Şimdi Ara

1.4 TSI 122 HP Golf (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
13.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: T_AnAFoR

    öncelikle şunu söyliyeyim hayaldeki araba demek özelliklerine bakmak değildir...açıkçası golf benm de hayalim çünkü küçüklüğüm golf ün içinde geçti....bu hayal olayını kadınlar örneğinde ele alalım...birine aşık olursunuz ve o artık sizin haylinizdeki kadındır....kötü huyları olsa da, her konuda becerikli olmasa da, dünyanın en güzeli olmasa da yine de siz ona aşıksınızdır....işte ben de golf'e aşığım...
    vosvosu hepimiz biliyoruz, kimi insanların en büyük hayalidir peki dünyanın en iyisi mi?hayır...o yüzden insanların hayallerinin nedenleri kendilerinindir...

    sonra karşılaştırma olayına gelince... açıkçası ben aşık olduğum kişiyi hayatta başkaları ile kıyas kabul etmem o yüzden kıyaslama kelimelerine özellikle bu forumlarda çok takılmamak gerek...

    son olarak da arkadaşlar unutmayalım ki bizler duygusal varlıklarız tercihlerimizde de her zaman doğru kararı veremeyiz...ama şunu da sormak lazım kendimize: "rahat ve mutlu olmayıp en iyisine binmek mi yoksa rahat ve mutlu olup daha kötüsüne binmek mi?" bence önemli olan arabaya bindiğimizde aklımızın diğer galerilerde kalmamasıdır...ve umarım imkanım olur da 122hp golf üm olur....

    herkese ii forumlar....


    T_AnAFoR kardeş, olayı ne güzel özetlemişsin... Abimin de 1984 model kırmızı golfü vardı, dizel. Şimdi 1990 model TDI'si var. Ben de hep golf almayı hayal ederdim. Motor hacmi, özellikleri de tabiki önemli bazıları için ama iş hayal olunca benim için de farketmiyor. 122 HP alacağım dedim etrafıma, "bekle 1.6 dizeli çıkar onu alırsın" dediler. Beklemeyi düşünmüyorum. Şu an sahip olduğum arabamı uygun fiyata satabilirsem gidip alacağım 122 HP'yi.

    İyi günler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    gyrmann

    Ben de onu diyorum zaten golf den bir alt sınıf puntoda 90 hp ve üzeri esp standart.

    eleştirdiğim nokta bu zaten.

    vw fanatikliği yok mu.

    kıyas kabul edemez ne demek.başlı başına fanatiklik cümlesi

    308 in malzeme kalitesi bana göre golf den daha iyi.eğimli konsol tasarımı da dümdüz golf yanında çok hoş duruyor

    tasarım olarak zaten golf bana hiç hitap etmiyor.308 daha yüksek ve ferah.

    aerodinamik katsayısı da daha düşük.

    sürüş özellikleri de aralarında fark yapmaz.

    esp olyında haklı olabilrisin tabii.olmamasi kotu bir durum.standart olmasi lazımdı ancak kaliteli araçlarda maalesef bircok şey ekstra oluyor.
    fanatiklik konusuna gelince vw fanatikligi yok tabiikide.
    ben 308 ın test surusune cıktım.malzeme kalitesi golf den dusuk hala.
    tasarım ise bambaska bir konu.
    tasarım olarak 308 daha şıktır diosan evet daha şık.ama tasarım ile malzeme kaltiesi farklı şeyler.peugeot da tasarım herzaaman zamnına gore çok şıktır ama malzeme kalitesi yuruyen aksaamının kalitesi de dusuktur.
    motor olarak dizel 1.6 hdi basarili.ama konfor vs... olarak golf un hala gerisinde.
    sen begenmeyebilirsin.saygı duyarım.
    ancak bana vw fanıtıgısın derken farkında mısın sen de anti vw cilik yapıyorsun.vw araçlarını begenmezsen,tercih etmezsın,senın seçimindir kimse karışamaz tabiki de ancak varolan kaliteyi karalamaya çalişmayalaım lutfen.
    ben vw araçlarını da peugeotları da senelerce kullandım.uzun sureçli olarak yanı.
    aralarındaki farkı bariz ayırtedebiliyorum.
    peugeot tasarım olarak vw grup dan nekadar daha basarili ise ,kalite ve dayanıklılık konusunda da vw birokadar daha basarili peugeot a gore




