Şimdi Ara

1.0 ECOBOOST KULLANIM OMRU ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
33.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.0 ecobost almadim (kapora bile vermistim) son model 1.6 trendx aldim tupu isli. Bursa antep arasi km de 15 kurus yakti. Hiz ortalama 120-130.
    Sakin kullansam daha da uygun yakit degerleri gorebilirdim.
    1.0a bulasma 170 tork seni aldatmasin . Duz yolda ok super, bayir yukari bayilirsin ve 12-13 lt gorursun tuketim degeri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgetLove

    1.0 ecobost almadim (kapora bile vermistim) son model 1.6 trendx aldim tupu isli. Bursa antep arasi km de 15 kurus yakti. Hiz ortalama 120-130.
    Sakin kullansam daha da uygun yakit degerleri gorebilirdim.
    1.0a bulasma 170 tork seni aldatmasin . Duz yolda ok super, bayir yukari bayilirsin ve 12-13 lt gorursun tuketim degeri

    Hocam bunun gibi düşük hacimli motorların vites değiştirme aralığı nedir.Bide gürültüleri diğerlerine nazaran dahami yuksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazpanyol-61


    quote:

    Orijinalden alıntı: forgetLove

    1.0 ecobost almadim (kapora bile vermistim) son model 1.6 trendx aldim tupu isli. Bursa antep arasi km de 15 kurus yakti. Hiz ortalama 120-130.
    Sakin kullansam daha da uygun yakit degerleri gorebilirdim.
    1.0a bulasma 170 tork seni aldatmasin . Duz yolda ok super, bayir yukari bayilirsin ve 12-13 lt gorursun tuketim degeri

    Hocam bunun gibi düşük hacimli motorların vites değiştirme aralığı nedir.Bide gürültüleri diğerlerine nazaran dahami yuksek

    Hic bilmiyorum inan. Kullanmadim. Daha doğrusu kullanmaya cesaret edemedim. Çevremde kim varsa uzak dur dedi bende bilinen performansi kabul görmüş 1.6 aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ne desek boş demek ki sanki biz yanlış bilgi veriyoruz. 1 sene daha geçmiş diğer mesajlardan bu zamana, başlık uyanmış :D

    lazpanyol-61... laz+61 herhalde trabzondasınız :) , mı yoksa başka şehir mi? trabzonda yaşıyorsanız lpg li 1.6 focus sizin için daha ekonomik olacaktır, sanırım trabzonda iniş, tırmanış çok.. ama burada ev-iş ve gün içinde ne kadar bineceğinizde öenmli çünkü lpg sisteme hava soğudukça geç giriyor malum.. min 4 km olmalı en yakın mesafe lpg ucuzluğundan faydalanmak için.

    20 gün önce tatilden döndüm.. 2463 km yol yaptım.. 7.3 ortalama ile.. çok mu, çok.. ama neye göre; 5 kişi ve ful bagaj ile.(+400 kg) güzargah, konya-karabük-zonguldak-(ankara-afyon-denizli-muğla)-yalıkavak-konya.. bu yolları bilen bilir ankara-konya arası hariç nasıl tırmanma ve virajlı olduğunu.. tırmanışlarda bayılır demiş arkadaş, eğer bizim 1.0 motor tırmanırken focus 1.6 ya geçilsin artık nesine iddiaya girmek lazım bilemiyorum. bu tatil yollarında tırmanırken beni geçen 2-3 jip, bmw, mercedes, audi hatırlıyorum o kadar. tırmanırken bile 100-120 tırmandığım için o kadar yükle, düz yolda fırsat buldukça 140-150 de bastığımız için bu tüketim değerleri ortaya çıkıyor. (tırmanırken az yakması içinse 70 i geçmeyin)herkes arabasını metederken, şuraya gittim şu hızla şu kadar yaktı diyor.. efendim sizin bastığınız hız değil, önemli olan yol bilgisayarındaki ortalama hızdır. ve araçtaki ağırlıktır.. mesela benim hızım bu tatilde 78 di. ortalama hızınız ne kadar yüksek olursa 90-110 arası, araç o kadar az yakar uzun yolda, ş.içinde ise hızınız 25 altı ise çok yakar.. alıyorlar arabayı, ş.içinde 25 krş yaktı diyor mesela biri, ortalama hızın kaç kardeşim; 34, bu ş.içi hız değeri değildir. karma değerdir.

