< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
1.4 multiair tüp ile uyumu ?
-
-
1.4 Multiair biraz ilgi isteyen bir motor, kendi yağını kullanmanız lazım yoksa ünite balçık yapar tıkanır. LPG sevmez, 1.4 120liklerden alın LPG istiyorsanız. Hem performans hem ekonomi benzinli araçta bir arada olamıyor maalesef, 2.0 Dizeller o konuda daha başarılı veya 1.6 Multijet + 2.0 Multijet Turbosu + Büyük intercooler + egr dpf iptali gibi işler yapılması lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağ konusunda haklısınız. Tüp konusunda taktıran ve memnun kalan arkadaşlar var şimdilik gördüğüm kadarıyla ama ileride sorun açar mı açarsa ne gibi şeyler olur bilemiyorum. Dizellerde belli bir km'den sonra gözüme korkutucu geliyor saçma bir şekilde 150 binde multijet alınır mı mesela alınsa çıkarsa çıkarsa en büyük masrafı ne olur diye düşünüyorum. Teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411
1.4 Multiair biraz ilgi isteyen bir motor, kendi yağını kullanmanız lazım yoksa ünite balçık yapar tıkanır. LPG sevmez, 1.4 120liklerden alın LPG istiyorsanız. Hem performans hem ekonomi benzinli araçta bir arada olamıyor maalesef, 2.0 Dizeller o konuda daha başarılı veya 1.6 Multijet + 2.0 Multijet Turbosu + Büyük intercooler + egr dpf iptali gibi işler yapılması lazım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lojistisyoner
Yağ konusunda haklısınız. Tüp konusunda taktıran ve memnun kalan arkadaşlar var şimdilik gördüğüm kadarıyla ama ileride sorun açar mı açarsa ne gibi şeyler olur bilemiyorum. Dizellerde belli bir km'den sonra gözüme korkutucu geliyor saçma bir şekilde 150 binde multijet alınır mı mesela alınsa çıkarsa çıkarsa en büyük masrafı ne olur diye düşünüyorum. Teşekkürler.
Alıntıları GösterDizelde en kötü turbo bozulur enjektör bozulur ikisini de halledersiniz ama 1.6 Multijet kolay bozulacak bir motor değil. Turbo bozulursa büyüğüne geçilir bu vesileyle daha güçlü olur 😂
Dizelden korkmayın hele istanbuldaysanız hiç korkmayın alfa ustaları gayet iyi istanbulda. Günlük olarak binilecekse dizelini alın. 150.000 mj için daha yolun başı, bakımsız dahi olsa 250-300 bine kadar tık demez desek abartı olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 27 Aralık 2020; 14:47:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladım hocam. Yıllık 15-20 bin dizel uygunmudur sizin kanaatinizce ?quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411Dizelde en kötü turbo bozulur enjektör bozulur ikisini de halledersiniz ama 1.6 Multijet kolay bozulacak bir motor değil. Turbo bozulursa büyüğüne geçilir bu vesileyle daha güçlü olur 😂
Dizelden korkmayın hele istanbuldaysanız hiç korkmayın alfa ustaları gayet iyi istanbulda. Günlük olarak binilecekse dizelini alın. 150.000 mj için daha yolun başı, bakımsız dahi olsa 250-300 bine kadar tık demez desek abartı olmaz.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lojistisyoner
Anladım hocam. Yıllık 15-20 bin dizel uygunmudur sizin kanaatinizce ?
Alıntıları GösterBenim benzinli araba için limitim 7500 km dir hocam, 15-20 bin km yol yapılacaksa 1.4 Multiair ve 1.6 Mj arasında ciddi yakıt parası farkı olur. Kesinlikle dizel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam. Teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411Benim benzinli araba için limitim 7500 km dir hocam, 15-20 bin km yol yapılacaksa 1.4 Multiair ve 1.6 Mj arasında ciddi yakıt parası farkı olur. Kesinlikle dizel.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X