Şimdi Ara

0km 1.2tsi trendline Jetta vs 2012 Toyota Avensis Elegant Extra (Mantık kurma yardım) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
1.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    objektif dedigi yoruma bak. yani objektif yorum gormesek yiycez. koca arabaya 132 lik motor nasil yetiyor. yalanlarinizi yiyim sizin

    Kafanmı güzel senin? Akıllı ol adam gibi konuş, kimseye yalan söyleme ihtiyacım yok. Sana uzun uzun anlatırdım ama anlayacak kapasitede olmadığın belli

    sakin ol dostum, hemen heyecan yapma. gercekleri burada hepinizin yuzune vuracam. herkes yalan yanlis konusuyor. herkes malini ovuyor. azicik cesaretli olun, gercekci olun. gitmeyen arabaya gidiyor muamelesi yapipta insanlari kandirmayin. trendline jetta alirimda su gebermis avensisi almam mesela. d gorunumlu c bile olamamis amerikada dahi satisi olmayan dandirik bir araba. bu da benim yorumum.

    Seviyen belli oldu, daha fazla yazmaya gerek yok. Sen gerçekleri milletin yüzüne vurup insanları aydınlatmaya devam et.

    neymis seviyem, soylede bileyim ?

    Seviyesizsin!!!!

    Cok agir oldu bu ama

    Yazdıklarını tekrar oku ve sen karar ver ağırmı değilmi? Ben seni tanınam bilmem ama sen gelip benim yorumumun altına yalancısın yazarsan banada cevap hakkı doğar. Bu ağır değil seninkine göre hafif bile.

    Iyi bakalim dedigin gibi olsun. Tartismicam kimseyle. Kendime soz veriyorum.
    Bak ne kadar uyumluyum

    Belki şirinleri bile görebilirsin.
    Bencede tartışma bak bende tartışmıyacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    1. jetta sıfır
    2. avensis'in motoru kesinlikle jetta kadar az yakamaz. tsi motorda kimse lpg aramaz.
    3. bindiğim avensis'le 2012 olana aynı mı değil mi hiç bilmiyorum ama (arkasında kare farlar vardı), bindiğim avensis'in tavanı çok alçaktı ve yolcu koltuğunda yükseklik ayarı da yoktu. bu sebeple kafam tavana çarpıyordu. sunroof boşluğuna soktum da biraz rahat ettim. hiç d sınıfı rahatlığını göremedim. çok basık bir araçtı. ferah olmadıktan sonra yemişim d sınıfını.



    1- evet jetta sıfır ama bir direksiyon 4 tekerlek. Avensisteki fazladan donanımlarla bir jetta daha alınır. Ama bu jettanın sıfır olduğu gerçeğini değiştirmiyor,alacak kişi illaki sıfır şartı koyuyorsa bu durum önemli, ama konu sahibi böyle düşünmüyorki soruyor.
    2- eğer tsi motora lpg sorunsuz ve uygun fiyata olsaydı inan kullanıcıların yarısı taktırdı. Tasarruf sonuçta. Şu anki litre fiyatlarıylada yaklaşık %45 tasarruf sağlıyor.
    3- bindiğiniz araç neydi bilmiyorum ama kesinlikle bahsi geçen araç olmadığı belli. Araç gayet ferah ve rahat. Hatta biraz önce baktım, ön arka yolcu şöför farketmez kafanızın dik konumda tavana değmesi için 2.10 metre civarı olmanız lazım.
    Daha önceki konularda da yaptığınız gibi sadece kötülemek için yazıyorsunuz!