  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    normal turbo değil desiya yanlış biliyorsun.vw fsi teknolojisini benimsedi ve kullanıyor.sadece motor ismi değişti turbo var diye.o da bir nevi turbo FSI adlandırma farklı sanırım...
    ayrıca motor 1.6 FSI yerine çıkarılıyor...yavaş yavaş 1.6 FSI motorları görmeyeceğiz :) ilerde 1.6 TSI olur orasını bilmem ama :)

    ikisine de LPG takılıyor artık.uygulamalar yavaş yavaş başladı...örnekleri mevcut (bkz passat 2.0 FSI + LPG )

    düzeltme: ek açıklama

    FSI motorların kalktığı filan yok arkadaşım.tam tersine FSI motorlar büyük hacimli motorlar ile devam edecek gibi gözüküyor.2000cc benzinlide tek alternatif şu an FSI zaten.2000cc de kolay kolay kalkmaz.
    VW in programnına bakarsanız 2008-2009 senesinde de benzinlilerde MPI-FSI-TFSI ve TSI devam ediyor.sadece MPI yani 8-valf motor 2009 da kalkabilir.FSI üretimine VW devam ediyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atikus


    quote:

    Orjinalden alıntı: T_AnAFoR

    öncelikle şunu söyliyeyim hayaldeki araba demek özelliklerine bakmak değildir...açıkçası golf benm de hayalim çünkü küçüklüğüm golf ün içinde geçti....bu hayal olayını kadınlar örneğinde ele alalım...birine aşık olursunuz ve o artık sizin haylinizdeki kadındır....kötü huyları olsa da, her konuda becerikli olmasa da, dünyanın en güzeli olmasa da yine de siz ona aşıksınızdır....işte ben de golf'e aşığım...
    vosvosu hepimiz biliyoruz, kimi insanların en büyük hayalidir peki dünyanın en iyisi mi?hayır...o yüzden insanların hayallerinin nedenleri kendilerinindir...

    sonra karşılaştırma olayına gelince... açıkçası ben aşık olduğum kişiyi hayatta başkaları ile kıyas kabul etmem o yüzden kıyaslama kelimelerine özellikle bu forumlarda çok takılmamak gerek...

    son olarak da arkadaşlar unutmayalım ki bizler duygusal varlıklarız tercihlerimizde de her zaman doğru kararı veremeyiz...ama şunu da sormak lazım kendimize: "rahat ve mutlu olmayıp en iyisine binmek mi yoksa rahat ve mutlu olup daha kötüsüne binmek mi?" bence önemli olan arabaya bindiğimizde aklımızın diğer galerilerde kalmamasıdır...ve umarım imkanım olur da 122hp golf üm olur....

    herkese ii forumlar....


    T_AnAFoR kardeş, olayı ne güzel özetlemişsin... Abimin de 1984 model kırmızı golfü vardı, dizel. Şimdi 1990 model TDI'si var. Ben de hep golf almayı hayal ederdim. Motor hacmi, özellikleri de tabiki önemli bazıları için ama iş hayal olunca benim için de farketmiyor. 122 HP alacağım dedim etrafıma, "bekle 1.6 dizeli çıkar onu alırsın" dediler. Beklemeyi düşünmüyorum. Şu an sahip olduğum arabamı uygun fiyata satabilirsem gidip alacağım 122 HP'yi.

    İyi günler...

    teşekkür ederim atikus
    1.6 dizel ne kadar başarılı olur onu bilemem ama açıkçası tsi ı yapan bi firmadan ben düşük performansta dizel beklemek istemem...büyük ihtimalle 122 hp ile aralarındaki fiyat farkı fazla olucaktır...ayrıca tsi ların yakıt tüketimleri de az acaba aradaki fiyat farkına değer mi?......son olarak da umarım hepimiz gönlümüzdeki arabayı alırız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate
    FSI motorların kalktığı filan yok arkadaşım.tam tersine FSI motorlar büyük hacimli motorlar ile devam edecek gibi gözüküyor.2000cc benzinlide tek alternatif şu an FSI zaten.2000cc de kolay kolay kalkmaz.
    VW in programnına bakarsanız 2008-2009 senesinde de benzinlilerde MPI-FSI-TFSI ve TSI devam ediyor.sadece MPI yani 8-valf motor 2009 da kalkabilir.FSI üretimine VW devam ediyor.