    1.6 ya tüp taktırırsanız, uzun yolda 2-4 yolcu ve normal bagajla, 15 krş yaktığı doğrudur, 100 km de 7 lt lpg ye eş değerdir. lpg yi 2.20 kabul edersek..hızınızda 100 civarı ise.. ben tüple uğraşmayayım diyen gider 1.0 alır, her halukarda lpg siz 1.6 focustan az yakar aynı koşul sürüş dinamiklerinde.. param var yılda 25 bini deviriyorum diyende dizel i alır, olur biter. biz kimseye illa git 1.0 al demiyoruz, ihtiyaca binaen alınmalı araç.. adam yılda 10 bin yapmıyor gidiyor dizel alıyor. hay hay 15 yıl bineceksen al, 5 yıl sonra değiştireceksen niye alırsın vatandaş. avrupada dizel benzinli farkı 2-3000 tl var yok, volvo da türkiye de bile fark yok doğru dürüst, en dürüstüde volvo bence bu durumda..türkiye de 10-15.000 markaya göre. çünkü avrupada dizel benzin neredeyse aynı para, bizde çiftçi ve nakliyat düşünüldüğünden az ötv alınır ve dizel ucuzdur.. oto firmalarıda bunu motorla tüketiciyi kazıklayarak karlarına kar katıyorlar maşallah.

    focus 1.0. ingiltere 18.000 pound, burada 73.000
    focus dizel ing........ 18.300 pound burada 80.000
    300 pound: 1350 tl işte bir örnek.. fiyatlardan şu da anlaşılıyor burada arabalar, avrupadan ucuz, şanslısınız hadi.. :) gülelim mi ağlayalım mı?

    doğru lpg tüketimi hesabı için en az 3 depo harcanarak ölçüm yapılmalı malum depo gaz sıkışması her zaman aynı değerler elde edilemiyor. ş.içinde ise yakılan benzinde hesap edilmeli, bu da tüm yıl ortalamasına %10 etkiler. 25 krş yakıyor deniyorsa aslında bu 28 krş dur.

    fiyatlar: 31.08.2015 dolar cinsinden
    http://tr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/
    http://tr.globalpetrolprices.com/diesel_prices/

    ülke...........dizel....benzin
    ingiltere.....1.70....1.73
    israil..........1.60....1.60
    isveç..........1.50....1.53
    türkiye.......1.28....1.51
    almanya.....1.25....1.52 ** gördüğünüz gibi dizel sadece almanya da bizdeki gibi ucuz satılıyor.. 7 sene önce aynıydı ben oradayken.

    bu arada diğer başlıklarıda takip ediyorsanız, 2015 de 1.0 motor 4. kez 1000 cc altı en iyi motor ödülünü aldı, 3 yıldır aldığı dünyanın en iyi motoru ödülünde ise bu sene bmw nin yeni motorunun 7 puan gerisinde kalarak 2. oldu.. sadece 7 puan.. ve bmw nin yeni motoru alem bir şey.. 300 küsür bg lik hybrid motor..
    http://www.ukipme.com/engineoftheyear/

    ne arızası, ne aşınması, ne yağ yakması, ne de ömrü ile ilgili hiç bir şikayet yoktur bugüne kadar.. (ilk 1.5 yıl üretilenlerde soğutma suyu hortumu çatlaması oluştu 15.000 km den sonra, onlarda servislerde garantiden değişti)

    burası daha çok motor ömrü başlığı, araç ile ilgili sorularınız varsa bu başlığa yazarsanız seviniriz. http://forum.donanimhaber.com/m_62954230/mpage_5/tm.htm

