Şimdi Ara

0-100 kalkisi nasil yapilir? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
6.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • PLAKANI ALDILARSA GEÇMİŞ OLSUN :))))



    PEŞİNDEDİR AMCALAR :)))

    RADARA GİRİPTE KURTULAN OLDU MU? (Bİ YERDE BEKLENİLDİĞİNDE KURTULUNUYOR YADA BAŞKA Bİ YERDEN KAÇARAK GİDİLDİĞİNDE İBRAZ EDİLMEDİĞİ İÇİN YAZMIYORLAR MI?)

    BİLEN VARMI?

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Daha demin polis arabasna makas attım.. Kırmızı ışığa geldim polis arabası yanıma durdu. Sarıda kalktım ve 0-100 gibi devirli bi şekilde devam ettim bişe demediler..

    Dipnot: Tavsiye edilmez..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Karşıyakalı®

    bencede trafige kapalı yerde yapman gerek yoqsa cezayı yersın






  • Arkadaşlar güzel bir konu eğlenceli haliyle ama lütfen yazılan mesajlara dikkat edelim en azından uyarıcı ibareler koyalım "(?)" gibi çünkü forumda yeni öğrenen arkadaşlarımız var ve bazı mesajlardan sonra atılan mesajları göremeyebilirler. Allah korusun boş yolda giderken akıllarına gelir denerler (yapamazlar ama), boşa vebal almaya gerek yok. Benden küçük bir rica. Herkese iyi geceler. Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Arkadaşlar güzel bir konu eğlenceli haliyle ama lütfen yazılan mesajlara dikkat edelim en azından uyarıcı ibareler koyalım "(?)" gibi çünkü forumda yeni öğrenen arkadaşlarımız var ve bazı mesajlardan sonra atılan mesajları göremeyebilirler. Allah korusun boş yolda giderken akıllarına gelir denerler (yapamazlar ama), boşa vebal almaya gerek yok. Benden küçük bir rica. Herkese iyi geceler. Saygılar.


    haklisin!!

    arkadaslar sakin 50yle giderken geri vitese atmayin arabayi sakaydi gecti gitti unutalim bu gunleri




  • toyata corolla 1.6 ile 2. viteste 120 gördüm ama tüpde idi benzimde denedim gaz kesti. tabi bu olayı bir daha tekrarlarsam motoru nerede bulurum bilmiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman
    herkes 0-100 ü anlatmış ta asıl mesele 100-0
    onuda ben anlatayım.
    en kısa mesafede durmak için biraz frene dokunup arkasından hız 50 ye falan düşünce iyice debraja basılıp hemen geri vitese takılır ve debriyajdan aniden ayak kaldırılır.


    aman hocam bileni var bilmeyeni var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tuuberk


    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    herkes 0-100 ü anlatmış ta asıl mesele 100-0
    onuda ben anlatayım.
    en kısa mesafede durmak için biraz frene dokunup arkasından hız 50 ye falan düşünce iyice debraja basılıp hemen geri vitese takılır ve debriyajdan aniden ayak kaldırılır.


    senin cevabin biraz: `araba bikac saniyede nasil bir tekerlekli sandalyeye donusur???` sorusuna cewap olmus o hareketi yaptiktan sonra direk kollarini cikart camlardan asil tekerleklere zaten


    Eskiden bisiklet kullanirken frenler çalismiyorsa ayakkabimizla abanirdik lastige durmak için , ABS'den iyiydi vallaa Arabaya da uygularsak 100-0 ne kadar sürerki? Tabi lastik michelin ise belki daha iyi olur




  • Araban dizel se ve overboots varsa arabanda full gaz vermen lazım.

    Çünkü overboots lu arabalarda gaza full yüklenince 200nm tork veriyorsa 20 sn için 250 nm tork verir bu sayede cok daha ii kalkışlar yaparsın.
    vites degiştirme zamanı ise normal max. tork verilerden 1000 devirden biraz daha fazla olması lazım ki overboots tan yararlanabilesin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    herkes 0-100 ü anlatmış ta asıl mesele 100-0
    onuda ben anlatayım.
    en kısa mesafede durmak için biraz frene dokunup arkasından hız 50 ye falan düşünce iyice debraja basılıp hemen geri vitese takılır ve debriyajdan aniden ayak kaldırılır.


    Ya ben yanlış yazmışım sakın bunu denemeyin.
  • benim arabanın max torku 3600 devirde veriyor o zaman 4500 gibi mi deiştirecem vites? ama bana 3500-5500 arasında en iyi koltuğa yapıştırma hissini veriyor gibi geliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    vitesi 1 e al.

    ayağın debriyajda olsun.deviri 3000 gibi tut.el frenini çek.

    debrijayı hafif bırak.yük el frenine binecek duruma gelsin.arabann burnu hafif kalkar

    el frenini indirdiğin an debriyajı bırak.gazı kapa.

    el frenini indirdiğin an kronometreyi yanındaki çalıştırsın.105 e gelince de kapasın.100 değil.

    gerisini biiyorsun.
    devri 300 gibi tut derken devir nasıl tutuluyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    vitesi 1 e al.

    ayağın debriyajda olsun.deviri 3000 gibi tut.el frenini çek.

    debrijayı hafif bırak.yük el frenine binecek duruma gelsin.arabann burnu hafif kalkar

    el frenini indirdiğin an debriyajı bırak.gazı kapa.

    el frenini indirdiğin an kronometreyi yanındaki çalıştırsın.105 e gelince de kapasın.100 değil.

    gerisini biiyorsun.
    devri 300 gibi tut derken devir nasıl tutuluyor

    elinle değil heralde
    gazın üzerindeki ayapınla




  • Gaz pedalını bırakma sürekli bas devri 3000 devirde tut demek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurBJK

    o zaman, vites yükseltmiyoruz öyle mi? yani 0-100 paso 1'nci viteste mi yapiliyor?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.