    yanlış anlaşılma oldu galiba TheGate.
    kalkmadığını direkt benzin püskürtme teknolojisini vw nin benimsediğini ve kullandığını söylemek istedim.kimileri tsi ler çıkınca fsi ler ne olacak diye soruyor genelde.halbuki tsi ler de birer direkt benzin enjeksiyonlu motorlar.sanırım cümlelerim kelimelerim birbirine girdi :)
  • Eğer;
    FSI + Kompresör + Turbo = TSI (1.4l 140/170hp)
    FSI + Turbo = TSI (1.4l 122hp) ise neden TFSI diye ayrı bir isim konmuş acaba..


    Audi deki 1.4 125hp motor teknik olarak 1.4 122hp Vw TSI si ile aynı değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 24 Aralık 2007; 14:19:55 >
  • Birde cekememezlik tavırları varya
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    C segmentinde 2 çeşit araba var:
    1. Golf
    2. Golfe benzemeye çalışanlar.

    Üzülmeyin ama böyle.

    C segmentindeki arabalara zaten golfgiller diyorlar

    sen abarttın bende abarttım

    fiat abarth




  • 140 lık modeller çiple ne görüyosa buda aşağı yukarı aynı hp yi görür
    yani en az 170hp
    140/170 lik tsi lardaki kompresör beygirgücünü etkilemez
    kullanılan turbo benzer büyüklükte ise benzer hp ler elde edilebilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: proteo

    Yaklaşık 1 hafta önce aldım 122hp lik golf ü. Fakat hala servisten alamadım nedeni de anlamsız bir plaka takıntım. Yarın inşallah netten şu plakayı alıp salı günü aracıma binerim. Bu arada bahsedildiği gibi 122 hp midline ve comfortline olarak çıkartılacak. 140 hp tek seçenek olarak gelecek diye duydum ben de ama hangisi bilemiyorum.

    122 lik motor daha az parçadan ve tek turbodan oluştuğu için ileride daha az problemli olacağını söylediler. Belki de ticari bir yaklaşımla aracı almam adına söylediler bunu tam emin değilim açıkçası. Midline donanım da da aslın da yok yok. Golf düşünen arkadaşlar bence kaçırmasın. Ben takas indirimide dahil 36800 e aldım aracı.


    Ben de dayanamadim, takasta dusuk fiyat vermelerine ragmen yarin gidip alacagim kismetse... Heyecan sardi beni, bu gece nasil uyuyacagim simdi? Clio'yu da sifir almistim ancak bu kadar heyecanlanmamistim...




  • Hangisini alıyorsun 122 lik mi? Hayırlı olsun bu arada şimdiden. Çok memnun kalacaksın eminim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: atikus


    quote:

    Orjinalden alıntı: proteo

    Yaklaşık 1 hafta önce aldım 122hp lik golf ü. Fakat hala servisten alamadım nedeni de anlamsız bir plaka takıntım. Yarın inşallah netten şu plakayı alıp salı günü aracıma binerim. Bu arada bahsedildiği gibi 122 hp midline ve comfortline olarak çıkartılacak. 140 hp tek seçenek olarak gelecek diye duydum ben de ama hangisi bilemiyorum.

    122 lik motor daha az parçadan ve tek turbodan oluştuğu için ileride daha az problemli olacağını söylediler. Belki de ticari bir yaklaşımla aracı almam adına söylediler bunu tam emin değilim açıkçası. Midline donanım da da aslın da yok yok. Golf düşünen arkadaşlar bence kaçırmasın. Ben takas indirimide dahil 36800 e aldım aracı.