    benim fikirlerimi, verilerimi yanlı buluyorsanız daha fazla 1.0 kullanıcısına ulaşmak için focus fo-rumu ziyaret edin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 4 Eylül 2015; 23:21:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    ne desek boş demek ki sanki biz yanlış bilgi veriyoruz. 1 sene daha geçmiş diğer mesajlardan bu zamana, başlık uyanmış :D

    lazpanyol-61... laz+61 herhalde trabzondasınız :) , mı yoksa başka şehir mi? trabzonda yaşıyorsanız lpg li 1.6 focus sizin için daha ekonomik olacaktır, sanırım trabzonda iniş, tırmanış çok.. ama burada ev-iş ve gün içinde ne kadar bineceğinizde öenmli çünkü lpg sisteme hava soğudukça geç giriyor malum.. min 4 km olmalı en yakın mesafe lpg ucuzluğundan faydalanmak için.

    20 gün önce tatilden döndüm.. 2463 km yol yaptım.. 7.3 ortalama ile.. çok mu, çok.. ama neye göre; 5 kişi ve ful bagaj ile.(+400 kg) güzargah, konya-karabük-zonguldak-(ankara-afyon-denizli-muğla)-yalıkavak-konya.. bu yolları bilen bilir ankara-konya arası hariç nasıl tırmanma ve virajlı olduğunu.. tırmanışlarda bayılır demiş arkadaş, eğer bizim 1.0 motor tırmanırken focus 1.6 ya geçilsin artık nesine iddiaya girmek lazım bilemiyorum. bu tatil yollarında tırmanırken beni geçen 2-3 jip, bmw, mercedes, audi hatırlıyorum o kadar. tırmanırken bile 100-120 tırmandığım için o kadar yükle, düz yolda fırsat buldukça 140-150 de bastığımız için bu tüketim değerleri ortaya çıkıyor. (tırmanırken az yakması içinse 70 i geçmeyin)herkes arabasını metederken, şuraya gittim şu hızla şu kadar yaktı diyor.. efendim sizin bastığınız hız değil, önemli olan yol bilgisayarındaki ortalama hızdır. ve araçtaki ağırlıktır.. mesela benim hızım bu tatilde 78 di. ortalama hızınız ne kadar yüksek olursa 90-110 arası, araç o kadar az yakar uzun yolda, ş.içinde ise hızınız 25 altı ise çok yakar.. alıyorlar arabayı, ş.içinde 25 krş yaktı diyor mesela biri, ortalama hızın kaç kardeşim; 34, bu ş.içi hız değeri değildir. karma değerdir.

    1.6 ya tüp taktırırsanız, uzun yolda 2-4 yolcu ve normal bagajla, 15 krş yaktığı doğrudur, 100 km de 7 lt lpg ye eş değerdir. lpg yi 2.20 kabul edersek..hızınızda 100 civarı ise.. ben tüple uğraşmayayım diyen gider 1.0 alır, her halukarda lpg siz 1.6 focustan az yakar aynı koşul sürüş dinamiklerinde.. param var yılda 25 bini deviriyorum diyende dizel i alır, olur biter. biz kimseye illa git 1.0 al demiyoruz, ihtiyaca binaen alınmalı araç.. adam yılda 10 bin yapmıyor gidiyor dizel alıyor. hay hay 15 yıl bineceksen al, 5 yıl sonra değiştireceksen niye alırsın vatandaş. avrupada dizel benzinli farkı 2-3000 tl var yok, volvo da türkiye de bile fark yok doğru dürüst, en dürüstüde volvo bence bu durumda..türkiye de 10-15.000 markaya göre. çünkü avrupada dizel benzin neredeyse aynı para, bizde çiftçi ve nakliyat düşünüldüğünden az ötv alınır ve dizel ucuzdur.. oto firmalarıda bunu motorla tüketiciyi kazıklayarak karlarına kar katıyorlar maşallah.

