Şimdi Ara

1.2 TDİ motoru Nasıl bilirsiniz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
0
Favori
20.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Büyük motor küçük motordan ortalama kullanımda az yakamaz. Belirli yol ve hız şartlarında anlık olarak az yakabilir ama o şartları ortalama kullanımda sürekli olarak sağlayamazsınız. 4-5-6 silindir bir araç ciddi performans verse de teknik olarak 3 silindir bir araç daha az yakıt tüketir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 19 Mayıs 2016; 20:59:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    5 yıl önce sorulmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çöp

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheMuyu kullanıcısına yanıt
    5 yıl sonra merak edip araştıranlara cevap olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 TDI ibiza 2013 baz donanım kullandım,0-100 ü 12 saniye ve yakıt tüketimi de oldukça düşüktü.75 hp ve 195 nm torku var.2000 devir altı motor bayılıyor,canlı olduğu devirler 3000 ve 4000 devir arası.uygun devirlerde kullanıldığında gayet çekişi yeterli olan bir motor.yüksek hızlarda pek istekli değil,130 dan sonra yavaşlıyor.bilindiği gibi 3 silindir ve biraz gürültülü ancak bu ses içeriye çok az derecede yansıyor ama dışarıya fazlaca yansıdığını söylemem gerek.tam ekonomi motoru ve vergiler içinde az vergi ödeyeceğiniz bir motordur,alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 TDİ motorun çekişi iyimi, yoksa tatminkarmı?

    Kardeşimde 1.2 TDİ Dsg polo var bizim 1.2 75 hp palio ile hemen hemen benzer çekişe sahip. Öyle hırslı şekilde kapışmadık düz olsun yokuş olsun birbirlerinden pek farkı yok. Ha ekonomik dir orasına bişey diyemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo ve diğer B klasmanı araçlarda benim için öncelik, tüketim ile aracın yol tutuş konforudur. Bu tür küçük bir araçla ciddi hızlara ulaşmak telafisi olmayan sonuçlara sebep olabilir. Eğer hız istiyorsan C ve D segmenti 1.6 lt ve üstü araçlara yönelmeni tavsiye ederim. Çekiş istiyorsan da 1.2 TDI motor 180 nm torkuyla tatminkar ki 1.6 litre benzinli motorlar bile 180 nm torku zor veriyor. (örneğin psa 1.6 vti motor 160 nm tork üretiyor ). sakin kullanımda oldukça ekonomik ve bende memnuniyetsizlik yaratmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 1 Eylül 2016; 16:26:28 >
  •  1.2 TDİ motoru Nasıl bilirsiniz?

    45 lt yakıt ile ortalama kullanımda 820 km.
    Fazla söze gerek yok.
  • Kırmızı yandıktan sonra da devam ettiniz mi 820 km için?
    1.4. Tdi ile 750 km.de kırmızı yanıyo karma tüketimde, 45 lt depo.
    1.4 ile yakıtta çok da bişey farketmiyo fakat vergi avantajı sayesinde cazip bir motor.
  • 800 km de yakıt uyarısı verdi. 20 km ışık yanık şekilde kullandım. Aslında 850 km ye kadar da kullanırdım ama araca yakıt ışığı yanık şekilde binmek istemiyorum.
  • 5 sene boyunca 1.2 TDI Bluemotion kullandik. Arac sehiricinde 2010 1.4 TSI Golf`un 6.3lt yaktigi kosullarda 4-4.5lt yakiyor. Sehirdisi da 110km sabit hizla 4.5 litre kadar yakiyor.

    Yakit benim beklentimden yuksek. Daha dusuk olmasini bekliyordum,fabrika verisine bakinca.
    Fakat yine de kotu degil.

    Performansi cok kotu, hizlanmiyor, ittiresim geliyordu. Surekli duzgun yerlerden yakit almamiza ragmen 60binde enjektor degistirdi, 75binde yakit hortumu degisti.

    100binde aracin motorunun sesi degismeye baslamisti, satis yaptigimiz sirada exper bu motor bitmis dedi inanamadik.

    Almayi dusunenlere tavsiye etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 polo aracım 78000 km'de.

    şehir içi kullanımda dahi 17-18 kuruş yakıyorum km'de. (çok sakin kullanıyorum)

    çocuksuz genç bir aile olarak teşekkürler vw.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.