    Ben de dayanamadim, takasta dusuk fiyat vermelerine ragmen yarin gidip alacagim kismetse... Heyecan sardi beni, bu gece nasil uyuyacagim simdi? Clio'yu da sifir almistim ancak bu kadar heyecanlanmamistim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Eğer;
    FSI + Kompresör + Turbo = TSI (1.4l 140/170hp)
    FSI + Turbo = TSI (1.4l 122hp) ise neden TFSI diye ayrı bir isim konmuş acaba..


    Audi deki 1.4 125hp motor teknik olarak 1.4 122hp Vw TSI si ile aynı değil mi?

    incelediğim kadarı ile 1.4 TSI ile 1.4 TFSI aynı motor.
    tüm teknik detaylar aynı sadece beygir ile tork değerlerinde çok az fark var.aslında aynıda olduğu örneklerde var.

    mesela
    seat da 1.4 TSI olarak geçiyor 125hp ve 200Nm
    audi de 1.4 TFSI olarak geçiyor 125 hp ve 200Nm
    VW de daha ilginç bir durum var
    Golf de 1.4 TSI olarak geçiyor 122hp ve 200Nm
    Passat variantta 1.4 TSI olarak geçiyor 122hp ve 210Nm

    bunlardan anladığım yazılım ile HP ve Nm ile oynuyorlar.VW iyi oyuncak buldu kendine

    her iki motor içinde yazılan ingilizce teknik özellikler şöyle

    Engine type
    Inline four-cylinder spark-ignition engine with petrol direct injection, exhaust turbo-charger with intercooler, 4 valves per cylinder, double overhead camshafts (DOHC)

    Valve gear / number of valves per cylinder
    Chain drive / roller cam followers / 4

    Displacement in cc / bore x stroke in mm / compression
    1390 / 76.5 X 75.6 / 10.0

    Max. power output in kW (bhp) / at rpm
    90 (122) - 92 (125) / 5000

    Max. torque in Nm / at rpm
    200 - 210 / 1500 – 4000

    Mixture preparation
    Direct injection/fully electronic with drive-by-wire throttle control, Bosch MED17

    Exhaust emission control
    Ceramic underfloor catalytic converter with catalyst heating function via homogeneous split dual injection

    Emission class
    EU 4

    Alternator in A / battery in A/Ah
    110 / 220/44



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 25 Aralık 2007; 23:02:57 >




  • proteo,

    Hayırlı olsun dileklerin için teşekkür ederim. 122 hp midline alıyorum. Bugün kaporoyu verdim. Yılbaşından sonra teslim edecekler kısmetse. Araban hakkındaki genel izlenimlerini yazabilir misin?
    Bu arada, bir kaç teknik bilgi:

    0-100 km hızlanma 9.4 sn
    max. hız 197
    şehir içi 8.2
    şehir dışı 5.2
    ortalama 6.3
    CO2 emisyonu 149
  • 122 hp lik tsi lerin almanya versiyonlarında tour donanımı hatta gt donanımları bile var doguş gt fiyatına midline veriyor. bu nasıl bi ticari anlayıştır anlamadım....
  • Golf GT Sport 1,4 l TSI 90 kW (122 PS) 6-Gang 22.075,00 €

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    122 gelmiş demek.yalnız 122 lik tek turbo,neden ati tsi oldu onu anlamadım.ama bence guzel motor olucak.yine 1.6 lardan daha performansli olucak ayrıca daha da az yakıcak.


    Adamlar dizellere yaklaştı. Şehir içi 8 litre yakıtı var bunun.

    10 sene sonra ( bu hp ve segmentte) şehir içi 4-5 litre benzin tüketen araçları görebiliriz bence (hybridsiz).

    Devir ekonomi devri, devir minimum Co2 salınım yapma devri, devir çevreyi koruma, küresel ısınmayı yavaşlatma-engelleme devri. Biz de destek vermeliyiz.



    Zaten benzine paso zam geldikçe insan otomatik olarak ekonomi yapmaya gidiyor.




  • Golf ve sınıfındaki diğer araçlar hakkında düşüncelerim.

