Şimdi Ara

06 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2013 (Monte Carlo) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
4.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    @ozan_26

    Perez'in boş bulduğu yerlere daldığında neler olduğunu gördük. Ayrıca kazalar yapmakla ne zamandan beri yarışın yıldızı olunuyor?

    Kaza yapmadı temas etti.Ve yaptığı atakların hepside şampiyon pilotlara idi.2 kere Button,1 Alonso,1 Raikkonen

    Ayrıca son olayda suçu sadece Perez'e atamayız.Raikkonen'de sertçe savundu

    "Kaza yapmadı, temas etti" demişsin de temas edince bir pilotun lastiği patlamaz, diğer pilotun da ön kanadında hasar oluşmaz. Kimi - Perez olayı temas değil kazadır. Temas dediğin farklı bir olay. Mesela Button - Alonso arasındakiler temastı. Bunlar benim görüşüm. Temas diyerek Perez'in yaptıkları hoş görülemez, görülmemeli.

    Bence Perez - Raikkonen olayını yeniden izlemelisin. Kimi artık virajı dönmeye başlamıştı. O kazadan kaçınılması tamamen Perez'in inisiyatifindeydi, bu nedenle olayın suçu tamamen Perez'de.

    3 senedir tüm ön kanat - arka lastik olayları temas değilmiş KAZA imiş

    Bu olaya kaza denemez.Kaza olması için daha büyük boyutlu birşey olması lazım.Bianchi,Maldonado ve Massa'nın kazaları gibi.

    Zaten olayın incelenmemeside ortada bir kasıt veya bir suçlu olmadığını gösteriyor.İsterse Kimi şikanı kesip dönebilirdi.Alonso'nun da yaptığı gibi...




  • Son 10 turu kaydetmiştim yeni izledim...Perez kuzu gibi Buttona yaptıklarını büyük köpeklere yapmaya kalkınca neler olduğunu gördük...Raikkonen acımadı ve ilk ısırğı attı Pereze...Çokta iyi oldu...

    Alonso Massanın yaşadığı sorunlar nediyle tedbirliydi sanki...Massanın kazalarına mekanik problemler sebep olmuş olabilir...Bu yüzden fazla zorlamadan idare etti...

    Mercedesin lastik aşınma sorununu öyle bir testle aşabileceğini sanmıyorum...Monacoya özeldi bu galibiyet...Sonuçta yüksek aşınma yaşanan yüksek hızlara çıkmadılar...Uzun düzlükler sonundaki sert virajlar yoktu...Monaco işte...Çıkarımlar yapılabilecek bir yarış değildi...
  • @ozan_26

    "Tüm olaylar" için kaza demedim belirli bir olay üzerine o tabiri kullandım. Lütfen yazdıklarımı dikkatlice okuduktan sonra yorumunuzu yapın. Kaza ve temas sözcükleri birbirinden bağımsız değiller, aksine birbirleriyle bağlantılı sözcüklerdir. Senin temas ve kaza tanımların farklı olabilir, benimki farklı olabilir. Bunda dalga geçilecek "kaza" sözcüğünü büyük harflerle yazıp arkasına da gülücük koyacak bir durum yok.



    Buyrun Perez - Kimi kazası. Kimi içeriyi tamamen kapadıktan, artık virajı dönmeye başladıktan sonra Perez hala içeri girmeye çalışıyor, böylece kaza, temas ne derseniz deyin kaçınılmaz oluyor. Şimdi burada kim hatalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 26 Mayıs 2013; 18:52:52 >




  • kimi'nin pereze telsizden ''idiot'' tepkisi
  • "Leave me alone, I know what I'm doing" mesajından sonra bu telsiz konuşması da tarihe geçer.
  • buda perezin alonsoyu geçişi. bu geçiş bence temiz. perez çok çnceden yerini almış ve alonsoya yapacak bir şey bırakmamaış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    Ancak bu Mercedes lastik testi olayı çok konuşulur.Eğer Kanada yarışında da Mercedes kazanır ya da lastikleri iyi kullanırsa kıyamet kopar.Çünkü testin yapıldığı otomobil bu yılın otomobili.

    Şu ana kadar senenin olayıdır bence de.

    RedBull özellikle Catalunya'dan bu yana Pirelli'ye veryansın ederken, lastik koruyamamaktan en muzdarip takımın(Mercedes) sesini neden çıkarmadığını da görmüş olduk.

    Pirelli'nin herhangi bir takımla lastik testi yapma hakkı var ancak bunu gridin tek turda en hızlı olup da bunu yarışa taşıyamayan takımıyla hem de 2013 otomobiliyle diğerlerinden gizleyerek yapma hakkı yok.

    Dediğin gibi Montreal'de Mercedes'ten iyi bir yarış performansı gelirse, kıyamet kopar.
    Bunun adı bariz 'haksız rekabet'.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    Ancak bu Mercedes lastik testi olayı çok konuşulur.Eğer Kanada yarışında da Mercedes kazanır ya da lastikleri iyi kullanırsa kıyamet kopar.Çünkü testin yapıldığı otomobil bu yılın otomobili.

    Şu ana kadar senenin olayıdır bence de.

    RedBull özellikle Catalunya'dan bu yana Pirelli'ye veryansın ederken, lastik koruyamamaktan en muzdarip takımın(Mercedes) sesini neden çıkarmadığını da görmüş olduk.

    Pirelli'nin herhangi bir takımla lastik testi yapma hakkı var ancak bunu gridin tek turda en hızlı olup da bunu yarışa taşıyamayan takımıyla hem de 2013 otomobiliyle diğerlerinden gizleyerek yapma hakkı yok.

    Dediğin gibi Montreal'de Mercedes'ten iyi bir yarış performansı gelirse, kıyamet kopar.
    Bunun adı bariz 'haksız rekabet'.



    Ancak kelimesinden sonraki kisim kendi fikriniz herhalde degil mi ?

    Sozlesmelerde acik acik belirtilmis mi acaba bu durum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    Ancak bu Mercedes lastik testi olayı çok konuşulur.Eğer Kanada yarışında da Mercedes kazanır ya da lastikleri iyi kullanırsa kıyamet kopar.Çünkü testin yapıldığı otomobil bu yılın otomobili.

    Şu ana kadar senenin olayıdır bence de.

    RedBull özellikle Catalunya'dan bu yana Pirelli'ye veryansın ederken, lastik koruyamamaktan en muzdarip takımın(Mercedes) sesini neden çıkarmadığını da görmüş olduk.

    Pirelli'nin herhangi bir takımla lastik testi yapma hakkı var ancak bunu gridin tek turda en hızlı olup da bunu yarışa taşıyamayan takımıyla hem de 2013 otomobiliyle diğerlerinden gizleyerek yapma hakkı yok.

    Dediğin gibi Montreal'de Mercedes'ten iyi bir yarış performansı gelirse, kıyamet kopar.
    Bunun adı bariz 'haksız rekabet'.



    Katalunya yarışından sonra Mercedes cephesinden lastik şikayeti olmamasının sebebi dediğin gibi bu olaymış.İyi yakalamaşsın hocam,benim aklıma gelmemişti.




  • "Pirelli Yetkilisi Paul Hambery "Mercedes testlerden kesinlikle avantaj sağlamadı. Çünkü o testlerin burada olanlarla alakası yoktu."
    Yaptığımız test tamamiyle kurallara uygun çünkü herhangi bir takımla 1000 km lastik yapmamıza izin veriliyor."
    "Dünya Ralli Şampiyonası anlaşmamızda da tam olarak aynısı var. Temsili bir araçla bunu yapabiliriz."
    "Daha önce bunu bir başka takımla yaptık ve şimdi başka bir takımdan aynısını yapmasını istedik." dedi.
    Hambery testlerde büyük ölçüde 2014 lastiklerini test ettiklerini ve çok az bir bölümde Kanada lastiklerini test ettiklerini söyledi.
    Hambery "Gerçekte gelecek senenin çözümlerine baktık ve çok farklı şeyler denedik. Mercedes gerçekte ne test ettiğimize dair bir ipucu öğrenmedi."
    "% 90 gelecek seneye yönelikti. 2013 için son anda bir değişiklik yaptık." dedi.