    focus 1.0. ingiltere 18.000 pound, burada 73.000
    focus dizel ing........ 18.300 pound burada 80.000
    300 pound: 1350 tl işte bir örnek.. fiyatlardan şu da anlaşılıyor burada arabalar, avrupadan ucuz, şanslısınız hadi.. :) gülelim mi ağlayalım mı?

    doğru lpg tüketimi hesabı için en az 3 depo harcanarak ölçüm yapılmalı malum depo gaz sıkışması her zaman aynı değerler elde edilemiyor. ş.içinde ise yakılan benzinde hesap edilmeli, bu da tüm yıl ortalamasına %10 etkiler. 25 krş yakıyor deniyorsa aslında bu 28 krş dur.

    fiyatlar: 31.08.2015 dolar cinsinden
    http://tr.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/
    http://tr.globalpetrolprices.com/diesel_prices/

    ülke...........dizel....benzin
    ingiltere.....1.70....1.73
    israil..........1.60....1.60
    isveç..........1.50....1.53
    türkiye.......1.28....1.51
    almanya.....1.25....1.52 ** gördüğünüz gibi dizel sadece almanya da bizdeki gibi ucuz satılıyor.. 7 sene önce aynıydı ben oradayken.

    bu arada diğer başlıklarıda takip ediyorsanız, 2015 de 1.0 motor 4. kez 1000 cc altı en iyi motor ödülünü aldı, 3 yıldır aldığı dünyanın en iyi motoru ödülünde ise bu sene bmw nin yeni motorunun 7 puan gerisinde kalarak 2. oldu.. sadece 7 puan.. ve bmw nin yeni motoru alem bir şey.. 300 küsür bg lik hybrid motor..
    http://www.ukipme.com/engineoftheyear/

    ne arızası, ne aşınması, ne yağ yakması, ne de ömrü ile ilgili hiç bir şikayet yoktur bugüne kadar.. (ilk 1.5 yıl üretilenlerde soğutma suyu hortumu çatlaması oluştu 15.000 km den sonra, onlarda servislerde garantiden değişti)

    burası daha çok motor ömrü başlığı, araç ile ilgili sorularınız varsa bu başlığa yazarsanız seviniriz. http://forum.donanimhaber.com/m_62954230/mpage_5/tm.htm

    benim fikirlerimi, verilerimi yanlı buluyorsanız daha fazla 1.0 kullanıcısına ulaşmak için focus fo-rumu ziyaret edin..





    Yok hocam istanbulda yaşıyorum şehir içinde kullanıcam yılda 1 2 kezde uzun yol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • trafiğin göbeğinde yaşıyorsanız, yie 1.6 alıp lpg taktırın derim, ama karma bi sürüş güzargahınız varsa 1.0 ı düşünün derim..
    1.0 da strat-stop olduğu için motorun her 300-500 metredir stop etmesi iyi olmaz veya her gün trafiğe çıkarken ss tuşundan bunu kapatmak gerekir.. veya lambada durulduğunda hareketsiz en az 45 sn bekleniyorsa ss iyi birşey ama az az ilerleyerek trafik akıyorsa ss suz araç almak lazım yada ss u kapatmak..
    mazda tüplü mü, kaç yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    trafiğin göbeğinde yaşıyorsanız, yie 1.6 alıp lpg taktırın derim, ama karma bi sürüş güzargahınız varsa 1.0 ı düşünün derim..
    1.0 da strat-stop olduğu için motorun her 300-500 metredir stop etmesi iyi olmaz veya her gün trafiğe çıkarken ss tuşundan bunu kapatmak gerekir.. veya lambada durulduğunda hareketsiz en az 45 sn bekleniyorsa ss iyi birşey ama az az ilerleyerek trafik akıyorsa ss suz araç almak lazım yada ss u kapatmak..
    mazda tüplü mü, kaç yakıyor