    bindiğim aracı diğer mesajda yazmıştım. 2. nesil avensis'miş. bu 3. nesil.
    jetta bir direksiyon 4 tekerlek değil. en düşük jetta'da bile donanım epeyce bol. yağmur + far sensörü gibi göze hoş görünenler eksik olabilir ama bildiğim kadarıyla golf gibi 7 hava yastığı + bilimum güvenlik donanımı bolca mevcut. ayrıca 2. elde çok az değer kaybetmesi de cabası.
    lpg %45 tasarruf sağlamaz. zaten tsi motorlar az yakıyor. ben zaten stilo'da hatta şahin'de bile lpg hiç taktırmadım. tehlikeli, bagajı düşürüyor, otopark + feribot sıkıntısı var, motoru zamanla bozuyor, türlü sıkıntısı var.
    boy konusunda böyle iddialı olma arkadaşım. şimdiye kadar arka koltuğunda dik durabildiğim bir sedan araca denk gelmedim ve boyum 1.83 sadece, onu geçelim yani.

    2.10 boyunda bir arkadaşım var. ön koltuk dahil sığabildiği araç sayısı bir elin parmakları kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    1. jetta sıfır
    2. avensis'in motoru kesinlikle jetta kadar az yakamaz. tsi motorda kimse lpg aramaz.
    3. bindiğim avensis'le 2012 olana aynı mı değil mi hiç bilmiyorum ama (arkasında kare farlar vardı), bindiğim avensis'in tavanı çok alçaktı ve yolcu koltuğunda yükseklik ayarı da yoktu. bu sebeple kafam tavana çarpıyordu. sunroof boşluğuna soktum da biraz rahat ettim. hiç d sınıfı rahatlığını göremedim. çok basık bir araçtı. ferah olmadıktan sonra yemişim d sınıfını.



    1- evet jetta sıfır ama bir direksiyon 4 tekerlek. Avensisteki fazladan donanımlarla bir jetta daha alınır. Ama bu jettanın sıfır olduğu gerçeğini değiştirmiyor,alacak kişi illaki sıfır şartı koyuyorsa bu durum önemli, ama konu sahibi böyle düşünmüyorki soruyor.
    2- eğer tsi motora lpg sorunsuz ve uygun fiyata olsaydı inan kullanıcıların yarısı taktırdı. Tasarruf sonuçta. Şu anki litre fiyatlarıylada yaklaşık %45 tasarruf sağlıyor.
    3- bindiğiniz araç neydi bilmiyorum ama kesinlikle bahsi geçen araç olmadığı belli. Araç gayet ferah ve rahat. Hatta biraz önce baktım, ön arka yolcu şöför farketmez kafanızın dik konumda tavana değmesi için 2.10 metre civarı olmanız lazım.
    Daha önceki konularda da yaptığınız gibi sadece kötülemek için yazıyorsunuz!

    bindiğim aracı diğer mesajda yazmıştım. 2. nesil avensis'miş. bu 3. nesil.
    jetta bir direksiyon 4 tekerlek değil. en düşük jetta'da bile donanım epeyce bol. yağmur + far sensörü gibi göze hoş görünenler eksik olabilir ama bildiğim kadarıyla golf gibi 7 hava yastığı + bilimum güvenlik donanımı bolca mevcut. ayrıca 2. elde çok az değer kaybetmesi de cabası.
    lpg %45 tasarruf sağlamaz. zaten tsi motorlar az yakıyor. ben zaten stilo'da hatta şahin'de bile lpg hiç taktırmadım. tehlikeli, bagajı düşürüyor, otopark + feribot sıkıntısı var, motoru zamanla bozuyor, türlü sıkıntısı var.
    boy konusunda böyle iddialı olma arkadaşım. şimdiye kadar arka koltuğunda dik durabildiğim bir sedan araca denk gelmedim ve boyum 1.83 sadece, onu geçelim yani.

    2.10 boyunda bir arkadaşım var. ön koltuk dahil sığabildiği araç sayısı bir elin parmakları kadar.


    Lpg 1.99 (bu rakam aygazda daha ucuzlarıda var) benzin 4.32 lpg benzine göre litre bazında %15 fazla yakar.buyrun siz hesaplayın. Jetta tam anlamıyla 1 direksiyon 4 teker, aksini iddaa etmenin anlamı yok. Elegant avensisle arasındaki farkları yazsam roman olur. Ben bursadayım gelin deneyelim isterseniz baston yutun rahat oturursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abilerim arkadaslarim tum yorumlari okudum hepinize cok cok teşekkür ederim.Avensisin performansini mevcut aractanda yola cikarak az cok tahmin edebiliyorum performans yonunden sıkıntı yok.Uzun yoldada 120 130 u gecmem zaten.Araca en az 5 6 yıl binerim.Genel ortak kanı 90 bin km cok oldugu bunu dikkate alıyorum Ege bolgesinde 50 bin km civari avensislere odaklanip birkac fiyat arastirmasi yapmayi düşünüyorum.Bir forumdaş baski balatadan bahsetmis biraz korkmadim degil ama :)Jettayi ise çok begeniyorum ama tum araclarda oldugu gibi f/p olarak biraz pahali gibi duruyor.Su anda ilk onceligim dusuk kilometreli temiz bir avensis olacak sanirim.Vaktimde bol hepinize iyi gunler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandım. bunun tahmini mi kalmış artık.

    aynı hızda rampayı çıkmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasın ki bu da motoru bağırtır. o araç senin aracının devrine çıktığında plakasını uzaktan seçersin ancak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandım. bunun tahmini mi kalmış artık.

    aynı hızda rampayı çıkmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasın ki bu da motoru bağırtır. o araç senin aracının devrine çıktığında plakasını uzaktan seçersin ancak.

    Ben bunu denedim yazdım ve hala yazıyorum avensise alternatif aynı güçte aynı ağırlıkta turbo bir motor çok yakın performans gösterir, asla uzaktan plaka görmek felan olmaz, isterseniz denemesi bedava.
    Bu arada atmosferiğin çıktığı devre turbı ile çıkamazsın, çıkmaya çalışırsan o motor aracın neresinde olur bilinmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Tup takarsaniz aglar demistim hen:) ayrica o 10 sn tamamen 2. Vites sayesinde araba 2.vitesde 110 filan görüyor yanls hatirlamiyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandım. bunun tahmini mi kalmış artık.

    aynı hızda rampayı çıkmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasın ki bu da motoru bağırtır. o araç senin aracının devrine çıktığında plakasını uzaktan seçersin ancak.

    Ben bunu denedim yazdım ve hala yazıyorum avensise alternatif aynı güçte aynı ağırlıkta turbo bir motor çok yakın performans gösterir, asla uzaktan plaka görmek felan olmaz, isterseniz denemesi bedava.
    Bu arada atmosferiğin çıktığı devre turbı ile çıkamazsın, çıkmaya çalışırsan o motor aracın neresinde olur bilinmez.

    bak arkadaşım avensis'in max. torku 160 ve bunu ancak 4.400 devirde verebiliyor. 1.4tsi motorun max torkuysa 200 ve bunu daha 1.400 devirde verebiliyor ve 4.000 devir civarına kadar sürdürebiliyor. senin söylediğin matematik bilimine aykırı. ortada deneyecek birşey yok. rakamlar ortada.

    turbo elinde kalır mevzusuna gelince de turboyla ben 5.000 devirlere de çıktım, bir sıkıntısı da yok. kırmızı nerden başlıyor dikkat etmedim, ona da bakarım. sürekli 5.000 devirde gitmek hangi motor olsa o motoru yıpratır. ben yokuşu 2.000-2.500 devirde çıkarken sen 4-5 vurmak zorundasın aynı yokuşu aynı hızda çıkmak istersen.




