Mateschitz Ecclestone ile görüşmüş lastik konusunda.İspanyada yenilgiyi lastiklere bağlamış.Bu olaya ilk tepki Boullier ise karşı çıkmış ve lastiklerde artık değişiklik yapılmaması gerektiğini söylemiş.
Red Bulla bak sen bir yarışta podyuma çıkamadı diye kimyası bozulmuş.İki yarış kazanırken farklı lastik mi kullandınız diye sorarlar adama.Lastiklerin karmaşa yarattığı doğrudur ancak koskoca gridde bir iki takım şikayet ediyorsa sorunu kendilerinde aramalılar.Sonuçta herkes aynı lastiği kullanıyor.
Bu formula 1'de herkez kendi çıkarını düşünür, Boullier ve ferrarinin karşı çıkması tamamen karlı çıktıkları için, yani anlayacağın herkezin eli kirli kimse ak kaşık değil, yarın başka bir olayda tersi avantaj olursa aynı şekilde bu takımlarda itiraz edecektir.
askerlik gorervımı yerınegetırdıgımden dolayı sezonun ılk bes yarısını ızleyemedım.acaba ızleyebılecegım adres varmı?
quote:
Orijinalden alıntı: Bu bir kullanıcı adı
quote:
Orijinalden alıntı: Alberto Ascari
Mateschitz Ecclestone ile görüşmüş lastik konusunda.İspanyada yenilgiyi lastiklere bağlamış.Bu olaya ilk tepki Boullier ise karşı çıkmış ve lastiklerde artık değişiklik yapılmaması gerektiğini söylemiş.
Red Bulla bak sen bir yarışta podyuma çıkamadı diye kimyası bozulmuş.İki yarış kazanırken farklı lastik mi kullandınız diye sorarlar adama.Lastiklerin karmaşa yarattığı doğrudur ancak koskoca gridde bir iki takım şikayet ediyorsa sorunu kendilerinde aramalılar.Sonuçta herkes aynı lastiği kullanıyor.
Bu formula 1'de herkez kendi çıkarını düşünür, Boullier ve ferrarinin karşı çıkması tamamen karlı çıktıkları için, yani anlayacağın herkezin eli kirli kimse ak kaşık değil, yarın başka bir olayda tersi avantaj olursa aynı şekilde bu takımlarda itiraz edecektir.
Evet bunu biliyorum.F1 bir çok kez politik oyunun oynandığı ve oynanmaya devam edileceği yerdir.Ancak Red Bull u itici yapan riyakar olmaları.Tıpkı takım emirlerine karşı olup sonra kendilerinin uygulaması gibi.
Kendileri 2011 yılında aynı yarışı 4 pit-stop yaparak kazandılar.Bu yıl kazanamayınca bu yarış değil,bizim otomobilimizden tam verim almamız için 8-9 pit yapmamız gerekir gibi laflar ortaya attılar.Bu arada Boullier haklı otomobiller tasarlanırken herkes lastiklerden haberdardı.Yani Lotusun lastikleri iyi kullanması tesadüf değil.Ben bu açıdan bunu kar olarak değil,lastikleri göz önüne alıp iyi otomobil tasarlamak olarak görüyorum.Ferrari cephesinden ise henüz yorum gelmedi bu değişiklik planına.
quote:
Orijinalden alıntı: Bu bir kullanıcı adı
quote:
Orijinalden alıntı: Alberto Ascari
Mateschitz Ecclestone ile görüşmüş lastik konusunda.İspanyada yenilgiyi lastiklere bağlamış.Bu olaya ilk tepki Boullier ise karşı çıkmış ve lastiklerde artık değişiklik yapılmaması gerektiğini söylemiş.
Red Bulla bak sen bir yarışta podyuma çıkamadı diye kimyası bozulmuş.İki yarış kazanırken farklı lastik mi kullandınız diye sorarlar adama.Lastiklerin karmaşa yarattığı doğrudur ancak koskoca gridde bir iki takım şikayet ediyorsa sorunu kendilerinde aramalılar.Sonuçta herkes aynı lastiği kullanıyor.
Bu formula 1'de herkez kendi çıkarını düşünür, Boullier ve ferrarinin karşı çıkması tamamen karlı çıktıkları için, yani anlayacağın herkezin eli kirli kimse ak kaşık değil, yarın başka bir olayda tersi avantaj olursa aynı şekilde bu takımlarda itiraz edecektir.
karşı çıkmakta haklılar bence
bu devirde başarılı olmak için 2 altın kural var..
aero ve lastiklerle dost bi araç..lotus belli ki ikincisine ağırlık vermiş
Durumun saçma bir hal aldığını kabul ediyorum ancak Pirelli'yi suçlamanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Sonuçta onlardan istenen daha çabuk aşınan ve geçişi kolaylaştırıp, yarışa renk katacak hamurlarda lastik üretmeleriydi. Onlar da bunu yaptılar. Yani çorbadaki tuz oldular.
Ancak 2013 sezonunda bu tuz artık zehir kıvamına gelmiş durumda. İlk çizgiden 14.sıraya gerilemiş Hamilton'a telsizden 'lastik koruması' söyleniyor. O da 'daha da fazla yavaş gidemem' deyip reddediyor. İbretlik...
Şimdi lastik korumayı en iyi Lotus araçları becerebiliyor. Özellikle Force İndia sonrasında da Ferrari bu konuda iyiler. Yani bu lastik koruma konusunda sıkıntı yaşayan Mercedes ve RedBull başta olmak üzere diğer takımlar Pirelli'nin bu hamurlarından şikayetçiler.
Şahsi fikrim: Konu RedBull'un avantaj kazanmasının önüne geçmekse eğer, '' saf rekabetten ve tam gaz yarışmaktan'' feragat ederek, aynı lastiklerle devam edilebilir. Ancak konu; yapay geçişlerden ve rekabetten uzak sadece lastik korumaya yönelik stratejileri izlemekten kaçınmayı istemekse; Pirelli hamurlarda değişikliğe gitmelidir. Yarışı mahfettiği gibi; sıralamaları da anlamsızlaştırmaktadır.
RedBull, Ferrari ya da Williams vs vs. her takım kendi çıkarlarını korur ve gözetir.. D.Mateschitz de muhtemelen bu hamurlarda başarılı bir aracı olsaydı, itiraz etmezdi. Ya da bildiğiniz gibi; Alonso 4.pitine geldiğinde lastiğinde büyük bir delik olduğu tespit edilmişti. Büyük bir şans eseri yarış dışı kalmadığı açıklandı. Diyelim ki Alonso lastiklerin aşırı aşınması sebebi ile çok rahat kazanacağı bu yarıştan puansız ayrılsaydı. şimdi sessiz kalan Ferrari'nin Pirelli ve FIA'ya tepkisi ne olurdu?
Hem DRS hem de Pirelli hamurları bu spora fazla geliyor bence. Ayar kaçıyor. Benzin ikmalinin geri dönmesi ve lastik hamurlarında yapılacak düzenleme şart diye düşünüyorum.
arkadaslar bende trident mini scart var idman tv nin frekansini yani 10965 H 12800 yaziyorum ama kanal bulunamadi diyor lutfen biri yardim etsin idmantv nin ve az tv nin frekanslari lazim lutfen
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme