Şimdi Ara

0km 1.2tsi trendline Jetta vs 2012 Toyota Avensis Elegant Extra (Mantık kurma yardım) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
1.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Okullar kapalı mı bugün?
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Benim boyum 1.85 vr daha bir defa kafam tavana degmedi bu araçta. Boyunuz ciddi uzun zannedersem. Tamam bir Passat, Superb degil ama ferahlık anlaminda o kadar da yerden yere vurulacak araç değil güncel Avensis. Arka tarafta şaft tüneli yok ayrıca. Arkadaki 3 kişi için rahat bir çok araca göre. Ozellikle Jetta'ya göre. Yakın zamanda yeni Insignia kullandım 24 saat ve Mondeo'da deneme fırsatım oldu. Çok rahat ikisinden de daha ferah diyebilirim.
    Motor şanzıman ve diğer bir çok konuda bazi eksikleri var tabiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahaman -- 4 Nisan 2016; 11:04:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Benim boyum 1.85 vr daha bir defa kafam tavana degmedi bu araçta. Boyunuz ciddi uzun zannedersem. Tamam bir Passat, Superb degil ama ferahlık anlaminda o kadar da yerden yere vurulacak araç değil güncel Avensis. Arka tarafta şaft tüneli yok ayrıca. Arkadaki 3 kişi için rahat bir çok araca göre. Ozellikle Jetta'ya göre. Yakın zamanda yeni Insignia kullandım 24 saat ve Mondeo'da deneme fırsatım oldu. Çok rahat ikisinden de daha ferah diyebilirim.
    Motor şanzıman ve diğer bir çok konuda bazi eksikleri var tabiki.

    bindiğim kasa buydu işte:https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis#/media/File:Toyota_Avensis_%28II%29_%E2%80%93_Heckansicht,_1._September_2013,_M%C3%BCnster.jpg

    boyum 1.83. ama dik oturmayı severim. dik dediysem sandalya gibi değil tabii. çok rahatsız bir yolculuk olmuştu. malesef yeni nesil sedan araçların tavanları genelde basık. bu da öyleydi. beni şaşırtansa yolcu için yükseklik ayarı olmamasıydı. öyle düşük model filan da değildi yani. 2.0 motor full bişeydi.

    jetta için bir yorumda bulunamıycam doğrusu. ben gittim direk golf aldım. golf'ün tavanı çok ferah geldi bana. arkada bile kafam tavana çarpmadı. hiç beklemediğim araçlarda kafam tavana çarpmıyor (punto mesela çok yüksek bir tavanı var), ama d sınıfı araçlarda çarpabiliyor. arkadaşın aldığı zaten bir sonraki nesilmiş. onun için önemli mi bilmiyorum ama muhtemelen bunda yolcu için de yükseklik ayarı vardır heralde.

    yalnız araç 90.000'de. arkadaş bunu satarken belki 200 olacak ki o zaman da ciddi bir değer kaybına uğrayacak araç. 200 insanları korkutuyor. aracımı satarken bu başıma geldi. aracımı alan kişi "araban temiz ama 200 psikolojik olarak insanları korkutuyor" dedi.




  • O değil de araba niyetine NİSSAN CUK ' a binenlerin yorumları dikkate alınır olmuş, forum bitmiş.

    Konu sahibi arkadaş jetta zaten ilk çıktığı gün dahi iç mekan anlamında sıkıntısı olan bir araç, kalite düşük ve tasarım eski.
    Trendline donanım çok boş ve artık jettanın kasası oldukça eskidi, 1.2 tsi handikapı da ekleyince çok mantıksız bir seçenek.

    0 km her zaman iyidir fakat tercihin jetta olması mantıklı değil. Makyajlı style focus bakılabilir...
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Benim aracım 2013 model makyajlı, şimdiye kadar hiç ön yolcu koltuğuna oturmadim. Ben de merak ettim bu yükseklik ayarını. Ilk firsatta inip bakacağım :) Söylediğiniz doğru bir dönem Getz ve Yaris kullandim. Dışardan küçük ama içleri ferah olabiliyor bazı araçların. Bazen de tam tersi gemi gibi araçlar daracık oluyor. Örn ; Mondeo, Insignia.

    Evet o kadar para verip 2012 90 bin km de almak mantıksız. 60 bin fiyat seviyesinde 50000 km altinda 2014 Avensis bile bulabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumdaki konuları gördükten sonra ikinci el araba tam kumar oldu eksper firmalarına güvenilmiyor,sanayide tanıdık ustan yoksa onlarada güvenilmiyor dikkat edin alırken bence servis dışında her yer haram artık araba göstermek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    O değil de araba niyetine NİSSAN CUK ' a binenlerin yorumları dikkate alınır olmuş, forum bitmiş.

    Konu sahibi arkadaş jetta zaten ilk çıktığı gün dahi iç mekan anlamında sıkıntısı olan bir araç, kalite düşük ve tasarım eski.
    Trendline donanım çok boş ve artık jettanın kasası oldukça eskidi, 1.2 tsi handikapı da ekleyince çok mantıksız bir seçenek.

    0 km her zaman iyidir fakat tercihin jetta olması mantıklı değil. Makyajlı style focus bakılabilir...

    Neden nissan juke araba değil mi. Forumun seviyesizligi ilk okul çocuklarında dahi yok.

    Ayrıca yorumları okuyorum avensis bas mesafesi nasıl alçak onu anlamadım. Bizmi farklı araclara bindik araçların tavanimi çok kisaldi anlamadım gitti.

    Jetta ile avensisin 2.eli karşılaştırması çok saçma. Zaten ikiside ne aynı sinif ne ayni fiyat nede ... hic bir şeyi benzemiyor. 2 farkli kullanıcı profillerinden yorum alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    objektif dedigi yoruma bak. yani objektif yorum gormesek yiycez. koca arabaya 132 lik motor nasil yetiyor. yalanlarinizi yiyim sizin

    forumun seviye olarak geldigi nokta bu. goruse katılmıyorsan yazarsın ama bu uslup nedir? her başlıkta bu tarz yazanlar var ilginc!

    sif yorum yazmak icinde boyle yazanlar var. bende bunu anlamiyorum. Yalan sa yalan kardesim. tuplu avensis nasil gitsin. adam gidiyor diyo yaa ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    O değil de araba niyetine NİSSAN CUK ' a binenlerin yorumları dikkate alınır olmuş, forum bitmiş.

    Konu sahibi arkadaş jetta zaten ilk çıktığı gün dahi iç mekan anlamında sıkıntısı olan bir araç, kalite düşük ve tasarım eski.
    Trendline donanım çok boş ve artık jettanın kasası oldukça eskidi, 1.2 tsi handikapı da ekleyince çok mantıksız bir seçenek.

    0 km her zaman iyidir fakat tercihin jetta olması mantıklı değil. Makyajlı style focus bakılabilir...

    araba niyetine MUSTANG a biniyorum kardesim. Juke 3.arabam. illa yazalimmi sizler gibi neye bindigimizi, hangi telefona sahip oldumuzu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z. Acar

    Forumdaki konuları gördükten sonra ikinci el araba tam kumar oldu eksper firmalarına güvenilmiyor,sanayide tanıdık ustan yoksa onlarada güvenilmiyor dikkat edin alırken bence servis dışında her yer haram artık araba göstermek için.

    şimdiye kadar 7-8 araç değiştirdim. son üç aracımı sıfır aldım. daha önce aldığım araçların hepsinde bir sorun yaşadım illa ki. eskiden zaten 2. el araçların devirleri pahalı oluyordu ve insanlar uzun süre veya hiç üzerine devir almadan kullanıyordu. bu sebeple başım çok belaya girdi. bunun dışında darbeli araç aldım (hem de güya ustaya gösterdim). her bişey başıma geldi. yakın dostundan taklalı araç alan bir değil iki arkadaşım var. hele ki biri daha 5.000km'deki taklalı aracı gazlamıştı dostuna.
    2. elde tabii ki illa bir sorun olacak değil ama her zaman risk var. servisi ve galerisi olan bir arkadaşımın tavsiyesi iyidir: 50.000 altında ve darbesiz olacak. buna benim eklentim de çok satan bir araç olacak. az satan araç servis konusunda sıkıntı çektiriyor. tamam, parçasını bulunuyor mesela ama servis senin aracında bir parçayı denemek istediğinde bile o parça serviste olmuyor. emin olamıyor, merkezden getirtmesi lazım. o parça değilse başka parça filan derken.büyük sıkıntı. başıma geldi de ondan diyorum. adamlar en sonunda başka bir servisten stilo buldular da tek tek denediler parçaları. çok canımı yaktı.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    5 yıldır sorunsuz bindiğimiz aracımız var. satılıkta şimdi okuduklarımdan sonra şüpheye düştüm gidip aracı birkaç yere gösterecem milletin hakkına giripte haram etmeyelim parayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her türlü avensis üstün gelir.Avensis kullanıcıları genelde aile babası olur :) Düzgün araç bulma imkanı fazladır doğal olarak.İlandaki aracı bilmem ama gerekirse 1-2 fazla verip uzun yıllar binilenilecek bir avensis alınabilir.Sorunsuz,sıkıntısız d sınıfı araç varken benzinli c sınıfı alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık ayına kadar 2010 model avensis elegant sahibiydik ve sıfır almıştık. Öncelikle iç hacmi olsun yol tutuşu olsun güzel arabadır avensis. Motoru lpg ye tam uyumludur. Fakat ben aracı Eylül başında ilana koydum Aralık sonunda anca satabildim. Kaldı ki aracımız daha 47.000km'deydi sadece ve kazası yoktu. Kısacası ikinci eli kötüdür. Arabanın kasası o motor için ağır geliyordu ve araba yokuşlarda cidden zorlanıyor. Bol bayırlı yerlerde yaşıyorsanız kesinlikle tavsiye etmem. Arabanın 10.000-15.000km de bir debriyaj baskı balatasını değiştiriyorduk resmen üretim hatalıydı servisle konuştuk olmadı, merkezi aradık mail attık yine bir geri dönüş alamadı kısacası serviste yaptırmaya kalkarsanız 10.000-15.000km de bir yanlış hatırlamıyorsam 2.500tl debriyaj baskı balata setinin değişimine oara bayılıyorsunuz. Şu an 1.2 tsi leon kullanmaktayım avensisin 11.5-12lt tükettiği güzergahta leon 6.5-7.5 lt arası tüketiyor maksimum. Avensis kesinlikle şehir içinde kullanılacak araba değil. Tam bir uzun yol arabası dikkatli kullanımda uzun yolda 6-6.5lt gibi değerleri rahat yakalayabilirsiniz fakat şehir içinde hem çok yakar hem de dur kalk yokuş trafiklerinde, dik rampalarda gerçekten adamı uyuz eder. Zaten yokuşlarda vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz o motor o kasayı kesinlikle çekmiyor kim nederse desin 5 yıl biz kullandık o arabayı bilirim çekip çekmediğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    1. jetta sıfır
    2. avensis'in motoru kesinlikle jetta kadar az yakamaz. tsi motorda kimse lpg aramaz.
    3. bindiğim avensis'le 2012 olana aynı mı değil mi hiç bilmiyorum ama (arkasında kare farlar vardı), bindiğim avensis'in tavanı çok alçaktı ve yolcu koltuğunda yükseklik ayarı da yoktu. bu sebeple kafam tavana çarpıyordu. sunroof boşluğuna soktum da biraz rahat ettim. hiç d sınıfı rahatlığını göremedim. çok basık bir araçtı. ferah olmadıktan sonra yemişim d sınıfını.



    1- evet jetta sıfır ama bir direksiyon 4 tekerlek. Avensisteki fazladan donanımlarla bir jetta daha alınır. Ama bu jettanın sıfır olduğu gerçeğini değiştirmiyor,alacak kişi illaki sıfır şartı koyuyorsa bu durum önemli, ama konu sahibi böyle düşünmüyorki soruyor.
    2- eğer tsi motora lpg sorunsuz ve uygun fiyata olsaydı inan kullanıcıların yarısı taktırdı. Tasarruf sonuçta. Şu anki litre fiyatlarıylada yaklaşık %45 tasarruf sağlıyor.
    3- bindiğiniz araç neydi bilmiyorum ama kesinlikle bahsi geçen araç olmadığı belli. Araç gayet ferah ve rahat. Hatta biraz önce baktım, ön arka yolcu şöför farketmez kafanızın dik konumda tavana değmesi için 2.10 metre civarı olmanız lazım.
    Daha önceki konularda da yaptığınız gibi sadece kötülemek için yazıyorsunuz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu Jetta ancak 52000TL eder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    objektif dedigi yoruma bak. yani objektif yorum gormesek yiycez. koca arabaya 132 lik motor nasil yetiyor. yalanlarinizi yiyim sizin

    Kafanmı güzel senin? Akıllı ol adam gibi konuş, kimseye yalan söyleme ihtiyacım yok. Sana uzun uzun anlatırdım ama anlayacak kapasitede olmadığın belli

    sakin ol dostum, hemen heyecan yapma. gercekleri burada hepinizin yuzune vuracam. herkes yalan yanlis konusuyor. herkes malini ovuyor. azicik cesaretli olun, gercekci olun. gitmeyen arabaya gidiyor muamelesi yapipta insanlari kandirmayin. trendline jetta alirimda su gebermis avensisi almam mesela. d gorunumlu c bile olamamis amerikada dahi satisi olmayan dandirik bir araba. bu da benim yorumum.