  • darkfire45 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim baski balata ile ilgili kronik sorun yok. Rahat ol. Ben ilk defa duydum. 120 bin km altında baskı balata değişimi duymadım Avensis'te. Arkadaş şanssızlık yaşamış. 60 bin lira civarına güzel 1-2 yaşında az km yapmış araç bulabilirsin iyi araştır. Makyajli elegant extra modeli 2013 yilinda 65 binden sıfır satıldı. 2012'dr 60 binin altında satıldı. Fiyatların yüksek olduğuna aldanma. Acele etmezsen güzel araç bulursun. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    Avensis sıfır jetta ile aynı fiyat olsa bile mantıklı. Bu iki araç arasında jettayı seçmek için hiçbir mantıklı sebep yok. Jetta sadece sıfır. Gelelim detaylara,
    Donanım olarak avensis trendline jettatı rahat 5 e katlar, donanım farklarını yazmaya kalksak yaz yaz bitiremeyiz.
    Segment olarak biri C biri D
    Güvenlik olarak avensis iyi
    Yol tutuşta bariz avensis iyi
    Motor olarak avensis iyi. Turbo motorun düşük devirde verdiği güç iyi olsada avensiste kullanılan 132 lik motor hem lpg uyumlu hemde taş gibi sağlam, aracı yeterince yürütüyorda.
    Sadede gelirsek neden 10 bin fazla verip jetta alınır ben anlamıyorum. Yorumu avensis kullanıcısı olarak yazıyorum ama inanın gayet objektifim.

    objektif dedigi yoruma bak. yani objektif yorum gormesek yiycez. koca arabaya 132 lik motor nasil yetiyor. yalanlarinizi yiyim sizin

    Görende 2 tonluk arabaya 132 ps motor koymuşlar sanacak
    Jettayla en fazla 100 kg fark vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandım. bunun tahmini mi kalmış artık.

    aynı hızda rampayı çıkmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasın ki bu da motoru bağırtır. o araç senin aracının devrine çıktığında plakasını uzaktan seçersin ancak.

    Ben bunu denedim yazdım ve hala yazıyorum avensise alternatif aynı güçte aynı ağırlıkta turbo bir motor çok yakın performans gösterir, asla uzaktan plaka görmek felan olmaz, isterseniz denemesi bedava.
    Bu arada atmosferiğin çıktığı devre turbı ile çıkamazsın, çıkmaya çalışırsan o motor aracın neresinde olur bilinmez.

    bak arkadaşım avensis'in max. torku 160 ve bunu ancak 4.400 devirde verebiliyor. 1.4tsi motorun max torkuysa 200 ve bunu daha 1.400 devirde verebiliyor ve 4.000 devir civarına kadar sürdürebiliyor. senin söylediğin matematik bilimine aykırı. ortada deneyecek birşey yok. rakamlar ortada.

    turbo elinde kalır mevzusuna gelince de turboyla ben 5.000 devirlere de çıktım, bir sıkıntısı da yok. kırmızı nerden başlıyor dikkat etmedim, ona da bakarım. sürekli 5.000 devirde gitmek hangi motor olsa o motoru yıpratır. ben yokuşu 2.000-2.500 devirde çıkarken sen 4-5 vurmak zorundasın aynı yokuşu aynı hızda çıkmak istersen.

    Rampayı hızlı çıkmak için yüksek devir çevirmek gerektiğini bende söylüyorum, ama rampa çıkmaz bayılır, dağılır gibi ifadelerin yanlış olduğunu söyledim. Motor karakteristikleri, devir güç ilişkisi turbodan tamamen farklı. Turbo araç 5000 civarı şişer, ben çok kez 7000 leri gördüm, örneğin önceki atmosferik aracımda 2-3 bin kez kesiciye girdiğim olmuştur (mübalağa yapmıyorum en az o kadar ve motor 70 binde hala tık yok, en az 300 bini var)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tup takarsaniz aglar demistim hen:) ayrica o 10 sn tamamen 2. Vites sayesinde araba 2.vitesde 110 filan görüyor yanls hatirlamiyorsam