    Düpedüz komedi. Bir de Mercedes neyi test ettiğimizi anlamadı diyorlar. Yuh yani.
    İlginç olan ise hem Mercedes 2013 aracıyla test yapıyorlar, hem de testi Hamilton ve Rosberg yapıyor.
    Ferrari ve RedBull önderliğinde diğer takımlar Mercedes'i protesto ettiler ve FİA'ya itiraza hazırlanıyorlar.

    Sportif Kuralları'n 22. maddesi, genç sürücü testleri ve düzlük testleri dışındaki sezon içi testleri yasaklıyor. Bunların dışında test ancak 2010 aracıyla yapılabiliyor.

    Pirelli'nin isteği kapsamında Ferrari de Bahreyn yarışının ardından Barcelona'da test yapmış ancak bu 2010 aracıyla olmuş. Ferrari ve Red Bull takımları, 2013 aracı ile test yasak olduğu için Mercedes testine karşı çıkıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odyle -- 26 Mayıs 2013; 19:52:19 >




  • Ben başından beri bu Pirelliye ısınamadım...Özellikle bu sezon herşeyi lastik belirliyor...Sanki lastikler yarışıyorda markalar sponsor olaya...Bridgestone u mumla arıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Ben başından beri bu Pirelliye ısınamadım...Özellikle bu sezon herşeyi lastik belirliyor...Sanki lastikler yarışıyorda markalar sponsor olaya...Bridgestone u mumla arıyorum...

    Pirelli geldiginden beri lastikler sorundu sadece bu seneye ait bir durum degil . Bridgestone'yu devasa spotlarla arar olduk .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 26 Mayıs 2013; 20:14:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    @ozan_26

    Perez'in boş bulduğu yerlere daldığında neler olduğunu gördük. Ayrıca kazalar yapmakla ne zamandan beri yarışın yıldızı olunuyor?

    Kaza yapmadı temas etti.Ve yaptığı atakların hepside şampiyon pilotlara idi.2 kere Button,1 Alonso,1 Raikkonen

    Ayrıca son olayda suçu sadece Perez'e atamayız.Raikkonen'de sertçe savundu

    "Kaza yapmadı, temas etti" demişsin de temas edince bir pilotun lastiği patlamaz, diğer pilotun da ön kanadında hasar oluşmaz. Kimi - Perez olayı temas değil kazadır. Temas dediğin farklı bir olay. Mesela Button - Alonso arasındakiler temastı. Bunlar benim görüşüm. Temas diyerek Perez'in yaptıkları hoş görülemez, görülmemeli.

    Bence Perez - Raikkonen olayını yeniden izlemelisin. Kimi artık virajı dönmeye başlamıştı. O kazadan kaçınılması tamamen Perez'in inisiyatifindeydi, bu nedenle olayın suçu tamamen Perez'de.

    3 senedir tüm ön kanat - arka lastik olayları temas değilmiş KAZA imiş

    Bu olaya kaza denemez.Kaza olması için daha büyük boyutlu birşey olması lazım.Bianchi,Maldonado ve Massa'nın kazaları gibi.

    Zaten olayın incelenmemeside ortada bir kasıt veya bir suçlu olmadığını gösteriyor.İsterse Kimi şikanı kesip dönebilirdi.Alonso'nun da yaptığı gibi...



    sonrada bi güzel ceza yerdi dimi.Şu kıçı b*kluyu savunmayı bi kenara bırakın artık.milletin yarışını mahvettiği yetmiyomuş gibi hala yok şöyle yıldızdı böyle yıldızdı işte müthiş ataklar yaptı acayip cesurdu diyosunuz ya benim şartellerim o anlarda iyice atıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    @ozan_26

    Perez'in boş bulduğu yerlere daldığında neler olduğunu gördük. Ayrıca kazalar yapmakla ne zamandan beri yarışın yıldızı olunuyor?