    Seviyen belli oldu, daha fazla yazmaya gerek yok. Sen gerçekleri milletin yüzüne vurup insanları aydınlatmaya devam et.

    neymis seviyem, soylede bileyim ?

    Seviyesizsin!!!!

    Cok agir oldu bu ama

    Yazdıklarını tekrar oku ve sen karar ver ağırmı değilmi? Ben seni tanınam bilmem ama sen gelip benim yorumumun altına yalancısın yazarsan banada cevap hakkı doğar. Bu ağır değil seninkine göre hafif bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • darkfire45 kullanıcısına yanıt
    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45

    Merhaba başlıktaki araçları kıyaslama çabası içindeyim jetta'nın şu anda 63200 liste fiyatı var.Avensisleride inceledim çok beğendim hatta bir tane ilanı mercek altına aldım diyebilirim 2012 model 53bin tl fiyatı var hadi 51.500e alınabilir diyelim. 90000km orjinal 1.6 132ps.Bu fiyata kadar çıkmışken jetta alıp çıkmakta kafamdaki bir mantık ama bu iki aracı kullanmış olan karşılaştırmasını yapabilecekler var ise çok makbule geçer.Daha çok şu cevabı arıyorum 10bin tl 0km jetta farka değmez avensis o paraya değer gibi

    Avensisin düşük km de olanlarını uygun fiyata bulup lpg sini siz taktırın.Jetta denilen meksika tenekesinin yanında avensisi konuşmak bile hakaret olur o arabaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba

    Tok kapı sesi demeyin bazı arkadaşlar kızıyor
    Konuya gelirsek daha önce hiç farketmediğim bir şey oldu, şoför kapısını yaklaşık 10cm açıkken kendi halince bıraktım tamamen kapandı. Tekrar tekrar denedim gene kapandı, yani tok kapı fetişi olanlar için ideal. Zaten kapılar ağırlık olarak bile kendini belli ediyor, bazıları D segmentini bırakın C segmenti bile olamaz desede hiçbir C segmentinde bu kapı hissiyatı yok.
    Motor konusuna gelirsek; forum sakinlerinin dilinde hep bir çekmeme konusu var, sonuçta butür araçlar aile aracı, çekmediğini düşündüğünde vites küçültür basarsın, bu durumda zaten kaç kere gerekli olurki? Forum sakinlerinin çok büyük kısmı sakin araç kullanan kişiler, kaç kişi çıkıp ben aracı limitlerinde kullanıyorum diyebilirki? İnanın çok az kişi çıkar ve bunlardan biride benimdir, limitlerde hatta üstünde kullandığım çok olmuştur, bu sebeple atlattığım kazalar ve limitlerin üstüne çıkıp yaptığım kazalarda var, hatta takla attığımda olmuştur. Marifetmi değil. Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbayram -- 4 Nisan 2016; 13:27:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    objektif dedigi yoruma bak. yani objektif yorum gormesek yiycez. koca arabaya 132 lik motor nasil yetiyor. yalanlarinizi yiyim sizin

    Kafanmı güzel senin? Akıllı ol adam gibi konuş, kimseye yalan söyleme ihtiyacım yok. Sana uzun uzun anlatırdım ama anlayacak kapasitede olmadığın belli

    sakin ol dostum, hemen heyecan yapma. gercekleri burada hepinizin yuzune vuracam. herkes yalan yanlis konusuyor. herkes malini ovuyor. azicik cesaretli olun, gercekci olun. gitmeyen arabaya gidiyor muamelesi yapipta insanlari kandirmayin. trendline jetta alirimda su gebermis avensisi almam mesela. d gorunumlu c bile olamamis amerikada dahi satisi olmayan dandirik bir araba. bu da benim yorumum.

    Seviyen belli oldu, daha fazla yazmaya gerek yok. Sen gerçekleri milletin yüzüne vurup insanları aydınlatmaya devam et.

    neymis seviyem, soylede bileyim ?

    Seviyesizsin!!!!

    Cok agir oldu bu ama

    Yazdıklarını tekrar oku ve sen karar ver ağırmı değilmi? Ben seni tanınam bilmem ama sen gelip benim yorumumun altına yalancısın yazarsan banada cevap hakkı doğar. Bu ağır değil seninkine göre hafif bile.

    Iyi bakalim dedigin gibi olsun. Tartismicam kimseyle. Kendime soz veriyorum.
    Bak ne kadar uyumluyum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.