< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.3 Egea Yazılım Hakkında (2. sayfa)
-
-
Aracın emisyon değerleri büyük olasılıkla negatif yöne gidecek. Alt devirlerde bir toparlanma olmayacak, boost kick daha hissedilir ve/veya rahatsız edici olacak.
-
Multijet üniteler konusunda 2CR çok tecrübeli. 1.3 Multijet ise çok dayanıklı bir ünite, yazılıma olumlu tepki veriyor. Aşağıda 260.000km'deki hard yazılımla kullanılan bir motorun yeni jenerasyon Mutlijet'e çevrilme videosu mevcut:
Instagram sayfası:
https://www.instagram.com/2cr_performance/
Göz gezdirmenizi tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi createemir -- 8 Ocak 2021; 15:17:34 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmihayatında kaç kez aracına yazılım yaptırdın da böyle iddialı yazıyorsun?
Alıntıları GösterMuhtemelen senden epey fazladir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Muhtemelen senden epey fazladir
Alıntıları Gösterbeli belli
-
quote:
Orijinalden alıntı: san_jose1.6 mjet yazılımlı kullanıyorum. 120 bg den vaat edilen 145 bg civarı, egr ve dpf iptali de mevcut. 150bg e yakındır teoride.
Aracın bakımlarını zamanında yapıp, normal şartlarda kullanırsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Yakıt tasarruf olayı şehir içinde yalan dolan ancak şehir dışı 1 tık ekonomik oluyor.
Teşekkürler hocam çok mantıklı değil ekonomi kısmı bence de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-4153B7648Aracınızın turbosunu ve etrafında yağ kacakları varsa yaptırın . EGR DPF doluluk oranlarını kontrol ettirin gerekirse temizliğini yaptırın ondan sonra değerlendirin
Dpf yeni rejenerasyon oldu, egr de 120.000 ağır bakımında elden geçecek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden hocam arabamın yürüründe en ufak aksaklık bulunmaz hiçbir zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Malik the MafiaKonu sahibi arkadaş performans odaklı bir çözüm arayışında bu yüzden bende ona uygun bir şey yazdım.
Ekonomi odaklı yazılımla ilgili konuşmadım.
Fabrikada boşuna koymuyorlar tabi ki fakat üretici bazı standartlara ve emisyonlara uymak zorunda bu yüzden egr ve dpf gibi emisyonu azaltıcı ek parçalar koyuyor. Aynı zamanda bu emisyonları da kontrol altında tutmak için araç beynine standartları sağlayacak bir yazılım ve yakıt haritası yükleniyor.
Siz bu standartların dışında ve yazılım/yakıt haritası yüklediğinizde, emisyonu azaltmaya yönelik olan ek parçaları da daha fazla çalıştırmış hatta haddinin üstünde yüke maruz bırakmış oluyorsunuz. Sonuç ? EGR tıkanıyor DPF tıkanıyor.
Alıntıları GösterHocam dpf egeada kronik zaten bakalım ne olacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GünahÇıkartanİmam -- 9 Ocak 2021; 13:34:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: cormenAracın emisyon değerleri büyük olasılıkla negatif yöne gidecek. Alt devirlerde bir toparlanma olmayacak, boost kick daha hissedilir ve/veya rahatsız edici olacak.
Hocam zaten ölü birşey kaybetmem sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: createemirMultijet üniteler konusunda 2CR çok tecrübeli. 1.3 Multijet ise çok dayanıklı bir ünite, yazılıma olumlu tepki veriyor. Aşağıda 260.000km'deki hard yazılımla kullanılan bir motorun yeni jenerasyon Mutlijet'e çevrilme videosu mevcut:
Instagram sayfası:
https://www.instagram.com/2cr_performance/
Göz gezdirmenizi tavsiye ederim.
1.3 cdti astra videosu izleyince zaten daha da ısındım ancak 1600₺ dediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Deneyin isterseniz. Çoğu firma deneme süresi veriyor. Memnun kalmazsanız stock yazılıma dönersiniz.
-
EGT ölçmeden yani tam teşekküllü bir AR-GE yapmadan yazılım yapıldığı için parçaların içleri dahi eriyebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 9 Ocak 2021; 13:40:25 > -
quote:
Orijinalden alıntı: GünahÇıkartanİmam1.3 cdti astra videosu izleyince zaten daha da ısındım ancak 1600₺ dediler
Alıntıları GösterDeğer hocam öneririm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cormenDeneyin isterseniz. Çoğu firma deneme süresi veriyor. Memnun kalmazsanız stock yazılıma dönersiniz.
Aynen öyle hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411Değer hocam öneririm
Alıntıları GösterDR. ECU için karar kıldım hocam bakalım ne olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GünahÇıkartanİmamDR. ECU için karar kıldım hocam bakalım ne olacak
Alıntıları GösterÇok özel custom yazılım gerektiren bir araç olmadığı sürece Dr. Ecu mantıklı değil hocam ilgilenmiyorlar hazır yazılım atıp gönderiyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411Çok özel custom yazılım gerektiren bir araç olmadığı sürece Dr. Ecu mantıklı değil hocam ilgilenmiyorlar hazır yazılım atıp gönderiyorlar
Alıntıları GösterHocam hepsi aynı EcuFast'te aynı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GünahÇıkartanİmamHocam hepsi aynı EcuFast'te aynı
Alıntıları Gösterpaşaoğlu varsa bulunduğun ilde direk oraya git.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X