    Kaza yapmadı temas etti.Ve yaptığı atakların hepside şampiyon pilotlara idi.2 kere Button,1 Alonso,1 Raikkonen

    Ayrıca son olayda suçu sadece Perez'e atamayız.Raikkonen'de sertçe savundu

    "Kaza yapmadı, temas etti" demişsin de temas edince bir pilotun lastiği patlamaz, diğer pilotun da ön kanadında hasar oluşmaz. Kimi - Perez olayı temas değil kazadır. Temas dediğin farklı bir olay. Mesela Button - Alonso arasındakiler temastı. Bunlar benim görüşüm. Temas diyerek Perez'in yaptıkları hoş görülemez, görülmemeli.

    Bence Perez - Raikkonen olayını yeniden izlemelisin. Kimi artık virajı dönmeye başlamıştı. O kazadan kaçınılması tamamen Perez'in inisiyatifindeydi, bu nedenle olayın suçu tamamen Perez'de.

    3 senedir tüm ön kanat - arka lastik olayları temas değilmiş KAZA imiş

    Bu olaya kaza denemez.Kaza olması için daha büyük boyutlu birşey olması lazım.Bianchi,Maldonado ve Massa'nın kazaları gibi.

    Zaten olayın incelenmemeside ortada bir kasıt veya bir suçlu olmadığını gösteriyor.İsterse Kimi şikanı kesip dönebilirdi.Alonso'nun da yaptığı gibi...



    sonrada bi güzel ceza yerdi dimi.Şu kıçı b*kluyu savunmayı bi kenara bırakın artık.milletin yarışını mahvettiği yetmiyomuş gibi hala yok şöyle yıldızdı böyle yıldızdı işte müthiş ataklar yaptı acayip cesurdu diyosunuz ya benim şartellerim o anlarda iyice atıyo

    Olay incelemeye dahi tutulmadı,yani yarış kazası.

    Sutil temiz ataklar yaptı,Perez Raikkonen atağında yarışını batırdı.5 şampiyon uyku modunda bol bol atak yiyerek yarıştılar.

    Kasıtlı bir olay olmadığı sürece bu tür atak yapan pilotlar olmasa Monaco çekilmez ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 26 Mayıs 2013; 20:31:03 >




  • Alonso'yu kural kullanarak gecti pistte kalarak.

    Kimi'de kapali kapiyi zorlayarak hata yapti Perez.

    Tamam guzel aksiyon yaratiyor ama goz gore gore kaza yapmasi ya da kapali kapiya dalmasi hos degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perez kadar pişkin adam olmaz,hala temasta Kimi suçluydu diyor.Gerçekten ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Ben başından beri bu Pirelliye ısınamadım...Özellikle bu sezon herşeyi lastik belirliyor...Sanki lastikler yarışıyorda markalar sponsor olaya...Bridgestone u mumla arıyorum...

    Pirelli geldiginden beri lastikler sorundu sadece bu seneye ait bir durum degil . Bridgestone'yu devasa spotlarla arar olduk .

    +Michelin Michelin-Bridgestonelu zamanlar geri gelmeli
  • Perez'in bu yarıştan dolayı ceza almaması tam bir FIA skandalıdır. Bu kadar adilik olmaz. Kimi dahil kaç kişinin ağzına ..çtı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhabir: Perez ile konuşacak mısın?

    Raikkonen: Bu işe yaramaz, belki birisi onun suratına yumruk atmalı.



    Perez de kazada ona yeterli alan bırakmadığı için Kimi'yi suçlamış. Perez bu kafayla giderse geçen senenin Maldonado'su, Grosjean'ı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 26 Mayıs 2013; 22:17:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    buda perezin alonsoyu geçişi. bu geçiş bence temiz. perez çok çnceden yerini almış ve alonsoya yapacak bir şey bırakmamaış.


    Perez=jihad
    Perez=kamikaze
    Hangisi dah auygun olur acaba su duruma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.