Şimdi Ara

05 2015 Formula 1 Spain Gp,Circuit de Barcelona Catalunya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..
  • Forumda bir yeni mesaj olmaz mı ya ?
  • Hamilton'ın stratejisi çok iyiydi.
  • yastayız. gelişme yok, fark kapanmıyor. bu sezon için umudumuz kalmadı.
  • Vettelin dediği gibi Mercedes boş durmamış arayı açmış.Sanırım bu sezon ufak tefek mercedes-ferrari çekişmeleri dışında ferrariden başa baş bir mücadele göremiycez.Böyle olmasına rağmen ben beş yarıştır epey keyif aldım.Seyir zevki geçen seneye göre çok daha yüksek bir sezon izliyoruz.
    Rosberg'in gerisinde kalıp yapamazsın denilen şey için çabalayan Hamilton'un mücadelesi bile bir ferrari taraftarı olarak hoşuma gitti.Raikkonen'in bu 2. oldu sanırım Bottas'a takılması.Geç artık diye ettiğimiz dualarda fayda etmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..

    Honda demek motor demek keşke biraz araştırsaydın honda yı ve motorlarını.

    Motor sadece f1 in sacma sapan sınırlı motorlarından ers sinden mevcut değil.

    Kaldı ki mclaren in şasi de kötü, sadece motorda değil düzlükte en hızlı araçtan 7-8 km yavaş kaldı mclaren

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Of Mclaren bugün hiçbir şey yapamadı. Çok kötü ya. Keşke bu Honda işine hiç bulaşmasaydı Ron. Fernando gibi bir pilot Mercedes motorlu Mclaren aracıyla podyuma bile çıkabilirdi.
  • Mclaren honda bu sezon iptal, ne motorları iyi ne saşileri, mercedes yine takımlar şampiyonu. Benim en çok istediğim şey nico'nun biraz daha oyunun içerisinde olması. Nico-lewis çekişmesi bu sezonu çok eğlenceli yapabilir.

    Bu arada maldonado kanatı nasıl kırabildi anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdf -- 10 Mayıs 2015; 23:37:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarışın başı beklediğimden daha keyifli geçti belkide 3 hafta sonra Formula 1'i özlediğimizden dolayı Vet iyiydi Rai iyiydi başlarda Vettel 2.olurmu Rai en kötü 4.olurmu diye bekledik ama Sert lastik performansları çok kötüydü Hamilton 3 pit ile iyi iş çıkardı ben 3.pitte Vettel'in önüne çıkabileceğini sanmıyordum tamam belki Vettel'i geçebilecekti yumuşak lastikle ama Vettel çok geri kaldı Rai startı iyiydi ama tüm yarış boyunca Bottas'ı geçemedi buda şunu gösteriyor ki Raikonnen fanıda olsam artık Bottas'ın Ferrari koltuğuna oturma vakti geldiğini geçen yılda çok beğeniyordum ufak tefek hatalar yapıyordu bu yıl daha toparlamış gibi Bottas ayrıca böyle olursa tıpkı zamanında Fin Hakkinen'in bayrağı Fin Rai'ye bırakması gibi Rai'de Fin Bottas'a bırakırsa tıpkı babadan oğula gibi bir durum çıkacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..

    Honda demek motor demek keşke biraz araştırsaydın honda yı ve motorlarını.

    Motor sadece f1 in sacma sapan sınırlı motorlarından ers sinden mevcut değil.

    Kaldı ki mclaren in şasi de kötü, sadece motorda değil düzlükte en hızlı araçtan 7-8 km yavaş kaldı mclaren

    mclaren in sasi anlaminda kotu oldugu kanisina hangi bilimsel kanit ile ulastiginizi merak ettim.
    hayir honda dahil motor gucu olarak geride olduklarini kanada ya genis kapsamli guncelleme yapilacagini ayan beyan dile getirirken bu neyin mantigidir anlamiyorum.

    sezonun ilk yarisi albertpark ta mclaren mp4 30 ile 29 araclari karsilastirilmisti.apeks hizlari baz alindiginda mclaren in zayif honda motoruna ragmen viraj hizlarinda mercedes motorlu 29 araci ile ayni tempoyu tutturabiliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..

    Honda demek motor demek keşke biraz araştırsaydın honda yı ve motorlarını.

    Motor sadece f1 in sacma sapan sınırlı motorlarından ers sinden mevcut değil.