    Mazda benzinli 2.0 98 model 626 30 kuruş yakıyor çok memnunum. Atmosferik motor yeni mazda3 ler hoşuma gidiyor ama tork değeri düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazda dan memnunsanız, yine mazda alabilirsiniz eğer zevk içinse yoksa ikinci eli bitti artık.. 8 aylık sattığı maalesef berbat. bende çok seviyorum mazdayı ama memur adamız. belki son aracım mazda olabilir. çürüyene kadar yada ölene kadar binerim. 1.0 bugün 30-35 krş yakar ama ilerde benzin fiyatları ne olur bilinmez..
    tork a baktımda 4000 devirde 150 tork, klasik atmosferik 1.5-1.6 motorların normal değeridir, focus ve hyundai ninkiler 160 falan sanırım.. ama turbo olmadığı müddetçe 2000 cc motordan 1.6 atm ye geçerseniz attan inip eşeğe binmiş olursunuz. size 1.0 eb, 1.6 eb veya 1.2 tsi lazım en az.. yada yakıt deyip focus alıp lpg li bineceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 5 Eylül 2015; 20:37:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    mazda dan memnunsanız, yine mazda alabilirsiniz eğer zevk içinse yoksa ikinci eli bitti artık.. 8 aylık sattığı maalesef berbat. bende çok seviyorum mazdayı ama memur adamız. belki son aracım mazda olabilir. çürüyene kadar yada ölene kadar binerim. 1.0 bugün 30-35 krş yakar ama ilerde benzin fiyatları ne olur bilinmez..
    tork a baktımda 4000 devirde 150 tork, klasik atmosferik 1.5-1.6 motorların normal değeridir, focus ve hyundai ninkiler 160 falan sanırım.. ama turbo olmadığı müddetçe 2000 cc motordan 1.6 atm ye geçerseniz attan inip eşeğe binmiş olursunuz. size 1.0 eb, 1.6 eb veya 1.2 tsi lazım en az.. yada yakıt deyip focus alıp lpg li bineceksiniz

    Tavsiyeniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 ile fındık motor arasında gercekte yarım litre gibi bir fark çıkıyor.
    1.6 da 6ileri vites kullanılsaydı o farkta olmayacaktı.
    İnsanları kullan at mantığına alıştırmak için evleyelik atmosferikler yerine bu motorları geliştiryorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    1.6 ile fındık motor arasında gercekte yarım litre gibi bir fark çıkıyor.
    1.6 da 6ileri vites kullanılsaydı o farkta olmayacaktı.
    İnsanları kullan at mantığına alıştırmak için evleyelik atmosferikler yerine bu motorları geliştiryorlar

    bakın ben 1.4 era kullandım 97 bg 1133 kg 5.5 sene 7 ortalama ile bindim, bu araç 125 bg, 1300 kg 6 ile biniyorum.
    focus 1.6 olsa 7.5 lt den aşağı yakmaz. yani ford ölçmüş biçmiş, 1.0 motor %20 az yakıyor diyor, bu da 7.5 lt nin %20 si
    yapar, bunda en önemli etken s&s elbette, olmasa 1.5 lt düşer 1 lt ye.. önemli olan atm motora 6 vites eklemek değil ki
    6. vitesi kaç devirde çevirirse motor titremeden ilerler.. 80 de 5 e atıyorsanız, 6 yı atmak için belki 100 e çıkmanız lazım,
    tasarruf içinse asıl önemli olan 80 de 6 ya atabilmektir. o zamanda motor çekmez.. siz 5. vitesin dişlisiyle 6. vitesin
    dişlisini bir birine çok yakın yaptığınız zaman sadece ş.içi kullanımda tasarruf edersiniz. bu dsg 7, mercedes 8, yeni
    geliştirilen 9 otomatiklerdeki mantık aynıdır.. ilk dişli ile son dişli arasına 7 vites yerleştirir, en uygun vitesle
    en uygun hızla gitmesini sağlarsınız. yoksa 1.vites 50 iken 5. vites 20 ise 9. viteste bu 10 a düşmez, eğer öyle olsaydı,
    bugün 9 ileri otomatik bir araç 2-3 lt yakmalıydı. 9. viteste 20 ye düşürebilmeniz için belki 2 veya 2.5 lt lik motor takılı
    olması lazım. benim anlamadığım yaşım 45, biz çocukken turbosuz dizeller vardı, motor 3000-4000 cc idi.. tırlarda turbo,
    intercooler vardı, ne zaman turbo otomobillere indi hacim düştü..2 ye sonra 1 e hatta ufak arabalarda 1.4-1.2 dizel bile var..
    çünkü turbosuz dizel 1.6 motor bir otomobili şurdan şuraya kımıldatamaz tabiri caizse. şimdide çok yakan benzinli araçlara az
    yaktırmak için yıllardır mercedes, bmw de kullanılan turbo benzin diğer araçlara indirgendi. ve 1.6 dizelin elde ettiği gücü,
    1.0-1.2 benzinli turbo elde ediyorsa bunun neresinde anormallik. yani ben toyota, honda, focus 1.6 alıp lpg taktırıp 20-25 krş
    yakacağıma, aldım 1.0 motoru 28 krş la biniyorum :) işim olmaz, 3-5 krş un hesabı ile, ve bu motor tırmanırken 1.6 atm bu
    araçların hepsini ufalıyor, bu bana yeter. 1.5 150 bg lik focus olsaydı onu alırdım, 7 lt yakardı belki, ama dokunduğun zaman
    basar geçerdi. burada önemli olan az yakıtla çok performansta almak. basmazsan çok ekonomik binmek. motorun ömrü ile spekülasyon
    çok ama nedense yukarıda diğer mesajlarda yazdıklarımız ya okunmamış yada inanılmıyor.