    Yeni nesil araçlarda lpg performansı eskiler gibi fazla düşürmüyor, hatta performans farkını anlamak bile çok zor. 0-100 de ikinci vitesin etkisi var (2. Viteste 102 km civarı yapıyor) ama sonuçta 0-130 0-150 de kötü değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 Comfort jetta en mantiklisi:)hem sıfır hem az yar, hem de makyajlı jettalar yeterince dolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine atmosferik rampa çıkamaz,bayılırcılar gelmişMotoru kullanırsan(Tüm devir bandını)gitmiyor denilen atmosferikler yüklüyken bile sol'u kapatıp uçarak yol alıyor.130 Küsür hp bir motor zaten hakkı verilirse beklentisi çok yüksek olmayan bir sürücüye yeterlidir.Sadece Turbo oyuncaklar gibi 2000-3000 Devir arası maksimum çekiş gücü istiyorsanız yanlış adreste olursunuz.107 Hp Atmosferik DOHC 16v Accent Admire TDI 105 hp düz vites jetta'dan her şartta buna arabaların kı*ı yere yapışacak kadar yüklü vaziyette virajlı,yokuşlu güzergahlarda dahil daha iyi gidiyordu.Kısaca Ağlamayın devir çevirin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 4 Nisan 2016; 20:47:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakıyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayı bil, inanmayan varsa ciğer yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi değil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasıl gitmiyor anlamadım! 0-100 10.4 saniye max hız 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada ağlatıyor anlamış değilim.


    buna gülerim işte. rampada 1.6 c sınıfı araçlar bile bağırmadan gidemezken 1.6 avensis nasıl gidecek? olacak iş değil. rampada hızlı gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bağıracak. atmosferik 1.6 için bunun başka yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapışabilir. başka çaresi yok.

    Sadece tahmini konuşuyorsun, rampada yüksek hızla çıkmak istiyorsan araç bağırır çünkü verdiği güç-devir bandı bunu gerektirir, ama normal kullanımda gayet rahat bağırttırmadan çıkarsın. Ben farazi konuşmuyorum denedimki konuşuyorum, yaklaşık güçte ve ağırlıktaki turbo motorlarla yaklaşık aynı hızlarda rampa çıkarım. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandım. bunun tahmini mi kalmış artık.

    aynı hızda rampayı çıkmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasın ki bu da motoru bağırtır. o araç senin aracının devrine çıktığında plakasını uzaktan seçersin ancak.

    Ben bunu denedim yazdım ve hala yazıyorum avensise alternatif aynı güçte aynı ağırlıkta turbo bir motor çok yakın performans gösterir, asla uzaktan plaka görmek felan olmaz, isterseniz denemesi bedava.
    Bu arada atmosferiğin çıktığı devre turbı ile çıkamazsın, çıkmaya çalışırsan o motor aracın neresinde olur bilinmez.

    bak arkadaşım avensis'in max. torku 160 ve bunu ancak 4.400 devirde verebiliyor. 1.4tsi motorun max torkuysa 200 ve bunu daha 1.400 devirde verebiliyor ve 4.000 devir civarına kadar sürdürebiliyor. senin söylediğin matematik bilimine aykırı. ortada deneyecek birşey yok. rakamlar ortada.

    turbo elinde kalır mevzusuna gelince de turboyla ben 5.000 devirlere de çıktım, bir sıkıntısı da yok. kırmızı nerden başlıyor dikkat etmedim, ona da bakarım. sürekli 5.000 devirde gitmek hangi motor olsa o motoru yıpratır. ben yokuşu 2.000-2.500 devirde çıkarken sen 4-5 vurmak zorundasın aynı yokuşu aynı hızda çıkmak istersen.

    Rampayı hızlı çıkmak için yüksek devir çevirmek gerektiğini bende söylüyorum, ama rampa çıkmaz bayılır, dağılır gibi ifadelerin yanlış olduğunu söyledim. Motor karakteristikleri, devir güç ilişkisi turbodan tamamen farklı. Turbo araç 5000 civarı şişer, ben çok kez 7000 leri gördüm, örneğin önceki atmosferik aracımda 2-3 bin kez kesiciye girdiğim olmuştur (mübalağa yapmıyorum en az o kadar ve motor 70 binde hala tık yok, en az 300 bini var)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alinti: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alinti: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alinti: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alinti: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alinti: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alinti: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alinti: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alinti: Ingilizanahtari