    Kaldı ki mclaren in şasi de kötü, sadece motorda değil düzlükte en hızlı araçtan 7-8 km yavaş kaldı mclaren

    mclaren in sasi anlaminda kotu oldugu kanisina hangi bilimsel kanit ile ulastiginizi merak ettim.
    hayir honda dahil motor gucu olarak geride olduklarini kanada ya genis kapsamli guncelleme yapilacagini ayan beyan dile getirirken bu neyin mantigidir anlamiyorum.

    sezonun ilk yarisi albertpark ta mclaren mp4 30 ile 29 araclari karsilastirilmisti.apeks hizlari baz alindiginda mclaren in zayif honda motoruna ragmen viraj hizlarinda mercedes motorlu 29 araci ile ayni tempoyu tutturabiliyor



    Mclaren'in iyi bir şasisi olduğunu düşünüyorum bende. Sorun motorda, uzun düzlüklerde rakipler 330 km'yi görebiliyorken bizim araç 315-316 km yapıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Krone K kullanıcısına yanıt
    Bende Mclaren'in iyi bir şasisi olduğunu düşünüyorum Honda motorunu severim F1'e dönmesinede mutlu oldum geçen yılkı araç üzerine yapılacak bazı revizyonlar ile ki şuanda Mercedes motorunun gücü ortada Williams'larda ilk yarışlarda geride gözükselerde Ferrari ye oranla yaklaştılar iyi bir Mclaren Mercedes ile şuandaki şampiyon pilotları ile beraber puan alma noktasında hatta podyum bile mümkün olabilirdi ben Ferrari takımını tutsamda Mclaren-Ferrari çekişmesinin tadını çok özledim geçen yıl Ferrari Mercedeslerin yanına yaklaşamazdı şimdi zora sokuyorlar strateji üretmek zorunda bırakıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..

    Honda demek motor demek keşke biraz araştırsaydın honda yı ve motorlarını.

    Motor sadece f1 in sacma sapan sınırlı motorlarından ers sinden mevcut değil.

    Kaldı ki mclaren in şasi de kötü, sadece motorda değil düzlükte en hızlı araçtan 7-8 km yavaş kaldı mclaren

    mclaren in sasi anlaminda kotu oldugu kanisina hangi bilimsel kanit ile ulastiginizi merak ettim.
    hayir honda dahil motor gucu olarak geride olduklarini kanada ya genis kapsamli guncelleme yapilacagini ayan beyan dile getirirken bu neyin mantigidir anlamiyorum.

    sezonun ilk yarisi albertpark ta mclaren mp4 30 ile 29 araclari karsilastirilmisti.apeks hizlari baz alindiginda mclaren in zayif honda motoruna ragmen viraj hizlarinda mercedes motorlu 29 araci ile ayni tempoyu tutturabiliyor



    Bazı şeyleri anlayabilmek için bilimsel kanıtlara,F1 mühendisi olmaya gerek yok.

    Öncelikle şasi kötü derken ilk 3 takımdan kötü olduğu açık ve net .Yoksa en kötü şasi anlamında demedim.Mclaren gibi şaside herzaman (geçen sene hariç) belli bir standartı yakalamış takım için bu seneki araç herşeyiyle kötü bir araba sadece motora bağlamak Honda'ya acımasızlık olur.

    Düzlük hızında sene başındaki honda motorunun epey mesafe katettiğini hatta İspanya'da REno motorlu araçlardan daha yüksek süratlere ulaştığını serhan acar da söyledi dün.

    Button'da dün yüksek hızlı virajlarda gaza bastığında arkası sapıtıyor aracın demişti.Bunu da mı tamamen motora bağlamalıyız.Birnevi arkada motor pakeletmesinde bir yanlışlık olduğu aşikar.

    Demem o ki bana kimse Mclaren'in bu kadar aciz yavaş kalmasını sadece motor gücüyle açıklayamaz.Kış testlerinde Mclaren'in turbo kanalları için arka motor paketlemesini sıkıştırması akabinde hararet,ısı gibi dayanıklılık sorunları vs vs yani herşeyi Honda'ya bağlamak adil değil.Mclaren bu araçta çuvalladı komple.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx

    Honda bırak bu işi ya. Motor kim sen kim..

    Honda demek motor demek keşke biraz araştırsaydın honda yı ve motorlarını.

    Motor sadece f1 in sacma sapan sınırlı motorlarından ers sinden mevcut değil.