    ford tüm reklamlarında ister 1.0, ister 2.0 motorlu araba olsun, yazdığı şudur. bu motor 150.000 milde şu kadar yakar, şu kadar
    CO salar. çünkü yılda 15.000 mil hesabı güder, resmi olarak parça bulundurma yılıda beyaz eşya gibi 10 yıldır. bunu türkçeye
    çevirince 240.000 km yapar. bunu okuyan, 1.0 motor 240.000 km yi görünce gümleyecek sanıyor :D

    motorların aşınma süreci 1, kullanılan malzemeye 2, çevirdiği devir sayısı ile alakalıdır.. çok düşük çeviren tır ve otobüsler o yüzden
    1-2 milyon km yapar, 2000 çeviren dizel 1.6 500.000 km gider, 2500 çeviren 1.6 atm benzinli 350.000 km gider, 1750 çeviren
    1.0 daa korkmayın bence en az 350.000 km gider diğer benzinli motorlar gibi.. + şu anda 1.0 motorun sıfırı 8000 tl falan. alır
    takarım yahu çok sıkıntı olursa.. ne yapalım benzinde yaptığı tasarrufu motora veririz. sanki dizelciler turbo yada enjektör
    dağıtınca 3-5 bin harcamıyorlar mı?
    gittim 1.0 focus aldım benzinle biniyorum.

    eğer sizde sıfır benzinli bir araç alırsanız 2-3 yıl sonra turbolu benzinli motor almak zorunda kalacaksınız.. hayırlısı diyelim..
    yukarıda özetlediğim gibi dizel e sonradan gelen turbo şimdi benzinliye geldi, bunun fındıklıkla alakası yok benzin dizelden çok
    daha verimli bir yakıt olduğu için aynı gücü küçük hacimle alınabildiğinden bu motorlar piyasaya çıktı. aynı turboyu 1.6 benzinliye
    taktığınız zaman 150-180-205 bg elde eden firmalar var, çift turbo ile 230 bg alanda var..




  • 2015 atmosferik kullanyorum 3 silindirin sesi bile almamak için bir neden benim için alana hayırlı olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    2015 atmosferik kullanyorum 3 silindirin sesi bile almamak için bir neden benim için alana hayırlı olsun..