    Tok kapi sesi dedigimiz cidden avensiste var ama 1.6 132 bg lik cok hantal kaliyor ve cok yakiyor tup takarsanda yokuslarda aglarsin 2.0 almalsin bence araba uzun yolda harika aydinlatmasi yol tutusu koltuklar tam alinacak araba
    ... Avensis yada atmosferik araçlara gitmiyor diyorlar, inanki gidiyor yeterki kullanmayi bil, inanmayan varsa ciger yiyip gelsinler göstereyim, tekrar söylüyorum marifetmi degil... En az 1.6 turbo dizeller kadar rampada giden bir araç, defalarca denedim, nasil gitmiyor anlamadim! 0-100 10.4 saniye max hiz 200 (motoru aö 230) neden yetmiyor, gitmiyor, rampada aglatiyor anlamis degilim.


    buna gülerim iste. rampada 1.6 c sinifi araçlar bile bagirmadan gidemezken 1.6 avensis nasil gidecek? olacak is degil. rampada hizli gitmek için mecbur 4-4.500 devir çevireceksin, araba da mecbur bagiracak. atmosferik 1.6 için bunun baska yolu yok.
    rampada turbo dizelle ancak turbo benzinli veya çok büyük motorlu olacak kapisabilir. baska çaresi yok.

    Sadece tahmini konusuyorsun, rampada yüksek hizla çikmak istiyorsan araç bagirir çünkü verdigi güç-devir bandi bunu gerektirir, ama normal kullanimda gayet rahat bagirttirmadan çikarsin. Ben farazi konusmuyorum denedimki konusuyorum, yaklasik güçte ve agirliktaki turbo motorlarla yaklasik ayni hizlarda rampa çikarim. Siz gülmeye devam edin

    ne tahmini ya? 20 senedir atmosferik motorlu araç kullandim. bunun tahmini mi kalmis artik.

    ayni hizda rampayi çikmak için daha yüksek devirde gitmek zorundasin ki bu da motoru bagirtir. o araç senin aracinin devrine çiktiginda plakasini uzaktan seçersin ancak.

    Ben bunu denedim yazdim ve hala yaziyorum avensise alternatif ayni güçte ayni agirlikta turbo bir motor çok yakin performans gösterir, asla uzaktan plaka görmek felan olmaz, isterseniz denemesi bedava.
    Bu arada atmosferigin çiktigi devre turbi ile çikamazsin, çikmaya çalisirsan o motor aracin neresinde olur bilinmez.

    bak arkadasim avensis'in max. torku 160 ve bunu ancak 4.400 devirde verebiliyor. 1.4tsi motorun max torkuysa 200 ve bunu daha 1.400 devirde verebiliyor ve 4.000 devir civarina kadar sürdürebiliyor. senin söyledigin matematik bilimine aykiri. ortada deneyecek birsey yok. rakamlar ortada.

    turbo elinde kalir mevzusuna gelince de turboyla ben 5.000 devirlere de çiktim, bir sikintisi da yok. kirmizi nerden basliyor dikkat etmedim, ona da bakarim. sürekli 5.000 devirde gitmek hangi motor olsa o motoru yipratir. ben yokusu 2.000-2.500 devirde çikarken sen 4-5 vurmak zorundasin ayni yokusu ayni hizda çikmak istersen.