    *Abimin ilk arabası Golf tü ve 2006 yılında parası kısıtlı olduğu için Corolla aldı. Ağustos ayında Corolla ile bir kaza geçirdi. Kazadan sonra arabasının halini görünce (daha önce başarılı bulduğu bir arabaydı) bir daha kesinlikle Corolla almamaya, tanıdıklarına da aldırmama konusunda yemin etti. Pert olan arabası için kaskodan 27 500 tl para aldı ve üstüne para ekleyip soluğu VW bayisine uğrayıp 1.4 TSI motor Golf aldı. Aracın çekişinden de, kalitesinden de, yakıt tüketiminden de çok memnun. Ben de kullandım. Otobanda gaza yüklendiğinde, turbolar devreye girdiğinde, koltuğu sırtında hissediyorsun. Bende midline Jetta var. Kalite süper ama TSI motora deyim yerinde ise içim gitti.

    *Amcamın oğlu Almanya da VW merkezine yönetici olarak çalışıyor. Sağlamlık olarak kendi araçları ile birlikte rakiplerin de testlerini yapıyorlarmış. Mercedes ve BMW test sonuçlarında en tepedeyse onun hemen altında VW var diyor. Diğer araçlar ile arada uçurum varmış. N-CAP falan hikaye diyor.

    *Her markanın belli bir kalite politikası vardır. Radikal kararlar alınmadıkça genel olarak o çizgide gider. 308 i test etmedim ama 307 yi çok iyi bilirim. 307 yi alanlar benim gözümde ya kaliteyi görmeyen Fransız estetiğine kanan kullanıcılar, yada modifiye edilmeye çok müsait olduğu için meraklıları. Aracın tavanına elinizle vurduğunuzda her yeri oynuyor. Konsol şık fakat kalite ve işçilik zayıf. Ayrıca araç 100 km/saat hıza ulaştımı hem motor hem de rüzgar sesi alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birdy Dizzy -- 31 Aralık 2007; 10:01:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    gyrmann

    Ben de onu diyorum zaten golf den bir alt sınıf puntoda 90 hp ve üzeri esp standart.

    eleştirdiğim nokta bu zaten.

    vw fanatikliği yok mu.

    kıyas kabul edemez ne demek.başlı başına fanatiklik cümlesi

    308 in malzeme kalitesi bana göre golf den daha iyi.eğimli konsol tasarımı da dümdüz golf yanında çok hoş duruyor

    tasarım olarak zaten golf bana hiç hitap etmiyor.308 daha yüksek ve ferah.

    aerodinamik katsayısı da daha düşük.

    sürüş özellikleri de aralarında fark yapmaz.

    esp olyında haklı olabilrisin tabii.olmamasi kotu bir durum.standart olmasi lazımdı ancak kaliteli araçlarda maalesef bircok şey ekstra oluyor.
    fanatiklik konusuna gelince vw fanatikligi yok tabiikide.
    ben 308 ın test surusune cıktım.malzeme kalitesi golf den dusuk hala.
    tasarım ise bambaska bir konu.
    tasarım olarak 308 daha şıktır diosan evet daha şık.ama tasarım ile malzeme kaltiesi farklı şeyler.peugeot da tasarım herzaaman zamnına gore çok şıktır ama malzeme kalitesi yuruyen aksaamının kalitesi de dusuktur.
    motor olarak dizel 1.6 hdi basarili.ama konfor vs... olarak golf un hala gerisinde.
    sen begenmeyebilirsin.saygı duyarım.
    ancak bana vw fanıtıgısın derken farkında mısın sen de anti vw cilik yapıyorsun.vw araçlarını begenmezsen,tercih etmezsın,senın seçimindir kimse karışamaz tabiki de ancak varolan kaliteyi karalamaya çalişmayalaım lutfen.
    ben vw araçlarını da peugeotları da senelerce kullandım.uzun sureçli olarak yanı.
    aralarındaki farkı bariz ayırtedebiliyorum.
    peugeot tasarım olarak vw grup dan nekadar daha basarili ise ,kalite ve dayanıklılık konusunda da vw birokadar daha basarili peugeot a gore


    Kaliteli araçlar da malesef birçok şey extra mı oluyor.

    vw savunmak için bunu mu söylüyorsun

    gp kalitesiz o yüzden esp standart demeye getiriyorsan kusura bakma ama fanatikliğin devam ediyor.

    ben gp bir alt sınıf olmasına rağmen esp yi 90 hp üzeri standart veriyor dedim.gp de de esp standart değil.

    gp zaten golf kadar kaliteli olmak zorunda değil.rakibi polo.

    polo da abs dahi opsiyonel.kaliteli olduğu için mi opsiyonel.