    Gürültülü mu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun gürültü değil motor sesini severim ama dizel sesini sevmem
    3 silindirli motorlar da dizel gibi ses çıkarır..
    http://youtu.be/lWIpiCCXias



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elegance883 -- 9 Eylül 2015; 15:08:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    Sorun gürültü değil motor sesini severim ama dizel sesini sevmem
    3 silindirli motorlar da dizel gibi ses çıkarır..
    http://youtu.be/lWIpiCCXias

    sadece gülüyorum arkadaşım.. keşke 1.0 motor lu focus bulsanız ne gürültüsü varmış dinleseniz.. kötülenmek için
    yayımlanmış medyalara itibar etmeseniz..kaputu açınca anca lpg enjektörü kadar ses çıkarıyor, içerden ise sıfır ses,
    sadece gaza basınca istenilen hıza ulaşana kadar hafif turbo sesi vardır sonra o da kesilir..diğer focus 1.0 başlığınıda
    okumanızı isterdim.. 1.0 motor 1.6 focus motorundan 5 kg civarında daha ağırdır, titremesin diye dökme demir
    gövdeye sahiptir..

    sizin tabirinizle bu motor "diğer 3 silindirli motorlardan" değil. 30 muydu 50 mi ne aldığı patent var. egzos manifoltu
    bile yok dışarıda gövdenin içinde hem motor titremesin hemde çabuk ısınıp yakıt tasarrufu yapsın diye. bunları
    birçok yerde yazdık tekrar etmek abes oluyor.. insanların okuyup araştırmasın lazım ön yargılardan önce.
    ingiltere, danimarka,isveç gibi ülkelerde 5 focus dan 1 i 1.0 motor..

    focus 1.6: 94 kg
    focus 1.0: 100 kg
    focus 1.6 dizel 145 kg
    yeni 1.5 dizelin ağırlığını bilmiyorum..

    sizin arabanızda size hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler. focus her halukarda iyi arabadır. motor teferruattır.. güç+yakıt ikilisi ile, isteyen istediğini seçer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 9 Eylül 2015; 15:40:51 >




  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    Haklısın alacak olan araştırsın istediğini alsın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elegance883 E kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=JIIoDKVku7w ARKADASIM SEN ATMOSFERİK İLE BU DEVİRLERE CIK DA KIYASLAYALIM HANGİSİ DAHA SESLİ... KULLANMADAN BİLMEDEN ÖNYARGILAR İLE YAKLASMAMANIZI RİCA EDERİM TSKLER
  • cermen_555 C kullanıcısına yanıt
    Motor sesi rahatsız etmez Ben redline da vites atar motor sesinin zevkine varırırım kesiye girerim ama hır hır sesini duymak istemem.. Hoşuna giden alsın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    Motor sesi rahatsız etmez Ben redline da vites atar motor sesinin zevkine varırırım kesiye girerim ama hır hır sesini duymak istemem.. Hoşuna giden alsın..

    Arkadas o videodaki sesi ben simdiye kadar hiç duymadım neden dersen---
    1. si o sekil kaputu acıp kac kere motor sesi dinliyorsun ?
    2. si olarak da yalıtım okadar iyi ki arac dısında kaput kapalı iken o sesi hayatta duyamazsın zasten soguk motor rolanti sesi biraz da kötüleme amacı ile koyulmus olsa gerek diye düşünüyor insan !!! hele araç içindeykenhttps://www.youtube.com/watch?v=JIIoDKVku7w bu linkte verdiğim gibi devirli kullanımda ses duymanın imkanı yok.
    ayrıca kesige gireceksen de bu motor seni kat kat tatmin eder atmosferiğe göre.
    tabi tercih meselesi hersey ama bilmeden kötülemek ayrı birsey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cermen_555 -- 9 Eylül 2015; 17:16:49 >




  • ::FoxRiver:: kullanıcısına yanıt
    Peki Bilinçli Kullanıldığı takdirde , Motor çok büyük olduğundan yüksek devir çevirme ihtiyacı duymazlar demişsiniz otobüsler için tam anlayamadım sizi Yani mdmrx hocamın söylediklerine katılıyormusunuz az devir az yıpranma fikrine mantığına Ford Focus , ve Fiestadaki eco boost 1.0 ve buna benzer küçük hacimli turbolu motorlar için soruyorum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.