığın işleme göre değişir o daha doğrusu kendini arkadaşın olarak tanıtmadıysan tabi Ha bu arada müşteri hizmetlerinde faturasız hattan faturalıya geçiş yapılmıyor aynı hattan daha önce faturalı kullanmadıysa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 1 Mart 2015; 23:58:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    Bu olaydan bi kaç ay sonra modafone müşteri hizmetlerinde çalışmaya başlamıstım tabiki şimdi çalışmıyorum :D Genelde faturasızlar menundur faturalı aboneler memnun değil genelde sistemsel sorunlar en çok faturalı aboneleri vuruyor :)

    vodafone'da çalışmışsın, sorunları en iyi sen bilirsin

    operatörler beni forumdan tanıyorlar

    mesela ben vodafone'da iken, çok eski bir arkadaşımı faturasızdan faturalıya geçirmiştim yani başkası adına işlem yapmıştım, bana güveniyorlardı

    Haha Yaptığın işleme göre değişir o daha doğrusu kendini arkadaşın olarak tanıtmadıysan tabi Ha bu arada müşteri hizmetlerinde faturasız hattan faturalıya geçiş yapılmıyor aynı hattan daha önce faturalı kullanmadıysa

    yok kendimi arkadaşım olarak tanıtmadım. arkadaşım yanımdaydı ama o hiç konuşmadı. talebimizle ilgilenen kişiye, arkadaşın faturasızda aylık ortalama kullanımını sordum. sonra her yöne 200 dakika tarifesine geçirdim. arkadaş çok memnun kaldı bahsettiğim faturalı tarifeden. daha önce faturalı hat kullanmamıştı, bu ilk başvurusu idi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane heathrow -- 2 Mart 2015; 0:23:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    Bir ara Turkcell'de VIP müşteri idim. Gönderdiğim maillere yarım saat içerisinde dönüş yapıyorlardı, arıyorlardı

    Ben normal vodafone abonesiyim kapsamayla ilgili mesaj atmıstım vodafone.com bize ulaşın bölümünden samimi söylüyorum 15 dakika geçmedi aradılar :)

    Bu forumda vodafone musteri hizmetlerinden memnun kisi bulmak zor. Siz şanslısınız. Bana da 15 dakikada döndükleri olmuştu.

    Bu olaydan bi kaç ay sonra modafone müşteri hizmetlerinde çalışmaya başlamıstım tabiki şimdi çalışmıyorum :D Genelde faturasızlar menundur faturalı aboneler memnun değil genelde sistemsel sorunlar en çok faturalı aboneleri vuruyor :)

    vodafone'da çalışmışsın, sorunları en iyi sen bilirsin

    operatörler beni forumdan tanıyorlar

    mesela ben vodafone'da iken, çok eski bir arkadaşımı faturasızdan faturalıya geçirmiştim yani başkası adına işlem yapmıştım, bana güveniyorlardı

    Haha Yaptığın işleme göre değişir o daha doğrusu kendini arkadaşın olarak tanıtmadıysan tabi Ha bu arada müşteri hizmetlerinde faturasız hattan faturalıya geçiş yapılmıyor aynı hattan daha önce faturalı kullanmadıysa

    yok kendimi arkadaşım olarak tanıtmadım. arkadaşım yanımdaydı ama o hiç konuşmadı. talebimizle ilgilenen kişiye, arkadaşın faturasızda aylık ortalama kullanımını sordum. sonra her yöne 200 dakika tarifesine geçirdim. arkadaş çok memnun kaldı bahsettiğim faturalı tarifeden. daha önce faturalı hat kullanmamıştı, bu ilk başvurusu idi



    Acemiye denk gelmişiniz ozaman :D




  • 4-5 senelik olay. Görüştüğüm bayan "normalde bu şekilde yapmıyoruz ama.." demişti

    edit: mail gönderdim, onlar döndü galiba...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane heathrow -- 2 Mart 2015; 0:41:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest

    4-5 senelik olay. Görüştüğüm bayan "normalde bu şekilde yapmıyoruz ama.." demişti

    edit: mail gönderdim, onlar döndü galiba...

    Birşey diyemeyecem sürelki değişim içinde vodafon olabilir benim oldugum dönem 2 yıl önceydi söylediğin bayağı eski zaman :)
  • neden akşam akşam eşeledin konuyu beni de uykusuz bıraktın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayramadim

    Herkes Vodafone hakkında yazmış
    Ben telsim zamanından beri kullanıyorum sadece bir ara Turkcell hat aldım 1 yıl kadar (taahhüt var diye hemen geri kaçamadım )
    Lanet gelsin Turkcele hiç bir Faturası tutmuyordu yok dk astın yok mms attın arkadaş ben mms özelliğini kullanmıyorum diyorum bazı smsler sistemde mms olarak düşebilir diyor sonuç her fatura farklı geliyordu
    Tabi tekrar kaçtım Vodafone'a Şükürler olsun
    Ya arkadaş 1 defa insan faturayı 1 lira fazla iste yok
    Tarife neyse o geliyor
    Hani simdi niye dakikalarım aşmıyorum niye fatura şişmiyor ?
    Demekki sorun bende değilmiş
    Son durum şu
    Benim tavsiyelerimle son 1 yılda akrabalarımdan Turkcell'den Vodafone hat taşıyanlar toplam= 10-12 kişi evet abartmıyorum herkes taşıdı ve biriside çıkıp niye taşıdım demedi
    %100 hepsi şunu dedi
    YA FATURA HIÇ AŞMIYOR HEP AYNI GELIYOR



    Turkcell aboneleri genelde fatura ne kadar gelirse gelsin ödeme derdi olmayan V.I.P. müşterilerdir.

    Yüksek ve tutarsız faturalardan şikayet edenler diğer operatörlere geçiyor.

    VIP müşteri nasıl oluyor
    Be gelirse gelsin ödenen müşteri mi be alaka kardeşim ya biye fazla fazla ödeyeyim ki

    Vip hattı vodafonda sadece sanatçılar sporcular gibi önemli veya önemsiz neyşe işte onlar alabilir ve o hattın tüm bilgileri vodafone sistemlerinde dahi gizlidir sadece belirli kişiler görebilir onlara özel müşteri hizmetleri vardır biraz daha ayrıcalıklo olmak istiyorsan red tarifelerini deneyebilriisin :)

    Ben zaten red liyim
    Cevabım Turkcelde ne gelirse ödeyen kişiler var diyen arkadasa daha fazla dakika daha fazla gb daha ucuza varken enayimiyiz ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.