    120 hp üzeri 37 milyara satılan c segment bir araçta esp olmaması eksikliktir.

    doğuşun kötü donanım politikasına güzel bir örnektir.

    benim yaptığım anti-vw cilik falan değil.

    308 in de malzemesi bana göre golf den daha iyi.golf ün kapıda kullanılan malzemesini tırnakla dahi çizebilirsin.

    dayanıklılık konusunda da önyargılı davranma.tamam 307 sorunludur ancak 308 in dayanıklılığını

    henüz sadece üretici biliyor

    bana göre vw son kasa golf üle kaliteyi düşürmüştür ve başarısızdır.bu sebeple vw kasa değişimi ni de erken tarihe çekmiştir.

    not:çok araç satmak çok kar etmek değildir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    gyrmann

    Ben de onu diyorum zaten golf den bir alt sınıf puntoda 90 hp ve üzeri esp standart.

    eleştirdiğim nokta bu zaten.

    vw fanatikliği yok mu.

    kıyas kabul edemez ne demek.başlı başına fanatiklik cümlesi

    308 in malzeme kalitesi bana göre golf den daha iyi.eğimli konsol tasarımı da dümdüz golf yanında çok hoş duruyor

    tasarım olarak zaten golf bana hiç hitap etmiyor.308 daha yüksek ve ferah.

    aerodinamik katsayısı da daha düşük.

    sürüş özellikleri de aralarında fark yapmaz.

    esp olyında haklı olabilrisin tabii.olmamasi kotu bir durum.standart olmasi lazımdı ancak kaliteli araçlarda maalesef bircok şey ekstra oluyor.
    fanatiklik konusuna gelince vw fanatikligi yok tabiikide.
    ben 308 ın test surusune cıktım.malzeme kalitesi golf den dusuk hala.
    tasarım ise bambaska bir konu.
    tasarım olarak 308 daha şıktır diosan evet daha şık.ama tasarım ile malzeme kaltiesi farklı şeyler.peugeot da tasarım herzaaman zamnına gore çok şıktır ama malzeme kalitesi yuruyen aksaamının kalitesi de dusuktur.
    motor olarak dizel 1.6 hdi basarili.ama konfor vs... olarak golf un hala gerisinde.
    sen begenmeyebilirsin.saygı duyarım.
    ancak bana vw fanıtıgısın derken farkında mısın sen de anti vw cilik yapıyorsun.vw araçlarını begenmezsen,tercih etmezsın,senın seçimindir kimse karışamaz tabiki de ancak varolan kaliteyi karalamaya çalişmayalaım lutfen.
    ben vw araçlarını da peugeotları da senelerce kullandım.uzun sureçli olarak yanı.
    aralarındaki farkı bariz ayırtedebiliyorum.
    peugeot tasarım olarak vw grup dan nekadar daha basarili ise ,kalite ve dayanıklılık konusunda da vw birokadar daha basarili peugeot a gore


    Kaliteli araçlar da malesef birçok şey extra mı oluyor.

    vw savunmak için bunu mu söylüyorsun

    gp kalitesiz o yüzden esp standart demeye getiriyorsan kusura bakma ama fanatikliğin devam ediyor.

    ben gp bir alt sınıf olmasına rağmen esp yi 90 hp üzeri standart veriyor dedim.gp de de esp standart değil.

    gp zaten golf kadar kaliteli olmak zorunda değil.rakibi polo.

    polo da abs dahi opsiyonel.kaliteli olduğu için mi opsiyonel.

    120 hp üzeri 37 milyara satılan c segment bir araçta esp olmaması eksikliktir.

    doğuşun kötü donanım politikasına güzel bir örnektir.

    benim yaptığım anti-vw cilik falan değil.