    Rampayi hizli çikmak için yüksek devir çevirmek gerektigini bende söylüyorum, ama rampa çikmaz bayilir, dagilir gibi ifadelerin yanlis oldugunu söyledim. Motor karakteristikleri, devir güç iliskisi turbodan tamamen farkli. Turbo araç 5000 civari siser, ben çok kez 7000 leri gördüm, örnegin önceki atmosferik aracimda 2-3 bin kez kesiciye girdigim olmustur (mübalaga yapmiyorum en az o kadar ve motor 70 binde hala tik yok, en az 300 bini var)

    bayılır demedim ben. ancak bayılmaması için mecbur vites küçültüp yüksek devirde gidersin ki bu da aracın potansiyelinin sonuna gelmesine sebep olur. turbo araçsa daha çok devir çevirecek haldedir. turbo 5000 civarı şişer diye birşey yok. tork eğrisiyle alakalı bir durum bu. tork eğrisi dengesizse belli bir devirden sonra araç etkisiz kalır. senin bu bahsettiğin daha çok turbo dizel araçlar için geçerli. 1.4 tsi ile gel bakalım 5.000 devire şişiyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Yine atmosferik rampa çıkamaz,bayılırcılar gelmişMotoru kullanırsan(Tüm devir bandını)gitmiyor denilen atmosferikler yüklüyken bile sol'u kapatıp uçarak yol alıyor.130 Küsür hp bir motor zaten hakkı verilirse beklentisi çok yüksek olmayan bir sürücüye yeterlidir.Sadece Turbo oyuncaklar gibi 2000-3000 Devir arası maksimum çekiş gücü istiyorsanız yanlış adreste olursunuz.107 Hp Atmosferik DOHC 16v Accent Admire TDI 105 hp düz vites jetta'dan her şartta buna arabaların kı*ı yere yapışacak kadar yüklü vaziyette virajlı,yokuşlu güzergahlarda dahil daha iyi gidiyordu.Kısaca Ağlamayın devir çevirin
    quote:

    Orijinalden alynty: redbul_540

    Yine atmosferik rampa çykamaz,bayylyrcylar gelmi?Motoru kullanyrsan(Tüm devir bandyny)gitmiyor denilen atmosferikler yüklüyken bile sol'u kapatyp uçarak yol alyyor.130 Küsür hp bir motor zaten hakky verilirse beklentisi çok yüksek olmayan bir sürücüye yeterlidir.Sadece Turbo oyuncaklar gibi 2000-3000 Devir arasy maksimum çeki? gücü istiyorsanyz yanly? adreste olursunuz.107 Hp Atmosferik DOHC 16v Accent Admire TDI 105 hp düz vites jetta'dan her ?artta buna arabalaryn ky*y yere yapy?acak kadar yüklü vaziyette virajly,yoku?lu güzergahlarda dahil daha iyi gidiyordu.Kysaca A?lamayyn devir çevirin

    beni kasettiysen bayylyr demedim, ba?yryr dedim. hyzla 5bin devirlere çykar ve ba?yra ba?yra su gibi yaka yaka gider. 200 torklu 1.4 tsi gibi yoku? çykamaz 136 beygir olsa da avensis. zaten kilodan da bir dezavantajy var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Yine atmosferik rampa çıkamaz,bayılırcılar gelmişMotoru kullanırsan(Tüm devir bandını)gitmiyor denilen atmosferikler yüklüyken bile sol'u kapatıp uçarak yol alıyor.130 Küsür hp bir motor zaten hakkı verilirse beklentisi çok yüksek olmayan bir sürücüye yeterlidir.Sadece Turbo oyuncaklar gibi 2000-3000 Devir arası maksimum çekiş gücü istiyorsanız yanlış adreste olursunuz.107 Hp Atmosferik DOHC 16v Accent Admire TDI 105 hp düz vites jetta'dan her şartta buna arabaların kı*ı yere yapışacak kadar yüklü vaziyette virajlı,yokuşlu güzergahlarda dahil daha iyi gidiyordu.Kısaca Ağlamayın devir çevirin

    Dediklerin doğru olmakla beraber , benzinli araba dizel'i geçicem derken rampada 6000 devir çevirir ise uzun yolda yakar 8 litre falan ... Turbo aracın kullanımı daha rahattır dûşûk devirde gelen tork candır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal 1.4 tsi jetta 1.6 Avensis'ten Daha iyi performans gösterir ama 1.2 Tsı veya 1.6 Tdı'ı Her şartta ağlatır avensis
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.