    Kaldı ki mclaren in şasi de kötü, sadece motorda değil düzlükte en hızlı araçtan 7-8 km yavaş kaldı mclaren

    mclaren in sasi anlaminda kotu oldugu kanisina hangi bilimsel kanit ile ulastiginizi merak ettim.
    hayir honda dahil motor gucu olarak geride olduklarini kanada ya genis kapsamli guncelleme yapilacagini ayan beyan dile getirirken bu neyin mantigidir anlamiyorum.

    sezonun ilk yarisi albertpark ta mclaren mp4 30 ile 29 araclari karsilastirilmisti.apeks hizlari baz alindiginda mclaren in zayif honda motoruna ragmen viraj hizlarinda mercedes motorlu 29 araci ile ayni tempoyu tutturabiliyor



    Bazı şeyleri anlayabilmek için bilimsel kanıtlara,F1 mühendisi olmaya gerek yok.

    Öncelikle şasi kötü derken ilk 3 takımdan kötü olduğu açık ve net .Yoksa en kötü şasi anlamında demedim.Mclaren gibi şaside herzaman (geçen sene hariç) belli bir standartı yakalamış takım için bu seneki araç herşeyiyle kötü bir araba sadece motora bağlamak Honda'ya acımasızlık olur.

    Düzlük hızında sene başındaki honda motorunun epey mesafe katettiğini hatta İspanya'da REno motorlu araçlardan daha yüksek süratlere ulaştığını serhan acar da söyledi dün.

    Button'da dün yüksek hızlı virajlarda gaza bastığında arkası sapıtıyor aracın demişti.Bunu da mı tamamen motora bağlamalıyız.Birnevi arkada motor pakeletmesinde bir yanlışlık olduğu aşikar.

    Demem o ki bana kimse Mclaren'in bu kadar aciz yavaş kalmasını sadece motor gücüyle açıklayamaz.Kış testlerinde Mclaren'in turbo kanalları için arka motor paketlemesini sıkıştırması akabinde hararet,ısı gibi dayanıklılık sorunları vs vs yani herşeyi Honda'ya bağlamak adil değil.Mclaren bu araçta çuvalladı komple.




    kaynagı bu sıte olan bır ss verecegım
    http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?p=581184&f=4
     05 2015 Formula 1 Spain Gp,Circuit de Barcelona Catalunya



    yarıs ıcerısınde tur ortalamasında da
    http://www.trf1.net/formula1_haberler/107322-ispanya-gp-maksimum-suratler.html

    kendı kaanatımce mclaren dusuk motor perfornamsını kanat acıları ıle maskelemek ıstemıs olabılır.
    duzluk hızlarında 20 km daha gerıdeyız.buda honda nın guc anlamında100 beygırden fazla eksıgı oldugu.
    honda seozn basından berı aynı motor ıle devam etmekte.yerı geldıgınde agresıf harıtalar ıle pıste cıktık.
    hatırlarsanız halen ers sıstemı mclaren ın 2009 sezonu kers ınden devsırme.malum sezon basında honda kendı ers tasarımı sorun cıkarmaktaydı.ortaya melez bır sıstem cıktı
    yanlıs anlasılmasın honda ya cemkırmeyecegım hatta alonso nun fınasmanlıgını yaptıları ıcın de mınnettarız.
    zıra bu sıkıntılar ortak alılnan karar sonucunda oldu.o sıkı paketlenmıs arka kısım da hem hondanın motor tasarımı hemde mclaren ın arka dıfuzore daha fazla hava tasıma arzusudur.


    honda kanada da genıs bır motor guncellemesı yapılacagına daır haber var.guc anlamında honda ondekılerde arayı kapatabılırse zaten dur kalk pıstı olan montreal de ıyı sonuclar alabılecegımızı dusunmekteyım


    ekleme:
    beyler sıze oluyormu bılmıyorum ama bu forum ne kadar yavaslamıs.mını surumu olmasa mesaj yazamayacagız

    yine ekleme

    arkadas bir mesaj duzeltmek icin masa ustu cep telefonu ne varsa kullandim.forumun hali nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 12 Mayıs 2015; 13:24:51 >




  • Kanada'da Ferrari'de bir motor güncellemesi yapacak deniyor. +30 beygir daha eklenip belki Mercedes'i bile geçebilirlermiş bu konuda.
  •  05 2015 Formula 1 Spain Gp,Circuit de Barcelona Catalunya


    önceden hızlandıramıyorduk, şimdi durduramıyoruz
  • Erwin kullanıcısına yanıt
    Merso sadece motorda önde değil ki aero'da da yine bi nebze olsa da önde.. Sert lastik kullanımında açık ara önde yine.
  • Honda getirecekse getirsin şu güncellemeyi. Hatta kurallar esnesin biraz yoksa sezon boyunca hatta bi kaç yıl boyunca sonunculuk olacak.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.