    308 in de malzemesi bana göre golf den daha iyi.golf ün kapıda kullanılan malzemesini tırnakla dahi çizebilirsin.

    dayanıklılık konusunda da önyargılı davranma.tamam 307 sorunludur ancak 308 in dayanıklılığını

    henüz sadece üretici biliyor

    bana göre vw son kasa golf üle kaliteyi düşürmüştür ve başarısızdır.bu sebeple vw kasa değişimi ni de erken tarihe çekmiştir.

    not:çok araç satmak çok kar etmek değildir.



    farkındaysan kaliteyi donanım ile özdeşleştiriosun.
    donanım dolgunlugu ve araç kalitesi bambaşka kavramlardır ve aradaki baglantının farkına varamamişsin.
    308 ne oldugunu zamanla gorecegiz.
    sana gore golf un son kasasi basarisizdir ancak istatistikler hiç de oyle demiyor.
    golf 5 ın sadece alt konsol malzemesi golf 4 e oranla daha kotudur.bunun dısında araç golf 4 e gore bircok onemli açıdan geliştirilmiştir.
    golf ın sırf suspansiyon sistemi bile rakiplerinden cok onde pahalı bir sistemdir.
    doguş un fiyat politikasını savunacak değilim.o konuda haklısın ancak aracın kalitesine çamur atmaktan da kendisi alamıyorsun.
    senın yaptıgın tum topcilerde gorulen fiat fanatikligidir.
    fiat ın alınma mantıgı vardır.kullanılacak araçlardir ancak gidip de fiat araçlaridan daha kaliteli araç yapan vw e çamur atmak yersiz ve boştur.
    neyse senınle bu konuyu daha fazla tartişamayacagım cunku vw araçları hakkında bi haber olarak çamur atmaktan vazgecmeyeceksın.
    allah aşkına hayatında kaç kez golf kullandın da bukadar kesin yarigalara varabiliyorsun.




  • Donanım ve kaliteyi özdeşleştiren ben değilim sensin.

    efendim kaliteli araçlar da bazı donanımlar eksik olabiliyormuş.

    bunu diyen sensin.

    ayrıca vw nin birçok aracını da denemiş ve incelemişimdir.

    hatta sana şu kadarını söyleyeyim.

    makyajlı 2006 polo 2005 lerden daha kalitesiz.

    [döşemelerden tut ,kaputtaki amortisörlerin yok olmasına kadar.]

    polo nun gp den daha kaliteli olduğunu düşünmüyorum.üstelik abs opsiyonel

    konsola fazla takılma.

    güvenlik de önemlidir.polo 4 yıldızlı.

    golf de ilk teste girdiğinde 4 yıldız almıştı.



    aynı şekilde golf 5 de golf 4 e göre maliyet hesaplarının kurbanı olmuştur.
  • maliyet hesablarını yaptınmı,eski golfun maliyeti ile yenisinin maliyetini cıkarsana suraya

    rekabet ortamının ilerlemesiyle maliyet hesabları her markada olmaktadır
    golf 4dü basarılı kılanlardan biride ozmana ait rekabet ortamıının az olmasıydı
    ama şimdi golf5 zmanında ise kompact sınıfında sayısız araçlar golfle rekabete girmeye başladıkları için maliyet hesabları ilaki olucaktır

    lakin golf 5 de ayaklık kısmında daha ince malzeme kullanılmıs onun hariçinde eskisine göre kalitesinde bir kusruda yoktur

    suda varki golf 6 bu rekabet ortamının kızısmasıyla kaliteyi artırıp mekanik aksamları aza indirip daha iyi bir atılım gerçekleştirecektir

    golf basarısız olmuş demişin bunu vw de kabul etmiş demişin
    peki bunun gerçekle alakası olmadıgını kendinde biliyorsun
    avrupada satıslar diyorsunuz golf halen lider.....
    tsı motor
    dsg sanzıman
    euroncap dan ilk basta 4 yıldız alması perde hava yastıgıydıki eklenip 5 yıldızı aldı
    konfora rağmen ödün vermiyen yol tutus


    Vw nin golfe basarısız gibi bir acıklamasıda kabul etmeside yok

    olamazda

    vw avrupada halen birinci sınıfının her zaman en iyisi

    bir eksiği varki 1.6 düçlü bir dizel bak tsı motor nasıl satısları değiştirdi




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.